بازدید 9543
۳
محمد کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی:

رکورد کاهشی جدید در بازار سکه به ثبت رسید/ سکه به ۴،۴۰۰،۰۰۰ تومان رسید/ طلا و سکه ۱۱ درصد ارزان شده است

بازار طلا و سکه تهران این روزها، همسو با کاهش نرخ ارز و بهای جهانی طلا، در مسیر کاهشی قرار دارد. تا جاییکه امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، قیمت گذاری شد. این در حالی است که نرخ این سکه در تاریخ پنجم اسفندماه، به مرز ۵ میلیون تومان نیز رسیده بود.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 04 March 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران این روزها، همسو با کاهش نرخ ارز و بهای جهانی طلا، در مسیر کاهشی قرار دارد. تا جاییکه امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، قیمت گذاری شد. این در حالی است که نرخ این سکه در تاریخ پنجم اسفندماه، به مرز ۵ میلیون تومان نیز رسیده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه سیزدهم اسفندماه ۹۷) بازار سکه از ابتدای معاملات امروز، تحت تاثیر نوسانات کاهشی نرخ ارز در داخل و همچنین معاملات جهانی طلا در اولین روز کاری، قرار داشت.

بر این اساس، محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو خبرنگار تابناک اقتصادی پیرامون نرخ‌ها و روند بازار امروز اظهار داشت: امروز اونس جهانی طلا بازهم کاهش داشت و افت ۹ دلاری نسبت به آخرین قیمت، به رقم ۱۲۸۶ دلار رسید و با توجه به کاهش نرخ ارز به محدوده ۱۲۳۰۰ تا ۱۲۴۰۰ تومانی، شاهد ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران بودیم.
 
قیمت سکه طلا

به گفته محمد کشتی آرای، در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، به رقم ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به نرخ ۴,۲۲۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز ۲,۴۲۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر می‌باشد. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۱,۵۳۰,۰۰۰ تومان رسیده است و هر سکه یک گرمی نیز با ۵ هزار تومان کاهش به نرخ ۸۳۰ هزار تومان فروخته شده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۲ هزار تومان می‌باشد.  
 
همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران، یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این نرخ روز گذشته، یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان بود، که در حال حاضر کاهش ۵۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص روند یک هفته اخیر بازار به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: از روز دوشنبه گذشته تا به امروز (یک هفته اخیر)، قیمت طلا و سکه در بازار تهران، ۱۱ درصد کاهش داشته است که این روند نزولی به دلیل کاهش نرخ ارز و نرخ جهانی طلا بوده است.

به کشتی آرای در شرایط فعلی، با توجه به اینکه قیمت‌ها رو به پایین است، داد و ستد نیز تا حدودی متوقف شده است، زیرا مراجعه کننده و خریدار انتظار کاهش بیشتر نرخ‌ها را دارد و در نتیجه تقاضا در بازار کاهش داشته و در نهایت باعث کمتر شدن حباب سکه به حدود ۴۰۰ هزار تومان در بازار شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
الان یعنی خوشحال باشیم؟
یک میلیون یک میلیون میره بالا ، صد تومن صد تومن میاد پایین !!!!!
ما چقدر خوشبختیم. از پارسال تا الان ۴۰۰ درصد افزایش قیمت داشته حالا ۱۱ درصد کم شده هی بگین
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی