بازدید 12182
دویست و نوزدهمین روز از جنگ غزه

درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شمال غزه/ شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار تن فراتر رفت

جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و نوزدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ 12 May 2024

درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شمال غزه

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و نوزدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

جزئیات حملات ترکیبی گردان‌های القسام در شرق «جبالیا»
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۶

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (یکشنبه) از حملات ترکیبی علیه نظامیان صهیونیست در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

 گردان‌های القسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در نزدیکی پایگاه المبحوح در شرق جبالیا با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

مبارزان گردان‌های القسام همچنین پس از فرار نظامیان صهیونیست حاضر در این منطقه به داخل خانه‌ای که از قبل بمب گذاری شده بود، آن را منفجر کردند و همه این نیروها کشته و زخمی شدند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که مجاهدان آن، گروهی از نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل خانه‌ای در شرق اردوگاه جبالیا با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس امروز همچنین از هدف قرار دادن ۹ تانک مرکاوا و یک نفربر با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵، منفجر کردن یک بمب «رعدیه» در میان نیروهای اشغالگر صهیونیستی، هدف قرار دادن یک تانک با استفاده از پهپاد و دو مرتبه حمله خمپاره‌ای به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران خبر داد.

مبارزان گردان‌های القسام در واکنش به کشتار مردم بی‌دفاع نوار غزه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین عسقلان و سدیروت را هدف حملات راکتی قرار دادند.

نماینده حزب‌الله: جنگ غزه به اقتدار حماس منتهی خواهد شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۱

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، امروز (یکشنبه) با اشاره به ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود، تأکید کرد که حماس از این پس به قدرتی موثر نه تنها در غزه و فلسطین بلکه در سطح جهان عربی و اسلامی تبدیل خواهد شد.

 «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، گفت که همه طرف‌ها به خصوص حماس به دستیابی فرمولی برای پایان دادن به جنگ نزدیک شده بودند اما نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر یورش به رفح و تداوم جنگ پافشاری کرد.

رعد در مراسم گرامیداشت شهید «حسن محمد اسماعیل» از رزمندگان حزب‌الله که در راه قدس به شهادت رسید، گفت: حتی آمریکایی‌ها اعلام کردند که قادر نیستند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را از این گزینه (حمله به رفح) منصرف کنند و گفتند که ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی برای استفاده در جنگ علیه غزه را متوقف کردند. این یک اعتراف صریح و روشن بود مبنی بر اینکه هر سلاحی که در کشتار و ویرانی غزه استفاده شده، منبع آن آمریکا بوده است.

وی افزود: نتانیاهو پس از شنیدن مخالفت آمریکا، گفت که به تنهایی جنگ را ادامه خواهیم داد و این سخن وی نیز نشان داد جنگی که از هفت ماه پیش آغاز شده و تا الان ادامه داشته با حمایت آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه بوده است.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان همچنین گفت: دشمن صهیونیستی از ابتدای تجاوز به غزه دو هدف نخست آزادسازی اسرای اسرائیلی در نزد مقاومت و دوم نابودی حماس و مقاومت در غزه را اعلام کرد. اینک پس از گذشت هفت یا هشت ماه، این جنگ با تهدیدات جانی اسرای صهیونیست و در معرض خطر قرار گرفتن آن‌ها در هر جایی که هستند و چه بسا قتل آن‌ها به پایان خواهد رسید. حماس نیز همچنان دست برتر را خواهد داشت و به قدرتی موثر نه تنها در غزه و فلسطین بلکه در سطح جهان عربی و اسلامی تبدیل خواهد شد.

حماس: مشروط کردن آتش‌بس در غزه به آزادی اسرای صهیونیست محکوم است
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۷

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مشروط بودن آتش‌بس در غزه به آزادی اسرای صهیونیست از سوی این جنبش را محکوم کرد.

جنبش حماس تاکید کرد: موضع اخیر جو بایدن، عقب نشینی از نتایج دور اخیر مذاکرات است که منجر به موافقت ما با پیشنهاد طرف‌های میانجی شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افزود: موضع جو بایدن بار دیگر، جانبداری آمریکا از سیاست جنایتکارانه کابینه نازی های صهیونیست را نشان می دهد.

حماس تصریح کرد: موضع بایدن، فرصت بیشتری برای ارتش رژیم صهیونیستی برای ادامه عملیات تخریب، کشتار و نسل کشی در نوار غزه فراهم می کند.

ساعاتی پیش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جریان گردهمایی جمع‌آوری کمک برای کارزار انتخاباتی‌اش در واشنگتن مدعی شد که آتش‌بس در نوار غزه تنها پس از آزادی اسرای صهیونیست توسط حماس برقرار خواهد شد.

بایدن مدعی شد: اگر حماس اسرا را آزاد کند، همین فردا آتش‌بس برقرار خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از دور جدید حمله زمینی به «جبالیا» خبر داد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۲

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که شب گذشته دور جدید حمله زمینی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را آغاز کرده است.

 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای لشکر ۹۸ شب گذشته عملیات نظامی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی گفت این عملیات پس از آن آغاز شد که اطلاعاتی درباره بازگشت رزمندگان جنبش حماس به جبالیا دریافت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که همچنان در حال بمباران خانه‌های فلسطینیان و مراکز و تأسیسات حیاتی نوار غزه است، مدعی شد ۳۰ نقطه از مواضع حماس در منطقه جبالیا را هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام ۲ تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی را منهدم کرد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۴
گردان‌های القسام اعلام کرد که رزمندگان آن ۲ تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را با راکت ضد زره «یاسین ۱۰۵» در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.
 
طبق اعلام گردان‌های القسام، این تانک های رژیم صهیونیستی منهدم و تمامی افرادی که داخل آن بودند، به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.
 
بر اساس این گزارش، گردان‌های القسام همچنین محل تجمع نظامیان صهیونیست در شرق اردوگاه جبالیا را با شلیک خمپاره هدف قرار دادند.
 
در همین ارتباط گردان‌های شهداء الأقصی نیز از درگیری شدید با نظامیان صهیونیست و هدف قرار دادن خودروهای زرهی آن‌ها در محور درگیری در شرق اردوگاه جبالیا خبر داد.
گاردین: حمله به رفح اسرائیل را بیشتر به انزوای بین‌المللی فرو می‌برد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۱

روزنامه گاردین با ارایه گزارشی با استناد به نظر تحلیلگران سیاسی، نوشت: حمله [رژیم صهیونیستی] اسرائیل به رفح می‌تواند فاجعه تازه‌ای خلق کند و این رژیم را بیش از پیش در انزوای بین‌المللی فرو ببرد.

به گزارش روزنامه انگلیسی، تحلیلگران تصمیم رژیم اسرائیل برای حمله به رفح را اشتباه ارزیابی می‌کنند و متحدان این رژیم هشدار داده‌اند که حمله به رفح فاجعه تازه‌ای خلق خواهد کرد چراکه بیش از یک میلیون فلسطینی به این منطقه پناهنده شده‌اند.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا هفته گذشته در بیانیه‌ای بی‌سابقه در تاریخ روابطش با رژیم اسرائیل اعلام کرد که ارسال سلاح به سرزمین‌های اشغالی را متوقف کرده است.

در حالی که رژیم اسرائیل مدعی است که باید وارد رفح شود تا چهار گردان حماس را در آنجا نابود کند، حتی کارشناسان این رژیم تردید دارند که این عملیات تغییردهنده بازی باشد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل روی این مسئله اصرار دارد که حمله به رفح برای پیروزی کامل ضروری است ولی تحلیلگران معتقدند که در ابتدا این رژیم باید معنای پیروزی کامل را مشخص کند. تا امروز جنگ نتوانسته است حماس را نابود کند و آمارهای رژیم اسرائیل نیز در کشتن ۱۴ هزار عضو حماس اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد.

اصرار نتانیاهو بر پیروزی کامل موجب انزوای کامل رژیم صهیونیستی حتی در بین متحدانش شده است. قبل از اعلامیه بایدن، کانادا و ایتالیا نیز از توقف ارسال سلاح به سرزمین های اشغالی خبر داده بودند.

کلمبیا نیز روابط دیپلماتیک خود را را با صهیونیست ها قطع کرده و ترکیه ممنوعیت تجاری با آنها را اعلام کرده است. رژیم اسرائیل در دادگاه بین‌المللی دادگستری به نسل‌کشی متهم شده و همین طور محکومیت‌های متعدد در راه است.

اعتراض جهانیان از دانشگاه‌های اروپا و آمریکا گرفته تا مراسم خوانندگی یوروویژن همگی از نفرت مردم جهان از اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل حکایت دارد. جنگ در داخل سرزمین های اشغالی نیز اقتصاد شهرک‌نشین‌ها را مختل کرده ولی هنوز این رژیم تضمینی برای رسیدن به پیروزی ارایه نکرده است.

بر اساس گزارش گاردین، کارشناسان سیاسی یک مسیر جایگزین پیشنهاد می‌کنند که همان مذاکره برای تبادل اسیران و آتش‌بس دائمی است. طبق یک نظرسنجی که در سرزمین‌های اشغالی انجام شد، ۶۲ درصد از ساکنان این مناطق خواستار مذاکرات و تبادل اسرای جنگی هستند. از میان آنها تنها ۳۲ درصد حمله به رفح را عامل پیروزی می‌دانند.

در نظرسنجی دیگری که توسط کانال ۱۳ رژیم اسرائیل انجام شد، ۵۲ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی معتقد نیستند که این عملیات به پیروزی کامل خواهد رسید.

همچنین نظرسنجی شبکه عمومی رژیم صهیونیستی نشان داد که حدود نیمی از صهیونیست ها از مذاکره و آزادی همه اسرای اسرائیلی در ازای پایان کامل جنگ حمایت می‌کنند.

شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار نفر فراتر رفت
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶

در بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هشت جنایت در این منطقه شده است.

براساس این بیانیه، این جنایات ۶۳ شهید و ۱۱۴ زخمی برجای گذاشته است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که با احتساب شهدای جدید، از ابتدای جنگ تا کنون در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) ۳۵ هزار و ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت نوار غزه در ادامه شمار آخرین آمار زخمی‌ها را نیز ۷۸ هزار و ۷۵۵ نفر اعلام کرد.

درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شمال غزه

منابع فلسطینی از درگیری‌های شدیدی خبر دادند که میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما با راکت های ۱۰۷ مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در شرق شهر رفح هدف قرار دادند.

همزمان گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما در محور شرق اردوگاه جبالیا در حال نبرد سنگین با اشغالگران هستند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بازگشت نیروهای ارتش این رژیم به محله «الزیتون» در شهر غزه بیانگر شکست رژیم اسرائیل و ناتوانی آن در پاکسازی این شهر است، در حالی که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی، متوالی در حال حملات پی در پی به الصبره در جنوب و الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه است. توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یک مدرسه را در شرق شهر دیرالبلح گلوله باران کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند، از صبح امروز، نظامیان رژیم صهیونیستی تحرکاتی را در شمال شرق دیرالبلح انجام داده‌اند.

سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین، با بیان اینکه من از فرار رژیم صهیونیستی از پاسخگویی در قبال جنایت‌هایش متأسف هستم، افزود: (رژیم) اسرائیل قوانین بین المللی را نقض می‌کند و از مصونیت از جانب قدرت‌های بزرگ برخوردار است.

آلبانز گفت: من از آفریقای جنوبی در پرونده شکایت از اسرائیل به دلیل ارتکاب جنایات نسل کشی در غزه حمایت می‌کنم.

این مقام سازمان ملل تأکید کرد که اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی ساکن نوار غزه وحشتناک است.

هشدار آنروا: غذا در جنوب غزه امروز به پایان می‌رسد

آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در پیامی هشدار داد، اگر کمک‌های بشردوستانه وارد غزه نشود، هیچ‌گونه غذایی از امروز (یکشنبه) برای توزیع نمی‌ماند.

به گزارش الجزیره، آژانس آنروا در این پیام، اعلام کرد: اگر تا امروز (یکشنبه) کمک‌های غذایی دریافت نشود دیگر هیچ گونه کمک بشر دوستانه‌ای برای توزیع در این باریکه نمی‌ماند و خطر گرسنگی و قحطی جان ده‌ها هزار غیرنظامی فلسطینی را به شدت تهدید می‌کند.

پیشتر فرانچسکا آلبانز گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین نیز در اظهاراتی گفته بود: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با بیان اینکه من از فرار رژیم صهیونیستی برابر  پاسخگویی در قبال جنایت‌هایش متأسف هستم، افزود: (رژیم) اسرائیل قوانین بین المللی را نقض می‌کند و از مصونیت از جانب قدرت‌های بزرگ برخوردار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۵
فلسطین بلای جان غرب و غربچرا شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
این یعنی چه تاالان 35هزار انسان را مثل آب خوردن کشتن اونوقت تو که نمیدونیم رباط هستی یانه حرف از غربچرا میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
سیاست ابرقدرتهای دنیا فعلا همین اشوب و درگیری ادامه دار در خاورمیانه اس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
یه نگاه به عکسهای غزه بنداز تا بفهمی بلا یعنی چه.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
اسراییل با دستور و بمب های آمریکایی تا حالا 35 هزار
نفر و تکه پاره کردن 70 هزار نفر رو معلول و ناقص کردن

ولی توی اخبار شون جامعه جهانی نگران حقوق بشر در ایرانه
غربیها وقتی زورشون زیاد شد در خیلی از نقاط دنیا علیه بومیان جنایت کردند از آمریکا گرفته تا استرالیا. اسراییل هم بازمانده همان دورانه. خیلی هم شبیه حکومت سابق آپارتاید آفریقای جنوبیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
شما بیایید ایران با هم حرف میزنیم.نشین اونجا و شعار بده.برو غزه کمی کمک کن.
خداوند فلسطینیان را وسیله آزمایش صهیونیست‌ها قرار داد و صهیونیست‌ها از این آزمایش سرافکنده بیرون آمدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
یعنی چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
این چه سفسطه ای که شما می کنید؟ خداوند هم یهودیان هم مسیحیان هم زرتشتیان هم مسلمانان اعم از سنی و شیعه را دوست دارد و فرقی بین آنها نمی گذارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
یک آزمایش با ۳۵هزار انسان کشته شده؟؟؟ مطمئنی حالت خوبه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
یعنی در انتقام زیاده روی کردند
یه چیز کاملا طبیعه ۷۵ ساله وضعیت همینه ، شاید کمی بدبینانه باشه اما به همین منوال هم خواهد ماند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
نقشه انگلیس شیطان بزرگ
هنیه میجنگه؟؟؟
غربچرا در حسرت چرا در غرب
درود بر مقاومت مردمی فلسطین و منطقه که با وجود جهت گیری سیاسی - نظامی استکبار جهانی در دفاع از رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل، در دفاع از خاک و ناموس و آرمان دنیای اسلام یعنی آزادی قدس شریف، جانانه و مردانه ایستاده است و پیروزی نهایی از آن غزه و مردم مقاومش است، وعده الهی پیروزی حق بر باطل است و فلسطین پیروز تاریخ است.
غزه از لحاظ اداره و اقتصادی چه کمی داشت یک نمونه چندین بیمارستان برای یک باریکه خانه های لاکچری بتونی ظاهر مردمش هم که می دیدیم حال روزشان خوب بود این جنگ نیست یک بلا برای این مردمان هست حالا هیچکس هم نمی تواند درستش کند این چیزی که بنده مشاهده برداشت داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
غزه هیچی کم نداشت و مردمش زندگی مرفهی نسبی داشتند

ولی پوتین گرفتار جنگ و درگیری بود و میخواست سر غرب را در خاورمیانه گرم بکنه

نفوذ روسیه در گروهای تاثیرگذار در حماس باعث اینهمه قتل و عام گردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
برداشتتان عالی بود
خداییش اینترنت خیلی رو اعصابه
نه میتونم برا بچه فیلیمو بزارم ببینه نه میتونم تونرم افزار بانک برم.یساعته درگیرم
والا این درست نیست
اگر فلسطین مستقل شود یا اگر اسراییل نابود شود آیا جنگ با غربی ها تمام می شود ؟؟؟
عده ای از مردم از جنگیدن و دعوا کردن هم سود می برند و هم لذت می برند این افراد استعداد دیگری جز دعوا ندارند ..بخاطر حس حقارتی که دارند به دنبال عزت طلبی هستند.و عزیز بودن را در سلطه بر دیگران می بینند . این افراد خیلی قابل ترحم هستند . اینها در طول زندگی جز دعوا به پا کردن کار دیگری در کارنامه آنها نیست..در دل دوست به صد حیله رهی باید کرد .طاعت از دست نیاید گناهی باید کرد .
خدا بشریت را از سر آدمهای جنگ افروز نجات بده .امین یا رب العالمین.
به چه حقی آدم میکشن دنیای کثیفی شده
نابودی تانک ها و کشته شدن سربازان اسرائیل مایه مباهات و خوشحالی است آفرین و دستمریزاد بر مقاومت
یقینا شما پیروز خواهید شد
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
علی کریمی کجاست؟
جنگ همینه ، پایان جنگها در میدان بوده ، حتی اگر صلحی رخ میده به دلیل شکست یکطرف هست . سازمان ملل بیخودی دست و پا میزنه . حداقل کاری که میتونست بکنه تا شدت جنگ بالا نگیره یا مانع بشه ، محکوم کردن شروع کننده جنگ بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
شروع کننده انگلیس بود ۷۰ سال پیش تاریخ بلد نیستی حداقل یوتیوب رو سرچ کن دیپ پادکست رو ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
اظهار نگرانی کرد، کارساز نبود متاسفانه
خدایا تومیدونی ماهم میدونیم
جنگ باید تا نابودی یک طرف ادامه پیدا کنه

پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
مغلطه نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
داره میشه
ناراحت نباش
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی