بازدید 3381

داوطلبان پیشتاز حفظ امنیت در بین هواداران‌شان باشند

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان خود پیشتاز حفظ امنیت در میان هواداران‌شان باشند.
کد خبر: ۵۶۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 19 February 2016
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخابات استان با اشاره به سوره مبارکه تکاثر افزود: افزون طلبی و زیاده خواهی داوطلبان انتخابات باعث خروج آنها از انصاف و عدالت می‌شود، با این حال توصیه می‌کنم که داوطلبان انتخابات با رعایت قوانین و حفظ احترام رقیب و مطرح نکردن اظهارات افزون‌طلبانه، فضای رقابت را اخلاقی کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: داوطلبان انتخابات می‌توانند به گونه‌ای رفتار کنند که تنش به حداقل برسد و ترکش تنش‌های انتخابات به کسی نخورد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کسانی که بانی و عامل حادثه منازعه چیتاب در انتخابات چهار سال پیش بودند برای هرکدام دو سال حبس و یک سال اقامت اجباری حکم صادر شد که به زودی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مزارعی در این جلسه خطاب به دو نماینده حاضر درجلسه تصریح کرد: اگر داوطلبان انتخابات مجلس در کاروانی حضور داشته باشند که مسبب درگیری و اغتشاش باشد بدون شک آن نامزد مورد اتهام قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر حادثه‌ای به وجود بیاید از مدیرکل دولتی گرفته تا مردم عادی دخیل در موضوع مورد بازخواست دستگاه قضایی قرار می‌گیرند.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستگاه قضایی به عنوان مأمور صیانت از امنیت انتخابات، از داوطلبان می‌خواهد که خود پیشتاز حفظ امنیت در میان هواداران‌شان باشند، زیرا تأثیر رفتار آنها در بین مردم بیشتر است.

مزارعی اضافه کرد: هرگونه تبلیغات تحت عنوان کلنگ زنی و افتتاح در این چند روز در شأن داوطلبان مجلس نیست، زیرا وقت کلنگ زنی و افتتاح کارگاه و کارخانه تمام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی