بازدید 3485

علی مطهری: رقیب اصلی ما شورای ائتلاف و قالیباف است

سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 28 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و سرلیست فهرست انتخاباتی صدای ملت در پاسخ به این سوال که رقیب لیست صدای ملت کدام فهرست است گفت: رقیب فهرست ما سایر فهرست‌هاست از سمت اصولگرایان هم چندین فهرست انتشار پیدا کرده است.

وی افزود: ولی اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است.وی در ادامه گفت: مشهور ترین لیست همین فهرست است و در کنارش هم چند لیست دیگر هم هست و این ها هم همان مشی اصول گرایی را دارند. مطهری در پایان گفت: فهرست ما در صدای ملت وابسته به این دسته بندی های اصولگرا و اصلاح طلب نیست و ما از همه گروه های اصلاحات و اعتدالی و اصولگرایی در فهرست مان داریم.

مطهری در ادامه پاسخ به این سوال که ترکیب مجلس آینده چگونه خواهد بود بود، گفت: گزارش‌هایی مبنی بر این موضوع وجود دارد که حدود ۱۰۰ کاندیدای همسو با جریان ما در کل کشور وجود دارد.

وی در ادامه گفت: همه این مسائل مربوط به بعد انتخابات می‌شود و الان نمی‌شود دقیق نظر داد که ترکیب مجلس بعدی چگونه خواهد بود و ریاست مجلس بعدی چه کسی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی