بازدید 9730
همین که بردیم و صعود کردیم، خیلی خوشحالم

قلعه‌نویی: نزدیک بود مرا سکته بیندازند

کد خبر: ۱۲۱۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 19 January 2024

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از اینکه تیمش سه امتیاز بازی مقابل هنگ‌کنگ را کسب کرده است، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خوشحالیم سه امتیاز بازی را گرفتیم و بازی خوبی انجام دادیم، ولی این همه موقعیت خراب کردن مربی را به سکته می‌اندازد. ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و امکان داشت در 10 دقیقه آخر تنبیه هم بشویم. همین که سه امتیاز را گرفتیم و صعود کردیم خیلی خوشحالیم.

جای خوشحالی دارد که بعد از چند وقت کلین‌شیت کردیم

وی در ادامه افزود: به هنگ‌کنگ و سرمربی‌اش تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی انجام دادند. آنها دنبال پیروزی بودند، ولی ما کمی باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بودیم. از شش قدم و دروازه خالی گل نزدن ایراد کار است، ولی جای خوشحالی دارد که بعد از چند وقت کلین‌شیت کردیم. با توجه به بازی هجومی که انجام می‌دهیم، این بار کلین‌شیت کردیم، البته در یکی دو صحنه شانس آوردیم و باید گل می‌خوردیم. همین که سه امتیاز را گرفتیم، صعود کرده و کلین‌شیت کردیم خوشحالم، ولی از اینکه موقعیت از دست می‌دهیم ناراحتم.

باید بیشتر به قدرت تاکتیکی خودمان فکر کنیم نه حریفان مراحل بعد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا شکست غیرمنتظره ژاپن مقابل عراق تغییری در برنامه‌های تیم ملی در مرحله حذفی ایجاد خواهد کرد یا نه، گفت: طبیعتاً مربیان برای خودشان ترسیم‌هایی دارند، ولی هر طور فکر کنیم در مراحل بعدی به یکی از این دو تیم (ژاپن و کره جنوبی) می‌خوریم، بنابراین فقط دنبال بازی‌های خودمان هستیم که با کیفیت خوب به مراحل بالاتر می‌رویم. ما به اینکه در مرحله حذفی به چه تیمی می‌‌خوریم فکر می‌کنیم، ولی باید بیشتر و بیشتر به قدرت تاکتیکی خودمان فکر کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
سلام گواردیولا آسیا
تشکر ویژه از داور و وی ای آر داریم!
متاسفانه آقای علیرضا بیرانوند یکی از بدترین بازیکنان در زمین بود. توپ که در اختیار می گرفت یا برای شوت زدن اول اجازه می داد تا یک بازیکن حریف بهش نزدیک بشه و بعد در کل کل با بازیکن حریف شوت های کج و معوج، اوت یا کم قدرت می زد و یا از همون اول به سمت گوشه هایی که کسی به توپ نرسد و توپ اوت شود، توپ شوت می کرد. طارمی حرفی برای زدن نداشت و بقیه بازی کنان هم بی هدف بازی بسیار بدی کردند. این بازی در مقابل تیم هایی مانند عراق، کره و ژاپن و حتی امارات منجر به شکست تیم ملی توسط لژیونر های تنبل شده و مربی بی برنامه، خواهد انجامید.
معلومه اینیکی بیسواد معنی کلین شیت رو نمیدونه، مگر با بازی فلسطین گل نخوردید؟ پس کلین شیت چی میگه!
سلام حقته وقتی بازیکن جوان و خوبی مثل حزباوی را خط میزنی و از تیم های قبلی ات بازیکن ضعیف میاری باید اینجوری بشه ...
ده بار گفته کلین شیت کردیم، مگه بازی اول گل نخوردیم؟
کلین شیت چیه دیگه پس؟!
امیر جون حالا داری واسه ما کلاس میذاری ؟ مرد حسابی بچه جنوب شهر که اینطوری صحبت نمیکنه، به زبان ساده صحبت کن بفهمیم تو چی میگی. کلین شیت سیخی چنده؟
فقط عمو امیر اردشیر قلعه نوعی.
اینجاست که فرق یک مربی با کلاس جهانی مانند کیروش و قلعه نویی با ادعا ، مشخص می شود .
تیم کیروش با ساختار دفاعی بسیار مستحکم و البته
نه بسیار خوب در خط حمله .
باید یکی کنار زمین وایسه به بازیکنان بگه فاصله خطوط کم باشه چه در موقع چه در حمله
میلاد محمدی.کنعانی.مجید حسینی.اینا اصن خیلی شوت بودن.تیم محلات غوزآباد هم این طور بازی نمیکنن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی