بازدید 4623

قلعه‌نویی با این متن عذرخواهی کرد

حق‌مان بود که امروز برای فینال آماده می‌شدیم، اما دست ما به جام نرسید و آن بخشی که از بخت و اقبال جداست بر گردن من است
کد خبر: ۱۲۲۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 09 February 2024

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به حذف از جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد و از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود بابت شکست مقابل قطر و نرسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا از مردم ایران عذرخواهی کرد.

قلعه‌نویی نوشت:

«رویایی که همیشه با آن زندگی کردم. ایران قهرمان. حق‌مان بود که امروز برای فینال آماده می‌شدیم، اما دست ما به جام نرسید و آن بخشی که از بخت و اقبال جداست بر گردن من است. امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید. در این مدت کوتاه سعی کردیم از فرصت اندک آماده‌سازی به جهت آسیب ندیدن مسابقات باشگاهی برای جام ملت‌ها آماده شویم و قطعاً در این مسیر و هدف، نقص و کاستی داشتیم اما نمایش ما در بیشتر مسابقات چنان برای مردم دلگرم کننده بود که قضاوت‌ها با توجه به تجربیات قبلی از انتظار ناکامی برابر بزرگان آسیا به قهرمانی در آسیا تغییر کرد.»

در پایان یادداشت سرمربی تیم ملی آمده است: «ما قهرمان نشدیم اما برای همه بازی کردیم چه آنهایی که دوستمان داشتند، چه آنها که نه؛ که بالاخره روزی دلشان را رو به تیم ملی باز خواهند کرد که همه این خود ماییم. این تیم بازخواهد گشت.»

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی چام ملت‌های آسیا با نتیجه سه بر دو به قطر باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در این بازی شایسته پیروزی بودند اما با بدشانسی شکست خوردند تا رویاهایشان به واقعیت تبدیل نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی