بازدید 187543
هشتمین روز تحولات فلسطین/ در حال به روزرسانی

حملات موشکی حزب الله به 5 پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم/ بمباران زمینی و دریایی هولناک غزه توسط ارتش اسرائیل و کشتار گسترده+فیلم/ افزایش تعداد شهدای فلسطینی به ۲۲۰۰ نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد هشتمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 
کد خبر: ۱۱۹۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 14 October 2023

بمباران زمینی و دریایی هولناک غزه توسط ارتش اسرائیل و کشتار گسترده+فیلم

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد هشتمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 

حملات موشکی مجدد نیروهای مقاومت فلسطین علیه تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۷

گردان‌های القسام اعلام کرد که با ده‌ها موشک شهر تل آویو را در واکنش به ادامه جنایت رژیم صهیونیستی هدف قرار داده است.

در پی این حمله آژیر حمله موشکی در شهر تل آویو به صدا در آمده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین همچنین فرودگاه شهر اللد واقع در جنوب شرق تل آویو و همچنین أشدود و عسقلان را نیز هدف حملات موشکی قرار دادند.

بیش از ۷۰۰ کودک فلسطینی در غزه کشته شده‌اند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۶

سارا الحطاب، سخنگوی یونیسف روز شنبه به وقت محلی برابر با ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ و ۲۲ مهرماه جاری در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: «طبق آخرین گزارش‌های مقامات سلامتی و رسانه‌های محلی، حداقل ۲ هزار و ۲۱۵ فلسطینی از جمله بیش از ۷۰۰ کودک کشته و بیش از ۸ هزار و ۷۱۴ نفر از جمله بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ کودک زخمی شدند.»

یونیسف روز جمعه اعلام کرده بود "صدها کودک در غزه کشته و زخمی شده اند." به گفته این نهاد بین المللی، این آمار هر ساعت افزایش می یابد.

جیمز الدر دیگر سخنگوی یونیسف نیز گفت: کشتار کودکان باید متوقف شود. "تصاویر واضح هستند: کودکانی با سوختگی‌های هولناک، جراحت های ناشی از خمپاره‌ و دست و پاهای قطع شده و بیمارستان‌ها برای درمان آن‌ها کاملا ناتوان هستند."

وی درخواست‌های جامعه بین‌المللی را تکرار کرد و گفت: «کودکان اسرائیلی که در غزه به گروگان گرفته شده اند باید فورا به خانواده‌ها و عزیزانشان ملحق شوند.»

شلیک موشک از سوریه به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۱

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه اعلام کرد که یک موشک که از خاک سوریه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود را رهگیری کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، در پی شلیک این موشک، صدای آژیر خطر در مناطق جولان جنوبی به صدا در آمده است. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر روز پنجشنبه بود که دو فرودگاه حلب و دمشق سوریه را بمباران کرده بودند. در این حملات باند فرود هر دو فرودگاه هدف قرار گرفت.

فرانسه: ایران باید از حمایت از حماس خودداری کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۳

 در حالیکه محافل آمریکایی و صهیونیستی در روزهای اخیر به صراحت گفته‌اند که مدرکی دال بر حمایت ایران از حماس در اختیار ندارند، دولت فرانسه بدون اشاره به جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه  مردم غزه، مدعی حمایت ایران از نیروهای حماس در نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «سی‌جی‌تی‌ان» دولت فرانسه شنبه شب به وقت تهران اعلام کرد: «ایران باید از افزایش تنش و حمایت عملیاتی از حماس خودداری کند.»

130 هزار موشک حزب الله، اسرائیل را تهدید می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۵

 یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به توان موشکی حزب الله لبنان اشاره کرد.

به گزارش منابع خبری، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت: «۱۳۰ هزار تیر موشک و راکت حزب الله اسرائیل را تهدید می‌کند.»

«بروس هافمن» تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی «شورای روابط خارجی» اخیرا در تحلیلی در زمینه توان موشکی حزب الله لبنان نوشت: «در سال ۲۰۰۶، حزب الله زرادخانه‌ای از ۱۵ هزار موشک در اختیار داشت. امروزه ۱۰ برابر این عدد را داراست. خطر یک جنگ دو جبهه یا شاید سه جبهه در صورت بروز خشونت در کرانه باختری، اسرائیل را تهدید می‌کند.»

 

بایدن: اسرائیل قوانین جنگ را رعایت کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی برابر با ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ و ۲۲ مهرماه جاری در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «آمریکا با دولت‌های اسرائیل، مصر، اردن و با سازمان ملل برای افزایش حمایت‌ها از کاهش تبعات انسانی حمله حماس، ایجاد شرایط مورد نیاز برای از سرگیری جریان کمک‌ها، و حمایت از اجرای قانون جنگ همکاری می‌کند.»

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه نیز در سخنرانی خود در ایالت فیلادلفیا ادعا کرد که واشنگتن به شدت درحال تلاش برای رسیدگی فوری به وضعیت بشردوستانه غزه است.

به گزارش ایرنا از "سی ان ان", بایدن ادعا کرد: "ما نمی‌توانیم از این واقعیت غافل شویم که اکثریت قاطع فلسطینی‌ها هیچ ارتباطی با حماس ندارند. اما آن‌ها به دلیل اقدامات حماس رنج می‌برند. "

رئیس جمهور آمریکا با این حال با حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی افزود: «آمریکا اطمینان حاصل خواهد کرد که اسرائیل همه امکانات برای دفاع از خود را در اختیار دارد.»

ادامه تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰

 تبادل آتش توپخانه میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سایت‌های رادار، رویسات العلم، زبدین و السماقه در کفرشوبای اشغالی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای مقاومت لبنان قرار گرفت.

حملات موشکی حزب الله به 5 پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۴

منابع خبری لبنانی از حمله به مواضع ژیم صهیونیستی در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که این حملات، موشکی بوده و همچنان ادامه دارد. نظامیان اسرائیلی نیز با حملات توپخانه‌ای، مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی را بمباران کردند.

تعداد بازدید : 27235

خبرنگار المیادین که در جنوب لبنان حضور دارد، گفت که حملات موشکی به مناطق «رویسه العلم»، «السماقه» و «زیدین» صورت گرفته است که در اشغالی رژیم صهیونیستی قرار دارد.

 حزب الله لبنان در رابطه با درگیری‌های مرزی با ارتش رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

‏﴿ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ﴾‏

گروهی از مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت 3:15 عصر امروز شنبه 2023//10/14 پایگاه‌های صهیونیستی را در مزارع اشغالی شبعا با موشک‌های هدایت‌شونده و راکت مورد حمله قرار داده و تلفات مستقیمی به دشمن تحمیل کردند.

این پایگاه‌ها به این شرح است: الرادار، رویسات العلم، السماقه، زبدین و رمثا.

وما النصر إلا من عند الله العزیز الحکیم‏

وی با اشاره به اینکه این حملات به سمت منطقه «جبل دوف» صورت گرفته است، گفت که نیروهای صهیونیستی نیز در حال پاسخ به این حملات هستند.

منابع اسرائیلی خبر دادند که رژیم صهیونیستی از همه شهرک‌نشینان اسرائیلی که در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان حضور دارند، خواسته است که وارد پناهگاهها شوند.

حزب الله با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که این حملات در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی صورت گرفت که در جریان آن، مواضع صهیونیستها در مزارع شبعا مورد حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت که به زخمی شدن عناصر اسرائیلی منجر شد.

آب در نوار غزه رو به اتمام است
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۱

آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطین «آنروا» اعلام کرد، آب شرب دو میلیون تن در نوار غزه رو به اتمام است و این مساله مرگ و زندگی است.

به گزارش روسیا الیوم، این سازمان اعلام کرد، ساکنان غزه در صورت عدم انتقال سوخت و آب شرب می‌میرند.

آنروا اعلام کرد، نزدیک به یک میلیون تن ظرف یک هفته در نوار غزه آواره شده‌اند و کمک‌های انسانی باید به این منطقه برسد.

ارسال پیام فوری هنیه به گوترش
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۸

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیام فوری به دبیرکل سازمان ملل به تجاوزات وحشیانه و خشونت‌های هولناک ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد که به سطح جنایت جنگی می‌رسد.

به گزارش النشره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیام فوری به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل به تجاوزات وحشیانه و خشونت‌های هولناک ارتش اشغالگر اشاره کرد که بر اساس کنوانسیون‌ چهارم ژنو، به سطح جنایت جنگی می‌رسد، همچنین سخنان وزیر جنگ این رژیم که تاکید کرده است ارتش آن محاصره‌ای را بر غیرنظامیان بی دفاع در غزه از طریق ممانعت از ورود نیازهای اساسی ساکنان از جمله نیازهای پزشکی و غذایی و سوخت اجرا کرده است.

هنیه از گوترش خواست تا مسئولان رژیم صهیونیستی را به عنوان قدرت نظامی اشغالگر مجبور به توقف فوری این جنایت‌ها و احترام به تعهدات قانون انسانی بین‌المللی کند.

وی بر ادامه حق مردم فلسطین برای مبارزه تا زمان آزادی و استقلال و تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی ذی ربط تاکید کرد.

درخواست وزیر خارجه عربستان برای آتش‌بس در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۵

وزیر خارجه عربستان بر لزوم آتش‌بس در غزه و حل بحران انسانی تأکید کرد.

به گزارش صدی البلد، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در ریاض بر لزوم تحقق آتش‌بس در غزه و تلاش برای تضمین ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه تأکید کرد.

وی گفت: ما به تلاش جمعی برای توقف خشونت نیاز داریم.

شکایت لبنان علیه اسرائیل به سازمان ملل
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۱

وزارت خارجه لبنان اعلام کرد: لبنان به خاطر جان باختن و زخمی شدن خبرنگاران در حمله روز گذشته نیروهای صهیونیست به منطقه علما الشعب در جنوب لبنان به شورای امنیت شکایت می کند.

در حمله هوایی روز جمعه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، «عصام عبدالله» عکاس و خبرنگار رویترز کشته و چند خبرنگار دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: حمله به خبرنگاران جنایت علیه حق آزادی اندیشه و مطبوعات و حقوق بشر و قانون بین المللی است.

وزارت خارجه لبنان تاکید کرد: عدم جلوگیری از حملات رژیم صهیونیستی، کل منطقه را به آتش خواهد کشید و تهدید کننده صلح و امنیت بین المللی است.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به خودرو حامل خبرنگاران را محکوم و اعلام کرد که این جنایت زشت در به قتل رساندن شهروندان لبنانی و اتباع دیگر کشورها در خاک لبنان توسط رژیم صهیونیستی و هرگونه تجاوز به امنیت ملت و کشور، بدون پاسخ و مجازات مناسب باقی نمی ماند.

در این بیانیه آمده است: این جنایت رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت هایش درباره رسانه ها در غزه و کشتار اصحاب رسانه برای جلوگیری از انتقال تصاویر تجاوزهای وحشیانه است.

حزب الله با تسلیت به خبرگزاری رویترز، شبکه الجزیره و خبرگزاری فرانس پرس، از همه نهادهای رسانه ای، حقوقی و قانونی خواست، تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان و ایستادگی آشکار و بی پرده نهادهای موسوم به جهان آزاد را در کنار قاتلان، جنایتکاران و متجاوزان را محکوم کنند.

۲۲۱۵ شهید و ۸۷۱۴ مجروح در ۸ روز جنایت در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۲

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای غزه به ۲۲۱۵ نفر و شمار مجروحان به ۸۷۱۴ نفر در هشت روز جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای کرانه باختری از شنبه گذشته تاکنون به ۵۴ نفر و شمار زخمی ها به بیش از ۱۱۰۰ رسیده است.

اشراف اطلاعاتی حماس نسبت به «اسرار ارتش اسرائیل»
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۵

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از «حمله سازماندهی شده و بسیار دقیق حماس علیه اسرائیل» می‌گوید؛ حمله‌ای که حماس براساس آن درک عمیقی از «ضعف اسرائیل» داشته و از اسرار ارتش آن مطلع بوده است.

نیویورک تایمز در پیرو گزارش خود نوشته است: حماس با برنامه‌ریزی دقیق و آگاهی فوق‌العاده از اسرار و ضعف‌های اسرائیل، امتداد جبهه اسرائیل با غزه را تحت تاثیر قرار داد و ملتی را که مدت‌ها به برتری ارتش خود ایمان راسخ داشت، در بهت فرو برد.

حماس با استفاده از پهپادهایی برج‌های نظارتی و تجسسی کلیدی را در مرز با غزه تخریب کرد و نقاط کور زیادی را در ارتش اسرائیل برجای گذاشت.

نیویورک تایمز می‌نویسد: اسناد برنامه‌ریزی‌های حماس، ویدئوهای مربوط به حمله و مصاحبه با مقامات امنیتی نشان می‌دهند که حماس درک فوق‌العاده‌ای از نحوه عملیات ارتش اسرائیل، محل استقرار واحدهای خاص و حتی زمان لازم برای رسیدن نیروهای کمکی را داشته است.

«علی برکه» یکی از رهبران حماس طی مصاحبه تلویزیونی گفت: حماس، اسرائیلی‌ها را وادار کرده تا فکر کنند حماس مشغول اداره غزه است اما در این مدت به طور مخفیانه آماده چنین حمله بزرگی شده است.

نیویورک تایمز طبق بررسی ویدئوهایی و مصاحبه با مقامات رژیم صهیونیستی می‌گوید: ۱۰ مرد مسلح در غزه می‌دانستند که چگونه مرکز اطلاعاتی اسرائیل را پیدا و به آن ورود کنند. آن‌ها پس از آنکه وارد اسرائیل شدند با پنج موتورسیکلت که بر روی هر موتور دو نفر نشسته بود، به سمت شرق حرکت کردند. ده مایل جلوتر، از جاده منحرف شدند و به یک پایگاه نظامی رسیدند. آن‌ها با انفجار کوچکی دیوار را تخریب کردند و وارد این پایگاه شدند. ابتدا مطئمن نبودند که به کدام سمت بروند اما یکی از آن‌ها یک نقشه رنگی از این پایگاه را از جیبش خارج کرد و با کمک آن وارد ساختمانی شدند که مملو از سیستم و رایانه بود. این قسمت مرکز اطلاعات نظامی اسرائیل بود.

این روزنامه آمریکایی دو ویدئو را یکی از دوربینی که بر سر یکی از افراد مسلح غزه کار گذاشته شده بود و بعدا کشته شد و دیگری دوربین این پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی، بررسی کرده و پس از مصاحبه با مقامات امنیتی این رژیم، چنین روایتی را ثبت کرده است.

مسکو: با حماس در تماس هستیم و خواهیم بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴

میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه به خبرگزاری ریا گفت که این هفته قصد سفر به قطر را دارد و در آنجا احتمالا با مقام‌های حماس دیدار خواهد کرد.

بوگدانوف با اشاره به دیدارهای قبلی‌اش با مقام‌های ارشد حماس در قطر، تاکید کرد: هر زمان که من آنجا بودم، معمولا با رهبری حماس دیدار کردیم. اگر آنها بخواهند، ما همیشه این تماس را حفظ خواهیم کرد.

افزایش تعدادی شهدای فلسطینی به 2000 نفر
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۰

رسانه‌های فلسطینی به نقل از وزارت بهداشت غزه، صبح امروز (شنبه)، از افزایش شمار شهدای فلسطینی خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شمار شهدای فلسطینی به ۲۰۰۰ و تعداد مجروحان به ۷۶۹۶ نفر افزایش یافته است.

بلینکن هدف از حمله به غزه را به محمود عباس گفته است
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳

منابع آگاه گفتند، وزیر خارجه آمریکا به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اطلاع داده، هدف از جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه که آمریکا کاملا از آن حمایت می‌کند، پایان دادن به جنبش حماس و مقاومت در غزه است.

این منابع به العربی الجدید گفتند، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اردن از او خواست، به تضمین برقراری امنیت و ثبات در کرانه باختری ادامه دهد.

این درخواست با اظهارات بلینکن در نشست خبری در دوحه یکسان است که روز جمعه در این نشست گفت، مذاکرات خوبی با عباس داشته و تشکیلات خودگردان برای اطمینان از وجود ثبات امنیتی در کرانه باختری تلاش می‌کند و این مساله جای قدردانی دارد. تشکیلات خودگردان باید کما فی السابق با صهیونیست‌ها در این باره همکاری کند. این موضوع امنیت مهم است و نباید این درگیری گسترش یابد.

منابع دیگری به العربی الجدید گفتند، آمریکا از عباس خواسته که به جای رام الله با او در اردن دیدار کند و شرط کرده که پیش از اقدام بلینکن برای محکومیت و مخالفت با کشتن صهیونیست‌های غیرنظامی این دیدار انجام شود اما عباس به فرمول مخالفت با قتل غیرنظامیان یا سوءاستفاده از آنها توسط طرفین درگیر پایبند بود و این همان چیزی است که اتفاق افتاد.

این منابع گفتند، بلینکن به صراحت به عباس گفت که فلسطینی‌ها با مقاومت راه به جایی نخواهند برد و اتفاقی که خواهد افتاد این است که پس از اینکه رژیم صهیونیستی به نبرد خود با مقاومت در نوار غزه پایان داد، عباس مجبور خواهد شد درباره پایان دادن به این درگیری آن هم تنها از طریق بازگشت به میز مذاکرات صحبت کند.

به گفته منابع مذکور، عباس هم درمورد لزوم بازگشایی فوری گذرگاه‌های انسانی نوار غزه، تهیه لوازم پزشکی، انتقال آب، برق، سوخت به فلسطینی‌های غزه با بلینکن صحبت کرد و او هم پاسخ داد، در این مورد بعدا با مصر هماهنگی می‌شود. اما هیچ سقف زمانی برای این «بعدا» مشخص نکرد.

در این دیدار حسین الشیخ، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، ماجد فرج، رئیس سرویس اطلاعات عمومی، مجدی الخالدی، مشاور دیپلماتیک عباس و عطا الله خیری، سفیر فلسطین در اردن حضور داشتند.

خاورمیانه در آستانه جنگ تمام‌عیار و فاجعه انسانی است
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۱

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پس از نشست پشت درهای بسته شورای امنیت این سازمان درباره درگیری‌‌ها بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، هشدار داد منطقه در آستانه یک جنگ تمام‌عیار و فاجعه انسانی بی‌سابقه است. وی افزود: بگذارید واضح بگویم، مسؤولیت جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه تا حد زیادی برعهده ایالات متحده است. 

به گفته این دیپلمات روس، «این واشنگتن است که بی پروا و خودخواهانه کار میانجیگران بین‌المللی چهارجانبه خاورمیانه را در تلاش برای انحصار روند صلح و محدود کردن آن به تحمیل صلح اقتصادی با اسرائیل به فلسطینیان و سایر کشورهای عرب بدون حل مسئله فلسطین مسدود کرد. ما به طور مداوم در این خصوص هشدار دادیم و گفتیم یک روز نتیجه عکس خواهد داد و همینطور هم شد». 

نبنزیا در ادامه گفت سال‌ها ایالات متحده مانع هر واکنش و سیگنالی از سوی شورای امنیت سازمان ملل شد و ادعا کرد دیپلماسی منطقه‌ای «آرام» آن موثرتر است. او افزود: نباید این را نادیده بگیریم که شعله‌ور شدن خشونت‌های کنونی در پی نقض سیتماتیک تصمیمات شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل از جمله گسترش غیرقانونی شهرک‌ها که به طور منظم از سوی اکثریت قریب به اتفاق کشورهای عضو سازمان ملل محکوم شده، رخ داده است.

نماینده روسیه در سازمان ملل در پایان تاکید کرد مسکو صراحتاً خشونت، کشتار و وحشیگری را محکوم می‌کند و افزود هر گونه کشتار و خشونت علیه غیرنظامیان مسالمت‌جو غیرقابل‌قبول است. 

سید حسن نصرالله: همه سناریوها آماده است
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۱

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفرش به لبنان، با «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار تحولات جاری منطقه بویژه تحولات فلسطین پس از عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی  و تهاجم مستمر رژیم صهیونیستی به غزه و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان و همچنین اقدامات تجاوزکارانه این رژیم علیه مسجدالاقصی و کرانه باختری و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرفین در این دیدار با محکوم کردن حمایت یکجانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و تجلیل از حمایت‌های گسترده مردمی از مقاومت فلسطینی در اقصی نقاط جهان، بر ضرورت  وحدت و انسجام ملت‌ها و دولت‌های اسلامی و آزادیخواهان جهان و اقدام فوری و هماهنگ برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

سید حسن نصرالله گفت: امروز وضعیت مقاومت عالی است و همه سناریوها کاملا آماده است.

مستقر شدن واحد نیروی واکنش سریع ارتش آمریکا در نزدیکی اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۹

شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی از استقرار واحد واکنش سریع تفنگداران دریایی آمریکا در نزدیکی فلسطین اشغالی خبر داد.

براساس این گزارش، این واحد نظامی که هم اکنون روی ناو تهاجمی «یو اس اس باتان» مستقر است متشکل از 2 هزار تفنگدار دریایی و ملوان است.

مقامات آمریکایی می‌گویند از وظایف اصلی این واحد عملیات تخلیه و همچنین کمکهای بشردوستانه است.

به نوشته سی ان ان، مقامات دفاعی در روزهای اخیر بارها گفته‌اند که پنتاگون قادر خواهد بود نیروها و ظرفیت بیشتری را در صورت لزوم به سرعت به منطقه اعزام کند.

کشتار ۵۰ خانواده فلسطینی در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۷

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه اعضای کامل ۵۰ خانواده فلسطینی شهید شده‌اند.

 اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه خواهان توقف فوری جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شد و گفت: رژیم صهیونیستی شهروندان را فریب داده و آنها را مجبور به کوچ اجباری می‌کند و بعد آن‌ها را هدف قرار می‌دهد. در حمله عصر روز جمعه ۲۷۰ شهروند شهید و زخمی شدند. تمام قربانیان این حمله اعضای کامل خانواده‌ها و حتی جنینی در شکم مادر است. سه آمبولانس نیز هدف قرار گرفت که ۱۰ تن از کارکنان آن در زمان تخلیه مجروحان زخمی شدند. جنایت‌های رژیم صهیونیستی منجر به کشتار اعضای کامل ۵۰ خانواده در داخل منازلشان و در زمان کوچ اجباری آنها شده است. کشتار این ۵۰ خانواده منجر به شهادت ۵۰۰ نفر شده است. رژیم صهیونیستی همچنان به هدف قرار دادن کادر پزشکی ادامه می‌دهد که منجر به شهادت ۱۵ تن از آنها و زخمی شدن ۲۷ تن دیگر شده است. همچنین این حملات منجر به انهدام ۲۳ آمبولانس شده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، القدره گفت: رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی نیز ادامه می‌دهد. ۱۵ مرکز پزشکی در این حملات دچار آسیب شده و فعالیتشان متوقف شده است. حملات رژیم صهیونیستی منجر به تخلیه بیمارستان کودکان الدره در شرق غزه و انتقال بیماران و کادر پزشکی آن به بیمارستان کودکان النصر شده است. این بیمارستان با بمب‌های فسفری هدف قرار گرفت و بعد از بیمارستان بیت حانون دومین بیمارستانی است که فعالیت آن به دلیل حملات رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

وی گفت: حملات رژیم صهیونیستی به کادر پزشکی و نهادهای پزشکی و آمبولانس‌ها تجاوز آشکاری به قوانین و منشورهای بین‌المللی است که بر حمایت از کادر پزشکی در زمان جنگ تأکید دارد. تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن محله‌های مسکونی و مسدود کردن راه‌های منتهی به بیمارستان‌ها یک چالش بزرگ در مقابل کادر پزشکی برای خارج کردن قربانیانی است که تعداد زیادی از آنها همچنان زیر آوارها هستند.

القدره نسبت به پیامدهای خطرناک قطعی برق بر هزاران مجروح هشدار داد و گفت: سوخت موتورهای برق در بیمارستان‌ها رو به پایان است. هزاران شهروند که منازلشان هدف قرار گرفته در محوطه بیمارستان‌ها می‌خوابند و این در حالی است که ما با تعداد زیادی از مجروحان مواجه هستیم. وزارت بهداشت به دلیل تمام شدن داروها و سوخت و تکمیل اتاق‌های جراحی و تخت‌های بیمارستان‌ها زنگ خطر را به صدا در می‌آورد و تاکید می‌کند که در آینده با شرایط بدتری مواجه هستیم. ما خواهان تلاش فوری برای ایجاد گذرگاه امن برای تضمین رسیدن کمک‌های پزشکی، سوخت، تخت و آمبولانس و اجازه دادن به خروج صدها مریض هستیم.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به افزایش شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۹۰۰ شهید، تاکید کرد که سرعت افزایش آن سریع است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز شنبه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ فلسطینی شهید شده‌اند که بین آنها ۲۰ تن کودک هستند. به گفته این وزارتخانه، طی این مدت  ۱۷۸۸ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر یونیسف از شهادت ۵۰۰ کودک در غزه و زخمی شدن ۱۶۰۰ تن دیگر از آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه این منطقه ظرف یک هفته گذشته خبر داد.

سلیم عویس، مسؤول اطلاع رسانی دفتر صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) در خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: تعداد کودکان فلسطینی که در غزه تاکنون در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند به ۵۰۰ نفر رسیده است. در حالی که ۱۶۰۰ کودک نیز زخمی شده‌اند و این تعداد همچنان رو به افزایش است.

تاکنون بیش از ۴۲۳ هزار تن در نوار غزه آواره شده‌اند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۶

سازمان ملل اعلام کرد، از زمان آغاز بمباران شدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بیش از ۴۲۳ هزار تن مجبور به ترک منازلشان از این منطقه‌ شده‌اند.

دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل (اوچا) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، تعداد آوارگان در این منطقه پرجمعیت تا شامگاه پنج‌شنبه با ۸۴.۴۴۴ تن افزایش به ۴۲۳.۳۷۸ تن رسیده است.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، سازمان ملل روز پنج شنبه خواستار جمع‌آوری فوری بسته‌ کمکی به ارزش ۲۹۴ میلیون دلار به منظور کمک به ساکنان نوار غزه و کرانه باختری شد.

دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل اعلام کرد، این مبلغ با هدف کمک به بیش از ۱.۲ میلیون تن در غزه و کرانه باختری تعیین شده است.

اوچا همچنین هشدار داد، نهادهای بشردوستانه دیگر منابع لازم برای فراهم کردن نیازهای فلسطینیان آسیب دیده را ندارند.

مخالفت شدید کویت با کوچاندن اجباری ساکنان نوار غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۸

«سالم عبدالله الجابر الصباح» وزیر امور خارجه کویت، مخالفت شدید کشورش با درخواست رژیم صهیونیستی برای کوچ اجباری ساکنان نوار غزه و ادامه کشتار و تخریب بی هدف زیرساخت‌های این منطقه را اعلام کرد.

وی در مصاحبه با خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، با تاکید بر این‌که تداوم تشدید تنش و کشتار و ویرانگری کور زیرساخت‌های نوار غزه، ناقض حقوق بشر و حقوق بین‌الملل است، گفت که درخواست‌های مکرر رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اجباری ساکنان نوار غزه،  به افزایش درد و رنج ملت فلسطین که هم اکنون از بمباران و محاصره‌ای که صدها کشته برجای گذاشته است، منجر خواهد شد. 

وی در ادامه از جامعه بین‌الملل و شورای امنیت خواست تا برای توقف این تنش خطرناک وارد عمل شوند و به این جنگ که هیچ تفاوتی میان اهداف نظامی و غیرنظامی نمی‌گذارد، پایان دهد. 

وزیر خارجه کویت، همچنین خواستار توقف، هدف قرار گرفتن غیرنظامیان شد و از همه طرف‌ها خواست تا به وظایف سیاسی و انسانی خود عمل کنند و جامعه بین‌الملل نیز، فورا برای رفع محاصره و تضمینت ورود کمک‌های انسان‌دوستانه، پزشکی، تامین آب و غذا برای مردم دوست و برادر فلسطین از طریق سازمان ملل و نهادهای زیرمجموعه آن و سازمان های بشردوستانه غیردولتی اقدام کند. 

حزب‌الله لبنان حمله به خبرنگاران را محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۸

حزب‌الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به اصحاب رسانه لبنانی در مرزهای لبنان با اراضی اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش روزنامه رأی الیوم، دفتر اطلاع رسانی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله دشمن صهیونیستی به تعدادی از اصحاب رسانه در مرزهای لبنان در جریان پوشش دادن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان در راستای اقدامات متجاوزانه این رژیم علیه نهادهای رسانه‌ای در غزه و منهدم کردن کامل آن و قتل تعدادی از کارکنان این نهادها است و هدف از آن ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌ها و تصاویر تجاوز وحشیانه این رژیم علیه غیرنظامیان و بی گناهان است.

حزب‌الله لبنان به خانواده عصام العبدالله، خبرنگاری که در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و خبرگزاری رویترز، الجزیره و خبرگزاری فرانسه و سایر اصحاب رسانه تسلیت گفت و برای زخمی شدگان شفای عاجل از خداوند خواست.

حزب‌الله لبنان از تمام مؤسسات رسانه‌ای، نهادهای بشردوستانه و حقوقی خواست حمله رژیم صهیونیستی علیه لبنان و جانبداری آشکار برخی مؤسسات جهانی از مجرمان و قاتلان را محکوم کنند.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد: جنایت شنیع قتل شهروندان لبنانی و افراد مقیم در خاک لبنان و هرگونه تجاوز به امنیت ملت و کشور ما بدون پاسخ مناسب باقی نخواهد ماند.

هشدار آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا درباره حمله حماس
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۷

تلویزیون سی‌ان‌ان به نقل از منابعی گزارش داد، آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا اندکی پیش از شروع حملات حماس علیه رژیم صهیونیستی به دولت واشنگتن نسبت به یک درگیری احتمالی هشدار داده بودند اما یکی از این منابع خاطرنشان کرده «آنچه که میان حماس و اسرائیل رخ می‌دهد به لحاظ تاریخی طبیعی است و این گزارش‌ها چیز جدیدی نداشت».

 جامعه اطلاعاتی آمریکا دست کم دو ارزیابی را بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط رژیم صهیونیستی تهیه کرده است.

سی‌ان‌ان در گزارشی نوشت: براساس جریان‌های اطلاعاتی متعدد، یک اطلاعیه در تاریخ ۲۸ سپتامبر هشدار داد که حماس آماده حملات موشکی در سراسر مرز است. در تاریخ ۵ اکتبر سازمان سیا درباره احتمال افزایش خشونت‌ها هشدار داد و سپس روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر) روز پیش از حمله حماس، مقامات آمریکایی گزارشی از سوی اسرائیل منتشر کردند که حاکی از فعالیت‌های غیرطبیعی حماس بوده است؛ نشانه‌هایی که اکنون مشخص است و حمله قریب‌الوقوع بود.

اما با این حال منابعی گزارش دادند که این ارزیابی‌ها هیچ نشانه‌ای مبنی بر «مقیاس و اندازه» حمله حماس منتشر نکردند.

سی‌ان‌ان به نقل از یکی از این مقامات گزارش داد: مشکل این است که هیچکدام یک از این گزارش‌ها جدید نیست. این چیزی است که به لحاظ تاریخی میان حماس و اسرائیل طبیعی می‌باشد. فکر می‌کنم آنچه رخ داد این بود که همه افراد این گزارش‌ها را دیدند.

اسرائیل: یک هدف متعلق به حزب الله را بمباران کردیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۷

ارتش رژیم صهونیستی بامداد شنبه اعلام کرد که درپاسخ به نفوذ یک شئ ناشناس که مورد هدف قرار گرفت و در واکنش به شلیک به سوی یک پهپاد متعلق به ارتش اسرائیل، یک هدف متعلق به حزب الله را در جنوب لبنان بمباران کردیم.

پیشتر رسانه ها از فعال شدن سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

برگزاری دومین نشست بی نتیجه شورای امنیت درباره جنگ فلسطین و اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۵

منابع دیپلماتیک جمعه شب به وقت محلی برابر با ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ و ۲۱ مهرماه جاری در گفتگو با خبرنگار ایرنا در نیویورک در خصوص دومین نشست غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل درباره جنگ میان فلسطین و رژیم اسرائیل در پی عملیات طوفان الاقصی گفتند: در این نشست، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرده که با همه طرفها و کشورها برای کاهش تنش در منطقه در ارتباط است.

منابع دیپلماتیک افزودند: دبیرکل سازمان ملل در این نشست اقدامات حماس را محکوم اما از وضعیت نوار غزه و ضرب الاجل رژیم اسرائیل برای تخلیه غزه بسیار ابراز نگرانی کرده و گفته است که هرگونه اقدام این رژیم می تواند فاجعه انسانی رقم بزند.

این منابع اضافه کردند: دبیرکل سازمان ملل بر فراهم کردن دسترسی های بشردوستانه به نوار غزه و و رسیدن بدون مانع کمک ها و نیز رعایت حقوق بشردوستانه تاکیده کرده است.

به گفته این منابع، اعضای شورای امنیت همچنین از تلاش های کشور مصر درباره نوار غزه قدردانی کرده اند.

نگرانی از سرازیر شدن تنش ها به کرانه باختری و لبنان
منابع دیپلماتیک همچنین درباره دیگر نگرانی های مطرح شده در این نشست غیر علنی شورای امنیت گفتند: یکی از نگرانی های مهم مطرح شده دیگر در این نشست، سرازیر شدن تنش ها به کرانه باختری و لبنان بوده است.

مسکوت ماندن قطعنامه پیشنهادی روسیه درباره آتش بس فوری
منابع دیپلماتیک در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره قطعنامه پیشنهادی روسیه برای ایجاد آتش بس فوری و کمک های بشردوستانه گفتند: قطعنامه پیشنهادی روسیه در این نشست مسکوت گذاشته شد.

به گفته منابع دیپلماتیک، روسیه همچنین از غیرعلنی بودن نشست شورای امنیت بشدت انتقاد کرده است.

روسیه در قطعنامه پیشنهادی خود ‌خواهان برقراری این آتش‌بس به صورت طولانی‌مدت و احترام همه طرف‌ها به آن شده است.
در قطعنامه پیشنهادی روسیه آمده است: تضمین راه حل درازمدت برای مناقشه اسرائیل و فلسطین تنها از راه های مسالمت آمیز امکان پذیر است.
بر اساس پیش‌نویس این قطعنامه پیشنهادی روسیه، شورای امنیت سازمان ملل به شدت تمام خشونت ها و خصومت هایی که علیه غیرنظامیان انجام می شود را محکوم می کند.
در این قطعنامه پیشنهادی ضمن آنکه آزادی فوری افراد به اسارت گرفته شده درخواست شده است، بر ارائه و توزیع بلامانع کمک‌های بشردوستانه از جمله غذا، سوخت و درمان پزشکی و همچنین ایجاد شرایط برای تخلیه امن غیرنظامیان نیازمند تأکید شده است.

افزایش تلفات در غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات صهیونیست‌ها از روز شنبه گذشته تاکنون تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری به ۱۹۵۱ شهید رسیده است. روز جمعه در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی ۱۷ نفر از جمله خردسالان بر اثر اصابت گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی شهید شدند. شمار شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۴۸ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز با اشاره به افزایش تلفات شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۹۰۰ شهید، تاکید کرد که سرعت افزایش آن سریع است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز شنبه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ فلسطینی شهید شده‌اند که بین آنها ۲۰ تن کودک هستند. به گفته این وزارتخانه، طی این مدت  ۱۷۸۸ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین به گزارش الجزیره، نیروهای اشغالگر به تجاوزات خود را به نوار غزه ادامه می‌دهند و حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه ادامه دارد و تعداد قربانیان به حدود ۱۹۰۰ شهید و ۷۶۹۶ مجروح رسیده است.

وزارت بهداشت غزه با بیان اینکه در میان شهدا ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن وجود دارد، اعلام کرد که نیروهای اشغالگر کاروانی از آوارگان را بمباران کردند که منجر به شهادت ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ زخمی شد.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از اینکه به ۱.۱ میلیون ساکن شمال نوار غزه اطلاع داده بود ظرف ۲۴ ساعت به سمت جنوب حرکت کنند دست به قتل عام جدیدی زد.

این دفتر رسانه‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرد: قتل عام جدیدی که اشغالگران در حق سه کاروان از شهروندان در مکان‌های مختلف در خیابان‌های صلاح الدین و الرشید انجام دادند پس از آن بود این شهروندان قصد داشتند بنا به درخواست و هشدار نیروی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر تخلیه شمال غزه، خود را به جنوب غزه برسانند. این کشتار ۷۰ شهید بر جای گذاشته که بیشتر آنها کودک، زن هستند، درحالیکه بیش از ۲۰۰ تن نیز زخمی شدند.

به نوبه خود، بیمارستان العوده در جبالیا، در شمال نوار غزه تاکید کرد که این بیمارستان توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست تهدید به تخلیه شده است.

بمباران زمینی و دریایی گسترده غزه توسط ارتش اسرائیل

صبح امروز شنبه هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در رفح و یک خانه در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند. رسانه‌های فلسطینی از شهادت دو نفر در رفح بر اثر بمباران این ساختمان مسکونی توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که حملات هوایی خشونت آمیز به شهرهای غزه ادامه دارد و تاکید کرد که حملات توپخانه‌ای مناطقی در شرق استان خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

تعداد بازدید : 30863

حملات هوایی هواپیماهای اشغالگر یک خانه مسکونی در محله شجاعیه در شرق شهر غزه را هدف قرار داد که خبرنگار این شبکه تاکید کرد که در نتیجه بمباران و ورود مجروحان شهدایی وجود داشته است.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: قایق‌های ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی سواحل غزه را هدف قرار دادند و بر اثر بمباران خانه‌ای در دیرالبلح غزه توسط هواپیماهای صهیونیست بسیاری از فلسطینی‌ها مجروح شدند.

طبق گزارش المیادین، در حملات موشکی اشغالگران به منطقه السکافی در بیت لاهیا در شمال غزه پنج تن شهید شدند. اشغالگران یکی از منازل این منطقه را با سه فروند موشک هدف قرار دادند.

همچنین در کشتاری دیگر در بازار اردوگاه النصیرات در مرکز غزه تعدادی شهید و زخمی شدند. پیکر سه شهید که دو تن آنها برادر هستند به بیمارستان مرکز غزه منتقل شده است.

مقاومت فلسطین بامداد روز شنبه یک فروند موشک به سمت شهر حیفا شلیک کرد

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع یک انفجار قوی در منطقه کریات (در حیفا) منتشر کرد.

ساکنان کریات تأیید کردند که یک انفجار قوی در این منطقه رخ داده است، بدون اینکه هیچ آژیر خطری به صدا درآمده باشد. این رویداد در دست بررسی است.

این در حالی است که رسانه‌های عبری افزودند، آژیرهای خطر در منطقه حیفا به ظن نفوذ یک پهپاد به صدا درآمدند. به ادعای این رسانه‌ها دو هدف ناشناس در آسمان حیفا رهگیری شده است.

عربستان حمله علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه عربستان نیز حمله رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه را محکوم کرد. 

در بیانیه وزارت خارجه عربستان همچنین آمده است: «بر مخالفت قاطع خود در خصوص هر گونه دعوت به کوچاندن اجباری ملت فلسطین از غزه تأکید می‌کنیم». 

در بیانیه مذکور آمده است که محروم کردن مردم غزه از نیازهای اساسی برای زندگی شرافتمندانه، نقض آشکار حقوق بشر و قانون بین‌المللی است. 

تظاهرات همبستگی با فلسطین در کشورهای عربی

مردم چند کشور عربی به نشانه یاری فلسطینیان در نوار غزه به خیابان‌ها آمده و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی شعار سر دادند. 

در اردن هزاران نفر از مردم این کشور با برگزاری تظاهراتی مقابل مسجد الحسینی و میدان النخیل، در حمایت از مقاومت فلسطین شعار سر دادند. 

اردنی‌ها پس از اقامه نماز جمعه شعارهایی در حمایت از مقاومت در غزه و دستآوردهای آن در عملیات پیروزمندانه طوفان الأقصی، سر دادند. 

تظاهرات‌کنندگان خواستار رفع محاصره ۱۷ ساله علیه غزه شده و بر ضرورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه که به شهادت صدها نفر و زخمی شدن هزاران نفر منجر شده است، تأکید کردند. 

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات شعار می‌دادند: «ملت خواهان آزادی فلسطین است». 

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی «عمون»، صدها نفر از مردم اردن نیز در تلاش برای رسیدن به مناطق نزدیک به مرز فلسطین اشغالی، در منطقه الأغوار تجمع کردند. 

در قطر نیز پس از برگزاری نماز جمعه، تظاهراتی در حمایت از غزه و مردم فلسطین برگزار شد.  در بغداد پایتخت عراق نیز راهپیمایی میلیونی برای یاری فلسطین در میدان التحریر برگزار شد و تظاهرات‌کنندگان در حمایت از آرمان فلسطین شعار سر دادند. 

همچنین صدها لبنانی در تظاهرات بزرگ حمایت از فلسطینیان در نوار غزه مشارکت کردند.  تظاهرات‌کنندگان درباره تداوم محاصره تحمیلی بر نوار غزه هشدار دادند و صدها لبنانی نیز در تلاش برای عبور از دیوار مرزی، به سمت مناطق مرزی اراضی اشغالی فلسطین حرکت کردند. 

در لیبی نیز مردم این کشور با برگزاری تظاهراتی کشتار افراد بی‌گناه به ویژه کودکان در غزه را محکوم کردند. 
ده‌ها هزار نفر در شهرهای یمن نیز با برگزاری تظاهراتی در میادین، خشم خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه ابراز کردند. 

تظاهرات‌کنندگان یمنی شعار می‌دادند «لبیک ای غزه»، «جانم فدای غزه». 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۳۱
خب بنظر میاد باید منتظر ورود ۲ میلیون فلسطینی های عزیز به ایران باشیم.
پاسخ ها
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مگه نمیگید فلسطین قبل از اسراییل کشور بوده
اسم یکی از حاکمان فلسطین قبل از سال 1948 بگید
وقتی فلسطیین میگویید کشور بوده حاکمی داشته دولتی داشته بگید دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
فکر نکنم بیاند ایران
اونها با حجاب اجباری و تورم افسارگسیخته ایران نمی تونند کنار بیاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اسراییل به ساکنان شمال نوار غزه تا چند ساعت مهلت داده تا به جنوب و مرز با مصر بروند.
اسراییل از سالها پیش درصدد راهی برای انتقال غزه نشینان به شبهه جزیز سینا مصر بود.
دیروز السیسی، رییس جمهور مصر نسبت به وادار کردن فلسطینی ها برای ورود به خاک مصر به اسراییل هشدار داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
آزادی قدس مبارک باد
ناشناس
| Romania |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عراقی پاکستانی افغانی فلسطینی….. نه که خودمون وضعمون خیلی خویه مهمون هم دعوت می کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
جناب ناشناس 10:35 فلسطین منطقه مورد مناقشه مسلمانان و مسیحیان بود که بعد از شکست عثمانی بدست انگلیس افتاد من یکلی از حاکمان پیروز اون سرزمین که اتفاقا کرد هم بود به اسم صلاح الدین ایوبی
که جنابعالی حداقل از روی ندانسته هات حرف نزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
صلاح الدین ایوبی تکریت (عراق) به دنیا اومد و دمشق (سوریه) هم مرد. دقیقا از کجا فهمیدید فلسطینی بوده؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
فلسطین یا اسراییل . این سرزمین دو هزار سال پیش تا هزار سال قبل حکومت یهودی داشت پانصد سال دست رومی های مسیحی بود و هزار و سیصد سال دست مسلمانان . بحث کی بود و نبود نیست بحث سر اینه که هفتاد سال همه ی جهان می گن صلح بشه دو کشور شن اسراییل قبول نمی کنه بابا شش ملیون فلسطینی ساکن کرانه باختری و غزه هستند شورای امنیت و سازمان ملل و همه کشورها راه حل دو کشور را دادند بحث تاریخی بی مورد است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
تو چقدر پرتی
فلسطینی ها جایی نمی روند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس 10:35 اول فرق بین سرزمین و کشور رو بدون بعدبیا نظر بده. قبل جنگ جهانی اول جزو دولت عثمانی بود . بعدشکست عثمانی از متفقین تحت قیمومیت انگلیس درآمد که از آن روز به بعد صهیونیست ها آمدند و شد آنچه نباید میشد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
یک بار سال های پیش عده ایشون رو ایران آوردن برای درمان و اینقدر بی فرهنگ و بی تمدن بودن حتی بیمارستان بقیه ا.. هم حاضر نشد دیگه پذیرششون کنه می گفتن خون شیعه به ما نزنید اینا بماند فساد و فحشایی که درخواست می کردن از همه بدتر بود m
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
فلسطین روزگاری سرزمینی تحت قیومیت انگلیس
زمانی جغرافیایی از دولت عثمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مردم غزه قابل احترام هستند نه مسئولین سیاسی آن که با حمله نابخردانه به اسرییال بهانه را به دست اسراییل داده و منجر به کشتن مردمان بی دفاع و عادی غزه شدند در نتیجه مردم غزه را در خاک ایران می پذیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
حمله برای گرفتن حقشان بوده و نه بی خرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مرگ بر حامیان اسرائیل کودک کش که 70 سال زن و بچه ها را کشتند ولی الان زبان در آوردند
اسرائیلیان باید بمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
هر کس از اسرائیل حمایت کند در جنایات آنان شریک است و در قیامت هلاک خواهد شد
در قرآن آمده‌است که خداوند به بنی اسرائیل وعده داده‌است که دو بار در زمین فساد خواهند کرد
وعده الهی حق است
فلسطینیان مظلوم یکتنه مقابل کل غرب و رسانه هاشون ایستادن
حتی رسانه های عرب هم از آنها دفاعی نمیکنند

هر نظری که انتشار میدید مسئولیتش به گردن شماست و در آخرت از شما سوال خواهد شد
من بابت حمایتی که از فلسطین می کنم مسئولیت رو بر عهده میگیرم
شما بابت حمایتی که از اسرائیل میکنید در ظلم آنها شریک میشوید و بازخواست خواهید شد
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
.شما اسراییل رو از خودش بهتر دارید مظلوم جلوه میدید.یه عده تو ایران فقط بلدن در مورد همه چیز حرف مفت بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
هنیه دست به دامان گوترش شده تاز فهمیده چه اشتباه بزرگی مرتکب شده
دنیا همراه اسراییل هست و این یعنی با خاک یکسان شدن غزه. به نظر میرسه این عملیات
بیشتر یک تله بوده برای حماس تا یک موفقیت تاریخی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اولا دنیا منظورت سران غرب و برخی حاکمان عرب هست؟! خوب طبیعی هست ولی مردم برعکس آنان
دوم هم تله نیست و اسراییل همین الان هم باخته چه در جنگ هجومی که دید و چه حمله که می کند و همیشه انجام می‌دهد و تازه جنگ نامتقارن شروع نشده شروع شود سربازان اسراییلی ها وقتی با جنازه خودشان روبرو شوند ول می کنند جنگ را و حتی خارج می شوند از اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چرا هیچ خبری از قطع اینترنت غزه منتشر نمیکنید؟!
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
تله نبود طراحی پوتین بود برای انحراف افکار عمومی از اوکراین و جلوگیری از رابطه کشورهای عربی با اسراییل که به ضرر روسیه بود قربانی کردن چند هزار غیر نظامی از اسراییل و غزه و ویران شدن غزه هم برای پوتین اصلا مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
نفري يك سطل آب بريزيد اسرائيل و صهيونيست ها را آب ببره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اسرائیل کودک کش سال های سال فلسطینیان را کشتند و
هیچ اسرائیلی خط بر نداشت
چون سلاح فلسطینیان سنگ بود
آلبانی ها اون زمان لال بودن
بالاخره زمان انتقام واقعی فرا رسیده است
این فقط 1 عملیات بود
اسرائیلیان باید کفن خود را آماده کنند یا از اسرائیل فرار کنند
هزینه جنگ اسرائیل محدود است
اسرائیل در یک روز چنان ضربه ای خورد که سال ها فراموش نخواهند کرد
حتی اگر همه غزه را خاک کنند این عملیات شروع پایان اسرائیل است
و در آینده شدیدتر از این اتفاق خواهد افتاد
و در نهایت همه ستمگران نابود خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس 11:25
منظورش از دنیا غرب و حاکمان و عرب و اسرالیا و آمریکای جنوبی و کره و ژاپن و بخشی از هند هست.چینم که بی طرفه تقریبا میشه تمام دنیا که شما باهاش دشمنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
برای چی باید 25 سال دیگه به رژیم صهیونیستی وقت بدهیم.
همین الان بهترین فرصت است. همه نیروهایش جمع شدن در چند نقطه
بزنید نابودش کنید.
علی برکت الله
روز اول که خواهران محجبه تو تهران با چفیه و آیفون آمریکائی جشن گرفته بودن و سلفی میگرفتن همینجا گفتم با این حمله حماس خودکشی کردحالا بفرمائید آوارگان رو تحویل بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
بجای پخش شربت و شیرینی آب روی آتش بریزید
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چرا یک فیلم از کودکان سربریده نیست؟ چرا آزادی مادر و کودک رو که فیلمش هست باور نمیکنی؟ یا باور شما هم مثل حق و حقیقت شما معیارش امیال شماست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مرگ بر اسراییل آمریکا وغربزدگان بی شرف درود بر مردم بزرگ غزه
این اولین جشن بود منتظر جشن های بزرگتر باشید آلبانیها
پس اینهایی که دائم از افتخار شهادت صحبت میکنند چرا دست به کار نمیشوند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
رسایی و پناهیان و عباسی و حسین شریعتنداری با هم برن غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
رائفی پور داره آماده میشه بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خدا رحمت کنه یاسر عرفات رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خوب سعادت باشه و خدا بطلبه اونهاهم می رند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ما آماده ایم و منتظر دستور دلقک آلبانی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ما یه صندلی خالی داریم راننده هم داره بیرون داد میزنه غزه غزه
مسافر بیاد راه افتادیم
راستی تابی چرا از انتشارپیامهای مربوط به اینکه حماس صدام را سرداروقهرمان ونماد خود میداند خودداری میکنی؟ مسئله محرمانه ای نیست .اعضای حماس صریحا میگویند وافتخارهم میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چون ما نباید همه واقعیت رو بدونیم واسمون خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
الان صدامی وجود داره کسی قهرمان بداندش ؟؟؟
صدام رو قهرمان میدانستند به خاطر مواضعش در برابر اسراییل نه برای جنگ با ایران و برادرکشی. خواهشا از روز حب و بغض حرف نزنید
م
| Poland |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ساندیسی1129 -درجنگ ایران وعراق فلسطینی ها علیه ایران بودند.حتی عده ایشان اسیرهم شدند.v
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۱۱:۲۹
لطفا خودتون رو به خواب نزنید
لطفا واقعیت رو تحریف نکنید
لطفا با واقعیت روبرو بشید

ایران در جنگ عراق از 18 کشور اسیر داشت از جمله فلسطین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اینقدر خودتان زجر ندهید
ایرانی هایی مانند منافقین برای عراق می جنگیدن و حتی برخی عراقی ها برای ایران می جنگیدن
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دوست عزیز ۱۱.۲۹ جهت اطلاع شما عرض کنم در سال ۶۶ که در جبهه قصرشیرین - خانقین بودم تیپ روبروی ما همه فلسطینی بودند نه عراقی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
در جنگها مزدور برای جنگیدن از هر کشوری حضور داره الان در اوکراین از آلمانی گرفته تا آفرقایی پول میگیرند و میجنگند و ربطی به کشورهاخود ندارند .
گرد و خاک اقصی
نتانیاهو فرزندش را روانه خط مقدم میدان جنگ کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قالیباف و حداد عادل هم فرزنداشون رو بفرستن غزه کمک حماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
همینطوری که نمی فرستن. باید »سعادت بشه" و »بطلبه"!!! ساده هستیا!
ملت ايران اماده پرداخت مخارج سفر بسيجيان و كفن پوشان به نوار غزه براي ازاد سازي فلسطين هستند! !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
نكشيمون ملت . مايه دار. دست و دلباز .از آلباني چجوري حواله ميكني . جمعيتم زياده حساب و كتاب كن بعد دست تو جيب نداشته بكن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس 11:24 خدا شاهد من هزینه سفر تو یکی رو به غزه میدم
ولی نامرده هرکی نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
برخی از دوستان رو اگر کلید وازه آلبانی رو ازشون بگیری دیگه هیچی برا گفتن ندارن. هر جا کم مییارن میگن آلبانی چه خبر؟؟ دوست عزیز اگر جواب داری جوتب بده آالبانی کیلو چنده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
شما فعلا از رسانه های وابسته به آلبانی فاصله بگیر!
در این زمان دیگر شعار دادن در خیابانهای ایران کاری مسخره است به جای شعار در تهران باید افراد به غزه و سوریه بروند و جهاد شروع شود
همه سناریو ها آماده است منجمله ویدئو کنفرانس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
باحال بود?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خخخخخخ
:-)
خیلی باحال بود
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قایم شدن هم خودش یک گزینه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
بنده خدا مقاومت لبنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
حزب ا.. را تجهيز كرديم اسرائيل را از جنوب لبنان با تيپا انداخت بيرون. سوريه هم ميگفتند تمامه و اسد رفتنيه كل دنيا جمع شد نتونست كاري كنه. اينجا هم از سنگ فلسطين رسيده به جايي كه در يك عمليات 1500 تلفات از اسرائيل ميگيره . اگر اينا اثر ويدئو كنفرانسه پس معجزه ميكنه ولي مانمي دونستيم
از روی لج حرف نزنید
قلسطین مسال اش جداست .
جنگ مذهبی است گویا
یهودی ومسیحی علیه اسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مسیحی هاوبهودی هابایکدیگراختلاف مذهبی شدید دارند مسیحی هاتصورمبکنند‌باعث‌به صلیب کشیده شدن مسیح یهودیها بودند ولی برعکس هردواین گروه ها‌ درقبال مسلمانان حامی یکدیگرند این حقیقتی هست که‌ باورنداریم مثل بسیاری دیگر پس بادرک واقعیتها بدون دشمنی بادیگران مراقب همدیگرهم باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
حکومت صهیونیست اسرائیل سگ هاری است که قلاده آن در دست میسیونرهای مسیهی اروپایی است و در تلاش برای ادامه جنگهای صلیبی اما بصورت نیابتی
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
در ارتش اسراییل مگه فقط یهودیه؟؟؟؟ اسراییل کلی نظامی عرب مسلمان عضو ارتشش هست اما شما بی سوادها طوری تبلیغ می کنید انگار جنگ یهودی و مسلمان راه افتاده
شخصا هزینه بلیت سفر فریدالدین حداد عادل به جبهه جنگ رو تقبل میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
من حاضرم هزینه 50 نفر از آمریکاستیزان رو برای اعزام به غزه پرداخت کنم. در صدر همه آن ها
شریعتمداری
الله کرم
رائفی پور
حسن عباسی
و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
تو که تا دیروز می گفتی به ما چه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۱۱:۲۵
هزینه رو تو رو هم برای اعزام میدم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
هزینه بلیت سفر پسرهای قالیباف رو از استرالیا به جبهه جنگ رو تقبل میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
به این می‌گویند جواب دادن البته از نوع فرار رو به جلو!
خطاب به11:25
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
رسایی فراموش نشود . حقش نباید ضایع شود. جزء اولین داوطلبان بود. من هزینه رسایی را می دهم
هر روز که میگذره نابودی غزه و آمال و آرزوهای بعضی ها شدت میگیره . کم کم این موضوع از سخنرانی ها و اخبار داخلی هم کنار گذاشته میشه که شامل مرور زمان بشود و از ذهن ایرانیان پاک بشود . یک زمانی شعار اولشان آزادی قدس و معکوس شمار نابودی اسرائیل بود !! حالا که فرصت دستشون اومده روزه مرگ گرفته اند . شعار و فقط شعار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
آمال و آرزوي اسرائيل كودك كش براي تصرف نيل تا فرات و ايجاد امنيت براي يهودياني كه به اين بهانه به اسرائيل آوردشان داره از ذهن دنيا پاك ميشه. از سنگ به موشك رسيدن آمال بود كه فلسطين بهش رسيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی 1500 جنایتکارش را معدوم دید.
بزودی تمام جمعیتش از جمله چکمه پوشان رسانه ای را به جهنم می فرستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۱۳:۴۵
دقیقا چطوری؟ از پای سیستم و با تایپ کلمات؟
جای این حرفا اگر مردی پاشو خودت رو برسون به نوار غزه
فقط برای حرافی آماده هستنی و مردم عمل نیستین
خیلی سریع داره تکلیف محو شدن ها و ماندن ها مشخص میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
شب دراز است و قلندر بیدار
آنهایی که رجز می‌خواندند اسرائیل را دو دقیقه ای نابود میکنیم را بفرستید غزه تا بفهمند جنگ یعنی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
آنها که وارد شوند اسرائیلی ها فرار می کنند از ترس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
لطفا كساني كه گفتند 2 دقيقه اي نابود ميكنيم را در اينجا نام ببريد. جنگ يعني چي موقعي هست كه دو طرف به طور مساوي به تجهيزات دسترسي داشته باشند. اين جنگ نيست يك نسل كشي هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۱۱:۱۸
مگر عکس و فیم دانشجویان بسیجی با سطل آب رو ندیدی که میخواستن با ریختن آب اسرائیل رو نابود کنن. ریختن آب 2 دقیقه هم زمان لازم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
وطن فروشانی که بصورت نظردهی یکجانبه بردگی جنایتکاران صهیونیست را می کنند، باید معدوم شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
همه که مثل جنابعالی جنگ شناس و دوره دیده نیستند ی چیزی مگی شما خودتو ناراحت نکن سردار
غزه به طور کامل به اسرائیل ملحق خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خخخخه باعث خنده ما شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اسراییل جایی در آینده خاورمیانه ندارد. روی خون دیگران نمیتوان خانه ساخت.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس 11:30 اون آینده دقیقا کی هست؟
شاید 500 سال دیگه ایران و آمریکا هم وجود نداشته باشن
شاید جیبوتی ابر قدرت دنیا باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مبارکشون باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
آینده را حق تعیین کرده قبلا
محو آن و نمازخواندن منجی بشریت در قدس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ایران ِ تاریخی و کهن هست ولی آمریکا نیست
ناشناس
| Austria |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
12:22
همون حق به مسلمونا گفت بیخیال مسجدالقصی بشید و بسمت مکه برگردید
اشکالی نداره حالا برید شیرینی و گل پخش کنید !!!!!!!!!!! بیچاره زنان و کودکان بیگناه هردو طرف
زمانی که جنگ شروع می شود سیاستمداران گلوله ، ثروتمندان نان و مادران فرزندان خود را می دهند و زمانی که جنگ تمام می شود سیاستمداران با هم دست می دهند ، ثروتمندان پولهایشان را می شمارند و مادران به دنبال قبر فرزندشان می گردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
واقعیت جنگ همیشه این بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
تنها پیام عاقلانه و زیبایی که از اول این جنگ تا الان خوندم
ممنون از شما دوست عزیز

جنگ همه چیزش بده
برای همه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
این جنگ نیست!
این دفاع اهالی یک خانه از حریمشان از جنایات یک دزد کودک کش و متجاوز است.
حماس بلایی سر اسرائیل آورد که آن همه تبلیغ که من قوی هستم و کسی نمی تواند نفوذ کند را بر باد داد آن وقت عده ای ساده لوح بمباران و قطع آب را می گویند فلان
بی خیال عمو جانان دوران اسرائیل به سر آمده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دوران اسراییل انشاالله سر آمده ی سئوال نشانه های آن را بگویید درحالیکه غزه در حال شخم شدن است شعار دادن نمک بر روی زخم پاشیدن است کشورهای اسلامی و یا حامیان حماس و فلسطینی ها فقط می گویند نزن و به حماس گفته اند اسراییل را لنگش کن بابا یک ملت در حال نابودی است اگر میتوانید کاری بکنید اگر نه خاموش باشید شاید خودشان بهترین تصمیم را بگیرند
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
شما شيريني بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
فعلا که شیرینی خوری تبدیل به خرما خوری شده
نادر
| United States of America |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خوب کاری نداره، حمله کنید اسرائیل هم آب رو وصل کنید هم بقیه شون رو نابود کنید، چرا دیگه نفوذ نمیکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
کاری نمیخواد بکنی ففط شبکه خبر 2راببین بیچاره‌ها نابود شدند رفت ،غزهای نمانده که سرش بحث میکنید فکر میکنید با بیانیه و محکوم کردن کار به جایی میبرید مرد عمل مثل آمریکا که سریعاً ناو فرستاد و تجهیزات،حالاتاسالدیگهتومحکوم کن و بیانیه بده دوروز دیگه تمام ایران یک جبهه جلوی اسراییل را از دست داد که این هم از نقشه های قبلی دو کشور بود تعدادی کشته به خاطر حق دادن به اسراییل وتمام چیزی وجایی بنام غزه نیست اگه با این وضعیت پیش بره
جنگ فلسطین و اسراییل یک جنگ قومیتی با سابقه‌ای بیش از 3000 سال است. ربطی به ایران و امریکا و اسلام و مسحیت ندارد.
بنی‌اسراییل(اجداد اسراییلی‌ها) با کنعانیان(اجداد فلسطینی‌ها) بیش از 3000 سال سابقه جنگ دارند. در برهه‌هایی از تاریخ کنعانیان در موضع برتر قرار گرفته‌اند و در برهه‌هایی بنی‌اسراییل. ولی نه بنی‌اسراییل از بین رفته‌اند و نه کنعانیان.
آیا دوست دارید جنگ بین این دو قوم 1000 سال دیگر هم ادامه داشته باشد؟
البته عده‌ای با کوبیدن بر طبل جنگ و سر دادن شعارهای فریبکارانه، به دنبال کسب ثروت و قدرت برای خود هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ولی اروپایی وقتی آنان را نخواستند آوردن در این منطقه تا کشور تاسیس کنند و نیل تا فرات وتجزیه ایران را رقم بزنند ولی ایران جلوی آن را گرفت
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دشمنی ایران با اسرائیل یکطرفه و از طرف ایران شروع شد
با نگاهی به حافظه تاریخی مشترک ایران و یهودیان، بدیهی است که یهودیان حتی به صورت یکطرفه ایرانیان را دوست داشته باشند. برخی خواننده های ایرانی در نزد یهودیان محبوب بودند و ...
آزاد شدن اسیران یهودی در بابل توسط کوروش
در سال ۵۳۹ پیش از میلاد حکومت بابل جدید توسط کوروش بزرگ از بین رفت و یهودیان اسیر آزاد شدند. کوروش که فرمانروای بخش اعظمی از جهان باستان بود، یهودیان را به منطقه اى در ساتراپ آثور اسكان داد و اجازهٔ ساخت معبد جدید به یهودیان داده‌شد. دوران حکمرانی هخامنشی دورانی بود که نسبت به عقاید دیگر ملل به بخشندگی و سخاوت برخورد می‌شد و یهودیان در سرزمین‌ آثور اجازه پرستش خدای خود را داشتند.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اعراب در زمان صدر اسلام موفق به اشغال فلسطین شدن و از دست امپراتوری روم مسیحی این سرزمین را خارج کردن و خود کشورای مسیحی بعد جنگ جهانی دوم مجددا به ملت یهود اعطا ش کردن
فلسطینی ها رو بفرستن یکی از جزایر جنوب شرق آسیا تا یک کشور مستقل تشکیل بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چرا اسرائیلی ها ی فرزند انگلیس رو نفرستن اونجا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
در پاسخ به تفکر نقاد باید بگم که شروع دشمنی ایران با اسرائیل از زمان خشایار شاه هخامنشی شروع شد که استر و موردخای با نفوذ به دربار فرمان قتل هامان وزیر
خشایارشاه و جمعیت زیادی از ایرانیان را گرفتند. لطفا یه جستجو راجع به جشن پوریم در اینترنت بکنید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
به نظرم در وسط ریگزارهای عربستان باید یک جا بهشون بدن از همون جایی که سرازیر شدن توی خاورمیانه جاشون همون جاست
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۱۴:۰۶
حرف مفت نزن کوروش یهویدان را از چنگال بخت النصر نجات داد و آنها را به اورشلیم بازگرداند مردم ایران هیچوقت با یهودی ها مشکلی نداشته اند
چرا هیچی از قطع اینترنت در غزه نمیگید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
شايد فيلتر شكن ندارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اینترنت غزه قطع شد
اینترنت غزه قطع شد
اینترنت غزه قطع شد
اینترنت غزه قطع شد
حالا دست ورمیداری یا بازم هی میگی چرا هیچی از قطع اینترنت در غزه نمیگید؟
چرا حزب الله شروع نمی کنه پس بسم الله...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
بسم الله
بلافاصله
صدق الله
:-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
حزب الله نمیخواد نقش اون سنگ انداز به درون چاه رو بازی کنه
دست و پیشانی طراحان جنگ را باید بوسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دوران بزن در رو تموم شده
یه دونه بزنی شونصدتا میخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
جنگ در اتاق جنگ کابینه اسرائیل طراحی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس ۱۱۴۵ دمت گرم خیلی باحال بود
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مرد حسابی این طراح حرفه ای مورد وثوق شما کمی توی محاسبات اشتباه کرده بود تعداد کشته شدهها را ببین بعد می فهمی که طراح جنگ هستند یا فقط جنگ راه انداختن
با سلام اكنون جنك واقعي بين اسراييل وفلسطين شروع شده ومردم مظلوم فلسطين زير شديدترين حملات اسراييل است وشهر غزه به جهنم واقعي تبديل شده واب وبرق وقضا وامنيتي در غزه وجود ندارد ايا اكنون وقت ان نيست كه كساني كه در داخل كشور شعار مرك بر اسراييل سر ميدهند و40 سال ارزوي نابودي اسراييل را دارند جرا لباس رزم نميبوشند وراهي غزه نميشوند امروز روز عمل است شعار كافيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
شعار دادن هزینه نداره ولی جنگ هزینه داره و جون عزیزه
البته شعار دادن برای شعاردهنده هزینه نداره برای یک ملت بارها هزینه داشته
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
همه دنیا میگند حماس نیروی نیابتی ایران است که اسراییل را کلافه کرده تو هنوز متوجه نشدی که چه نیازی ایران مستقیم ورود کنه ؟؟؟؟
مگر قرار نبود اسراییل را با یک سطل آب نابود کنید. پس چه شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
آب قطع است
اسرائیل آب را قطع کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قرار بود طالبان آبشو تامین کنند که نتونستیم ازشون بگیریم . .
سو مدیریت بر منابع آبی در دوره اصلاحات باعث شده که آبی نماند که سطلهایمان را پر کنیم و اسراییل را نابود کنیم.
اصلاح طلبان باعث کشته شدن مردم غزه می شوند
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
بنظر اصلاح طلبان فرصت بسیار خوبی بدست آمده که با حمایت از جنگ غزه موجب چرخش نظر ات بین المللی به سمت ایران و احیانا فشار بیشتر روی تندروها بشوند . اینها فکر میکنند براحتی جبهه تندروها ضعیف خواهد شد و همه چیز با این جنگ دست میانه روها که اصلاح طلبان هستند خواهد افتاد . ولی اینها مهمترین فاکتور را فراموش کرده اند . هر نوع مقابله یا جنگی تلفات بسیاری برای ایران خواهد داشت که ممکن است معادلات را بهم بریزد .
تنها راه احترام به مرزهای سال1967 و قبول کردن تشکیل دو دولت است
اسراییل در حال نابودی است، فقط معلوم نیست که چرا در ایران قیمت خودرو در حال بالا رفتن و ارزش پول ملی و بورس بسرعت در حال پایین رفتن است، الان آرامکو عربستان با یک سوم سود سالیانه اش می تواند کل بورس ایران یعنی همه کارخانه ها و شرکت های کل کشور را بخرد.
فیلم سفر امیر عبدل را به لبنان دیدم دور میز چنان می خندیدند که انگار جوک تعریف کرده بودند . آقای وزیر خارجه تا شما رفتی و برگشتی صدها خانه ویران شد و دهها نفر بخاک و خون کشیده شدند بعد تهدید می کنی ممکن است جنگ گسترده شود البته آنها حرف شما را جدی نمی گیرند ولی هرکس در مقابل حرفی که میزند مسول است .
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
امیر عبدالههیان را هیچ کسی حتی در حد یک کارمند ساده وزارت خارجه بها نمی دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
والا ما چندین روز بخاطر کشتن انسانهای بسگغناه چه فلسطینی و چه یهودی و اواره شدن انها غمگین و بهت زده هستیم
رهبران حماس الان امریکان یا ایران؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قطر و ایران
جواب های هوی است
عزیزانی که دنبال شهادت در راه قدس هستند بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قدس که خیلی دوره اما وسط تهران یه میدون قدس داریم ان شا الله تا اونجا میریم چهار تا شعار هم میدیم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
سريع تر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
من همین الان تا شهرک قدس تهران رفتم هیچ خبری نبود برگشتم
شعار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ببخشید شهرک قددس همون شهرک غربه؟ چرا آخه!
احتمالا درمحاسبات هزینه وفایده حماس وجهاد اسلامی ددمنشی و وحشیگری اسراییل بسیار دست کم گرفته شده بوده است وتصور نمی کردند این حمله منجر به محو کامل غزه وآوارگی مردم مظلوم آن دیار شود .
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
حماس دید اسراییل داره آب و برق و اینترنت و درمان مردم غزه رو تامین می کنه برای همین فکرش رو نمی کرد اینقدر خشن به غزه حمله کنه
غزه را نمی توان با تخریب و کشتار از پای درآورد.

خسارت یک حادثه طبیعی مثل زلزله برای غزه بیش از حملات این روزهای اسرائیل می بود و به لحاظ روحی و روانی هم موثرتر عمل می کرد. به زبان ساده تر این حملات و تلفات آن، به جز خشم و نفرت نسبت به اسرائیل هیچ نتیجه ای نداشته است. نه کسی ترسیده و فرار کرده و نه جو منفی علیه حماس در غزه شکل گرفته است.

اسرائیل تا اینجای کار بازنده جنگ است و نه توانسته ضربه جدی به حماس بزند و نه تأثیرات روانی جدی بر مردم غزه بگذارد. این ویژگی اسرائیل است که در اسرع وقت سراغ گزینه نظامی می رود و حتی با کیفیت ترین اطلاعات مکتسبه از تبادل اطلاعاتی را به سادگی و در کوتاهترین زمان تبدیل به عملیاتی نظامی می کند.
همین نگرش است که آنها را در ماجرای ترور افراد موسوم به دانشمندان اتمی (سپر انسانی طراحی شده توسط ایران) به شکست می کشاند. اینکه عملیات به حذف سوژه منتهی شود برای اسرائیل و سرویس های اطلاعاتی اش به معنی موفقیت عملیات است حتی اگر در آن عملیات فریبی سنگین خورده باشند.

حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
نابغه حالا چرا آی پی عوض کردی؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
کاربر 13:04:
با سلام
وی پی ان روشن بوده و به صورت خودکار این تغییر آی پی اتفاق افتاده.
خبر داشتم بعضی شبکه های اجتماعی و سایتها فیلترند و بدون وی پی ان نمی توان وارد شد ولی نمیدانستم ورود با وی پی ان به سایتهای داخلی، قرینه مظنونیت است.

برادر خسته نباشی. اینرا هم در پرونده حقیر ثبت کنید بعدتر از ملاقاتی واقع شد در زمانی که شما مشغول اقدامات تخصصی (تخلیه اطلاعاتی ِ حقیر) بودید من هم این موارد جزئی را توضیح میدهم.
خداوند شما را در خرج حقوق نجومی ماهیانه موفق بدارد

من نمیدانم ماجرای سلوان مومیکا چه هزینه ای برای شما داشته ولی خب هر چه کشیده اید از بی لیاقتی جنابتان بوده که چند هزار دلار پول مملکت را داده ای بابت عکسی که منبع سوراخ از اینترنت دانلود کرده است.
حالا که وی پی ان و تغییر آی پی و مزایای آنرا را یاد :گرفتید برویم سراغ درس بعد
امکان جستجو با تصاویر در موتورهای جستجوگر
این درس را اگر یاد گرفته بودی افتضاح سلوان مومیکا را
خلق نمی کردی
من برای خرید ماشین پول جمع کرده بودم. الان اولویت غزه و فلسطین هست.. حاظرم هزینه سفر حسین شریعتمداری ب اردن یا لبنان یا مصر برای اعزام ب جبهه غزه و نبرد حق علیه باطل رو با کمال میل پرداخت کنم. باید ب کجا مراجعه کنم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
حاضر رو درست بنویس
هنوز شیرینی میدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
نه دیگه
از این به بعد باید خرما بدن با روکش حلوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
صبر کن تا این خونهاییی را که هپالگی های جنایتکارت از زنان و کودکان فلسطینی ریخته اند در حلقت کنیم!!!
تو چرا با دمت گردو می شکنی وطن فروش بی وطن
مدافعان امنیت مدافعان حرم بسو الله بفرماید برای جنگ به غزه اعزام بشن
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مدافعین حرم اینقدر شجاعت داشتند و با هر نیتی که بود رفتند و دینشان را ادا کردند. آنهایی که در این 45 سال هر سال روز قدس علمدار بودند کجا هستند؟ همانهایی که تمام رسانه های خارجی را دعوت می کردند
تا اینکه تصویرشان توی چشم مردم باشند آنها کجایند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مدافعان حرم امتحان خود را پس داده اند. تو از حجله بیرون بیا و تور عروسیت را کنار بزن خاکفروش.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
شما کاری به این کارها نداشته باش ، زندگیتو بکن هر وقت وقتش شد خودشون میدونند چیکار کنند همچنان که با داعش کردند.
رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان ها و درمانگاه ها تاکنون فعالیت ۱۵ مرکز پزشکی را متوقف کرده، ۱۵ تن از اعضای کادر پزشکی را به شهادت و ۲۷ تن از آنها را مجروح کرده و ۲۳ آمبولانس را هدف قرار داده است در حالی که در جنگ بیمارستان، درمانگاه و کادر درمان از مصونیت جهانی برخوردارند و بدتر از همه این که بیمارستان اطفال را با بمب فسفری (آتش زا) مورد حمله قرار داده و روی به کودک سوزی آورده و این یعنی جنایت آشکار جنگی و سران این رژیم باید فردای آینده در قبال چنین جنایاتی پاسخگو باشند و اما اگر زمانی که شارون در شتیلا مرتکب جنایت جنگی شد در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه می شد شاید درس عبرتی برای نتانیاهو بود هر چند از فردی که بیش از چندین هزار پرونده روانی دارد چنین انتظاری بعید است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خودت د اری میگی جنگ. توی جنگ حلوا پخش نمی کنند بچه زن مرد پیر جوان و خیلی چیزها نیست و نابود می شود به همین راحتی
گفتید افغانی‌ها را آورده ایم که در صورت لزوم برای ما بجنگند بسم الله از این ۱۲ میلیون یک میلیونشون رو با سلاح بفرستید غزه اسرائیل نابود میشه چرا معطلید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چه خیال باطلی.اینها حتی حاضر نشدن برای مملکت خودشون بجنگند چه برسه برای اینها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
امیدوارم که علیه ما نجنگند، برای ما پیشکش،
بمباران زمینی جدید اختراع شده ؟
این رایفی پور و عباسی و حدادیان و رضایی و بقیه الان کجا هستن؟
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
در دهه شصت هم امثال این اقایان زیاد بودند جنگ 8 سال طول کشید ولی خیلی از این افراد حتی از تهران هم بیرون نرفتند بماند که خیلی هاشون زن و بچه فرستادند شمال کشور که مبادا موشکی و بمبی سرشان نیفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
در زیر زمین های غزه در حال چاپ اعلامیه
پس جواب به اصطلاح مقاومت در مورد شخم زدن غزه از طرف اسرائیل به کجا کشید
واقعن میخایین اسراییلیها رو نابود کنین
راهش جنگ نیست
بهتره 200 هزار دستگاه پراید رو بعنوان پاداش و غرامت بدین بهشون
بفرستین اسراییل بعدش 4 سال منتظر بمونیم
میبینیم که بیش از نیمی از اسراییلیها مردن
به همین راحتی
پراید بفرستین با زامیاد آبی
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خوب چه جوری بهشون بدیم. مفتی هم سوار نمیشن.
امیرعبداللهیان از سوریه یه سری به داداش حماس توی غزه بزنه سلامی بده یه تلاشی بکنه برای پیروزی برادرانش توی فلسطین ....از دور سرو صدا کنه که فایده نداره
امروز بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با اسراییلی ها است به جای اینکه سی چهل نفره در خیابانه بچرخید و به موی زنها گیر بدهید برای دفاع از اسلام جنگ را شروع کنید و با اسراییلی ها مبارزه کنید
اسرائیل برق غزه را قطع کرده در حالی که بیمارستان ها مملو از هزاران زن و کودک و پیر و جوان زخمی است و سوخت موتورهای برق بیمارستان رو به اتمام است.
یعنی وزیر بهداشت رژیم جعل اسرائیل نمی داند قطع برق در چنین شرایطی که سوخت موتورهای برق بیمارستان رو به اتمام است منجر به فاجعه انسانی خواهد شد؟ و علاوه بر مرگ هزاران بی گناه، بیماری نیز ممکن است شایع شود که اگر بیماری های ناشی از کمبود بهداشت - درمان شیوع یافت بعد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ سازمان بهداشت جهانی باید قاطع بایستد و سازمان ملل به جای جلساتی که هیچ حاصلی ندارد باید با قاطعیت بیانیه صادر کند و اقدامات اسرائیل را محکوم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دوران برق مفت و آب مفت و سوخت مفت و اینترنت مفت و داروی مفت برای غزه تمام شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
به ۱۴:۵۰
دوران شهرک سازی غیر قانونی و غصب مفت هم برای اسرائیل تمام شد.
ميبينم اونايي كه گلوشون از شعار نه غره نه لبنان جانم فداي ايران پاره شده بود الان بد جوري سنگ اسرائيل رو به سينه ميزنن شايدم ايران اونا همون اسرائيله مثل بهايي ها و ..
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خوب چرا شما و دوستانتان ایران ماندید بلند شید و بروید جنگ اینکه زیر لحاف باشی و حرف بزنی کاری نداری مرد عملی بسم الله
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
برادر تو چرا الان اینجایی؟ توی غزه نیستی؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس 13:29 اگر بیسواد نبودی میتونستی اخبار را تماشا کنی که اسراییل ا17 ساله تمام راههای غزه را بسته ننگ بر تعصب و لجبازی کور
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ما سنگ منافع ملی وطنمون ایران رو می زنیم شما اگر جوش فلسطین وطنتون رو می زنید به جای حرافی در اینجا و پشت میکروفون ها برید برای وطنتون بجنگید
ناشناس
| Romania |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۱۴:۳۶
اگه اسراییل همه راههای غزه رو بسته این همه موشک رو چطوری رسوندید به حماس؟؟؟؟؟
چرا از دریای خون بورس کشور و آتش گرفتن سرمایه ملت رو نمیبینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دولت نوسان مجدد ش رو از مردم گرفته ‌... بیان چی بگن
اسراییلی های از خدا بی خبر به چشم فلسطینی ها شلیک می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اسراییلی نما هستند
کوچاندن اجباری مردم غزه نهایت بی تدبیری رژیم غاصب اسرائیل است، شهرک سازی غیر قانونی می کردند برای جهالت این رژیم کافی نبود که حال می خواهند مردمی مظلوم را از خانه و کاشانه شان آواره سازند؟
مگر ملت های مسلمان منطقه اجازه خواهند داد، اسرائیل باید به دور و برش نگاه کند، اطرافش را تماما کشورهای اسلامی احاطه کرده اند، کاری نکند که خشم مسلمانان لبریز شود که اگر چنین شد اسرائیل خود مقصر بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
کوچاندن و سیل مهاجران ایرانی چه ؟
وقتی حماس بی خبر میزنه این میشه
قایم شدن هم یه نوع سناریوعه
حالا شاید همه اون ۲۰۰۰ نفری که کشته شدند شهید نباشند شاید یک نفروشون اهل جهنم بود، بهتره برای خدا تعیین تکلیف نکنیم.
خاک بر سر جماعتی که از اسرائیل حمایت میکنه
خاک بر انسانیت نداشته ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
کسی از اسرائیل حمایت نمی‌کند. در واقع از حماس انتقاد می‌کنند که بدون در نظرگرفتن شرایط و توازن قدرت جنگ را شروع کرد
ساکت درمقابل ظلم ظالم است. وای به حال شماهایی که ازاسراییل حمایت میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اعراب رفتن فلسطین رو غصب گردن ... یه کم درس تاریخ بخون ... ببین اعراب چندماه بیت المقدس و استانبول رو تحریم کردن که از دست امپراتوری روم خارج شون کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خوب تو ساکت نباش جای اینکه اینجا موعظه کنی پاشو برو غزه درهای شهادت بازه. رسایی و شریعت مداری و حداد و دوستان رو هم ببر
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس 13":51 این همه تحریف تاریخ برای چیست خود سازمان ملل میگوید اسراییل غاصب است شهرک سازی نباید بکند از سر زمینهای فلسطین عقب نشینی کند به مرزهای 1947 برگردد بعد شما دشمنی و کسنهت از فلسطینی ها برای چیست؟؟
ناشناس
| Czechia |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۱۴:۳۵
شما که ادعا می کردید سازمان ملل تحت نفوذ آمریکاست حالا به سازمان ملل استناد می کنید؟ پس چرا درخواست سازمان ملل و اعزام نماینده برای بررسی وض حقوق بشر در ایران رو قبلو نمی کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
سپاه اعراب در زمان خلیفه دوم رفتن و بیت المقدس رو اشغال کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ناشناس آلمانی، راه حل سازمان ملل شامل تشکیل دو کشور اسراییلی فلسطینی میشه و مرزهایی که گفتی هم یعنی همین. حالا شما هم اینو قبول داری یا طرفدار محو اسراییل از صفحه روزگاری؟
طبل تو خالی، فقط حرف می‌زنید، اگر مسلمانها کمی از جدیت اسراعیل وآمریکا را در تصمیم گیریهاشون داشتند، بالاخره مسئله فلسطین بنفع فلسطین تمام میشد
توریسین های سیاسی واقعا خسته نباشید!!.... تورا بخدا یه کم مطالعه......
عجب فیلمی بود. ساختگی
جناب حسن نصراله بجای این حرفها وارد عمل شو ببینیم چند مرده حلاجی باحلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه
غزه دیروز و امروز مورد حمله اسرائیل قرار نگرفته بلکه ۱۶ سال است که در محاصره غیر قانونی اسرائیل بوده و توسط جوانان آزاده از خاک و ناموسش دفاع کرده، می کند و خواهد کرد و اسرائیل هم با همدستی استکبار جهانی آمریکا قادر نخواهد بود آن ها را از سرزمین غصب شده شان بکوچاند همان طور که در گذشته نیز نتوانسته است، غزه زنده و بیدارتر از گذشته تا آرمان مقدسش که آزادی قدس شریف از چنگ دژخیمان است ادامه خواهد داد و السلام.
هزینه این نزاع قدیمی برای همه ملل منطقه چقدر بوده است؟ آیا این جنگ پایانی ناپذیر چند نسل از مردم منطقه و ملت ما را بفلاکت کشیده است ؟ من که فکر میکنم تمام مشکلات ما با دنیا بعلت همین مسئله فلسطین است .چرا الان که فلسطینیان در موضع قدرت هستند به یک صلح عادلانه و دو دولتی برای پیشرفت و رفاه ملت‌های منطقه تن ندهیم؟
اسرائیل ۷۵ سال است که سرزمین فلسطین را غصب کرده و حقوق مشروع مردم مسلمان فلسطین را نادیده گرفته چرا اسرائیل به طرف گفتگو و مذاکره و منطق نمی رود و بیشتر با جنگ و جنایات آن هم با حمایت آمریکای مستکبر اهدافش را پیش می برد؟ چون می داند که اگر بنا به منطق باشد نه تنها نمی تواند شهرک سازی غیر قانونی کند بلکه باید زمین های غصب شده را پس دهد و به همان جاهایی برگردند که کشتی کشتی از آنجا به فلسطین کوچانده شدند (یعنی فرانسه، آمریکا).
پس اگر بنا به منطق باشد این مردم غزه نیستند که باید کوچانده شوند ّبلکه تل آویو است که باید کوچانده شود بخصوص به فرانسه و آمریکا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اگر طبق منطق شما بخوایم تاریخی بریم عقب پس به جای 75 سال پیش به هزار سال پیش برمیگردیم که باز هم اسراییل سرزمین یهود بوده !
این منطق بازگشت به گذشته اصلا جواب نمیده و تنها راهش مقاومت و جنگ همون 80 سال پیش بوده نه الان که چندین نسل گذشته و دنیا کشور اسراییل رو به رسمیت میشناسه
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دیگه این چرت و پرت ها نخ نما شده فلسطین نه دولت داشته نه حکومت نه در ۷۰ سال پیش نه در ۷۰۰ سال پیش نه در ۷ هزار سال پیش بنابراین ادعای اشغال شدن یک دروغ پوچه
اسراییلی های کافر دانش آموزان فلسطینی را با گاز مسموم می کنند
ایا جنگ وکشتار طرفین راه حل مسعله است هرچه زودتر باید اعلام صلح شود ودرهای کشورهای عربی بروی فلسطینیان باز شود وبروند این جنگ لی نتیجه پایان یابد وگرنه اتش ان ایران وهمه خاورمیانه رامیگیرد حتی خطر جنگ سوم جهانی با میلیاردها کسته درراه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
پس راه حل تو این است که جمع کنند بروند از مملکتشان؟
قانون دوم ترمودینامیک میگه دنیا به سمت بی نظمی پیش میره یعنی به سمت یکنواخت شدن. اسراییل با زور شدید یک نظم عجیب رو برقرار کرده که نمیتونه پایدار بمونه.
طفلک بچه ها وسط این جنگ هابه ناحق کشته می شوند
پس چرا سید حسن نصرالله ساکته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
می گه دارم سناریو می نویسم
صلاح الدین ایوبی تکریت (عراق) به دنیا اومد و دمشق (سوریه) هم مرد. دقیقا از کجا فهمیدید فلسطینی بوده
پدر و مادر صلاح الدین ایوبی اهل کنگاور کرمانشاه بودند که به عراق مهاجرت کرده بودند و خانواده ایوبی هنوز در کرمانشاه زندگی میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
حالا هنرش چی بوده؟؟؟؟ اهل هر جایی بوده مهم نیست مهم اینه که چه کار مثبتی کرده؟
جماعتی که ارزوی شهادت برای فلسطین و مردم غزه و حماس رو داشتند در اسرع وقت تشریف ببرند بسته حرف زدن و مرگ بر این و ان فرستادن الان وقت عمل است. بسم اله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
احسنت
با درود
مسئولین محترم انقلابی و تشنه شهادت.

الان وقت عمل کردن به تمام شعارهایی که میدادید رسیده ، فرزندان خود را فراخوانید و همراه خود به جنگ با اسرائیل روید و مشت محکمی که هرساله حواله میکردید را از نزدیک به دهن اسرائیل زنید- بسم الله

دعای ما بدرقه راهتان و با امید اینکه هرچه سریعتر به درجه رفیع شهادت رسید انشااله.
دوستان خسته نباسید خیلی در مورد فلسطین و اسرائیل بحث کردید معلومه این موضوع برای همه مهم است انشاءالله خیر است
این موازنه قدرت در جهان هست که زمانش الان رسیده بود. من و شما و حماس و حزب الله لبنان و اسرائیل و ... هم این وسط نقشی نداریم. فقط مناسفانه حماس بدجور داخل تله گرفتار شد.
اصلا گیریم همین امروز فلسطین آزاد شد و اسراییل نابود بشه،
مشکلات مالی و اقتصادی مردم حل میشه ؟؟؟؟؟ تورم وحشتناک حل میشه ؟؟؟؟؟
قیمت مسکن در عرض ۲۰ سال حدود ۱۰۰۰ برابر و در عرض ۲-۳ سال اخیر ۱۰ برابر شده ، با نابودی اسراییل، مسکل مسکن حل میشه ؟؟ مسکل اشتغال حل میشه ؟؟؟؟
فقط دلم برای بچه ها میسوزه از دو طرف ...
خدا آخر عاقبت ما ملت رو ختم به خیر کنه
بعد از یک روز خسته کننده خواندن کامنت‌ها در تابناک واقعا لذت بخش بود واقعا کیف می‌کنم این همه آدم آگاه در بین هموطنانم می‌بینم. جای دیگری که نمی‌شه نظر واقعی اکثریت مردم ایران رو خوند. اینجا مثبت و منفی‌ها خودش یک نظرسنجیه. دم همه شماها گرم. زنده باشین.
متاسف ام برا یه عده بی خرد که بدون اطلاع از چیزی اظهار نظر میکنن تاریخ اسرایل ورژیم کودک کش به پایان رسیده و وعده الهی نزدیک است پیروزی از ان مجاهدین و مقاومت هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی