بازدید 23930

حمله تروریستی پهپادی به مراسم دانشکده افسری ارتش سوریه در حمص+ فیلم/ بیش از ۳۰۰ تن کشته و زخمی شدند

حمله تروریستی پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری در استان حمص سوریه ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت.  رسانه‌های سوریه از افزایش حمله تروریستی پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری استان حمص به ۸۰ کشته و ۲۴۰ زخمی خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 05 October 2023

حمله تروریستی پهپادی به مراسم دانشکده افسری ارتش سوریه در حمص+ فیلم/ بیش از 300 نفر کشته و زخمی شدند

بین الملل تابناک: حمله تروریستی پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری در استان حمص سوریه ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت.  رسانه‌های سوریه از افزایش حمله تروریستی پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری استان حمص به ۸۰ کشته و ۲۴۰ زخمی خبر دادند.
ایران حمله تروریستی در سوریه را محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۸
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت، ارتش و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه و کلیه خانواده‌ها و بازماندگان شهدا تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل مسالت کرد.
 
کنعانی مسئولیت این رخداد غم‌انگیز را متوجه حامیان خارجی گروه‌های تروریستی دانست و از نهادهای مسئول بین‌المللی بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست به مسؤلیت خود در این زمینه عمل کنند.
ابراز همدردی امیرعبداللهیان با دولت و ملت سوریه
۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۹
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه، ضمن محکومیت قوی حادثه تروریستی امروز در سوریه که به شهادت و مجروح شدن دهها تن از افراد نظامی و غیر نظامی سوری انجامید، این حادثه را به رییس جمهور بشار اسد، دولت، ارتش و ملت مقاوم سوریه تسلیت گفت و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.
 
وزیر خارجه سوریه ضمن تشکر از تماس تلفنی وزیر امور خارجه، توضیحاتی در خصوص ابعاد حادثه حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص ارائه کرد.
 
فیصل مقداد گروههای تروریستی مورد حمایت آمریکا را در ورای این گونه اقدامات دانست.
 
طرفین در این گفت‌وگو بر ضرورت عزم‌ جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه برای مبارزه قاطع و موثر با پدیده شوم تروریسم، تاکید کردند.
سازمان ملل محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۰

 سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل به شدت نگران حمله پهپادی به یک دانشکده نظامی در حمص سوریه است و تمام خشونت ها را در این کشور محکوم می کند.

 استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی برابر با ۵ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۳ مهرماه جاری در جمع خبرنگاران درباره حمله پهپادی به دانشکده نظامی در حمص سوریه گفت: دبیرکل سازمان ملل به شدت نگران یک‌ حمله پهپادی به یک دانشکده نظامی در حمص است. این حمله منجر به کشته شدن ده ها نفر از جمله غیرنظامیان و مجروح شدن دیگران شد.

دوجاریک تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل همچنین نگران گلوله باران متقابل نیروهای حامی دولت سوریه در مناطق مختلف شمال غرب سوریه و تلافت انسانی این حملات است. حفظ آتش بس برای یک پیشرفت سیاسی معنادار و اجرا کردن قطعنامه شورای امنیت ۲۲۵۴ ( ۲۰۱۵) حیاتی است.

سخنگوی سازمان ملل گفت: دبیرکل سازمان ملل تمام خشونت ها در سوریه را محکوم می کند و از طرف ها می‌خواهد بر اساس قوانین بین‌المللی به تعهدات خود عمل کنند.

او ادامه داد: دبیر کل سازمان ملل همچنین تاکید می کند بر اساس قوانین بین‌المللی غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی باید محافظت شوند.

دولت سوریه سه روز عزای عمومی اعلام کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۹

 دولت سوریه به منظور بزرگداشت قربانیان حمله تروریستی به دانشکده جنگ سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

 دولت این کشور شامگاه پنجشنبه دربیانیه ای به منظور بزرگداشت قربانیان حمله تروریستی به مراسم دانش آموختگی افسران دانشکده جنگ در استان «حمص» از روز جمعه سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

براساس این بیانیه، پرچم ها در این مدت، در سراسر سوریه و همه سفارت ها و نمایندگی های دیپلماتیک این کشور درخارج به حالت نیمه افراشته در می آید.

 
شبکه الاخباریه سوریه بعدازظهر امروز گزارش داد که عناصر تروریستی در شمال غرب سوریه اقدام به ارسال پهپاد انتحاری کرده و این پهپاد در نزدیکی مراسم مذکور اصابت کرده و شماری از نظامیان و غیرنظامیان هدف این حمله قرار گرفته‌اند.

در همین راستا، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های تروریستی تحت حمایت طرف‌های بین‌المللی، مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده نظامی در حمص را با پهپادهای حامل مهمات انفجاری هدف قرار دادند.

گروه‌های تروریستی تحت حمایت طرف‌های بین‌المللی، مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده نظامی در حمص را با پهپادهای حامل مهمات انفجاری هدف قرار دادند.

وزارت دفاع سوریه گزارش داد: هدف قرار دادن جشن فارغ التحصیلی در حمص، منجر به شهادت شماری غیرنظامی و نظامی شده و صدها زخمی در میان غیرنظامیان بر جای گذاشته است.

در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن جشن فارغ التحصیلی در حمص، اقدام تروریستی بی‌سابقه است و ما با تمام قوا به این گروه‌های تروریستی پاسخ خواهیم داد.

وزارت دفاع سوریه ادامه داد: تاکید می‌کنیم که طراحان و مجریان این اقدام جنایتکارانه پاسخگو خواهند بود و تاوان سنگینی خواهند داد.

این اطلاعیه به نام و سمت افسران کشته‌شده در این حمله اشاره نکرده است.

پیشتر، دیدبان حقوق بشر سوریه اطلاع داد که در حمله مذکور دست‌کم هفت نظامی کشته و بیست تن دیگر زخمی شدند.

شاهدان به دیدبان گفتند که این حمله با پهپاد انجام شده است و پس از آن، آمبولانس‌های زیادی برای انتقال زخمی‌ها به مکان حادثه اعزام شدند؛ این جشن با حضور وزیر دفاع سوریه و فرماندهان ارشد ارتش این کشور برگزار شد.

خبرنگار شبکه خبری العالم در حمص گزارش داد که هنوز آمار نهایی و رسمی درباره تعداد قربانیان حمله پهبادی تروریستی به دانشکده افسری در استان حمص سوریه اعلام نشده است.
 
سعدالله خلیل افزود،دانشجویانی از سرتاسر سوریه در این دانشکده تحصیل می کنند و بیشتر قربانیان که نامشان در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده، غیرنظامیان و از بستگان افسران فارغ‌التحصیل هستند.
 
بنا به این گزارش، همه در انتظار آمار رسمی و نهایی کشته ها و مجروحان هستند که امکان دارد امشب یا فردا اعلام شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۷
متهم درجه یک آمریکا وعربستان!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
اسمش شده آل سعود البته باید ببینیم چین اجازه میده یا نه.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
حالا باید پادگان را بازسازی کنیم و پاداش و هزینه به بازماندگان سهم مردم ایران از این اتفاق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
!آقا رضا دیشب فکر کنم به جای نمد توی نمک خوابیدی
فقط تصور کنید که سوریه هم مانند امریکا ریاست جمهوری فقط برای هشت سال بود و از پدر به پسر انتقال نمی یافت. جان صدها هزار و زندگی میلیونها نفر اینجوری از بین نمی رفت. افسوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
اگر سوریه هم مثل آمریکا بمب اتم داشت یا مثلا رئیس جمهورش دستور ترور مهمان سیاسی کشور آمریکا رو می داد یا مثلا....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
کاش همین نسخه را برای انگلستان عربستان امارات کویت سوئد هم می پیچیدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
تا حدودی با نظر شما موافقم. اگر یک سیستم دموکراتیک اداره کشور و انتقال قدرت در سوریه وجود داشت سوریه دچار این مصیبت نمی شد. امیدوارم این کشور راه صحیح را پیدا کنه و زودتر از این مخمصه خارج بشه.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
بله . و آمریکا با روی خوش و دوستی نفتشو میبرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
این را به اعراب همسایه بگو - اگر بشار نبود سوریه بدتر از افغانستان شده بود-یک نگاهی هم به لیبی بندازید متوجه میشید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
فقط تصور کنید که عوامل منافق و جیره خوار امریکا و اسراییل از صفحه روزگار حذف میشدن ..اوون وقت جان میلیونها انسان در طی این سالها از بین نمیرفت .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
فقط تصور کن وقتی تو این دنیا نبودی و دیگه نمیتونستی جفنگ بنویسی
اونوقت تو اون دنیا به دلیل نداشتن دین درست حسابی چه بلاها که سر آدم نمیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
همین منطق خودتو برای انگلیس و امارات و عربستان هم قبول داری؟
شایان
| Canada |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
دقیقا مثل عربستان که از مردمسالاری شدید رنج میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
حقیقت مثه ته خیار تلخه!!حالا هی فلسفه ببافید و انگلیس و عربستان و... را مثال بزنید!
وضعیت کنونی سوریه نهایت امال اسراییل هست. همین هست که اسد راحت و فقط در دمشق و مرزهای جولان تثبیت شد. چون اسراییل می داند که بشار اسد هم مانند پدرش خط قرمز اسراییل را خوب می داند و هرگز و هرگز حتی یک تیر به سوی اسراییل شلیک نمی کند. از انطرف از بس به فرصت خدمت به ارث رسیده از پدر علاقه دارد هرگز حاضر به ترک خدمت و دادن جای خود به یک فرد شایسته سوری دیگر نخواهد شد. چون خیلی در دنیا و منطقه و بین مردم خوش نام و با شهرت خوب هست! تا اسد در دمشق باشد ملت سوریه هرگز به موقعیت خود و وحدت ملی نخواهند رسید و هیچ ارتش و نیرویی که بتواند مرزهای اسراییل را تهدید کند بوجود نخواهد امد. از همه طرف برای اسراییل سود و منفعت هست. همین هست که اسد هست. در مورد روسیه هم همین هست. تا پوتین هست ملت روسیه باید دهها سال هزینه بدهند و هیچ فرصتی برای برگشت به قدرت جهانی نداشته باشند. واقعا چه می کند علاقی وافر به فرصت خدمت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
چه تحلیل آبکی!!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
اوکراین تمام شد حالا سوریه؟ خجالت نمیکشی؟ رو که نیست سنگ پا قزوینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
کاملا صحیح و منطقی گفتید، و البته همین تحلیل در خضوص صاحبان قدرت در ایران نیز قابل تعمیم میباشد
يا رب نطر تو برنگردد
در خبر ها امده که معجزه هزاره سکوت کرده و حالا هم از سفرمنع شده. خوب. کسی می تواند حدس بزند چه ارتباطی بین این محدودیت احمدی نژاد و سکوت او و همچنین سکوت یمنی ها و اتش بس با بن سلمان برقرار هست. شاید بنظر هیچ ارتباطی ندارد ولی فراموش نکنید که فعلا پوتین می خواهد عربستان و ایران با او همراه باشد. یمنی ها و معجزه هزاره وقتی فعال می شوند که پوتین از میزان همراهی بن سلمان و.... راضی نباشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
چه تحلیل جالبی
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
دوست عزیز. مصونیت اهنین معجزه هزاره سوم در حد معجزه هست! اما چرا! همین قدر بدانیم زمانیکه معجزه هزاره سوم شهردار کمتر شناخته بود پوتینی که حتی مرکل و کری را به حضور نمی پذیرفت چند بار با شهردار معجزه در مسکو دیدار کرد. شاید پوتین معجزه ای را که ما در اینه نمی دیدیم او در شهردار ان زمان تهران دیده بوده. خوب. همه قبول دارند که پوتین معجزه شناس و معجزه سازه!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
بابا نظریه پرداز کی بودی تو؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
چنار گپکی از اوکراین خسته شدی و ضایع شدی اومدی اینجا چرت و پرت بلغور کنی؟
موضوع جدید برای چرت پرت نویسی
بدون کمک اسرائیل یا ترکیه ممکن نبوده....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
ترکیه؟ خدا شفات بده
جحشی
| Russian Federation |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
مدافعین حرم کجا بودن چرا این پهپاد ها سرنگون نکردن
در جهان قانون جنگل حاکم هست
باید قوی باشیم
تا این اتفاق در کشور ما نیافتد.
کار اسد است
رژیم اسرائیل یا تروریست های داعشی سازمان دهی شده توسط سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) مظنونان ردیف اول این اقدام تروریستی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
متاسفانه داروهای ایرانی کیفیت لازم را ندارند. شما سعی کنید قرصهای خارجی و موثر را از داروخانه های شبانه روزی تهیه نمایید
دولت ترکیه حامی تروریست ها در سوریه است. اردوغان مهره انگلیس و ناتو
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
چقدرکارشناس سیاسی بیکارداریم که درهرموردی صاحب نظرند وجودهرکدام اینها برای یک کشورکافیست ولی چون هنوزکشف نشده اند بادادن نظرات مفید وسازنده درهمین سایت معرفی میشوند فقط برای اینان باید محافظ گذاشت که شبانه توسط کشورهای دیگرربوده نشوند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
ترکیه مهره ناتونبست بلکه خودناتواست حالا مگرعضوناتو بودن جرم است روسیه هم بامتحدانش پیمان خاصی شبیه نانو داردکه قبلاًبنام پیمان ورشو معروف بود اتحاد بدنیست ولی ترکیه مهره انگلیس هم نیست میدانی جرا چون اگرمهره انگلیس بود درجنگ بین ارمنستان وقرباغ حامی ارمنستان میشود مگرندیدید بی بی سی چقدر خودش راتکه پاره میکرد که آذری ها توانستند سرزمینهای ‌متصرفی خودشان راپس بگیرند پس بک حو عقل ویک مثقال هوش برای تحلیل های سیاسی لازمست ترکیه هرچه باشد کشوری اسلامی ومعتقد است وهرجا به اسلام جسلرت شود اولین کشوری هستکه عکس العمل نشان میدهد
اسرائیل پشت پرده این اقدام تروریستی ناجوانمردانه است چه ثابت شود و چه نشود، حالا کشورهایی که در صدد عادی سازی روابط با این رژیم غاصب هستند تحویل بگیرند این رژیم اگر پا در منطقه باز کرد هر روز کارش انجام این اقدامات در کشورهای مسلمان منطقه است اگر هم این کارها را نکند تفرقه پراکنی می کند.
فیلم را ببینید و بعد کامنت بگذارید این ها همش به دلیل ناامنی سوریه است ناامنی هم که توسط آمریکا ایجاد شد که با چراغ سبز به داعشی های تروریست سوریه را ناامن کردند پس اگر این کار تروریست های داعشی باشد مقصر آمریکا است و باید پاسخگو باشد اگر هم کار کار اسرائیلی ها باشد کشورهای عربی و مسلمان باید به شدت محکوم کنند چون اگر این ها ببینند مسلمانان در برابر این اقدامات تروریستی ضد بشری بی تفاوت هستند در آینده به این اقدامات ناجوامردانه در سایر کشورهای اسلامی هم دست خواهند زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
همه مقصرندجزبشاراسدبیگناه و مظلوم فلک زده ودارودسته اش
فاقد اهمیت.
خدا لعنت کند روسیه را که سیستم ضدهوایی S300 را مثلا به سوریه هدیه داد ولی هرگز اجازه استفاده از آن را به آنها نداد که مبادا که مبادا بتوانند هواپیمای اسرائیلی را شکار کنند. روسیه وجود اسرائیل قوی را دلیل منافع خود در منطقه می‌داند.
متهمان آمریکا و اسرائیل هستند ختم کلام.
سال پیش که اینهمه انسان در کشور کشته شدند شما کجا بودید؟ اصلا چرا خبرهایتان را به عربی و برای برادرهای خود نمینویسید.
اگر ارمنی بودن الان فرانسه و مکرون و آلمان و امریکا خودشونو میکشتن اخبار رو قطع میکردن خبر فوری میدادن اما برای خون مسلمونا ارزشی قائل نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
دقیقاًدرست گفتی جنگ قرباغ نشان دادکه چقدرمسلمانان بی پناه هستند ارمنستان تجاوز کرده مسلمانان راکشته وآواره کرده اکنون که آذری ها میخواهندحقشان راپس بگیرند تمام عالم کفرحامی متجاوزشده‌اند حتی مسلمانان وهمکیشانشان هم اکثراًسکوت کرده اند پس مشکل خودما‌نیم که بجای اتحاد‌ودوستی بایکدیگر متفرق شده ایم خداوند سرنوشت هیچ قومی راعوض نمیکند مگرآنکه خودشان تغیر کنند فرموده رب العالمین است که ما عمل نمیکنیم ولی بجای ما کفارعمل میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
چند لیر در ماه بهت میدن که کامنت های تفرقه افکنانه میذاری؟؟
وطن فروشی چه طعم و مزه ای داره؟؟؟؟؟
مرگ بر آمریکا و اسراییل ، بانیان اصلی این جنایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فعلا که مرگ بالای سر سوریه داره میچرخه
خب به ما چه ربطی دارده واقعا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
واضح است کار ترکیه است چون از شمالغرب سوریه پهپاد برخواسته که این ناحیه هم در کنترل ترکیه است. جماعت پانترک بی عقل نیز دارند قضیه را کوچک میگنند که آبروی اربابشان نره. 300 نفر کشته و زخمی شده و میگه با ما چه ربطی دارد؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
به به جمع ذوب شدگان در اردوغان جمع هست.
شما واسه مزدوری و چاپلوسی واسه اردوغان، چند لیر در ماه گیرتون میاد؟؟
اگر خدای نخواسته این اتفاق فقط تو بازی دربی استقلال و پرسپولیس می افتد باز هم اینطوری می گفتید؟ برخی واقعا مثل کبک سر را زیر برف کردند خوی استکبار یک شعار دارد یا با مائی یا علیه ما یعنی یا رعیتی یا دشمن بینابین نداره لذا اگر کوتاه بیائید نابودتان می کند اگر حمله کنید عقب نشینی می کند .سوریه یک کشور اسلامی نیست .
متهم اصلی ترکیه است که حامی ارتش آزاد سوریه است و این حمله توسط پهپاد بیرقدار ترکیه توسط مخالفان اسد انجام شده. برای ترکیه خون ریختن و کشتن آدمها مثل آب خوردن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
بالاخره دنیا متوجه خطر ترکیه برای صلح جهانی میشه و حسابی ادبش میکنن.
این جنایتکاران امریکایی تا کی میخواهند ادم بکشند
بی تدبیری بی درایتی و ضعف اسد و اطرافیانش علت اصلی این حوادث در سوریه است و بس. هرروز شاهد تجاوز به سوریه هستیم و تنها ، محکوم کردن ، لفاظی و خط و نشان کشیدن و بس . تجمع این همه نیرو در یک محل با چه عقلی.؟؟!! اسد فقط کاخش ، کت و شوار و کراواتش، براش مهمه نه جون صدها و هزار نفر مردم بیگناه ... بود و نبودش چه تاثیری برای سوریه داره ...
تا زمانی که اسد در سوریه حاکم است وضع همینه! کار خود مردم سوریه است چون ظلم دیدن حالا تلافی می کنند
خبر خوبی بود
دییگه الان بهپاد دست همه هست تروریست ها یعنی دیگه سلاح عادی شده
آیا عربستان انتخابات دارد همه دعوا بر سر حمایت از ایران، فلسطین ، خط لوله نفتیست ، کشورهای مثل ترکیه هم مثل شغال دنبال منافع خودشان هستند، سوریه باید عبرت ایرانیان شود .
١٠٠ بار تبريك شهادتشان.
چرا در سوریه نیز انتخابات آزاد برگزار نمی شود بدون شک مردم سوریه نماینده جبهه مقاومت را انتخاب خواهند کرد پس بهتر است به خونریزیها پایان داده شود و انتخابات آزاد برگزار شود تا نماینده واقعی مردم سوریه رئیس جمهور شود و به خونریزیها پایان داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
طعنه جالبی بود
کاش یک همه پرسی آزاد می گذاشتند تا مشخص شود که مردم ایران از این حمله اسراییل و کشته شدن تعداد کثیری از نظامیان بشار اسد، خوشحال هستند یا ناراحت.
روحت شاد حاج قاسم عزیز ، اگر حاج قاسم داعش را از بین نبرده بود شاید چنین اتفاقی در کشور ما هم می افتاد
هر روز که می‌گذرد بیشتر جای خالیت را احساس میکنیم حاج قاسم عزیز
باسلام.
واقعاً ناراحت کننده بود.
اخیرا پان ترکیست های حامی علف اف اسراییلی بدجوری فاز مسلمونی برداشتند البته اسلام علیف همان اسلام اسراییلی داعشی است که با جمع شدن با منافق اردوغان جمعشان جمعه . اذربایجان و علیف را چه بربطی به اسلام داره عجب
اینقدر هی نگید اسد اسد ، بشار مهره و عروسک حزب بعت سوریه و یک اقلیت نظامی تاجر کوچک حاکم بر سوریه است ، وگرنه کنار زدن اون توسط یک کودتای ارتشی هیچ کاری نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی