بازدید 2412

تسلیت قالیباف به همتای سوری در پی حادثه تروریستی

رئیس مجلس با صدور پیامی حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده‌ها نفر از افراد نظامی و غیرنظامی این کشور شد، به همتای سوری خود تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 06 October 2023

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده‌ها نفر از افراد نظامی و غیرنظامی این کشور شد، به همتای سوری خود، تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

جناب آقای حموده صباغ

رئیس محترم مجلس خلق جمهوری عربی سوریه

سلام علیکم؛

با کمال تأسف و تأثر، از خبر حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده‌ها نفر از افراد نظامی و غیرنظامی این کشور شد، اطلاع یافتم.

اینجانب ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی، نمایندگان پارلمان، دولت و ارتش کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه، از خداوند متعال برای شهدا طلب رحمت و علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های ایشان، صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بی شک اینگونه اقدامات غیرانسانی، عزم و اراده جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه را برای مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم، به عنوان یک ضرورت بین المللی، بیش از پیش آشکار می‌کند.

فرصت را مغتنم شمرده؛ تندرستی و موفقیت جنابعالی و سربلندی و توفیقات روزافزون دولت و ملت شریف جمهوری عربی سوریه را از خداوند منان خواستارم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست