بازدید 4831
۱
رئیس كمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

بازار سیاه خودرو جمع شود مشکلات حل می شود/ حمایت از سیاست خودرویی وزیر صمت

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه از برنامه ها و سیاست های خودرویی فاطمی امین وزیر صمت در راستای خدمت و کمک به مردم حمایت می کنیم، گفت: وزیر صمت بازار سیاه خودرو را جمع کند.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 11 December 2021

بازار سیاه خودرو جمع شود مشکلات حل می شود/ حمایت از سیاست خودرویی وزیر صمت

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم فاطمی امین وزیر صمت برای ساماندهی بازار خودروی کشور گفت: وزیر صمت هر تصمیمی که برای ساماندهی بازار خودرو لازم است، بگیرد و این وضعیتی که الان در بازار خودرو است نرخ های کارخانه و بازار متفاوت است، را ساماندهی کند.
وی با تاکید بر اینکه وزیر صمت باید بازار سیاه خودرو را جمع کند، افزود: بازار سیاه جمع شود مشکلات حل خواهد شد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از برنامه ها و سیاست های خودرویی فاطمی امین وزیر صمت در راستای خدمت و کمک به مردم حمایت می کنیم.
حجت الاسلام غضنفرآبادی افزود: برنامه هایی که الان در زمینه خودرو وجود دارد، نشان می دهد دست های پنهانی فعال است و نمی خواهند وضعیت خودرو مشخص شود.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیمت دستوری خودرو و زیان انباشته خودروسازان گفت: قیمت کارشناسی خودرو هر چه باشد باید همان اعلام شود.
حجت الاسلام غضنفرآبادی گفت: قیمت‌گذاری دستوری خودرو با انجام اقدامات كارشناسی و تعیین قیمت واقعی كنار گذاشته شود تا از این طریق بازار سیاه و دلالی و واسطه‌گری در این حوزه از بین برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خجالت نمیکشید تازه 20 درصد گران کردین بازم میخواهید گرانتر کنید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی