بازدید 2337
۱

گلایه وزیر صمت از بودجه

وزیر صمت با اشاره به اینکه تورم و جهش نرخ ارز باید در رشد فروش شرکت‌های برتر تعدیل شود، گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۳ فرصت سرمایه‌گذاری صنایع را محدود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 22 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی آبادی وزیر صمت با اشاره به اینکه منشأ بیش اظهاری واردات و‌ کم‌ اظهاری صادرات در تجارت ارز چند نرخی است، اظهار کرد: بسیاری از شرکت‌های فعال در یک صنعت صرفا به خاطر استفاده از منافع ارزی وارد آن‌ حوزه شده‌اند. بر این اساس این موضوع باید به‌ معیاری برای رتبه‌بندی شرکت‌های برتر تبدیل شود.

وی افزود: رشد صنعتی پایدار و صادرات محور باید به محوری در سنجش شرکت‌های برتر تبدیل شود. در گذشته در مجموعه‌ای که فعال بودم مواد اولیه را 40 دلار خریداری می‌کردیم و در هر کیلو 40 هزار دلار فروش‌ می‌رفت که نشاندهنده ارزش افزوده بالایی آن حوزه بود.

به گفته علی آبادی، مسولیت‌پذیری یکی از شاخص‌های پیشنهادی اهل فن برای سنجش شرکت‌هاست. بخشی از درآمد شرکت‌ها باید صرف توسعه منطقه استقرار آن شرکت شود.

وزیر صنعت، معدن‌ و‌ تجارت، گفت: یکی از‌ مشکلات‌ کشور‌ نرخ‌ تشکیل سرمایه است. در لایحه بودجه نکته‌ای گنجانده شده که فرصت تشکیل سرمایه را از ما می‌گیرد.

علی آبادی با اشاره به اینکه امروز فناوری خودروهای احتراقی را نباید به مفت هم‌ خریداری کرد، تصریح کرد: مرکز دیده‌بانی در ایمیدرو با هدف سنجش استعدادهای هر منطقه در راستای توسعه کسب و کار ایجاد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ایشان فرمودند.:در گذشته در مجموعه‌ای که فعال بودم مواد اولیه را 40 دلار خریداری می‌کردیم و در هر کیلو 40 هزار دلار فروش‌ می‌رفت که نشاندهنده ارزش افزوده بالایی آن حوزه بود.آقای عزیز این نحوه محاسبه کردن کلا رشته حسابداری را به چالش کشید!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی