بازدید 4115

کلاهبرداران هزار میلیاردی دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۷۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ 06 September 2021

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: سه متهم که با جعل مدارک و عنوان، هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری از شهروندی در غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس قرار گرفت که در نهایت اعضای یک باند سه نفره کلاهبرداری را در غرب تهران شناسایی کردند و متوجه شدند متهمان با جعل مدارک و عنوان و معرفی املاک دیگر افراد و زمین های بلاصاحب، از شهروندان در غرب تهران کلاهبرداری می‌کنند.

وی گفت: ماموران موفق شدند هر سه متهم را در مخفیگاه شان دستگیر کنند. این افراد در تحقیقات اولیه به صراحت به ۳۰ فقره کلاهبرداری در غرب پایتخت اعتراف و اظهار کردند در تعدادی از موارد کلاهبرداری شده، زمین های بلاصاحب و رها شده را شناسایی و با جعل اسناد و مدارک هویتی، خود را مالک این زمین ها به خریداران معرفی می کردند.

متهمان همچنین اعتراف کردند با خرید سندهای مسروقه از سارقان و جعل مدارک هویتی، خود را به عنوان مالکان این املاک به خریداران معرفی می‌کردند. متهمان با دریافت قسمتی از ثمن مورد معامله از محل متواری می شدند و دیگر پاسخ گوی مال باختگان نبودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم