بازدید 19494

نامه انتقادی ظریف به مسئول سیاست خارجی اروپا

وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از عملکرد آمریکا و اروپا در مورد موضوع برجام انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 13 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از عملکرد آمریکا و اروپا در مورد موضوع برجام انتقاد کرد.

محمدجواد ظریف در این نامه چند صفحه ای، ضمن انتقاد از عملکرد اروپا و آمریکا در ارتباط با موضوع برجام و توافق هسته ای تاکید کرده است که در صورتی که طرف های مقابل به تعهدات برجامی خود عمل کنند ایران نیز به تعهدات عمل خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
کشور ما در دنیا نه برش خودش را دارد و نه با کشورهائی دوستی دارد که بتوانند برایش کاری بکنند و خود آنها هم تحریم میشوند و یا هستند .
آقای طریف اینهائی که شما میفرمائید همه میدانند ولی مگر در مقابل اراده آمریکا میتوانند کاری بکنند ؟ اگر میتوانستند در این چند ساله میکردند .
برجام بسیار بسیار پیمان خوبی است ولی مشکل کشورهای دیگر خصوصا همسایگان ما تا وقتی حل نشود این پیمان اجرائی نمیشود . نمیشود به دنیا همیشه نه گفت و از آنها انتظار بله و حسن نیت داشت . نمیشود دلار و پول به نیروهائی نیابتی خودمان در عراق سوریه و ... داد و انتظار داشت همه به ما بله بله بگویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
احیانا منظور شما از دنیا سه تا کشور اروپایی و آمریکا هستن بله؟؟؟
به جای اینهمه پیغام تذکر اعلام کنید بعد از مهلت تعیین شده اقدامات ایران غیر قابل بازگشت خواهد شد و در صورت لغو تحریمها فقط متوقف میشود و بازگشتی در کار نخواهد بود
اینبار اگه امریکا نخواد تحریما برداشته بشه اواخر فروردین انچنان اتش بازی ایران تو منطقه راه میندازه که همه بهت زده بشن.تا اخرش ما فقط ببازیم و بقیه ببرن.اینکه نمیشه
چقدر التماس میکنید.هر روز صد بار التماس میکنید برگردند.نه عزت نفس دارید نه غرور.آبروی ایران رو بردید شما
الان ما دست برتریم
شمارا به خدا این همه التماس به امریکا بسه باجنگ جنگ باشد یا روم رومی بااین کارتون مردموهم بيچاره کردید
یکی بیاد بگه این هسته ای از دو حالت خارج نیست
یا دنبال بمب هستیم
یا دنبال هسته ای صلح امیز
اگر دنبال بمب هستید پس چرا انتظار رفع تحریم هستید
اگر هم صلح امیزه اینهمه شهرام بهرام واسه چبه
مگر ابنکه تمام اینها واسه سر گرم کردن همه باشه
بله درست است اول آمریکا باید تمام تحریم های اقتصادی(( تحریم های بانکی و تجاری و نفتی ایران)) را لغو کند آن وقت ایران به تعهداتش در برجام برمیگردد و درباره مسائل و مشکلات دیگر به غیر از توافق هسته ای مثل توافق موشکی یا منطقه ای با آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام مذاکره خواهد کرد و درباره این مسائل در چارچوب ۱+۵ صحبت خواهد کرد.
این وضعیت کی میخواد تموم بشه؟؟ برای اونا فرقی نداره چه برجام موفق بشه یا نشه!! اینوسط ماییم که داریم عذاب میکشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی