بازدید 2717

ورود پلیس به تبانی در لیگ برتر فوتبال ایران

کد خبر: ۱۲۳۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ 11 May 2024

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا از ورود پلیس به ادعای تبانی در لیگ برتر فوتبال خبر داد و گفت: سازمان لیگ و حراست وزارت ورزش هم در حال بررسی این موضوع هستند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: در تقویم عملیاتی پلیس فتا هر زمان که به پایان مسابقات ورزشی در لیگ فوتبال و یا سایر مسابقات حساس نزدیک می‌شویم طرح عملیاتی توسط ۱۹ کارگروه عملیاتی در فضای مجازی اجرا می‌شود تا خدای ناکرده اگر تبلیغات مبنی بر شرط‌بندی ورزشی مشاهده شود، با آن برخورد شود.

وی افزود: تا به این لحظه ۲۶۳ تارنما در حوزه شرط‌بندی ورزشی شناسایی شده است که با آنها برخورد انتظامی و قضائی انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: هموطنان آگاه باشند که تمامی این تبلیغات به‌ویژه تبلیغات برای شرط‌بندی‌ها دروغین است و همگی با هدف کلاهبرداری و سرقت سپرده‌های بانکی شما انجام می‌شود، چرا که پایه تمامی این تبلیغات دروغین است.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه برخی از مربیان فوتبالی لیگ برتر طی تماس با پلیس فتا ادعا کردند که تماس‌هایی مبنی بر «تبانی» داشته‌اند و پلیس فتا به این موضوع ورود کرده است، گفت: سازمان لیگ و حراست وزارت ورزش هم به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مستنداتی مبنی بر تبانی در تیم‌های فوتبالی لیگ برتر دارید یا خیر اظهار کرد: طی تماس‌هایی که با پلیس فتا گرفته شده ادله و مستنداتی ارائه شده که به دلیل آنکه هنوز پرونده‌ها نشده‌اند از اعلام جزئیات معذور هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به فروش بلیت بازی‌های حساس فوتبالی در فضای مجازی گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که ۸۰ درصد تبلیغات فروش بلیت فوتبال در فضای مجازی دروغ است چرا که افراد بیعانه دریافت می‌کنند و کاربر را بلاک می‌کنند و هیچ بلیتی به آنها نمی‌دهند.

سرهنگ پاشایی در پایان گفت: بارها دیده شده است که بلیت یک دیدار حتی تا ۲ الی ۳ میلیون تومان هم به فروش رسیده است، این در حالی است که مردم می‌توانند از سایت رسمی سازمان لیگ بلیت بازی مورد نظر خود را خریداری کنند و در دام کلاهبرداران نیفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی