بازدید 34510
۲

افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان حتمی است

شوکت درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۸۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 10 June 2020

به گزارش تابناک، اکبر شوکت عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: برای بازنشستگان حداقل بگیر افزایش ۲۶ درصدی را حتما خواهیم داشت و دریافت حقوق این افراد یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهند بود.

وی با بیان اینکه براساس ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان نیز باید مانند دستمزد کارگران یعنی ۲۶ درصد افزایش پیدا کند، بیان کرد: به دلیل اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی مانند کارگران شاغل از مزایای حق مسکن، بن و ... برخورددار نیستند در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم حقوق آن‌ها را افزایش دهیم به همین دلیل رئیس کانون عالی بازنشستگان با مدیرعامل، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در همین هفته جلساتی دارند.

شوکت با اشاره به اینکه بازنشستگان از دلایل اصرار ما بر افزایش پایه حقوق کارگران بودند، گفت: بازنشستگان از سایر مزایا برخوردار نیستند و فقط پایه حقوق تصویب شده برای کارگران در جلسه شورای عالی کار به بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: با دنبال این هستیم تا قبل از پایان خرداد حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شود همچنین با دریافت منابع مشخص شده برای همسان سازی، پایه حقوق بازنشستگان به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
همین الانشم خیلیا که کار میکنند فقط حقوق پایه میگیرند و خبری از بن و ... نیست.... هیچکسی هم کارفرما ها رو نمیتونه موظف کنه.... اگر کسی اعتراض هم بکنه بیکار میشه....!
میزان خط فقر و میزان حقوق بازنشستگی ، اصلاً جور در نمیاد . . .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی