بازدید 9766

قوانین و مقررات آزمون وکالت ۹۹ درنشریه حامی عدالت

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، جدول قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون وکالت سال ۱۳۹۹که سؤالات این آزمون در قلمرو آنها طرح خواهد شد را در هفته نامه حامی عدالت منتشر کرد.
کد خبر: ۹۷۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 17 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از  روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ،این هفته نامه به همت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه چاپ و هر هفته بر روی گیشه روزنامه فروشی های سراسر کشور به فروش می رسد. مطابق اعلام روابط عمومی این مرکز، آخرین اخبار مرتبط با حوزه های حقوقی، قضایی، وکالت، کارشناسی رسمی، مشاورین خانواده و نکات آموزشی ویژه آزمون ها را در این هفته نامه منتشر خواهد شد.
همچنین به اطلاع داوطلبان محترم آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال جاری می رساند که سوالات این آزمون، ازحدود و ثغور قوانین و مقررات ذکر شده در جدول ذیل و نیز آراء وحدت رویه مرتبط طراحی می شود.
شایان توجه است امکان طرح سوال ترکیبی یا از منابع هر درسی در درس دیگر وجود دارد. بدیهی است این اطلاعیه صرفاً در مورد آزمون سال یک هزار و سیصد و نود ونه است و در سنوات بعدی تصمیم مقتضی به موقع اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی