بازدید 21061
هزار و هشتصد و هفتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

طلایی: «پایداری» مانند گذشته هیچ نتیجه‌ای از عدم ائتلاف نمی‌گیرد / خاطره غرضی از تایید و رد صلاحیت توسط شورای نگهبان / ذوالنور: ۲۹ درصد از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه از خانواده‌های طلاق بودند

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند فرمانده کل سپاه: در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم / مهاجرت ملی‌پوش کشتی ایران به کانادا / نامزدهای مجلس با توزیع پول و شام و ناهار به شعور مردم توهین می‌کنند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 02 January 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

طلایی: «پایداری» مانند گذشته هیچ نتیجه‌ای از عدم ائتلاف نمی‌گیرد

مرتضی طلایی گفت: پیش‌بینی من این است که لیستی به نام نیرو‌های انقلاب منتشر می‌شود، اما لیست‌های متعدد دیگری هم بیرون خواهد آمد و هر گروهی می‌آید تعدادی را از لیست‌های دیگر می‌نویسد و تعدادی هم به سلیقه خود در لیست انتخاباتی‌اش جای می‌دهد. روز گذشته حسن بیادی خبر داد که رسما جبهه پایداری با دیگر اصولگرایان ائتلاف نمی‌کند. این گزاره خبری کافی بود تا دریابیم به احتمال زیاد شاهد یک لیست انتخاباتی از جبهه اصولگرایی نخواهیم بود. مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا درباره ابعاد عدم ائتلاف جبهه پایداری با دیگر طیف‌های اصولگرایی به «نامه‌نیوز» گفت: «تفکری وجود دارد که همه‌چیز را با شاخص‌های خود می‌سنجند و حتی اگر حاکمیت نظری داشته باشد که با تفکر آن‌ها همخوان نباشد، توجه نمی‌کنند. در دوران برجام شاهد بودیم که رهبری مواضعی بر اساس ملاحظاتی خاص اتخاذ می‌کردند که آن‌ها حتی در چارچوب‌های رهبری هم حرکت نمی‌کردند. مشکل ما فقط جریان روشنفکری که چهل سال است بر پیکره انقلاب ضربه زده‌اند، نیست بلکه مشکل این طرف هم وجود دارد؛ افرادی که تصور می‌کنند انقلابی هستند، اما عملا ضد جریان انقلاب حرکت می‌کنند». او در ادامه نتیجه عدم ائتلاف پایداری را این گونه تشریح کرد: «خوب بود که آن‌ها هم در جمع وحدت نیرو‌های انقلاب حضور می‌داشتند، اما حالا که در این وحدت نیستند هم اتفاقی رخ نخواهد داد، زیرا ظرفیتی هم نداشتند و آنقدر‌ها مهم هم نبودند. این‌ها در انتخابات گذشته هم همین طریق را پی گرفتند و دیدند که هیچ نتیجه‌ای نگرفتند و این بار هم همین طور خواهد شد».

خاطره غرضی از تایید و رد صلاحیت توسط شورای نگهبان

محمد غرضی از سیاست‌مداران جمهوری اسلامی که اتفاقا در سال ۹۲ صلاحیتش برای انتخابات ریاست جمهوری تائید شد، اما در سال ۹۶ مهر عدم احراز صلاحیت بر کارنامه‌اش نشست، در میان گذاشتیم. او معتقد است گاهی خطی و جناحی عمل کردن‌ها در مراجعی مانند وزارت اطلاعات رخ می‌دهد، اما تیر انتقاداتش در سیبل شورای نگهبان می‌نشیند. او خاطره‌ای از تایید صلاحیت شدنش در سال ۹۲ با یازده رای روایت می‌کند و علت ردصلاحیتش در انتخابات سال ۹۶ را هم بازگو کرده و می‌گوید «آقای کدخدایی گفت: ترکیب شورای نگهبان عوض شد و شما تایید صلاحیت نشدی» شاید این موضوع برای شما جالب باشد، بعد از آنکه من در انتخابات ۹۲ ثبت نام کردم روزی یک روزنامه نگاری از من پرسید می‌دانستی که تایید صلاحیت شدی و ۱۱ رای آوردی؟ که من جواب دادم «من دوازده رای دارم» روزنامه نگار گفت: شورای نگهبان ۱۱ نفر است و آقای رضوانی فوت کردند. گفتم آقای رضوانی بیش از پنجاه سال، با من هم مباحثه بوده و مرا می‌شناخت. اگر ایشان زنده بودند حتما به من رای داده و ۱۲ رای داشتم؛ لذا وقتی کدخدایی گفت: ترکیب شورای نگهبان تغییر پیدا کرده می‌تواند قابل درک باشد که با این ترکیب جدید من تایید نشده‌ام.

نصیحت توییتری آشنا خطاب به کاخ سفید

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: هرچند آمریکایی‌ها بر خلاف روح مسیح، ما را تهدید کرده‌اند، ما کاخ سفید را نصیحت می‌کنیم تا سعی نکنند آزموده را دوباره بیازمایند. حسام الدین آشنا روز پنجشنبه در این توییت افزود: امیدواریم سال نوین میلادی پیام‌آور صلح و امنیت بیشتر برای جهان باشد. اگرچه آمریکایی‌ها برخلاف روح مسیح، ما را تهدید کرده‌اند، اما ما کاخ سفید را نصیحت می‌کنیم تا سعی نکنند آزموده را دوباره بیازمایند. آشنا تصریح کرد: آمریکا در این لحظات حساس در آستانه یک انتخاب بزرگ و دشوار قرار گرفته است.

جهانگیری: درآمد کشور در تحریم ۷۰ میلیارد دلار است

معاون اول رئیس جمهوری گفت: در ۹ ماه گذشته و در شرایط تحریم حجم مبادلات کشور با دنیا بیش از ۷۰ میلیارد دلار بود که تا پایان سال ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

اعلام‌نظر قطعی درباره کاندیدا‌های انتخابات مجلس تا ۲۱ دی

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۱۶ هزار ثبت‌نام کننده داشته ایم، اما تلاش می‌کنیم تا ۲۱ دی ماه که موعد قانونی است، نظرات خود را درباره کاندیدا‌ها اعلام کنیم.

ذوالنور: ۲۹ درصد از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه از خانواده‌های طلاق بودند

ذوالنور در همایش «شروع دوباره» که در سالن مرکز فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: امیدواریم با این اوضاع آشفته اقتصادی در مجلس بتوانیم وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام دهیم تا این آسیب‌های اجتماعی کمتر قربانی بگیرد، چراکه وجود طلاق در جامعه عمدتاً دارای ریشه‌های فرهنگی و سپس اقتصادی و اجتماعی است، هر فردی قبل از هر کاری باید خودش به فکر بوده و از فروپاشی خانواده‌اش جلوگیری کند. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن، اگر فردی کسی را بکشد گویا تمام افراد جامعه را کشته است، تأکید کرد: هر انسان جزئی از کل بوده و اگر یک نفر از بین رفت به‌مثابه کشته شدن تمام بشریت است. وی با بیان اینکه ۲۹ درصد افرادی که در فتنه اخیر دستگیر شده‌اند جزو خانواده‌های طلاق و متلاشی‌ شده بوده‌اند، ادامه داد: فرزندان طلاق دچار آسیب‌های اجتماعی فراوانی در جامعه بوده که جبران این آسیب‌ها بسیار سخت و دشوار است. ایجاد تشکل‌های مردمی برای ترک اعتیاد بسیار کارآمدتر از کمپ‌های دولتی است، چراکه فرد خودش رنج اعتیاد را کشیده، بهتر می‌تواند به هم‌نوع خود کمک کند.

فرمانده کل سپاه: در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم

سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: حال می‌خواهد با ایجاد فقر به مردم کشور ضربه بزنند، ولی قطعا این دسیسه نیز کارساز نخواهد شد و با استفاده از سه عنصر رهبری، اسلام و مردم که قدرت جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند، کشور از این مسیر به سلامت عبور خواهد کرد. وی با بیان اینکه ایران در مسیر خوبی به سمت توسعه و پیشرفت قرار دارد، ادامه داد: یکی از مهمترین جنبه‌های قدرت ما این است که دشمنان ما هر کجا دچار ناکامی شوند، ایران را مقصر جلوه می‌دهند، ولی باید توجه داشت که جمهوری اسلامی در امور داخلی هیچ کشوری دخالت ندارد. سرلشکر سلامی با بیان اینکه موج نفرت از سیاست‌های سردمداران آمریکا در همه جای دنیا فراگیر شده، افزود: ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم، اما از هیچ جنگی هم ترس نداریم و آمریکا باید بداند که در مواجهه با ایران باید با ادبیات درست و صحیح طبق موازین بین المللی سخن بگوید. فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: جمهوری اسلامی به اندازه شکست چندین باره دشمنان خود، قدرتمند است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مهاجرت ملی‌پوش کشتی ایران به کانادا

نوید زنگنه، ملی‌پوش ۲۳ ساله و یکی از کشتی‌گیران با آتیه ایران که مدال برنز امید‌های جهان ۲۰۱۸ و نقره امید‌های آسیا ۲۰۱۹ را در کارنامه خود دارد، عازم کانادا شد و از این پس برای این کشور در رویداد‌های بین المللی به رقابت خواهد پرداخت. زنگنه ۲۰ روز پیش راهی کانادا شد و قرار است حدود یک ماه تا ۴۰ روز دیگر برای نخستین بار با دوبنده کانادا در یک تورنمنت به روی تشک برود. او از سال ۲۰۲۲ نیز رسما برای کانادا در رویداد‌های بین‌المللی کشتی می‌گیرد.

نامزد‌های مجلس با توزیع پول و شام و ناهار به شعور مردم توهین می‌کنند

معاون رئیس قوه قضاییه گفت: بعضی نامزد‌ها واقعا به شعور مردم توهین می‌کنند و با توزیع پول و شام و ناهار، زمینه جلب آرای مردم را فراهم می‌کنند. کسی که قبل از ورود به مجلس مرتکب کار‌های غیرقانونی و غیر انسانی می‌شود چطور می‌تواند نماد تفکرات عمومی باشد؟ بسیاری از این افراد هنوز وقت تبلیغات قانونی نرسیده مشغول جمع‌آوری رای هستند که باید با این تخلفات برخورد شود. /ایسنا

پیامک دریافت رمزدوم پویا رایگان نیست!

معاون وزیر ارتباطات درباره کسر هزینه پیامک دریافت رمزدوم پویا از مشترکان موبایل، به رغم وعده رایگان بودن این سرویس از سوی بانک مرکزی، گفت: تاکنون توافقی برای رایگان بودن این سرویس نداشتیم. بانک مرکزی بار‌ها و بار‌ها در اطلاعیه‌های خود تاکید کرد که ارسال و دریافت پیامک بابت دریافت رمز دوم پویا در تراکنش‌های بانکی هیچ هزینه‌ای برای مشتریان ندارد و بانک‌ها حق ندارند بابت ارسال پیامک رمز دوم پویا، از مشتریان وجهی دریافت کنند و اگر مشتریان در این رابطه با موارد خلاف مواجه شدند، آن را اعلام کنند.

انقراض ماهی‌های خاویاری دریای خزر!

ولی‌الله نانواکناری، عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: خاویار مازندران یکی از بهترین‌ها در سطح جهان بود؛ امروز یک کیلو صادرات از دریای مازندران نداریم. خاویار‌های فعلی پرورشی است. شیرآبه‌هایی که به دریا و رودخانه می ریزد صد برابر بدتر از بمب شیمیایی در حلبچه است. جاده هراز بهترین و زیباترین جاده کشور بود؛ امروز این مسیر بوی تعفن می دهد. بیایید بالای سد هراز دپوی زباله را ببینید؛ شیرآبه‌هایش به زمین کشاورزی و رودخانه می‌رود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۵
امریکا دراستانه انتخاب تاریخی است یا شما جناب اشنا
درباره خاویار و جاده هراز و هزارن مروارید ارزشمند دیگر باید بگویم در یک ابادی اباد هم مردمش هم طبیعتش و حیوان بیزبانش و هرچه دیگر مصون هستند،اما جایی هم هست که کدخدایان به جان مردمشان،مردم به جان یکدیگر و هردو باهم به جان طبیعتش می افتند
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
اینجانب به عنوان عالی ترین مقام پارلمانی در کل خاوردور و نزدیک و همه خاورها و نیسان ها باید به ارزتان برسانم که نمایندگان مجلس باید بتوانند جایگاه خود را به معنی واقعی کلمه چه قبل از افزایش قیمت بنذین چه بعد از افزایش قیمت بنذین و چه در حین افزایش قیمت بنذین بهتر بود با برنامه ریزی و در زمان مناسب و مکان مناسب و کلا نظم در راس امور فرهنگی و اقتصادی سیاسی ورزشی و خصوصا فوتبال که امروزه شاهد رفتن مربیان خارجی و غیر خارجی که هیچگونه سازمان فدراسبون جهانی فوتبال از ما همایتی ندارد و ما باز هم میخواهیم fifta را بررسی و در مجلس تشخیس مصلحت نظام تصویبش نکنید آقااااا
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
چند وقته که در خواب با گوشی تلفن میخوام شماره بگیرم، شماره ها هی قاطی پاطی می افته و قادر به انجام تماس نیستم تا اینکه مجبور شدم در بیداری یه شماره مثل شماره پلیس رو ذخیره کنم بعنوان آخرین شماره ی لیست گوشی، و در کمال تعجب در خواب از این ترفند باخبر بودم و توانستم با مراجعه به آخرین شماره ی مخاطبین تلفن، با پلیس تماس بگیرم!!!
عدم موفقیت موقع امتحان دادن و خراب کردن امتحان در هنگام خواب را که دیگر نگو...!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
جشن سال نو در اروپا و امریکا را ببینید و بعد سال نو در ایران را ببینید . تلویزیون به جای اهنگ شاد و فرحبش و شاد چند تا از افراد سلبریتی را دعوت میکند چقدر و چند تا فرزند داری . تا حالا دروغ گفتی . چقدر درامد و چند فیلم بازی کردی ..... ۱۳ روز کشور را تعطیل میکنند انگاری که هیچ اتفاقی نیفتاده . فقر مالی باعث میشه خیلی از مردم عید را از شهرشان فرار کنند تا به شهر دیگری که منزل دوم انها محسوب میشه تا به بچه ها عیدی ندهند .
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
fifta??
نعمت جون‌برو اول اسمشو درست یاد بگیر بعد بگو تصویبش کنن!!! برجامو همینجور نخونده به ما قالب کردین که نتیجش این شد
سلام دوستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
به گزارش رسانه های بین المللی میلیونها هکتار از جنگلهای بزرگترین مستعمره انگلیس از شهریور تا الان سوخت و همچنان میسوزد و میلیونها حیوان ذغال شدند ولی این دیگر نماد بی عرضگی و بی توجهی به محیط زیست نیست!!؟
فکرش را بکنید یکهزارم آن در ایران رخ میداد، رسانه ها و سیاسیون غربگرا چه فریادها و طعنه ها که نمیزدند!!؟ #استرالیا_میسوزد #سکوت_غربگراها #تعصب_کورکننده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بیست و نه درصد از چقدر؟
دکترای همه فن حریف اعطا میشود به اقای ذالنور که در همه کارها و همه گرفتاریهای اجتمای . اقتصادی و غیره کاربردی قابل وصف دارد
پاسخ ها
تحلیلگر ارشد بحران
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
در پدید آمدن تبعیض.اختلاس.رانت.اشرافی گری .اعتیاد.فقر.فحشا.طلاق.آلودگی هوا.تخریب محیط زیست.فرسودگی زیر ساخت ها.مهاجرت نخبه ها.فراموشی آموزش وپرورش .هر دو جناح اصولگرا واصلاح طلب به یک اندازه مقصر و اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شده اند.پس خواهشا شخصیت ها از هر دوجناح ژست نجات بخش ومنجی به خود نگیرند که مردم هر دو را آزموده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
جناب ذوالنور شما که با این دقت توانستید اینطور دقیق ، دستگیر شدگان را مورد تحقیق اجتماعی قرار دهید !؟
ممکن است بفرمایند که چند نفر در حوادث تلخ آبان ماه قربانی و زخمی و زندانی شدند ؟
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ذوالنور توهین بزرگی به فرزندان طلاق کرد .
تابی آمار رو دقیق بیان کن هم میهنان عزیز آمار دقیق دستگیر شدگان به شرح ذیل می باشد:
۲۹ درصد خانواده طلاق بودن
۳۷ درصد در طهارت مولد شان شک وجود دارد
۲۱ درصد سوابق محکومیت کیفری دارند
۵درصد از فرقه ضاله بهائیت هستند
۴درصد از منافقین و سلطنت طلبان
۲ درصد از روسپی های شهره شهر
۲ درصد هم پیاده سوار رژیم مفلوک صهیونیستی و آمریکا جنایتکارند
همین طور که مردم فهیم توجه نمودن در اعتراضات آبان ماه اصلا مردم عادی حضور نداشتند ( البته باید بیان گردد عادی ترینشان همان ۲۹ درصد هست) و مردم عزیز صفشان را از این گمراهان و فریبخوردگان انسان نما جدا کردن
این طور نیست تابناک؟
مردی نشر بده سانسورچی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
تا دیروز که یک مشت بدبخت بیچاره بیپول از قشر فقیر جامعه بودن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جناب روحانی باید پاسخگو باشه که میگه خودم صبح جمعه باخبر شدم!!!!!!!
سلطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امان از روزی که حقایق روشن بشه
ایران اسلامی
جناب ذوالنور: کاش همه آمارهاتون اینقدر دقیق بود! مخصوصا زمانیکه هنوز آمار دقیق کشته ها و بازداشتی ها رو اعلام نکردین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بنده هم دقیقا میخواستم همین رو بگم

جناب ذوالنور وقتی سر اعلام تعداد واقعی کشته ها و بازداشتی ها اختلاف وجود داره، شما چه موقع وقت کردی تحلیل آماری انجام بدی!؟
روی چو ماهت، تیر نگاهت
برده دل از من لیلی جان، چشم سبزت

بر روی آن ماه، با روی ماهت
بردی دلم را با یک نگاهت

ای خدا آتش بارانه بارانه بارانه
خانه دلم ویرانه ویرانه ویرانه یار

باید بمانم قلب من اینجاست
افسانه های کوچک بودن چه زیباست

بیچاره گشتم از عشق رویت
راضی به مرگم در خاک کویت

اینها رو دارم میخونم با اشکی در چشم، و داغی بر دل، تنهام تابناک، تنهام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من یه عمره که تنهایم و اینترنت همدمم
دست از زاد و ولد بردارید چون با همین فرمانی که کشور داره میره جلو تا چند سال دیگه نان خالی هم به سختی قابل تهیه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
من میخوام در روسیه زاد و ولد کنم، عاشقم شدم ولی پول ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
حالا شاید با این فرمان جلو نرفت اونوقت تکلیف چیه؟ مگه میشه فوری جمعیت فعال کشور را زیاد کرد؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
بیماری روانپریشی نگرفتی ؟ اگر درمان نشود دچار عارضه دو قطبی میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ دختر مجردم داره؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
داداش زاد وولد کجاست
من کارمند نفتم ۱۷سال سابقه فقط یه بچه ۲ونیم ساله دارم غلط بکنم بچه بخام همینم پشیمونم که دارم بااین شرایط گرانی و کمبود دارو
سیب زرد از سیب سرخ خوشمزه تر است لاکن گلابی از هر دوی اینها لذیذ تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
روی اعصاب من راه نرو با این چرت و پرتها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
و هندوانه از خربزه بزرگتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
حرف حسابی نداری خاموش باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
و موز از همه خوشمزه تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یک بار یا دوبار نوشتنش بد نبود , هر نفری هم از مطلبت برداشت خودشو کرد و مثبببت یا منفی داد , دیگه ادامه دادنت کار بی مزه ای هست
زندگی ما شده آنکه مار می نوشت و آنکه مار می کشید در همه زمینه ها مثلا در ورزش آنکه مار می نوشت استراماچونی و آنکه مار می کشید فرهاد مجیدی و ما چه راحت فریب می خوریم
به نظر من با توجه به مشکلات فراوانی که در ایران با آن مواجه هستیم و کمبود منابع و زیر ساخت های لازم برای زندگی سعادتمند افراد من از کاهش جمعیت کشور و اعمال سیاست خودداری از زاد و ولد حمایت قاطع مینمایم.
حالا چطور دقیقا 29 درصد از کسانی که اعتراض کردند بی پدر یا مادر بودند (قطعا آقای ذوالنور می خواسته اند مودبانه همین را بگویند) اصلا چطور ممکن است چنین آماری از یک اعتراض گرفت آن هم دقیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
جبهه پایداری ها روش تحقیق و صداقتشان با همین دست فرمان است
***
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
واقعا جای تاسف داره از اینگونه اظهار نظرهای
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
آمار رانت خوار و اختلاس گران هم‌میدادند . سوال این هست ان افرادی که جوانان را با چماق و سلاح داشتند از افراد طلاق و فرو دست و فقیر جامعه نبودند ؟ .‌چقدر سواد داشتند .‌چند کلاس درس خوانده بودند ؟ کسی جواب منی که کلاس سوم ابتدایی سواد دارم را بدهد
اقای ذارنور درصد نفرات دستگیر شده را با این دقت می داند اما تو این ۴۰روز هپوز هیچ سازمانی نتوانسته امار کشته را بفهمد !!!!ا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
سیاست خیلی بی پدر و مادر هست . سیاست بی رحم هم هست . منتها سیاستمداران برای اینکه سیاست را کنترل کنند و یا محدود کنند اقتدار را به مردم واگذار کردند .
سخنان نماینده مازندران فقط مختص مازندران نیست همه ایران را ویران کرده اند مردم میدان مملکت داری نیستند اما ول کن پست و مقام هم نیستند کشور را در همه زمینه ها به گل نشانده اند اما ول کن قدرت نیستند
29 درصد خانواده طلاق بودند؟
یعنی طرف آمده برای گرانی بنزین اعتراض کرده حتما باید انگی بهش چسباند؟ گرچه بچه طلاق بودن انگ یا ننگ نیست بلکه ننگ چیز دیگری است که بنویسیم تابناک سانسور می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
من می نویسم، ننگ آنجاست که یک پیر زن 80 ساله در خیابان ببینی که دستفروشی میکند، یا کودکی که کفش واکس میزند در حالیکه کشور روی تریلیون ها دلار خوابیده
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
جای بسی تاسف بذای آقای ذالنور و امثالهم
شما هیچ جایگاه مردمی ندارید
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
اگر در جامعه ای فرزندان طلاق زیاد هست و مردم فرودست و فقیر شدند باید مسئولان ان کشور را ملامت کرد . . هیچ کدام از مسولین کشور مثل دهه ۶۰ و ۵۷ سخنرانی نمیکنند . چرا ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اولش گفتند معترضین شورشی و خارجیند - بعد گفتند بی سواد و مستضعف اند الان هم میگویند بچه های طلاقند - بدجوری ازین جور حرف زدنها پشیمون بشوند و اقرار کنند که اینها همین مردم ایران هستند که فقط دنبال حقشان هستند
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مسبب درصد بالای طلاق هم خود شما هستید
خوب امار طلاق که طبق روال سال‌های گذشته پیش برود سال های آینده بیشتر میشود لذا بر تعداد معترضان آینده هم بیشتر خواهند شد
اقای اشنا درست گفتند الان کمبود دارو و گرانی گوشت در امریکا باعث شده انها در مضیقه باشند و باید هرچه زودتر تصمیم صحیح را بگیرند وگرنه مردم امریکا عذاب بیشتری خواهند کشید.
کف گیر که به ته دیگ بخوره رمز دوم پویا که هیچی نیست راه رفتن در پیاده رو هم پولی میشه. تازه اولشه
عده ای اغتشاش گر وشرور در فرانسه در شب 31 دسامبر فقط 1035 خودرو را آتش زدند.31 روز است فرانسه نیمه تعطیل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
فرانسه اشتباه میکند . نباید به مردم رو داد .
مردم حق دارند و میتوانند در خانه خودشان فریاد بزنند تا وقتی که ما نفهمیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
این حق را هم نخواهند داشت . باید در دل خود اعتراض کنند . فقط دل خود با چشم بسته .
عجب!!!پس معترضان یک مشت فرودست بیسواد قمه کش تحت تاثیر شبکه های فاسد اجتماعی و شبکه های معاند بودند و الان هم بچه طلاق!!!!و عاملان این وضع (آغا زادگان)،تحصیلات عالیه و شهروندان مالیات ده و شریف!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
درود به شرفت
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
این اقا زادها اگر در این روستایی که من زندگی میکنم و هنوز بعد از چهل سال جاده اش اسفالت ندارد . در هر بارندگی جاده اش پر از گل و لای میشود . اگر الان در اینجا زندگی میکردند چوپان و نگهبان مرغداری هم نبودند .
علی
| Turkey |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلامت باشی دوستان من ،یک موی شما شرف داره به اون آغا زادگان، خواهشا آقا زاده نگین،
سانسورچی بنویسم سانسور نکنی.این مسیولان محترم از تعداد کشته ها و بازداشتی ها هرکدام یه امار میدن و بعضیهاشون میگن نمیدانیم. یکی از مسولان میگن زخمی هم نبود پس اینایی که کشته شدن چطوری کشته شدن. مگه نمیگین کل مرزها را میبینیم. پس این اسلحه ها از کجا داخل کشور میشه؟؟ چطور میفته دست مردم
ذوالنور سخنانش مایه شرمه واقعا، چطور روش میشه به مردم آسیب دیده این حرفهارو بزنه، لا اقل آزاد مرد باش
پاسخ ها
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آقای والنور سلام تا حالا ‌‌د تو اجاره ماهیانه بمونی و یا پول تاکسی بچه رو نداشته باشی بره مدرسه؟؟؟!!! آخه از ماست که برماست که ماها به شماها رای میدیم و علیه ماها حرف میزنیه
جای باقی خالی
انسان در جامعه ای زندگی کند که شعارش مسولینش عدالت باشد ولی فقیر به فرو دست تعبیر شود . ولی مسولینش مثل مردم زندگی کپری ندارند . مثل انها لباس و ماشین ندارند .مثل مردم فکر نمیکنند . ارمانهای مسولین چنین کشوری فرق دارد . رضایت مسولینش رضایت ملت خود نیست . اگر گفتید این کشور کجاست
مقصر آلودگی هوا و محیط زیست صد در صد مردم هستند و الا مسئولینی که فقط نقش تماشاچی رو دارند تو این زمینه ها مسئولیتی ندارند
اقای دالنور اگر کمتر یا بیشتر از ۲۹ درصد بود کاملا غیر طبیعی بود چون در برابر هر چهار ازدواج یک طلاق داریم.الان می خواهی با این امار چی بگی؟ و۷۱ درصد از بازداشت شدگان از خانواده های عیر طلاق بودند.یعنی رفتار بچه های طلاق وغیر طلاق در اعتراضات کاملا مثل هم بوده.وحتی بچه های طلاق کمتر شرکت داشتند در اعتراصات
اولا این آمار رو از کجا آورده ایشون؟ از هزاران نفر بازجویی کردن؟
دوما وقتی یک‌سوم ازدواج‌ها به طلاق منجر می‌شن و تنها برنامه‌ی مسئولان هم تشویق به ازدواج و فرزندآوری در سنین پایینه، بعید نیست اگه یک سوم جامعه فرزند طلاق باشن حتی.
تحلیل اقای ذوالنور غلط است. خب اگر نرخ طلاق در جامعه حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد است معلومه بچه هاشون تو فضا زندگی نمیکنند که بلکه تو همین جامعه اند و لذا نرخ وجود انها در میان دستگیر شدگان نشان میده این امار انجا هم به همان گونه کف جامعه بوده
ذالنور . ۷۰ درصد بازداشت شدگان فرزندان طلاق بودند . سوال ؟ کشته شدگان چی ؟ پدر و مادر داشتند . ؟ کسی را داشتند که برای آنها گریه و زادی کند و کفن و دفن کند . ها ؟
آقای ذوالنور فرمودید 29 درصد از معترضان فرزند طلاق بودند. ایول دم شما گرم

با توجه به آمار رسمی اعلام شده از سوی خود دولت شهر قم در طی سالهای اخیر مقام اول و گاهاً رده دوم در طلاق را به خود اختصاص داده!!

با ترکیب آمار آقای ذوالنور و آمار طلاق میشه استنباط کرد که بیشترین معترضین از شهر قم که خود جناب ذوالنور نمایندش هستند بودند.
پس حاجی ببین چه کردی که کلی معترض ساختی.......

دو دوتا ...چهارتا .....................!
در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمیکنیم و دخالتی نداریم .
همين خاطره اقاي قرضي كه يه دوره با تمام آراء شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شده دوره بعد حتي ٧ راي هُم نداشته چون تركيب شوراي نگهبان عوض شده كه البته اين دليلي بوده كه بهش اعلام شده نشون ميده كه شوراي نگهبان سليقه اي راي ميده نع قانوني
البته همين روند در باقي شوراها و ...
چش نخورین والله، تا طلاق بودن نبودنش جلو رفتبن ولی تعداد کشتار رو نمیدونین
استانهای شمالی کشور بخاطر مهاجرت ۳۰ استان دیگر به این استانهای سرسبز هم جلگه های کشاورزی و هم کوها و ییلاقات و هم شالیزارها و زمین های چای کاری و رودخانه ها تبدیل کاربری شدند یعنی تا چند سال دیگر زمین های شالیزاری نابود میشوند . چون رودخانه ها پر از فاصلاب هستند . شمال ایران چند سال دیگر تبدبل به خوزستان خواهد شد . بیایید ایران را دریابید . بیایید دست از شعارهای عیر علمی دست بردارید
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی باشند مردم باید حرف شنو باشند
اقاي ذوالنور اگر فرض فرض كنيم آمارهاي جنابعالي درست باشد هم اين نشان ميدهد شما ها باعث شده ايد اينهمه از مردم معترض ناخواسته افرادي باشند كه نتيجه طلاق هستند .
حالا شما بگویید چند نفر کشته شده اند اصلا ما می گوییم همه شان بی پدر و مادر بوده اند
پس امار واقعی طلاق 30 درصد هست
ما چرا ایتقدر بجه بچه طلاق میکنیم و همه مشکلات مثل اینکه علتش طلاقه . این همه بچه طلاق داریم که موفق و سالم دارند زندگی میکنند . اگر ۲۹ درصد بچه طلاق بودند بقیه چی بودند . مشکل انها چی بوده .‌ ایا میدانید که اینهمه در سریالها و بحث های تلدیزیونی و رسانه ای بچه های طلاق را میکوبیم چه اثار بدی بر زندگی انها میگذارد از نظر ازدواج و کار و اشتغال . بابا زنا حرامه اما طلاق را خداوند اجازه داده . علت اکثریت طلاقها بخاطر مشکلات اقتصادی است . اقتصاد را حل کنید امار طلاق و غیره هم پایین میاید . از چاپ نکردن متن اینجانب تعجبی نیست
این آمار خاص مخصوص آقای ذوالنور واقعا دمت گرم دارد از آمار پوشک که برای عدم باروری داد تا این آمار آخر ایشان را بکنند رئیس سازمان آمار کشور آمار های خاص همه چیز و همه کس و همه جا را دارد
که این طلاق ها هم نتیجه ی وضع معیشتی مردم یا وضع اجتماعی ایران نیست که روز ب روز داره اوضاع بدتر هم می شه ؟
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
این امارها را از کجا دراوردی.؟
. انتقام خون سیاوش را رستم دستان گرفت. انتقام خون اما حسین (ع) را مختار گرفت. انتقام خون شهید بهشتی و مطهری و... را شهید صیاد شیرازی و همرزمانش گرفتند. خون شهید روی زمین نمی‌ماند.
"امیدوارم جریان بنزین را نه تنها فراموش نکنید.بلکه زنگ خطری که بصدا در امده بود ...را جدی بگیرید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی