بازدید 57765
هزار و هفتصد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پاسخ آیت الله استادی به «چرا برای امام خمینی (ره) ضریح درست کرده‌اید»/خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری/کنایه محسن هاشمی به احمدی‌نژاد/ناطق نوری به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: یکسری افراد بدذات در صداسیما دایم این گونه تلقین می‌کردند که نیازی به این همه سرمایه گذاری نیست/سید احمد خاتمی: رسانه‌ها خوشحال نباشند که نماز جمعه خلوت شده؛ الحمدالله صداوسیما در میدان است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 26 July 2019
 

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علم‌الهدی: می‌خواهید جوان مشهدی را با دو تا تار و سنتور شاد کنید؟

امام جمعه مشهد: این موضوع که از «زائر» به «گردشگر» و از «مجاور» به «شهروند» تعبیر شود، تعبیری ضد امام رضاست و تعبیر امام رضا ستیزی است. این شهر زائر امام رضا دارد. در دروازه‌های ورودی شهر بایستید و از همه بپرسید کسی را پیدا نمی‌کنید که بگوید برای گردشگری به این شهر آمده‌ام، همه می‌گویند برای زیارت به مشهد آمده‌ایم. در نتیجه ما در این شهر گردشگر نداریم، در این شهر زائر داریم. اگر شما فکر نشاط و شادی جوان هستید، دست یک پسر ۲۲ ساله و دختر ۱۸ ساله را در دستان هم بگذارید و این افراد یک زندگی آرامش‌بخشی را شروع کنند و نشاط و شادابی‌شان به اندازه یک میلیون کنسرت و موسیقی و حرکت‌های ناهنجار بیشتر می‌شود. جوان مشهدی به شما آقایی که خود را مسئول اجرای منافع جریان قدرت و ثروت در این شهر می‌دانی، اعلام می‌کند که با دو تا، تار و سنتور زدن می‌خواهی من را شاد کنی؟

صدمیلیون ریال خنک زیر کولر برنده شو!

در روز‌های ابتدایی اردیبهشت۹۸ بود که یک فتوا و پس از آن واکنش مقام معظم رهبری به کسب درآمد از طریق شرکت در مسابقات شبه بخت‌آزمایی تلویزیون نسخه برنامه‌هایی که قارچ‌گونه در تمام شبکه‌های تلویزیونی رشد کرده بودند را پیچید. ️این اتفاقات باعث شد تا این برنامه‌ها و تبلیغات اپلیکیشن‌هایشان از تلویزیون کنار گذاشته شوند. در تازه‌ترین اتفاق، اما به نظر می‌رسد خیلی بی‌سروصدا و چراغ خاموش این نوع مسابقات با روبیکا که سردمدارشان بود به تلویزیون برگشته‌اند. ️در روز‌های گذشته اعلانی از اپلیکیشن روبیکا به افرادی که این برنامه را روی گوشی همراهشان نصب دارند رسیده است. صدمیلیون ریال، خنک زیر کولر! / خبرآنلاین

مردم در طرح تابستانه چقدر کتاب خریدند؟

طرح تابستانه کتاب امسال هم به پایان رسید؛ طرحی برای تخفیف ۲۵درصدی فروش کتاب‌های نویسنده‌های داخلی و ۱۵درصدی برای تخفیف آثار ترجمه تا سقف خرید ۱۲۰هزارتومانی. ️در این طرح، در ده روز ۳۸۴هزار جلد کتاب به مبلغ ۱۱میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان فروخته شد. برای مقایسه در طرح تابستانه پارسال ۲۵۹هزار جلد کتاب به ارزش ۶میلیارد و ۲۵۲میلیون تومان فروش رفته بود. پارسال متوسط قیمت کتاب‌های مورد استقبال مردم ۲۴هزار تومان بود و امسال نزدیک ۳۰هزار تومان است.

ارسال فیلم برای مسیح علی‌نژاد جرم است؟

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فیلم گرفتن از آمران به معروف و ارسال آن برای مسیح علی‌نژاد را نوعی عمل مجرمانه دانست. حجت الاسلام جلیل محبی، طی یک پیام در اکانت توئیتر خود، در پاسخ به شخصی که برای آمران به معروف از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انتظار پشتیبانی داشت، ارسال فیلم برای مسیح علی‌نژاد را جرم دانست. متن کامل این توئیت به شرح زیر است: ارسال فیلم آمر به معروف و اذیت‌های بعدی آن جرم است. از آقای بی طرفان حمایت حقوقی از جمله معرفی وکیل وتنظیم شکایت نامه و پیگیری‌های دیگر خواهیم کرد.

کاهش قیمت ارز به نفع اقتصاد نیست!

سیامک پیربابایی، عضو هیأت مدیره فدراسیون واردات در گفت‌وگویی با خبرآنلاین درباره نوسانات ارزی گفت: ️شاید از دید عموم مردم کاهش شدید نرخ دلار به نفع اقتصاد باشد، اما واقعیت این است که ریزش شدید بورس به تبع ریزش شدید ارز و دیگر تبعات آن فی‌النفسه مثبت نیست، مگر اینکه سیاستی پشت این کاهش باشد که منجر به ثبات آن نیز شود. در غیر این صورت کاهش شدید و غیرقابل پیش‌بینی آن همچون افزایش شدید در چندین ماه گذشته، به ضرر کنشگران اقتصادی و در نهایت اقتصاد کشور خواهد بود.

احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات مجلس

یدالله طاهرنژاد، فعال سیاسی درباره احتمال کاندیدا شدن احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ️بعید می‌دانم خود احمدی‌نژاد نامزد انتخابات شود، اما رهبری جریان منتسب به خود را بر عهده خواهد داشت و خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می‌کند. ️سابقه نشان داده که رفتار این جریان خیلی قابل پیش‌بینی نیست، اما آن‌ها می‌توانند از مسائلی که به مذاق جامعه خوش می‌آید و مخاطب جذب می‌کند مثل مبارزه با فساد و رانت استفاده کنند. / ایسنا

اساس مشکل حجاب از صداوسیماست

آیت‌الله رضا استادی در چهارمین همایش سیدالعابدین امام سجاد (ع) که شامگاه پنج‌شنبه با حضور روحانیون و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، گفت: ️اساس مشکل ما در بحث حجاب، صدا و سیما است، زیرا وقتی رب گوجه فرنگی می‌خواهد تبلیغ کند یا با کسی می‌خواهد مصاحبه کند خانم مجری می‌آورد که لباس زرد و سرخ دارد و امثال این‌ها که همه اهل علم باید این انتقاد‌ها را مطرح کنند تا بلکه صدا و سیما از خواب بیدار شود.

آرشیو صداوسیما در دوره‌ای خاص خارج شد نه توسط مزدک میرزایی

امیر تاجیک مدیر سابق شبکه مستند، گفت: ️متأسفانه خروج بی‌ضابطه آرشیو از صدا و سیما در دوره‌ای خاص شکل گرفت و نیازی نیست که شبکه‌های خارجی بخواهند از طریق مزدک میرزایی به آرشیو دسترسی پیدا کنند. ️میرزایی یکی از سالم‌ترین مجریان تلویزیون بود که هم اخلاق‌مدار بود و هم معتقد؛ بنابراین، باید به ویژگی‌های شخصیتی و پیشینه افراد، پیش از زیر سؤال بردن اشتباهی که داشتند، توجه داشت. ️او فردی اخلاقی است و آن شبکه‌ها هم نیازی به کسب آرشیو ندارند و اصولا به نظر من، نگاه کردن به مزدک از این زاویه، دید خیلی سطح پایینی است، چون او یک شخصیت سالم بود و حتی من معتقدم همین حالا هم اگر فرد دلسوزی با وی صحبت کند، می‌تواند او را قانع به تغییر رویه نماید./ خبرگزاری موج

شعرخوانی پیمان یوسفی روی آنتن برای مزدک میرزایی؟

چند روزی است که حواشی مربوط به خبر جدایی مزدک میرزایی از تلویزیون ایران، تبدیل به یکی از داغ‌ترین اخبار رسانه‌ای شده. در حالی که هنوز هیچ واکنشی از سوی میرزایی مطرح نشده و در مقابل بسیاری از نزدیکان او اعتقاد دارند خبر پیوستن او به یکی از شبکه‌های خارجی واقعیت دارد. در همین رابطه و در تازه‌ترین واکنش، پیمان یوسفی ظهر امروز در انتهای برنامه ورزش و مردم برای اولین بار دست به انجام کار عجیبی زد. او پیش از اینکه از بینندگان خداحافظی کند، چند بیت شعر از ناصرخسرو به پایان رساند که خیلی‌ها اعتقاد دارند، منظور او از این شعر مزدک میرزایی بوده! یوسفی این دو بیت را بری خداحافظی از بینندگان ورزش و مردم انتخاب کرده بود:
گرد غربت نشود شسته ز دیدار غریب
گرچه هرروز سر و روی بشوید به گلاب
هر درختی که ز جایش به دگر جای برند
بشود زو همه آن رونق و آن زینت و آب

نشان دادن روابط گرم زنان و مردان نامحرم در صدا و سیما برازنده نظام نیست

آیت الله عبدالکریم عابدینی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین به روز صدا و سیما اشاره کرد و گفت: صدا و سیما برای سرگرمی نیست و ما انتظار داریم که این نهاد صدای عدالت مردم باشد و در همه برنامه‌ها با تضعیف کردن ظلم به حمایت از مظلومان بپردازد. او گفت: جامعه هرگز به سعادت نمی‌رسد تا زمانی که مظلوم برای گرفتن حق خود لکنت زبان نگیرد و امروز ایجاد فضای حق طلبی و عدالت محوری بر عهده صدا و سیما است. امام جمعه استان قزوین با انتقاد از صدا و سیما گفت: نشان دادن روابط گرم بین زنان و مردان که هیچ نسبت محرمیت با یکدیگر ندارند اصلا برازنده نظام و انقلاب اسلامی نیست، و این نهاد ضمن نشان دادن الگوی اسلامی باید با هر گونه زمینه انحراف و خرافه مبارزه کند.

پناهیان: من به دنبال ظهور سفیانی در شام بودم آن هم بعد از ۱۴۰۰ سال؛ داعش همان بود

وی با بیان اینکه ما اکنون در متن این اتفاقاتی هستیم که در کشور‌های همسایه رخ می‌دهد و زمینه را برای ظهور مهیا می‌کنند، تأکید کرد: من به دنبال ظهور سفیانی در شام بودم آن هم بعد از ۱۴۰۰ سال و بعد آنقدر به طور طبیعی این رخ داده است که همه آن را می‌دانیم و داعش همان بود که مجسمه ابوسفیان را نصب کرده بودند. پناهیان با تأکید بر اینکه دشمنان راهی برای نفوذ در دین جز خود دین ندارند، افزود: برای ظهور سفیانی یک جریان چندین ساله وجود داشته و این مسأله برای بعد از ظهور هم وجود دارد. وی اظهار کرد: بعد از ظهور ما صاحب قدرت می‌شویم؛ این یعنی چه؟ این قدرت موجود در دنیا از بین نمی‌رود بلکه به دست مذهبی‌ها می‌افتد و یک زمانی متمول شدن فخر یاران امام زمان است و مردم با ثروت زندگی می‌کنند.

سید احمد خاتمی: رسانه‌ها خوشحال نباشند که نماز جمعه خلوت شده؛ الحمدالله صداوسیما در میدان است

حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر نماز اول وقت گفت: شتاب داشته باشید به نماز اول جمعه برسید و این تفسیری از آیات قرآن است. در تفسیر دیگری نیز تاکید شده است که برای نماز جمعه مزاحم درست نکنید و همزنان با آن کار دیگری در برنامه خود قرار ندهید. وی افزود: نماز جمعه ظرفیت ارزشمندی برای نظام اسلامی است، تریبون ولایت است و فراجناح، فراباند و فراحزب است، اما تریبون ولایت است و باید رهنمود‌های ولایت را در آن تبیین کرد. ائمه جمعه مطالعه کرده سخن بگویند، تحلیل‌های جذاب عرضه کنند و خود را مدیون مردم ببینید. امام جمعه موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: رسانه‌ها چه مکتوب و چه فضای مجازی، نماز جمعه را تخریب نکنند، خوشحال نباشند که نماز جمعه خلوت شده است. الحمدالله صداوسیما در میدان است و انتظار می‌رود که تلاش بیشتری کنند و برنامه‌هایی برای تشویق مردم برای نماز جمعه بگذارند. مسئولان نظام در سراسر کشور بخصوص در تهران به این نکته توجه داشته باشند که حضورشان در نماز جمعه تعظیم شعایر است؛ همچنین به نفع خودشان است چرا که این از جلوه‌های مردمی بودن آن‌ها است.

 
یکسری افراد بدذات در صداسیما دایم این گونه تلقین می‌کردند که نیازی به این همه سرمایه گذاری نیست

به گزارش «آزادی» رحیمی مدیر عامل مستعفی پیام رسان سروش گفت: با اشاره به اینکه وظایفی که در زمان عقد قرارداد با صداوسیما متعهد شده بود را به بهترین شکل انجام داده، می‌گوید: «طبق قرارداد، صداوسیما پذیرفته بود فقط سرمایه گذار پروژه باشد و در عوض، ما هم تهعداتی مانند ست آپ، توسعه و مواردی دیگر را پذیرفتیم و به بهترین شکل هم انجام دادیم». رحیمی با تأکید بر اینکه «تیم سروش از افراد با انگیزه و متخصصی تشکیل شده که به گفته او «بد رفتاری‌ها و بدسلیقگی‌های صداوسیما و نهاد‌های دیگر، مانع از حرکت آن‌ها به جلو نمی‌شود»، افزود: «یکسری افراد بدذات در صداسیما دائما اینگونه تلقین می‌کردند نیازی به این همه سرمایه گذاری نیست و می‌توان از نمونه‌های چینی استفاده کرد. در حقیقت، سازمان به این عریض و طویلی متوجه نبود که حدو اندازه‌ی سرمایه گذاری برای این پروژه چقدر است». او ادامه داد: «ما در ابتدا مدیران سازمان را افراد صادقی می‌دانستیم، ولی از جایی اختلافات آنقدر زیاد شد که به این نتیجه رسیدیم دیگر نمی‌توانیم با هم کنار بیاییم».
 
ناطق نوری به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای ناطق میل و علاقه‌ای برای حضور در عرصه سیاست و نقش آفرینی در انتخابات ندارد. چندی پیش محمدرضا باهنر اعلام کرد، «حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری برای بازگشت به عرصه سیاست احساس تکلیف کرده است». این صحبت انعکاس زیادی در عرصه سیاسی داشت و تحلیل‌هایی بسیاری از تأثیر این اتفاق بر معادلات انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شد.
 
کنایه محسن هاشمی به احمدی‌نژاد

هاشمی با اشاره به جایگاه شورایاری‌ها تصریح کرد: ساختار نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی از رهبری آغاز و در ادامه به دولت، مجلس، شورا‌های شهر و در نهایت به شورایاری‌ها می‌رسد و ما نیز باید تلاش کنیم شورایاری‌ها به جایگاه خود برسند. وی گفت: البته شورا‌ها نیز ۲۰ سال به طول انجامید تا به شرایط فعلی رسیده‌اند و باید برای رسیدن شورایاری‌ها به جایگاه خودشان تلاش کنیم. رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۳۵۲ محله و در دو صندوق برای اقلیت‌های دینی برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه ۱۷۰۴ صندوق در نظر گرفته شده است. هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۳۱۳ نفر در این دوره از انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کرده‌اند، گفت: ۳۱۳ نفر از یاران امام زمان هستند و در اینجا خوب است یادی هم کنیم از کسی (احمدی‌نژاد) که بار‌ها به این موضوع اشاره داشت!
 
آمار قاضی‌پور از مدیران دو تابعیتی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود تعدادی از افراد دو تابعیتی، در میان مدیران صحت دارد که تعداد آنان ۱۰۱ نفر هستند. نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تأیید وجود برخی از مدیران دو تابعیتی در کشور اظهار کرد: فهرستی که تهیه شده شامل افراد دارای گرین‌کارت و دو تابعیتی است که گزارش کامل آن نیز در کمیسیون امنیت ملی و صحن مجلس قرائت شده است.
 
تکذیب شایعات درباره ریاست بنیاد شهید

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شایعه کناره‌گیری حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس این بنیاد را تکذیب کرد. روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در پی انتشار خبری به نقل از یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر کسالت یا عدم حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در محل خدمت به اطلاع می‌رساند ایشان همچون گذشته در حال پیگیری و رسیدگی مستمر به مسائل جامعه ایثارگری است و در روز‌های اخیر نیز افتتاح و بازدید از برخی پروژه‌های بنیاد و دیدار با اعضای تشکل‌های ایثارگری را در دستور کار داشته است ضمن اینکه در تمامی جلسات مرتبط با رئیس بنیاد و به ویژه مجمع عمومی سالانه سازمان‌های وابسته به بنیاد شخصاً حضور داشته و تأکید ایشان تلاش همه جانبه برای گذر از مشکلات کنونی است. همچنین با پیگیری ایشان بخش قابل توجهی از جلسه اخیر هیأت دولت نیز به حل مشکلات ایثارگران عزیز اختصاص یافته و با دستور و حمایت رئیس جمهوری محترم مقرر شده است جلساتی برای پیگیری این مسائل با حضور معاون اول رئیس جمهوری در روز‌های آینده برگزار شود.
 
خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت دوازدهم گفت: اشرافیت در این دوره به اوج رسیده است؛ به عنوان نمونه، هزینه‌هایی که در محل ساختمان ریاست جمهوری و وزرا وجود دارد موجه نیست، مخصوصا در شرایطی که مردم در معیشت خود با مشکل مواجه هستند. موسوی لارگانی با انتقاد از ریخت و پاش‌های مجلس و دولت در فضای فعلی اقتصادی کشور گفت: هزینه‌هایی که برای ساخت و ساز‌های دولتمردان و مجلس می‌شود باید متناسب با وضعیت فعلی اقتصادی کشور باشد بنابراین در چنین شرایطی خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری خلاف قاعده است و توجیهی ندارد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بی توجهی به وضعیت فعلی کشور در اختصاص دادن بودجه گفت: این بی توجهی در متأسفانه در مجلس نیز وجود دارد مثلا یک دیواری در اطراف مجلس با هزینه زیاد ساخته می‌شود پس از چند ماه خراب می‌شود.
 
پاسخ آیت الله استادی به «چرا برای امام خمینی (ره) ضریح درست کرده‌اید»
 
آیت الله استادی با اشاره به اینکه محدث قمی عالم مطمئنی هست، گفت: محدث قمی در آثارش سخنانی در مورد امامزادگان دارد؛ ایشان آورده که چهار چیز لازم است تا امامزاده بودن ثابت شود، اول اینکه باید فرزند امام بودن آن فرد در تاریخ وجود داشته باشد و دوم اینکه خوب بودن او هم ثابت شود، سوم اینکه سفر این امامزادگان از مدینه به قریه‌ها و بلاد‌های دیگر هم ثابت شود و چهارم دفن آن‌ها در مکان‌های ذکر شده هم ثابت شود مانند حضرت معصومه (س) که از امام زادگان مسلم و معین و دارای زیارتنامه مخصوص است. وی ادامه داد: محدث قمی بقعه‌هایی را نام برده و معتقد است که از بقیه اطلاعی نداریم؛ سلطان محمد شریف در قم و امامزاده مشهد اردهال از جمله امامزادگانی هستند که از اولاد امام سجاد هستند که محدث قمی از آن‌ها یاد و تجلیل کرده است؛ وی معتقد است که چندتن از نوادگان امام سجاد در قم بوده و در کنار مقبره حضرت معصومه (س) مدفون هستند، همچنین در اصفهان و شوشتر امامزاده‌ای بسیار محترم از فرزندان امام سجاد (ع) وجود دارد. استادی با بیان اینکه عده‌ای ایراد گرفته‌اند که چرا مثلا برای امام خمینی (ره) ضریح درست کرده‌اید، مطرح کرد: آیت الله‌العظمی اراکی معتقد است که بعضی از علمای ما که از سادات هم هستند از بسیاری از امام زاده‌های ناشناخته که بارگاه و ضریح دارند، مقامشان بالاتر است؛ مثلا سید رضی، چرا این‌ها را امام زاده حساب نکنیم؟ کسی که عالم شد که از امام زاده بودن خارج نمی‌شود، همین امام خمینی (ره) هم شجره و انتسابش کامل است هم خدماتش، خب این امام‌زاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۲۳۸
یعنی اگر یک چیزی مثل دما سنج برای سنجش میزان گه گیجه گیری اقتصادی کشف میشد مطمئنم که تو ایران نه تنها به اخرین درجه میرسید بلکه منفجر میشد و جیوش میزد تو فضا. اخه این همه سر درگمی و بی عرضگی در اداره امور اقتصادی نوبره. یکی میگه ارز باید پائین یکی میگه بره بالا یکی میگه همون جا که هست بمونه . به قول سعدی اگر میخای که دنیا بهم بریزه کار رو بده دست کار نابلد. به خدا قدرت تخریبش از صد تا بمب اتم بیشتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
چون مخ ایرانی جماعت تا الان
مشکل داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
این روزها سر و صدای این همه بلبل و عطر گیج کننده گلستانها بد جوری آزاردهنده شده است.
کاش گل و بلبل اینقدر زیاد نبود .
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
همسایه مون زمان محمود احمدی نژاد و مسکن مهر وام گرفت تا دو طبقه خونه بسازه
طبق قانون آن زمان فقط حق داشت که یک طبقه با نام خودش بسازه و به همین دلیل طبقه اول خونه ش رو با سندی به اسم مادرش ساخت با این وجود که تمامی قسط های وام هر دو طبقه رو خودش می پرداخت
مدتی بعد مادرش از دنیا رفت
نکته جالب ماجرا اینجاست که خواهرانش باسوءاستفاده از نقص قوانین موجود و به این خاطر که سند یکی از طبقات بنام مادرشان است، خود را وارث میدانند و از خانه ای ارث میخواهند که تمام و کمال قسط های وامش توسط کسی دیگر پرداخت شده و مادرشان حتی یک روز در آن خانه زندگی نکرده!
حاجیه خانم هم حاجیه خانم های قدیم!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
یارو رئیس جمهور کره جنوبی با اون قدرت اقتصادش 6 میلیون انگار گرفته بود بیچارش کردن تا رفت بعدم زندان اینجا خبر میزنن فلانی 30 هزار میلیار بدهی بانکی داره انگار خبر اب و هوای تلوزیونه اب از اب تکون نمیخوره
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
مواد شوینده سه برابر گران شدن . یعنی صابون تای بسته بندی ۵۷بود امروز ۱۷۸۰۰ خریدم یعنی تورم دو برابر ۲۰۰ درصد
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خان محمد علی آقا، اون همسایه شما باید بره خدا رو شکر کنه که از اون طرح مسخره مسکن مهر صاحب خونه شده. به خداوندی خدا قسم سال 87 ما درخواست مسکن مهر دادیم هنوز که هنوزه رنگ خونه رو به چشم ندیدیم.با وجود پولی که ازمون گرفتن و ... هر چند سال یه بار میگن بیایین طبقه رو انتخاب کنین، یه روز میگن با انباری باشه یا بدون انبار و .... اما دریغ از خونه. آخه اگه از سال 87 تا الان می خواستین با سطل می تونستین اقیانوس اطلس رو به بیابون تبدیل کنین، اونوقت چهار تا خونه درب و داغون رو هنوز نتونستین تحویل بدین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
پارکینگ خوبی باسه شهرستانی ها داره
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خخخخخخخخ
ممیّز تابناک نظرتو خوب نخونده وگرنه منتشر نمیکرد.
دیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
رئیس جمهور سابق کرە جنوبی همون خانمە خودش یک سنت نگرفتە بود بلکە یکی از دوستانش از موقعیت وی سو استفادە کردە بود و این مصبیت سرش اومد
ناشناس
| Italy |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اول توجه به معیشت و منزلت...
امام جمعه مشهد حرفت یک مو هم لادرزش نمی رود و قشنگ زدی وسط خال
این ها می خواهند چیز های سطحی را با چیزهای اصلی جابه جا کنند که ضررش چند برابر ان می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خال؟خخخخ خال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
احسنت به امام جمعه مشهد که مثل همیشه بت شکن عمل می کند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
بت شکن خخخخ
ناشناس
| Ireland |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
هزینه کنسرت موسیقی از بیت المال پرداخت نمیشه بلکه برعکس مالیات هم به آن تعلق میگیرد و ایجاد شغل میکند اما هزینه ازدواج دو جوان به نحوی که ایشان فرمودند باید از بیت المال پرداخت شود.
ناشناس
| - |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خال نگو که حرامه!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
سی چی می خندید گوشاتونه میبرم ها
التماس نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
حالم از معلم نماهایی بهم میخورد که اصل فرمول را فراموش و فقط به خط های کسر و رادیکال می نگرند .
بهزاد
| Sweden |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
یعنی بنظر شما ازدواج بالاترین و تنها تفریحه ؟ الان همه ی متاهل ها از خوشی بال دراوردند ؟ سینما و پارک و باغ وحش و بقیه ی تفریحات هم کنسل کنند و ملت فقط هر شب به تفریحات زناشویی بپردازند کافیه ؟ چرا فکر نکرده حرف میزنید.
کار بلد نبودی تقصیر را گردن صدا و سیما انداختی
برو پیام رسان داخلی گپ نصب کن ببین چقدر راحت بالا می اید و روان است ولی نرم افزار شما صدتا گیر دارد خوب شد که رفتی چون کار بلد نبودی
معلوم است که جرم است
این ادم برای کاخ سفید کار می کند و رسما هم اعلام شده و خوب هرکس برای این شخص مطلب و فیلم بفرستد که پخش کند طبق قانون کشور مجرم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
قطعا این زن مزدور است. اما داریم موارد وطن نشینی که با سیاست ها و خطابه های اشتباه آب به آسیاب دشمن می ریزند. جرم این ها بزرگت تر نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
این آقا که توییت زده خودش مجرم است مگر توییتر براساس قوانین این مملکت فیلتر نیست چگونه فردی که خود به قوانین پایبند نیست برای دیگران جرم انگاری می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد!
دنبال دشمن خارجی نگردید مشکل مسیح علی نژاد و ترامپ و اینا نیست. اونا فقط بهانه دست مسئولین برای فرافکنی این همه ناکارامدی هستند.
!
خشایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اگر امر به معروف کار درست و خوبیه و به صورت درست هم انجام می شه چه اشکالی داره که از این کار فیلم
گرفته بشه و پخش بشه تا همه ببینن؟
ان نهاد دولتی که نباید سیاسی کاری باشد ولی در این دولت سیاسی کردن و وقتی ان دو تابعیتی را فراری می دهند که مبادا....‌‌
چرا فکر نکنیم افراد دوتابعیتی بیشتر در مجموعه مدیریتی کشور نباشد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
موضوع دو تابعیتی نیست موضوع این است که ان فرد چقدر کارش درست است هستند استادان دانشگاه که دو تابعیتی هستند ولی از خیلی از این مدیران سرکاری وطن پرست تر هستند هم مذهبی تر .
آیت الله سید احمد خاتمی: " تریبون نمازجمعه فراجناحی،فراحزبی و فراباندی است..."!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
به همین دلیله که مردم استقبال نمی کنند...از بس فراجناحی و فراباندی است!!!!!!ا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خیلییییییی فراجناحی متاسفانه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
پس علت خلوت شدن همین فراجناحی بودنشه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
راست میگه دا
با دو تا تار میخواهید جوانان را شاد کنید ؟ باندهای قدرت و ثروت نمیدانند که اینجا برای سیاحت نیست برای زیارت هست . دست دو تا جوان را با هم بگذارید .......... جامعه نیاز به اصلاح ساختاری دارد منتها شما کشور را میخواهید در حوزه سیاسی و اقتصادی با شگرد صد سال پیش برگردانید . این برگشتن طبعات خودش را دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
پسر 22 ساله با چه شغل و مسکن و درآمد و آرامش اقتصادی و کالا و ... دل به ازدواج دهد؟
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
تبعات نازنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خدائیش ا صل حرفش راسته شما فکر کنید یک نفر با رفتن به کنسرت شاد می شود و یا اینکه سرموقع ازداج کند و با همسر و فرزندش برود کشت و گذار و سیاحت و زیارت . شما نمی دانید رفتن سفر با عیال چقدر خوب است برخی فکر می کنند مجردی نعمت است در حالی که اهل فن می دانند که متاهلی بهتر است ولی اینقدر شرایط سخت شده است که اصلا افراد نمی توانند یک زندگی متاهلی نسبتا متوسطی هم فراهم کنند اصل حرف ایشان درست است مسئولین اگر به فکر ملت هستند شرایط زندگی را بهبود بدهند
شما مشکلتون این است که چرا گرم نشان می دهند این روابط را؟
شما مشکل ریشه ای تر را حل کنید و ان هم جلوی افراطی کار کردن های خانم ها در محیط مردان را بگیرید که دامن می زند به بی بند و باری که از گرم صحبت کردن ها گذشته
و شما بهتر است از خودتان بپرسید که چرا ۵۰ سال پیش این فیلمها و برنامه ها بود و بدتر از این هم بود ولی خانواده ها محکمتر چون خاتواده ها اجازه نمی داد ن ناموسشان با مردهای غریبه راحت رفت و امد داشته باشند و کار بیرون از خانه
خود کرده را تدبیر نیست!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
قبلا زنها توی مزارع، کشاورزی نمیکردند؟ اون کار بیرون از منزل محسوب نمیشده؟ مشکل شما با کارکردن بیرون از منزل خانمها نیست مشکل شما اینه که چرا دربرابر این کارکردن استقلال مالی پیدا میکنند وگرنه کار توی مزارع هم سخت تر بود و هم خطرات بیشتری داشت اما خوب درآمدی برای زن نداشت.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
تعداد منفیات 18بود وتعداد مثبت ها 19 ، گفتم بزارمساویشون کنم ، یه منفی ثبت کردم ولی معلوم شد خیلی بیش از این تعداد منفی ذخیره کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ناشناس پاسخ دهنده حالا فهمیدی
من دیشب نظرم را دادم مثبت ها چند برابر منفی بود یکهو در عرض یکساعت منفی ها رشد کرد
معلومه یک خبرایی است
جناب خاتمی .انقدر تریبون نماز جمعه را سیاسی کردید و از مردم فاصله گرفتید که واکنش به ان خلوت شدن نماز جمعه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
نماز جمعه می دونی چیه؟ خطبه می دونی چی؟
اصلا نمی دونی چی هست چون اگر در صدر اسلام هم بودی به پیامبر و امام هم همین ها را می گفتی
!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
نماز جمعه نماز سیاسی هست . چطور امکان دارد در این نماز سیاسی و عبادی طرفداری از جناحی نباشد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
من نماز جمعه رفته ام. می دانم خطبه چیست. به آن اعتقاد دارم.ولی تریبون های امروزی هم جناحی است و هم سلیقه ای. همین آقا که می فرماید موسیقی و ... تاریخ اسلام بخواند هم در استقبال از رسول اکرم(ص) در هجرت تاریخی ایشان از مکه به مدینه و هم در جشن ازدواج امیرالمومنین و بانو حضرت زهرا از موسیقی استفاده شده است..کاتولیک تر از پاپ شده ایم که نماز جمعه ها خلوت شده.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
نابغه اسلام شناس22:07 چطور زمان پیغمبر هر سال صد برابر میشدن نمازگزارا برا شما هر سال آب میره کی بهت توهم داده خودتونو با اونا مقایسه کنید؟؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
موسیقی داریم تا موسیقی که نصف این ها جز حرامات است بر اساس غنا ساخته شد و در اسلام غنا حرام است
خوب معلومه جناحی است چون الان یک جریان سرکار دولت است باید به او انتقاد کرد فرداش جریان مقابل است و از ان هم انتقاد می کنند
این چیز طبیعی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خطاب به نابغه
نابغه جان ان زمان مردم کارشان دینداری بود نه الان که از شرق تا غرب دنیا پرست شدن و فقط اسم دین را یدک می کشند ولی اعمال ان را اجابت نمی کنند
ساعت خواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ناشناس 2207

میشه بفرمایید که روز به روز از نمازگزاران جمعه کاسته میشود ولی در عوض در کشورهای عربی بر آن افزوده می شود؟
اساس مشکل حجاب تز صدا و سیما هست که در تبلیعات از لباس زنان با رنگ های متفاوت و شاد استفاده میکند . دا اش تکلیف این ملت بیچاره که به گیر شما افتادند را مشخص کنید . اصلا در کشور مشکل حجاب نداریم . مشکل مطالبات رای مردم هست . مشکل تشکل حزبی در مجلس هست که نداریم . مشول قدرت مجلس و دولت در رای مردم هست در اجرا و قانون گداری هست . مشکل این هست که دولت و مجلس کشور را اینقدر محدود کردید که روز و شب در فکر گرانی و ارزانی گوجه و خیار و سیب زمینی گیر کردند در صورتی سیاست گداری نمیکنند فقط مطیع هستند . قدرت مردم در کجا قرار دارد .
اساس مشکل حجاب از اجباری بودن انست و هیچ جا در شرع و کتاب ما حجاب اجباری برای همه نیامده و هیچ مجازاتی در قران برای بیحجابی تعریف نشده و در همه کشورهای مسلمان دنیا بجز ایران اختیاری است و صدا و سیما هم اگر چنین کاری کرده واقعیات جامعه را بازتاب داده نه اینکه بیحجابی را تبلیغ کرده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
حجاب در هیچ جای دنیا اختیاری نیست این یک
دو اینکه اصلا قران را خوندی ؟ بلدی؟ که گفتی در قران نیست
خدا حتما بازیش اومده گفته در قران ولی رو هوا گفته و اجباری از خدا نیست!!!!!
بعدش هم اینکه شما هر وقت فرق بین حکومت اسلامی و جامعه اسلامی را فهمیدی دم از مقایسه با کشورهای دیگر بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
در هیچ جای قران حجاب اجباری نیت
حجاب فقط به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه شده
این موضوع را همه می دونن
حالا شما دوست نداری ندون ولی واقعیت عوض نمی شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
همه می دونن را خوب اومدی
عزیز جان مومن یعنی چی؟
در جاهای دیگر قران هم برای نماز از واژه شبیه مومن استفاده کرده
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
درقران دستر به رعایت حجاب داده شده ایات حجاب را مطالعه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فقط شما نیستید که قرآن مطالعه می کنید ...ما هم بلدیم تورقی کنیم ....و این همه هجمه علیه برای حجاب را نه از سر خیرخواهی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
آقا بحث بيخودي نكنين، حجاب در اسلام براي مومنان واجب است اما اجباري نيست. بيحجابي هم گناه است اما بگير و ببند ندارد (مگر اينكه جنبه اشاعه فحشاء پيدا كند كه نه تنها در كشورهاي اسلامي بلكه در اغلب كشورهاي لاييك هم قابل پيگيرد قانوني است كما اينكه قبل از انقلاب هم كه بيحجابي آزاد بود اشاعه فحشا در كوچه و خيابان قانوناً ممنوع بود) خيلي از گناهاني كه جنبه اجتماعي دارند و خانمان برانداز هستند هم اينگونه است (حرامند ولي مجازات ندارند) مثل غيبت كردن، حسادت ورزيدن، دروغگويي (سواي تهمت) ، سخن چيني و غيره
آزادي پوشش براي غير مسلمانان صدر اسلام هم كه موضوعي نيست كه نيازي به بحث داشته باشد
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
احکام اجباری دین، در همون قرآن ترکشون مجازات داره و مجازاتشون صراحتا اعلام شده
مثل زنا
ولی آیا برای غیبت، بی حجابی، ترک نماز و ... مجازات داریم؟ خیر نداریم
صدا وسیما برای سرگرمی است و اگر فکر اموزش دارید مدارس و حوزه و مکتبخانه هست.و اگر بجز این باشد رادیو تلویزیون همیشه خاموش و بجای ان برای سرگرمی از فضای مجازی استفاده خواهیم کرد‌.فدات ستاره بچینی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
تو صدا و سیما باید مطالب علمی بحث شود مسایل سیاسی بحث کنند . اصل بوجود امدن تلویزیون دادن اخبار به جامعه بود و نه درس اخلاقی . پخش اهنگ های شاد اولین رسالت تلویزیون در دنیا هست . درس اخلاق در مساجد هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
صدا و سیما محل باله(رزمی کاران نینجا زن) و نمایش انعطاف بدنی دختران نیست
این رو بگو علم الهدی که وزیر بهداشت گفته چون گریه می کنیم شاد نیستیم
خخخخخخه ادم خنده اش می گیرد از این همه اطلاعات علمی جناب وزیر و یا شاید پشت پرده.....!!!!
جناب وزیر در کشورهای غربی چرا امار خودکشی و افسردگی بیشتر از ایران است؟وچه بازاری و بدون سر و نه حرف می زنید؟
مثلا شما دانشگاهی هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
چرا بخشی از ان را سانسور کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خوب شدش رای مثبت و منفی برگشتش
کاملا مشخصه اون چند نفر هم اشتباهی مثبت دادند
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
شما خودت آمار خودکشی ایران رو با کشورهای غربی مقایسه کردید و متوجه شدید که خودکشی در ایران کمتره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
آمار خودکشی و افسردگی در غرب بیشتر از ایران است ؟

تو خوبی ؟

این همه پیشرفت تکنولوژی و نظامی در کشورهای غربی ؛ در سایه افسردگی امکان دارد آی کیو ؟

ای کاش افرادی چون شماها روزه سکوت می گرفتید تا ما هم مانند تمام دنیا آرامش رو احساس میکردیم .
ناشناس
| Denmark |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
همینطوری نشسته ای از خودت امار در وکنی. مثل کیهان که میگه مردم در غرب دارند از گرسنگی و بی خانمانی و سرما و گرما میمیرند و همگی هم کلهم در حال عمل جنسی هستند انوقت گروگر مردم ایران در حال پناهنده شدن به همین غرب هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اره این منفی ها اینقدر خوب هستند که از بی سوادی بیش ازحد تشریف دارند
بر اساس امار جهانی خودکشی در ایران رتبه پایینی دارد
اقای علم الهدی شکم جوانان بیکار مشهد را سیر کنید تار وسنتور مال اقازاده ها است نه مردم ستمدیده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
زندگی فقط شکم نیست . زندگی به آزادی عقیده و شادی و کنسرت . ازادی احزاب و عدالت در قدرت و ثروت . ازادی بیان و نوشتن . ازادی دین و مذهب . آزادی پوشش و لباس . زندگی فقط غصه خوردن و گریه کردن نیست . تا با خودشان خلوت میکنند و شرایطی پیش میاد گریه میکنند . چرا گریه وفتی شادی و خنده هست این فرهنگ گریه از کجا امده است . ما ایرانیان کجای تاریخ اینهمه فرهنگ‌گریه و ناراحتی داشتیم .ادم با این حجم زیاد گریه افسردگی میگیرد . من وقتی در رسانه ملی در حال گریه و ناله هستم از اتاق خارج‌میشوم
کردستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خوش به حال ماها که نه گریه رو قبول داریم و نه تشویق به گریه میشویم .

اسلام دین شادیست ، البته اگه اکثریت بگذارند !!!!!!!
آقای سیامک پیربابایی چرا هنگامی که ارزها یکشبه ره صد ساله می پیمود ایشان افاضه کلام نمی فرمودند و در مورد بیچاره شدن بیش از 90 در صد مردم در ازا ثروت مندتر شدن یکی دو در صد اظهار فضل نمی نمودند؟!!!!!!!!!!!!!!!
مشکل حجاب ما ان دستگاههایی است که قانون اجرا نکردن و یکی از انها هم صدا و سیما است و نه دلیل اصلی
وقتی دنیا پرستی در جوامع گسترش یابد معلوم است که واجبات دینی کمتر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
والا اون چیزی که ما در مقایسه زندگی مردم خارج و داخل دیدیم اینه که دنیا پرستی در جامعه ما خیلی بیشتره. در خارج اغلب آدما چند جا به خیریه ها کمک می کنند و باادب با یکدیگر برخورد می کنند. دنبال زیر آب زدن نیستند، به افکار عمومی پاسخگو هستند، دست توی بیت المال نمی کنندو ... من اونجا دنیا پرستی خیلی کمتر دیدم.
والا میام بعضی از این مطالب تابناکو میخونم مثل استحر رئیس جمهور به این نتیجه میرسم نیازی نیست اجنبی کاری برای نابودی ایران بکنه خود مسئولان ما با اهتمام تمام دارن همین کارو میکنن.آقای رئیس جمهور و مسئولی ک از ملت بدبخت غرق در فقر میخوای در برابر تحریم ها مقاومت کنن آیا خودت را هم بخشی از ملت ایران حساب میکنی یا شما اشراف هستید و منظور از ملت هم رعیت زمان طاغوت است؟این چطور مملکتیست ک عده ای با کسب قدرتی ک برای خدمت مردم بوجود آمده ثروت اندوزی میکنند؟مگر نه اینکه ثروت اندوزی باید از راه تولید و کسب و کار باشد؟ اگر میخواهید تبدیل به بیل گیتس شوید خواهشا دست از بیت المال ملت بردارید و از استعدادهای نداشته ی تان در بازار آراد استفاده کنید!
مردم ایران در رفاه کامل قرار دارند لاکن ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا سطح رفاه را بالاتر ببریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خخخخخخخخ. دمت گرم خیلی وقت بود اینجوری از ته دل نخندیده بودم
برای تمام مشکلات میگویند علت تحریم هاست مثلا شکر یا پیاز یا سیب زمینی یا خودرو یا مسکن گران شد گفتند تحریم هستیم نخرید تا ارزان شودحالا که استخررئیس جمهور ساخته شد تحریم نیست یعنی تحریم برای مردم هست اما برای دولتمردان نیست !!! اگر تحریم هم نیستیم اگر برای خودشان استخر میسازندلااقل بفکر خانه مردم وارزاق مردم هم باشند
این قیمت دلار خوبه
حتما این از دهان اشراف و طبقه رو به بالا گفته شده
وگرنه من دانشجو ی لب تاپ پیزولی رو باید 12 تومن بخرم چرا؟
قبلا با 3 تومن میشد خرید
این فقط یک نمونه است
چرا بعضی ها نسنجیده حرف میزنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
البته به من کاسب این بالا و پایین شدن آسیب می زنه و کلا سبب رکود بازار میشه بعد فرض کن جنسی با دلار ۱۵ تومن خریداری شده حالا با ۱۱ باید فروخته بشه این شکاف و کی باید پر کنه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خوب جامعه تحت کنترل اشراف هستش
مشاینهای پسرهای مسئولین و تابعیتشون رو ببینید
ساز دهنی و قطار شبیه هم هستند لاکن ساز دهنی بی حرکت است.
مناسفم
برای این دولت با این بریز و بپاشهاش
با این مخارجش
مخصوصا مجلس
با اون گردهمایی ها و برنامه های بی ربطشون
پول افتاده دست چه کسایی میریزن و میپاشن و حیف میکنن
تابناک سلام رسانه جای دیالوگه این که یه مشت خبر میذاری بعد کامنت ها رو میبندی ...یعنی من میگم تو فقط گوش کن
حق گرفتنی است نه دادنی برای گرفتن حق خودت تلاش کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
طرف حرفت کیه ؟ مردم ؟
جناب ناطق لطفا احساس تکلیف نفرمایید،جسارتا، بگذارید افراد مستعد تر جوانتر و تواناتر میدان عمل پیدا نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
دقیقا کلا دیگه انتخابات تو ایران مفهومی نداره
به خدا سرم سوت میکشه از خوندن این اخبار.اصلا دوست ندارم منفی بافی کنم واز ادمای غرغرو هم خوشم نمیاد.ولی هیچ بارقه امیدی برای اصلاح امور نمی بینم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
علتش بخاطر این هست که من و شما و مردم به رشد فکری رسیدند و مطالبات جدیدتر و مدرن تر برای حل مشکلات دارند . ولی در همین تیترهای خبری سایت نگاه کنید میفهمید که اصلا دعدعه امامان جمعه اصلا دغدعه و جنس مشکلات مردم نیست . برخی انگار کلا از جامعه فاصله گرفته اند . این‌مشکلاتی که امروز در سراسر کشور امامان جمعه عنوان‌میکنند ده درصد جامعه برخوردار تندروها بهش فکر میکنند البته انهم دلایل خودش را دارد . انها میخواهند مردم‌به قرن ها سال پیش برگردانند ولی نمیشود . اگر مردم به قرن ها سال پیش برگردند اول باید طرز لباس پوشیدن مردم عوص شود و دوم صندوق های رای را جنع کنید .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خطاب به 22:18
از خدایشان است صندوقهای رای جمع شود..اما امام خمینی گفت جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
آقا جمع کنند چه فرقی می کنه رای دادن یا ندادن هر کاری می خواهند بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
امام خمینی چیزدیگه ای نگفت؟نگفت که اشرافی گری نبایدوجودداشته باشه؟؟؟؟؟
البته صدا و سیما همیشه در صحنه است..البته در صحنه مقابل و شاید جنگ با مردم
شنا کردن ورزش خوبیست لاکن نه در استخر میلیاردی
آخه لباس زرد و سرخ کجاش ضد دین و حجابه ؟ کی با این موضوع دینش به خطر میفته ؟ خب یه ذره فکر کنید شاید مشکل از جای دیگه ای باشه ، مگه مردم مالزی لباس های رنگارنگ نمی پوشند ؟ خب چرا اونجا حجاب و امنیت بیشتره ؟ همه اش که تقصیره زن ها نیست ، کی می خواید رو تربیت مردها کار کنید؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
شور و شوق و عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
جالب این است که حضرت رسول. صلوات الله علیه وآله و ائمه فراوان تاکید کردند به پوشیدن لباسهایی با رنگ روشن سفید و زرد وسبز و...و مذموم و مکروه دانستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
تابناک تو که با اینهمه ادعا حدیث حضرت را سانسور می کنی وای بحال دیگران
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
حالا چه کسی به رنگ لباس ایرادگرفته؟
حسین
| Netherlands |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
جناب 22:19 وقتی مطلبی را مینویسی با سند و مدرک ذکر کن .در ذیل احادیثی چند را به عنوان نمونه و بر خلاف ادعای شما ذکر می کنم:
پيامبر اکرم(ص)زنان را از پوشيدن لباس‌هاي توجه برانگيز بر حذر مي‌داشتند.

امام صادق(ع) به یکی ازخواهران محمدبن ابی‌عمیر فرمود : وقتی که به دیدار برادرت رفتی لباسهای رنگارنگ و تحریک‌آمیز برتن نکن.

رسول حق (ص) به حولا فرمود :روسرى خود را كه جلب نظر مى كند نشان مده اگر چنين كني دينتان را تباه و خدا را به خشم آورده اي.

پيامبر فرمود: لباسی بپوش که انگشت نمای مردم نشوی و عزت واحترامت هم محفوظ بماند.
هرگز کودکانتان را برای مراقبت به آشنایان، دوستان، اعضای خانواده، مهد کودک و ...... نسپارید. شما در مقابل سلامت، رفاه و امنیت فرزندانتان مسئول هستید و اگر این توانایی رو ندارید زاد ولد نکنید.

بسیاری از موارد کودک آزاری توسط دوستان و آشنایان خود خانواده اتفاق می افتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
کامنت
چقدر قشنگ و هدفمند صدا و سیمای میلی اومده تو اخبار!!! بعد از اقدام دولت! مدافعان صدا و سیمای میلی با تریبون هایی که دارن خوب اومدن وسط! خدایا خودت شاهدی چه کارهایی می کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
چی شده؟ حالا صدا و سیما شده طرفدار آزادی؟
اگر ما مردم مشهد با این تفکرات جناب علم الهی مخالف باشیم چیکار باید بکنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
میریم جهنم دیگه
ایشون خود اسلامه ما هم کفاریم لابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اول تکلیف هشتاددرصد مخالف نظراتشان را روشن فرمودند وبعد سایر مطالب موردنظر بیست درصد را می فرمایند
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
مردم مال کشورای پیشرفته است.
مشهدی
| Australia |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اگه امار گیری علمی انجام بشه بیش از 95 درصد مردم مشهد با سخنان این اقا تضاد دارند ولی رای مردم فقط در شعار اهمیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
الان هم در جهنم زندگی می کنیم
زمانی که در دانشگاه علوم پزشکی درس میخواندم یک دانشجویی بود که همونجا بورسیه و استخدام هیات علمی شد و از در و دیوار براش خیر و برکت میبارید.

خیلی برام عجیب بود که چطور یک آدم میتونه اینقدر خوش شانس باشه باورتان نمیشه اندازه یک بشکه 300 لیتری بود.

چند سالی گذشت تا اصل ماجرا را فهمیدم. پدر ایشان از اعضای هیات علمی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی بود و از طریق رانت فرزندشان هم به نان و نوایی رسید

اصل ماجرا این هست که در ایران تا شما به جایی وصل نباشی اگر شب و روز هم تلاش کنی و انسان پاک و صادقی هم باشی محال ممکن هست که به جایی برسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
حرف مفت نزن...از استاندار بودن و پزشک بودن و آقازاده ساکن آلمان بودن خسته شدی و ساز دیگه کوک کردی
چند صد میلیارد هم خرج اون استخر کنن و از طلا بسارنش بازم تعجبی نداره . شش ساله جز اشرافیگری شدید چیزی ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
این موارد که فقط مخصوص دولتیا نیست.ازگرفتاری مردم خبردارن ولی اهمیتی نمیدن
ما خودمون راه زندگیمون رو انتخاب میکنیم


میتونیم یک راه آسان و سعادتمند برای زندگیمون انتخاب کنیم و از این فرصت محدود زندگی برای شاد بودن و در آرامش زندگی کردن استفاده کنیم

یا اینکه

میتونیم خودمون رو به سختی بندازیم و در این دنیا علاوه بر اینکه خودمان زجر کشو شویم چند انسان بیگناه دیگر را با زاد و ولد به زندگی فلاکت بار خودمون وارد کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
مرفه بی درد
سفره پهنه و هر کس به اندازه وسعش برداشت میکنهو سهمش رو بر میداره
همسر استراما چونی به تهران آمد
اکثر امامان ساکن کشور های دیگر غیراز ایران بوده اند ولی تو ایران تا دلتان بخواهد امام زاده داریم
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
علتش اینست که ایران ومخصوصا مناطق خاصی مانند طبرستان پناهگاه خوبی برای فرزندان ونوادگان امامان شیعه که مورد ازار وتهدید وتعقیب خلفای اموی وعباسی بوده اند به شمار می رفته وانان به این نقاط امن پناه می اورده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فرهنگ جان چند نسل بعد از امام عزیز امامزاده حساب میشه؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
طبرستان همون شمال خودمونه که پناهگاه خوبی بوده و آب و هوای ردیف هم داشته؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
به خاطر بیسوادی مردم در قرون گذشته این مسایل پیش آمده ولی الان هم مردم باسوادند و هم با دنیا در ارتباط
اتفاقا از خلوتی نماز جمعه ها خیلی هم ناراحتیم و افسوس می خوریم که چرا باید استقبال مردم کم باشه نماز جمعه های اول انقلاب هم پرشور و هم جمعیت برگزار می‌شد الان جوانان استقبال نمیکنند له بچه هایم میگویم بلند شوید برویم نماز جمعه میگویند برای چی تو این گرما و سرما برویم نماز جمعه مگر چیز جدیدی میگویند میگویم ما در دهه ۶۰ هم می رفتیم نماز جمعه و شب هم می نشستیم آخر شب از تلوزیون خطبه های نماز را دوباره گوش میکردیم الان سر شب پخش میشه و شما چرا گوش نمی کنید واقعا چه شده امیدواریم که اندیشه شود و ببینند چرا خطبه ها جذاب نیست فرزندانم میگویند امام جمعه ها برای منافع مردم صحبت نمیکنند برای منافع همه صحبت نمیکنند و بیشتر جناحی و گروهی حرف میزنند و خسته شدیم از دستشان که اینقدر تکراری و کسل کننده هستند و از وقتی یادمان میاید مرگ بر این و ان میگویند و انسان روحش مریض میشود برای چی برویم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
به جاي اينكارها كاش كتاب مي خوانديد .
جناب پناهیان بیان نمودند که :
زمانی متمول شدن فخر یاران امام زمان (عج) است؟!

متمول شدن از نگاه اسلامی فخر است؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
برخی همیشه تندروی دارند زمانی با مظلوم نمایی و زمانی با به رخ کشیدن ثروت و دارایی. همه اینها انحراف از اصل اسلام است. اگر مال و ثروت فخر داشت پیامبران به دنبال مال و ثروت میرفتند. بندگان واقعی خداوند بیدارند و انحرافها را میبینند و در مقابل آنها می ایستند.
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
شما به این تمول درسطح ملی نگاه کنید نه درسطح فردی. آنوقت مشکلتان حل می شود.
ناشناس
| Latvia |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فرهنگ! خوب با کلمات بازی می کنی خودت هم می دونی واقعیت چیه پس بازی با کلمات حداقل کمکی به خودت نمیکنه
آیا ازدواج تفریح هست؟

هر چیزی جای خودش رو داره


ازدواج در ایران بیشتر برای رفع شهوات و غرایز یا به جهت بدست آوردن منافع مالی هست و به همین دلیل هم هست که در ایران آمار طلاق بسیار بالا هست ولی در کشورهای غربی بیشتر برای رفع تنهایی هست و اون هم معمولن در سنین بالای 50 سال انجام میدن البته در غرب دیگه چیزی به اسم ازدواج وجود ندارد و در بسیاری از موارد حتی پدشان نامشخص هست و یک زن ممکن هست در سال با صدها نفر رابطه داشته باشه


در کل اگر انسان ازدواج نکند به خصوص برای آقایان هم سلامت جسمی و روانی ایشان حفظ میشود و هم از نظر اقتصادی به وضعیت بدتری گرفتار نمیشود

هرگز صرفن به خاطر اینکه یک خانم شاغل هست یا اینکه خانواده ثروتمندی داره و یا اینکه چهره زیبایی داره برای ازدواج اقدام نکنید. زیبایی دائمی نیست و با گذشت مدت کوتاهی ممکن همه چیز تغییر بکنه و از همه مهمتر با یک خانواده گدا حتی اگر دختر یا پسر آنها در زیبایی هیچ حدی نداشته باشه هرگز هرگز هرگز وصلت نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
در ایران هدف اولی و اخری همان مسائل جنسی هست و سپس فشار روانی هست . هر کس غیر از این‌میگوید دارد فرافکنی میکند . بقیه محاسن زمانی اهمیت میابد که اولی تحقق یابد . اما یک اشکال دیگر هم وجود دارد و ان هم این هست که خانواده و طرفین ازدواج شناختی بهم‌ندارند .
دیگه صرف نمیکنه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
آقای تحلیلگر ازدواج فقط برای رشدکردن از جنبه های انسانی معنی میده نه برای رفع تنهایی یا هر دلیل دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
بنده غرب بودم در اروپاو و آمریکا اتفاقا مردم آمریکا نسبت مردم ایران غیرتی ترن درسته افراد بی غیرت هم حقوقشان نقض می شه و قانون و کسی مزاحم هیچ کس نیست ولی اکثریت مردم امریکا و غرب غیرتی هستند فقط مهاجرین هستند که فکر می کنند چون در غرب هستند می تونن هرکاری بکنند
همه ما باید در برابر بیحجابان قد علم کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
قد علم‌کنیم‌از برای عدالت در ثروت و عدالت در قصا و عدالت در اجرای رای مردم . قد علم‌کنیم‌که قوم‌و نزاد و دین و مدهب باعث برتری انسانها نیست چون خدا یکی هست . قد علم‌کن از برای اینکه ۷۰‌میایون ایرانی بسمت تعریف عیر خودی برده شدند چون اختلاف سیاسی و اندیشه دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
مگر تو این چهل سال داشتی چه کار می کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
و همه را با یک چشم ببینیم و سرمان را در راه اسلام از دست بدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
شما همه در برابر فساد اقتصادی قد علم کنی برای مملکت بهتر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فقط ت موندی قد علم کنی ، تو هم قد علم کنم عزیزم ، بذار بدبختی از هر سو بیاد .
همه بدبختی های این کشور به خاطر دهه شصتی هاست. اینها اووووووونچنان در راه توسعه کشور مشکل ایجاد نموده اند و اووووووووووووووووووونچنان سرعت چرخ اقتصاد را کند کرده اند که کشور فلج شده.


اگر مردم در انتخابات پیش رو شرکت کنند ما سرعت چرخ اقتصاد را بیش تر مینماییم.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
لاکن سرعت زیاد باعث سرگیجه می شود
کاش پسر ترامپ بودم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ترامپ باید رییس جمهور کشورهای فقیر میبود یا در کشورهای که دمکراسی حاکم‌نیست یا اقتصادشان ضعیف هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
کاش برادر زاده ترامپ بودم و داماد او!!!
اووووووووووووووووووونچنان خوشحالم که نمیدونم چیکار کنم بخندم یا گریه کنم
آیا میدانستید

بانک‌های سوئیس شروع به اعطای وام با نرخ سود منفی کردند.

و

در بسیاری از کشورهای جهان نرخ سود بانکی در نهایت 4 درصد هست.

و از همه مهمتر


اکثر کشورهای دنیا تورم منفی دارند
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
این امار را ازکجا آورده اید؟
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فرهنگ: آمار تا حدودی درسته؟ حالا من نمی دونم سوئیس واقعا وام با بهره منفی می ده یا نه اما خیلی کشورهای دیگه رو می دونم که وام می دن با 2.5 تا4 درصد سود. البته بستگی به نوع وام داره و معمولا وام مسکن پایین ترین نرخ سود رو داره و بعدش هم ماشین و .. در هر صورت تو کشورهایی که به اصطلاح توسغع یافته هستن، نرخ سود 26 درصد رو به کسی بگب فکر می کنن از مریخ اومدی
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
استاد عزیز آخه فرق ما باسوئیس اینه که در دین ما ربا حرامه
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فرهنگ جان از انجایی که یا بچه بی غم پولداری ؟نمی فهمی
یا در ایران نیستی ونمی بینی ونمی فهمی ؟/
یا اینکه اصلا نمی خواهی بفهمی ؟/....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
نرخ سود منفی؟؟!!!
جلال
| Australia |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
در خبرهای همین امروز تابناک بود میتونی در اینترنت هم سرچ کنی
خرج میلیاردی برای استخر نهاد ریاست جمهوری و دیوار کشی دور مجلس.‌‌....... در نهاد ریاست جمهوری به دلیل اینکه مهمانان و دعوت شدگان کشورهای خارجی نیاز به امکانات رفاهی دارند و در مجلس هم بهرحال بودجه نیاز هست چرا فقط دولت و مجلس را گفتید . چند هزار بنگاه و نهاد دیگر را بررسی و کنکاش نمیکنید . بودجه بخش های دیگر که فقط نطارت و تفتیش مردم را انجام میدهند اسم نبردید . دایره انتقاد را فقط به مجلس و دولت و شورای شهر محدود کردید . چرا
چند سوال از جناب کیهانیان دارم ، شما که به پول دریافتی همه گیر میدی
۱_ کیهان ساعتی چند از بودجه دولتی ارتزاق میکنه ،
۲_ آیا تا حالا جرات کردی دریافتی ماهیانه خودتون رو شفاف اعلام کنید
۳_ چهل سال استفاده از امکانات دولتی زیاد نیست
۴_ چرا هر کس برخلاف میل شما حرف زد یا گرفتار پرستو میشه تا درگیر پرونده سازی ؟؟!!
۵_ چرا امام حسین در صحرای کربلا با ۷۲ تن به جنگ یزید رفت ؟؟؟
اقای امام جمعه قزوین............صدا وسیما برای سرگرمی نیست ......پس برای چیه ..........حتما عزاداری ..............
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
برای آموزش عمومی وبالا بردن سطح اطلاعات وآگاهی مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
در واقع عملا با این سیاست دارند ماهواره رو ترویج می
کنند
علی
| Czechia |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
آموزش عمومی وبالا بردن سطح اطلاعات وآگاهی مردم. کار مدرسه دانشگاه و .. هست
در خصوص آرشیو صدا و سیما جناب ضرغامی باید پاسخگو باشد! ولی در این کشور افرادی مثل ایشان همیشه در امنیت و آرامش هستند!؟
۴ ماهه اول سال همیشه زمان بی رونقی ارز است معمولا نیمه دوم سال وقت نوسانات ارزی است ولی مسئولان بهتره تورم سالیانه روی ارز هم مدیریت کند که شاهد شک ارزی بعد از دو یا سه سال نباشیم و اصلا این نوسانات به تحریم ها ربطی ندارد و بخاطر افزایش نقدینگی است .
آقای پناهیان عزیز، کم کاری و بی مسئولیتی مسولان را به زمان ظهور حواله نکنید، الان هم ما ثروتمند هستیم، لکن فساد افسار گسیخته ی بعضی از مسولان و منصوبان مسولان عامل فقر و فلاکت جامعه است. آقای پناهیان عزیز، از امام زمان( عج) خرج نکنید لطفاً.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
نوشتی آقای پناهیان عزیز از امام زمان (عج) خرج نکنید
ای کاش تابناک عرضه داشت اینو تیتر میزد با فونت 50
رسانه نداریم که سیب زمینی اند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ناشناس 22:58 همین هم که تابناک تو نظرات سانسورش نکرد باید خدا رو شکر کرد. البته اگه تیتر می زد که دیگه الان ما اینجا نبودیم تا نظر خود رو منتشر کنیم. باید می گفتیم که یه روزی یه سایتی بود به نام تابناک. مثل بازتاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
صد در صد موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
تو رو خدا لااقل امامان را برای مردم نگه دارید !!!!!!!
نکاتی که خطیب محترم جمعه در خصوص آن گفته اند از آرزوهای دست نیافتنی دلسوزان نظام است و همه به این واقفند که تریبونهای نماز جمعه متاسفانه تبدیل بلند گوی طیف خاص و بعضا تسویه حساب شده است
عجب!!!
پیمان یوسفی فکر میکته مردم لندن با گلاب صورتشون میشورن مزدک میرزایی هم محش تاب برداشته لندن دنبال گلاب بگرده نه آقا اونجا آب های معنوی تری دارن
قیمت ها از سال قبل سر به فلک کشیده. دولت هر روز با گرفتن یک ابرمالیات از مردم دارد اقتصاد به فنا رفته را اداره می کند بعد اینها حرف از کنترل ارز می زنند.
آدم از خواندن خبرها و نظرات جنابان احساس زندگي در زمان قبل از رنسانس بهش دست ميده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
اشکالی نداره . بگذارید در حوزه دیگر ادیان هم خصوصا در خاورمیانه مردم این کشورها اول چنین تجربه ای را داشته باشند بعدا خودشان از این همه سخت گیری پشیمان میشوند یعنی این تجربه قبلا جواب نداده بود . حالا به شکلی دیگر دارن اجرا میکنند . البته معیبش این هست که کشور صد سال عقب برگشته است
هر روز بیشتر احساس می کنم تبدیل به یکی از شخصیت های کارتن رابین هود شده ام و جامعه هم دارد به همان شکل درمیاد.
سید احمد خاتمی: رسانه‌ها خوشحال نباشند که نماز جمعه خلوت شده؛ الحمدالله صداوسیما در میدان است. ؟؟؟؟؟؟ سيد بزرگوار لطفا اين را از خودتان بپرسيد. از سوي ديگر صدا و سيما هم در استخدام شما است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
جناب خاتمی ؛ اگر نماز جمعه ها خلوت شده ؛ بخاطر عملکرد شما عزیزان است !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
نه اینکه مردم خیلی به سیمای میلی توجه دارند.بویژه فقط نماز جمعه را پخش می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
صدا و سیما هم خلوت هست کسی مگه تلویزیون نگاه می کنه
چنتا برنامهسرگمی هست که اونارو هم خودشان رفع زحمت می کنند تا کلا مردم بیخیال صدا سیما بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
درست گفته سیمای میلی تعداد جمعیت را بیش از حد نشان خواهد داد.
بیشتر خبرها محتوای ایدئولوژیکی دارد مثلا درباره حجاب است میداتید وقتی بحث ایدئولوژیک میشود اگر فضای مجازی باشد بدون سانسور به فحش میکشد و در فضای واقعی درگیری فیزیکی را به دنبال دارد بهتر است این بحث ها مطرح نشود و به جای آن به همان استخر میلیاردی بپردازید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
این‌همه نظر غیر قابل امشب غیر قابل انتشار در تابناک برای چی هست . به نطرم بخاطر سخنان علم الهدی و احمد خاتمی باشد . تابی جان اینطور نیست . من با شما موافقم‌که حجاب اجباری با روش سیاسی کاری جامعه بسمت تنش داخلی و درگیری خواهد انجامید . خود روحانیون باید در خیابانها مردم را راهنمایی کنند نه امر به انجام‌کاری
بهتره تا قبل از دیدار ترامپ و نخست وزیر جدید انگلیس قضیه نفتکشها رو حل کنیم و به این بازی موش و گربه پایان دهیم ؟؟ ترامپ دنبال اجماع جهانی برای حمله است و در صورت به دست آوردن آن لحظه ای درنگ نمیکنه؟ خودتون بهتر میدونید خیلی ها در داخل هم دنبال جنگ هستند ولی در جنگ نخود کشمش پخش نمیکنند و آقایان نمیرن وسط معرکه باز هم قشر مستضعف و فقیر نابود میشن .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
ایندفعه اگر جنگ شد خود امثال شریعت مداری و خود آقایون جلوتر بروند بعد ما پشت سر ساپورت مالی و یخ و لباس و کمپوت خواهیم‌کرد . اگر جنگ‌نرفتند پس شعارخای تو خالی هست اینکه کناری باشند بگویند افتخار نداشتم و سعادتش را نداشتم و توفیق حاصل نشد نداریم . شما حرکت کن توفیق حاصل میشود . اینکه جدیدا رو زبانها هست که میگویند جنگ نخواهد شد اتفاقا جنگ خواهد شد چون طرف میخواهد با اجماع جهانی جنگ‌را شروع کند منتها بستر ان هنوز اماده نیست
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
کسی مخالف حل این مشکل نیست. ولی این مشکل را چه کسانی به وجود آورده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اگر شریعتمداری میخواست بیاد جنگ در سوریه بود و مدافعان حرم رفته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
آهنگران بعد ز جنگ میگفت در باغ شهادت را که بستند کلیدش را چرا یارب شکستند لی توی جنگ سوریه که باغ شهادت ز شد خودش و یا فرزندانش کجا بودند؟ کار قتصادی مجالی به فکر کردن باغ به هیچکدام نمیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
منم دعامیکنم جنگ بشه وآقایون برن خط مقدم
پمپیو درخواست سفر به تهران رو داره ؟ خیر نداره روحانی بخاطر یه تلفن بدون اجازه دلواپسان به اوباما چه بلائی تو فرودگاه سرش اومد ؟؟ سیاست خارجی ایران نابودی اسرائیل است و حالا به چه قیمتی خدا میدونه ؟؟؟
یعنی در این کشور هیچ مشکلی جز بی حجابی و بد حجابی خانمها و موضوعات جنسیتی نیست ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
تا دختران را از مدارس و دانشگاه جمع نکنند وبرقع صورتشان نکشند و گونی تنشان نکنند،ول کن نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
این مشکل کمی نیست...هر چه اختلاس و دزدی و رانت وتورم و......هست مال بدحجابی خانم هاست
رو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ببخشید یکی مثه بابک زنجانی پول بالا کشیده چه ربطی به بدحجابی خانوما تو خیابون داره،قبل از حرف زدن و نوشتنش لطفا یه نمه فکر کن تا سوژه خنده نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خطاب به 17:2
این بنده خدا به تمسخر اینطور نوشته اما شما حتی جنبه طنز به این واضحی را تشخیص ندادی
جناب نمکی فرمودن ماه عسل وزارت بهداشت تموم شد
اولا این ماه عسل فقط مال پزشکا بود و کارانه ۱ میلیونی پرستاران در برابر دریافتی ها چند صد میلیونی نور دیده ها فقط صدقه ای بیش نبود ؟؟؟!
ثانیا تازه شدی مثل آموزش و پرورش انها۴۰ ساله دارن ریاضت اقتصادی میکشن و کارشون به کلیه و کبد و صفرا فروشی کشیده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
کارکنان راه و شهر سازی از وجود چیزی بنام کارانه و .... بیخبرن از ساعت 7.30 تا 14.30 سر کارن هیچ اضافه کاری یا مزایای هم دریافت نمی کنند حقوق زیر دو میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
همسر نمکی ماما است حالا ببین چطور حقوق اینها رفزایش بدهد ولی پرستار همیشه بدبخت بوده خواهد بود.ودب.
من دراین جمعه شب از پروردگار یکتاوتواناعاجزانه درخواست میکنم که ریشه فساد رادراین کشور بخشکاند
ویا به یکایک مردم ایران عزم ملی قوی عنایت فرما تا دوباره ایران را آباد کنند
کاهش قیمت ارز به نفع اقتصاد نیست! خطر رانت خواران مشغول کارند. برای حفظ درآمدهای رانتی خود را به هر در و دیواری میزنن ...
هزینه میلیاردی برای استخر ریاست جمهوری آدمی را به یاد زندگی علی گونه می اندازد.
وقتی تو نماز جمعه فحش میدهید به این و ان مردم هم شرکت نمیکنند و خوشحالیم که شما اعتراف میکنید خواهان حرفهایتان کم شدن والا ما قدیم میرفتیم شب هم دوباره گوش میکردیم نماز و خطبه هایش را از تلویزیون
امام خمینی (ره) امام هستند و عموم ملت ایشان را با لقب امام می شناسند. شان ایشان را به امامزاده تقلیل ندهید.

نمیشه که بگیم امامزاده خمینی . میشه ؟
درازبین بردن حرمت ها خیلی استادی
40 چند کلمه را مسئولین کشور در هر طبقه ای یاد گرفتند و در مجلس و محفل و نماز جمعه و ووووو تکرار میکنند که : باید برای جوانان اشتغال ایجاد بشه ... راه ازدواج تسهیل بشه .... اجاره خانه ها ارزان بشه... سبد کالای مردم تامین بشه ... گرانی و تورم مهار بشه ... فاصله ی طبقاتی کم بشه... رونق اقتصادی ایجاد بشه و بشه بشه بشه بشه......! من گیج شدم نمیدونم کی باید این بشه ها را انجام بده !!!!!!!
بلیط استخر ریاست جمهوری چنده ؟
برای ساخت امام زاده ها همیشه مردم پیش گام بودند و خرج کردند یعنی نذورات و خودیاری . نه از بیت المال هزینه کردن آنهم به شکل کاخ
علت عدم شركت و خلوت شدن نماز جمعه كيفيت آن است..... اين تريبون متاسفانه در اختيار جناح خاص سياسي و براي تسويه حسابهاي جناحي استفاده مي شود و مطالب و موضوعات آن به طور هفتگي ديكته مي شود و.......
درموردنظرآیت الله استادی در خصوص حرم امامزاده ها و علمای دین ظاهرانظرقابل انتشاری وجود نداشته است. پس همین یک جمله رامنتشرفرمایید که بدانند مطالبشان راخواندیم .
اقا ما مثل تهرانیا نیستیم دو روز آخر هفته تعطیل باشیم یک جمعه داریم هزار کار به بچه ها برسیم به نظافت برسیم به ورزش و پیاده روی یا احیانا گردش برسی اینقدر کار هست نماز جمعه دیگه متاسفانه توش جا نمیشه . نماز جمعه هم باشه مال تهرانی ها و اقازاده ها که پنجشنبه ها تعطیل هستند نه ما بدبختاکخ روز جمعه هم اگه زورشون میرسید باید میومیدیم سرکار . تمام دنیا دو روز در هفته تعطیل دارن و به این نتیجه رسیدن که بهره وری با تعطیلات بیشتر میشه ولی مسئولان با طرز فکر هنوز یک روزه تعطیل رو پیشنهتد می کنن مبادا اقتصاد بخوابه . دنیا نمیفهمه . نمایندگان مجلس ما میفهمن
بهتره به جای روابط حسنه زن و مرد در تلویزیون زد و خرد و دعواهایشان نشان دهند تا بچه ها الگو بگیرند حداقل تا چند سال دیگه که بزرگ شدن در رتبه طلاق اول باشیم این چیه زن و مرد نشان میدهند به هم سلام میکنند و لبخند به هم میزنند مرد باید خشن باشد زن هم باید همیشه گریه کند و التماس مرد که تو را به خدا نزن .حداقل یک کمربندی یا چیزی نشان دهند تو دست مرد باشه که اقتدارش را ببیننده ببینه مخصوصا بچه ها تا یاد بگیرند و نسل اینده از یاد نبرند که مرد اقتدار داره
فرض که امامزاده بودن ثابت شد . آیا این مجوز است برای ساخت گنبد و بارگاه و ضریح؟! خیلی منطقی هستید برادر استادی !
گفتا ز که نالیم که از ماست که برماست....
تنها مشکل حجاب فقط و فقط در اجباری بودن آن است.هیچ جاب دنیا حجاب اجباری نیست
بله. کاملا درست فرمودن این آقای اقطساد! دان.
کاهش قیمت ارز به نفع اقتصاد نیست. البته به نفع اقتصادِ اونایی نیست که ارز رو در خونه هاشون انبار کردن.
آقای سیامک پیربابایی که فرموده اند : ️"شاید از دید عموم مردم کاهش شدید نرخ دلار به نفع اقتصاد باشد، اما واقعیت این است که ریزش شدید بورس به تبع ریزش شدید ارز و دیگر تبعات آن فی‌النفسه مثبت نیست، مگر اینکه سیاستی پشت این کاهش باشد که منجر به ثبات آن نیز شود. در غیر این صورت کاهش شدید و غیرقابل پیش‌بینی آن همچون افزایش شدید در چندین ماه گذشته، به ضرر کنشگران اقتصادی و در نهایت اقتصاد کشور خواهد بود ، عضو هیأت مدیره فدراسیون واردات هستند " اگر مقام مسئول در امر صادرات بودند حرف ایشان که بالا بودن قیمت ارز بنفع کشور است ، قابل پذیرش بود وگرنه در کشوری که به طور وسیع وارد کننده بنجل از کشور چین می باشد بالابودن قیمت ارز بنفع مردم و کشور نخواهد بود و هرچه بالاتر رفتن قیمت ارز بمنزله فقر مردم است .
این آقای سیامک پیر بابایی کیه که داره این اظهار نظر را می کند اگر شما سواد اقتصادی داری باید بدانی که ارز که پایین وبالا نمی شود برادرم این ریال ماست که ارزشش پایین آمده شما از اطلاعات اقتصادی مردم سوئ استفاده می کنید و این مطالب کذب را می گویی اگر ارزش پول ما بالا رود که طبیعتا" منجر به کاهش ارزش ارز می شود هیچ تولیدی متضرر نمی شود تنها باندهای سوداگر (تاجر) ارز که از بی ثباتی ریال سوء استفاده(خیانت ) کرده حالا از افزایش ریال(کاهش ارز ) صدمه می بینند ، نگرانند .
دلار ارزونه؟!!!! دلار را به 000 120 ريال رسوندين وحالا ميگين هنوز بايد گرون تر هم بشه ؟ اونهم بخاطر افزايش صادرات قوت لايموت ملت به عراق و افغانستان و .... كه سودش هم به دلالان و رانت خورهاي كذايي برسه . شما را به خدا كمي به فكرعامه ملت باشيد . گراني و فلاكت تا كي ؟ تا كجا ؟ مملكتي كه استخر رياست جمهوري اش ميلياردي باشه بايد نماينده مجلسش هم چنين افكاري داشته باشد .
من نمی دانم بعضی ها چطور اینقدر راحت می توانند از طرف میلیونها جوان ایرانی صحبت کنند. درحالیکه هیچ گونه کانال وارتباطی با آنها ندارند.باآن همه بادیگارد و محافظ!!!! لطفا از طرف هیچ کس صحبت نکنید چراکه قانون برای آگاهی از منویات مردم راهکارهایی را قرار داده است از جمله رفراندوم.اگرمی خواهید بدانید جوان ایرانی اولویتش برای شادی وادامه زندگی چیست رفراندوم برقرار کنید.
چقدر آمار غیر قابل انتشار بالاست
خیلی از این امام زاده ها اشتباها ضریح دارند و تعداد انگشت شماری از اونها جایگاه والای روحانی داشتن و توجیه داره ضریح داشتنشون - نه اینکه چون هزاران امامزاده هستند که ضریح دارن رو دلیل ضریح درست کردن واسه علمای سید امروزمون قرار بدیم
آقای علم الهدی ای کاش خبر داشتید که در مشهد نخبه کشوری به خاطر باند بازی و رابطه بازی مسئولین همین مشهد خانه نشین است و مجبور به تجرد و البته توپ میان سازمان ها غیر دلسوز، بهتر است به جای شعار از همین مشهد شروع کنید و کمی هم آن عمل کنید تا شعار ...
جناب سیامک پیربابایی
دلار داری شما؟ ضرر میکنی ها اگه نفروشی برادر؟
درفقه شیعه نماز جمعه واجب نیست و در فقه سنی واجب است بعدازانقلاب هرجمعه نماز گذاشتن تودانشگاه مردم هم بخاطر امام جمعه های وقت که البته حرفاشون منطقی تر بودمیرفتن اماالان همه چیزو سیاسی محض کردن امامان جمعه هم فرق کردن مردم هم فرق کردن البته بالعکس هم !
امام ره اگر سید هم نبود وارث انبیا بود وهمچون ابراهیم خلیل الرحمن بت شکنی بود که بت خود بزرگبینی استکبار را شکست وآنهارا تحقیر کردفارغ از خود بو د وبه خدا پیوسته بود وتا خدا باقیست اوهم باقی خواهد ماند چه ما گنبدوضریح بسازیم وچه نسازیم ( چراغی را که ایزد برفروزد ...‌.............
من نمیدونستم هر کس شجره نامه داره و آدم خوبی بوده باید براش گنبد بارگاه زد و گفت امامزاده !!
چقدر فتواهای جدید صادر میشه !! برادر با این سخنان مردم بی اعتمادتر و بی اعتمادتر میشن .
کاهش قیمت ارز به نفع اقتصاد نیست؟! بله دیگه اتفاقا گران بودن ارز به صرفه تر هست برای کسانی که می خواهند دستمزد واقعی مردم رو بخورند کارمند ایرانی دو میلیون حقوق می گیره می شه 150 دلار اگر ارز بشه می شه دویست دلار سیصد دلار در واقع هدف این آقایان اینه که حقوق کم تری به مردم بدن ، خودشان البته با دلار حقوق می گیرن
بجای اینکه 45 دلار یارانه بدن 3 دلار یارانه بدن
ماشین گرونتر بفروشن !
در برابر سخن جناب استادی در خصوص ساخت بارگاهی مجلل در حالیکه خیلی از محرومین همین الان اب لوله کشی برای خوردن ندارند فقط میتوان گفت و انگاه خداوند توجیه را افرید!!!!!!
آقای خاتمی علت ریزش وعدم حضور مردم در نمازجمعه ها و پای صندوق های رای وراهپماییها که هرروز کاهش می یابد ظلم و ستمی است که دستگاههای دولتی وعمومی دولتی مانند شهرداری‌ها به مردم عوام میکنند وفریاد رسی نیز نیست بنده بعلت ظلمی که شهرداری درجق اینجانب نموده وبا دهها شکایت ، رسیدگی نشده تصمیم گرفتم که خود و خانواده ام از این به بعد در هیچ نمازجمعه وراهپیمایی وانتخاباتی شرکت نکنیم،
بعضی بیشتر از ان حرف میزنند که میفهمند چرا اینطور شده است . به نظرم چون فکر میکنند از همه بیشتر میفهمند. در حالی که مخاطب کم میشه یعنی انها بیشتر میفهمن که نمینشینن حرف ها را گوش کنند این خودش شاید یک مصیبت باشه
تار نمي خريم عوضش براش زن مي گيريم تا دو تايي با فلاكت زندگي كنند .
آقای استادی قانون اساسی اسلام قرآن است و همه مسلمانان هم قبولش دارند و هیچ مسلمانی هم در آن شک نمی کند هر روش و فتوایی که مطرح می شود اگر اشاره یا سند قرآنی نداشته باشد نمی توان آن را مبتنی بر اسلام دانست حالا بفرمایید در کجای قرآن کوچکترین اشاره ای شده است که برای افراد و شخصیت ها و حتی اولیا دینی مقبره و بارگاه باید ساخت؟؟؟؟
با استدلال آقای استادی ما برای تمام سادات باید ضریح درست کنیم چون همه شان نه تنها امام زاده بلکه پیغمبر زاده اند!
اگر کسی امام رحمت الله علیه را شناخته باشد میداند که این ضریح وامثالهم برای شان ایشان بسیار بسیار بسیار اندک است / ایراد آنجاست که امام رحمت الله علیه را نشناختند جز در آنچه صدا وسیمای ما از حضرت امام رحمت الله علیه نشان میدهد چیزی از امام رحمت الله علیه نمیدانند
به گمان من آقای قاضی پور دنبال افرادی میگردند برای نمایندگی مجلس که تا حلا شهر را ندیده باشد
اقای استادی با چه زحمتی توجیه فرمودند.
داداش فکر نان باش ..خربزه اب است
آقای استادی ، عرض خود می بری و...
در اسلام اصلا ضریح مشکل دارد
بهتر است صدا و سیما امواج را طوری انتقال دهد تا خانم ها و آقایان تصاویرشان با فرکانس های متفاوت ارسال شوند و یک گیرنده همزمان قادر به نمایش آندو نباشد و دوگیرنده لازم باشد یکی خانومها را نشان دهد ودیگری آقایان را ، البته مردم هم با فاصله انداختن بین دو گیرنده همکاری نمایند .
انشااله که مشکل آقایان منتقد تا حدی رفع شود.
بهتر است صدا و سیما امواج را طوری انتقال دهد تا خانم ها و آقایان تصاویرشان با فرکانس های متفاوت ارسال شوند و یک گیرنده همزمان قادر به نمایش آندو نباشد و دوگیرنده لازم باشد یکی خانومها را نشان دهد ودیگری آقایان را ، البته مردم هم با فاصله انداختن بین دو گیرنده همکاری نمایند .
انشااله که مشکل آقایان منتقد تا حدی رفع شود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی