بازدید 1408

امدادرسانی با بالگرد به روستای محاصره شده در سیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بالگرد هلال‌احمر اقلام امدادی شامل بسته‌های غذایی، دارو و بهداشتی را به اهالی روستای «شوریجه» گرفتار در سیل شهرستان سرخس، رساند.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ 18 May 2024

به گزارش «تابناک»، علی صبوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر شدت بارندگی چهار روز گذشته، تمامی راه‌های دسترسی به روستای شوریجه سفلی در شهرستان سرخس مسدود و امکان ورود و خروج فراهم نبود.

وی ادامه داد: به همین دلیل سه تن اقلام امدادی شامل مواد غذایی، بسته های بهداشتی، دارو، شیر خشک، بسته های غذایی اضطراری و سایر اقلام مورد نیاز با همکاری فرمانداری سرخس و هلال احمر تامین و از طریق بالگرد به دست اهالی روستا رسید.

معاون هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: به دلیل نیاز به مواد غذایی و بهداشتی بامداد امروز بعد از هماهنگی با سازمان امداد و نجات کشور با بهبود وضعیت جوی امدادرسانی هوایی به اهالی این روستا انجام شد.

وی اظهار کرد: این عملیات در دو مرحله پرواز از مشهد به روستای شوریجه و از شوریجه به سرخس و بالعکس توسط ۱۷ نیروی عملیاتی انجام شد.

صبوری گفت: با توجه به انسداد مسیر روستا و وجود چند خانم باردار و شیرده نیاز به شیرخشک و دارو برای مردم روستا بسیار ضروری بود و خوشبختانه این مهم انجام شد.

شهرستان سرخس در فاصله ۱۸۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نسبت به فعالیت سامانه بارشی با خطر احتمال سیل برای روزهای ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در مناطق مختلف این استان هشدار صادر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی