بازدید 11550
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

ریزش قیمت‌ها در بازار سکه تهران/ حباب سکه به ۵۲۰ هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه تهران پس از یک روز تعطیلی، همزمان با کاهش قیمت ارز، شاهد ریزش نرخ انواع طلا و سکه بود. این در حالی است که امروز بهای جهانی طلا نیز اندکی کاهش داشته، هرچند بازار داخلی این روز‌ها در کمترین سطح داد و ستد‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 28 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران پس از یک روز تعطیلی، همزمان با کاهش قیمت ارز، شاهد ریزش نرخ انواع طلا و سکه بود. این در حالی است که امروز بهای جهانی طلا نیز اندکی کاهش داشته، هرچند بازار داخلی این روز‌ها در کمترین سطح داد و ستد‌ها قرار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه هفتم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم. به گونه‌ای که بهای سکه امامی دوباره در کانال ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
 
ریزش قیمت‌ها در بازار سکه تهران/ حباب سکه به ۵۲۰ هزار تومان رسید

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در چهارمین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز بهای جهانی طلا با کاهش ۲ دلاری به رقم ۱۲۸۴ دلار رسیده است، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسیده است. این رقم نسبت به روز یکشنبه، حدود ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز با کاهش حدود ۹۰ هزار تومانی، به رقم ۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسیده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به روز یکشنبه، ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، با کاهش ۴۵ هزار تومانی، یک میلیون و ۸۳۲ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.  

حباب سکه نیز امروز با کاهش حدود ۴۰ هزار تومانی به رقم ۵۲۰ هزار تومان رسیده است. بازار این روز‌ها با کاهش تقاضا در کمترین میزان داد و ستد در چند ماهه اخیر قرار دارد.

به گفته کشتی آرای، مهم‌ترین عامل در کاهش قیمت ها، افت نرخ ارز به ویژه دلار در بازار امروز بوده است. این فعال بازار طلا و سکه تاکید داشت امروز با وجود افت ۲ دلاری نرخ جهانی طلا، شاهد کاهش نرخ دلار در سطح ۱۳۸۰۰ تومان و یورو در سطح ۱۵۶۰۰ تومان بودیم، که این کاهش قیمت، اصلی‌ترین عامل در ریزش نرخ انواع طلا و سکه در بازار تهران بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فردا ترامپ اخم کنه سکه پرواز میکنه دلتو به چی خوشه!.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی