بازدید 3870

تدوین سیاست های مربوط به شعار سال در ۴ حوزه

کد خبر: ۸۹۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 08 May 2019

دبیرستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به شعار سال جاری (رونق تولید) گفت: سیاست‌های پیشنهادی ما در خصوص شعار سال در ۴ حوزه فرهنگی، دانش بنیان، عرضه و تقاضا عنوان شد.

به گزارش مهر، جلسه یکصد و هفدهم شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور شب گذشته در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

منصور کبگانیان در جمع خبرنگاران دستور اصلی این جلسه را بررسی شعار سال ۹۸ عنوان کرد.

وی افزود: در این جلسه به بررسی شعار سال جاری با عنوان «رونق تولید» و جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه علم و فرهنگ کشور پراخته شد.

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با بیان اینکه این موضوع با دو رویکرد علم و فرهنگ مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در این زمینه دستگاه‌های حاضر در این جلسه نظراتی را ارائه کردند و مصوبه خوبی داشتیم که ابلاغ می‌شود.

کبگانیان ادامه داد: همچنین در ابتدای جلسه پیش نویس سیاست‌های این حوزه که در ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور تهیه شده بود، ارائه شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: متعاقب آن افراد حاضر در این جلسه الزامات فرهنگی و علمی شعار سال را ارائه کردند.

دبیر ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور مقایسه میان شعارهای ۱۰ ساله را از دیگر موضوعات مطرح در جلسه عنوان کرد و افزود: این شعارها ترکیبی از مفاهیم فرهنگی و اقتصادی است که قابل توجه است از این رو سیاست‌های پیشنهادی ما در خصوص شعار سال در ۴ حوزه فرهنگی، دانش بنیان، عرضه و تقاضا است.

وی خاطر نشان کرد، در این جلسه مقرر شد دستگاه‌ها، محورهایی را که در ستاد راهبردی آماده شده، تهیه کنند و به عنوان مصوبه به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

کبگانیان یادآورشد: سازمان تبلیغات اسلامی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صدا و سیما، وزارت ارشاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله دستگاه‌هایی هستند که باید در این زمینه اقدام کنند.

دبیر ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور افزود، بخش علمی این موضوع را در ستاد علم و بخش فرهنگی را در ستاد فرهنگی به تصویب خواهیم رساند.

کبگانیان اضافه کرد: در صورتی که پیشنهادات تا جلسه آتی ستاد نقشه جامع علمی کشور تهیه شود بررسی خواهد شد در غیر این صورت در صحن جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی