بازدید 6592
۳

آرامش در بازار سکه/ سکه امامی به ۴,۵۶۰,۰۰۰ تومان رسید

بازار سکه تهران دومین روز هفته را با تغییرات جزئی سپری کرده است. روندی که روز گذشته محمد کشتی آرای پیش بینی کرده بود و معتقد بود حداقل در دو سه روز آینده، قیمت‌ها به همین روال باقی بماند و ثبات نسبی را شاهد خواهیم بود.  
کد خبر: ۸۸۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 10 March 2019
تابناک اقتصادیبازار سکه تهران دومین روز هفته را با تغییرات جزئی سپری کرده است. روندی که روز گذشته محمد کشتی آرای پیش بینی کرده بود و معتقد بود حداقل در دو سه روز آینده، قیمت‌ها به همین روال باقی بماند و ثبات نسبی را شاهد خواهیم بود.  

به گزارش تابناک اقتصادی، در معاملات امروز (یکشنبه نوزدهم اسفندماه ۹۷) روند بازار حکایت از ثبات و عدم تغییر قابل توجه دارد. بر این اساس، برای اطلاع از آخرین تغییرات و حال و هوای بازار طلا و سکه تهران، گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
آرامش در بازار سکه/ سکه امامی به ۴,۵۶۰,۰۰۰ تومان رسید

وی در این گفتگو اظهار داشت: با توجه به تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها، نرخ اونس جهانی طلا بدون تغییر در سطح ۱۲۹۸ دلار باقی ماند و در کنار ثبات نسبی نرخ ارز در بازار تهران، امروز شاهد ثبات در بازار سکه بودیم.

به گفته محمد کشتی آرای، امروز هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) به قیمت ۴,۵۶۰,۰۰۰ تومان رسیده است. هرچند در ابتدای معاملات صبح، نرخ این سکه، در رقم ۴,۵۷۰,۰۰۰ تومان قرار داشت. این در حالی است که روز گذشته، نرخ سکه امامی ۴,۵۴۰,۰۰۰ تومان بود.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴,۴۲۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. روز گذشته نیز این سکه ۴،۴۵۰،۰۰۰ تومان بود.

به گفته این فعال بازار سکه، امروز هر نیم سکه بهار آزادی به نرخ ۲,۴۸۰,۰۰۰ بود و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۱,۶۱۰,۰۰۰ تومان رسید. (باید یادآور شد که روز گذشته: هر نیم سکه بهار آزادی ۲،۴۸۰،۰۰۰ تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۱،۶۴۰،۰۰۰ تومان رسیده بود). همچنین هر سکه یک گرمی، بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۸۶۰ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۸,۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران ۱،۸۱۵,۰۰۰ تومان می‌باشد. این نرخ نسبت به روز قبل، ۲ هزار تومان افزایش داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آرامش؟؟!! آرامش وقتی هست که سکه به یک میلیون برگرده نه الان!
دیگه چه آرامشی پدر مردم دراومد.تازه امروز گوینه رادیو میگه خودرو دو تا 5 میلیون زیر اومده اما مردم منتظر بیشتر از اینن تا خرید کنن. خجالت آوره پرایده هشت میلیونی رفته بالای پنجاه تومن ککشون هم نمی گزه. البته بدتر از این مردمی هستند که یکبار کمپین نخریدن خودرو داخلی میزنن بعدش میان منتظرن سایت باز شه تند تند ثبت نام کنن. مقصر مردمن بااین انتخاباشون. پیاده بری سزاواره تا این لگن ها رو بشینی...
آرامش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وقیحانه است....
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی