بازدید 8545
۶

حباب سکه بزرگ تر شد/ بازار داخلی هم سو با روند اونس طلا در بازار جهانی

بازار سکه از هفته گذشته با روندی افزایشی همراه شده است. افزایش قیمتی که به گفته کارشناسان به دلایلی همچون رشد نسبی نرخ ارز و تقاضای طبیعی در هفته‌های پایانی سال ۹۷ می‌باشد. اما آنچه مسلم است، قیمت فعلی سکه، با نرخ واقعی فاصله گرفته است و این موضوع نشان از بزرگ شدن حباب سکه در بازار زمستانی طلا دارد.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 29 January 2019

تابناک اقتصادیبازار سکه از هفته گذشته با روندی افزایشی همراه شده است. افزایش قیمتی که به گفته کارشناسان به دلایلی همچون رشد نسبی نرخ ارز و تقاضای طبیعی در هفته‌های پایانی سال ۹۷ می‌باشد. اما آنچه مسلم است، قیمت فعلی سکه، با نرخ واقعی فاصله گرفته است و این موضوع نشان از بزرگ شدن حباب سکه در بازار زمستانی طلا دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز (سه شنبه نهم بهمن ماه ۹۷) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و سکه تهران، در لحظه تنظیم این گزارش، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به ۴,۱۵۰,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به نرخ روز گذشته این اتحادیه، ۵۰ هزار تومان گران‌تر شده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) با ۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز گذشته اتحادیه، به رقم فروش ۴,۲۹۰,۰۰۰ تومان رسیده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز به رقم ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به قیمت ۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان فروخته شده است. همچنین هر سکه یک گرمی نسبت به روز قبل با افت ۲۵ هزار تومانی به رقم ۷۲۵ هزار تومان معامله شده است.

قیمت سکه

همچنین بر اساس این گزارش؛ به نقل از رویترز، به دنبال نگرانی در مورد تشدید تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین، سرمایه‌گذاران از دارایی‌های با ریسک بیشتر دوری کردند و این امر قیمت طلا در معاملات امروز را بالا برد. هر اونس (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) طلا در بازار‌های جهانی با ۴.۱۱ دلار افزایش ۱۳۰۷.۴۷ دلار فروخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
طلای جهانی بخاطر جبران خساراتی که ترامپ داره در خود آمریکا به بار میاره در آینده نزدیک بسیار بالاتر خواهد رفت . ترامپ سفیر نابودی آمریکاست .
پس کاملا معلوم میشود پایین آمدن نرخ دلار دروغی بیش نبوده است.
آخر سال ، کسری بودجه دولت ، چاره افزایش قیمت دلار و سکه ، متشکریم اعضای محترم و مکرم هیات دولت جیب ما جیب شما ، جیب شما و جیب آقازاده هایتان خدایا این همه نعمت را از ما نگیر
حباب سکه
حباب خودرو
حباب مسکن
حباب گوشت
حباب مرغ
حباب تخم مرغ
حباب این
حباب اون !!!!
من حدود 150 سکه دارم. اما هیچ از بالا رفتن قیمت آن خوشحال نیستم. چون با افزایش قیمت سکه اولا مردم در تهیه مایحتاج خود با مشکل مواجه میشوند. که به مصداق همان شعر معروف سعدی تو کز محنت دیگران ....... من نیز دچار افسردگی میشوم. از طرفی خودم هم از این افزایش قیمت سکه و ارز بهره ای نمی برم چون جرات فروش آنرا با احتمال افزایش بیشتر قیمت ندارم. گمان کنم این آمریکاست که داره مارو زجر میده. اینطور نیست؟
مردم اگر نخرند میترکه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی