بازدید 23952

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

در تاریخ دوم مرداد 1397 وزیر صنعت، نام متخلفان واردات غیرقانونی 6481 خودرو را افشا نمود. در میان اسامی و شرکت های متخلف در زمینه ثبت سفارش های غیرقانونی، شخصی با نام محمد آذرمهر بسیار به چشم می خورد که تقریبا در بیشتر تخلفات صورت گرفته دست داشته است. پرسشی که مطرح است، این که هم اکنون فرد نامبرده کجاست؟
کد خبر: ۸۱۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 26 July 2018

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟در تاریخ دوم مرداد 1397 وزیر صنعت، نام متخلفان واردات غیرقانونی 6481 خودرو را افشا نمود. در میان اسامی و شرکت های متخلف در زمینه ثبت سفارش های غیرقانونی، شخصی با نام محمد آذرمهر بسیار به چشم می خورد که تقریبا در بیشتر تخلفات صورت گرفته دست داشته است. پرسشی که مطرح است، این که هم اکنون فرد نامبرده کجاست؟

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ پس از اینکه ابهامات در پرونده ثبت سفارش های غیرقانونی خودرو افزایش یافت، رئیس جمهور روحانی در چهارم تیر 1397 فرصت پانزده روزه ای را به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت داد تا به این موضوع رسیدگی و هر گونه تخلف را صریح به مردم و دستگاه قضایی اعلام کند. شریعتمداری هم بلافاصله پس از دستور رئیس جمهور، هیأت ویژه بازرسی برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودروی وارداتی را تشکیل و به این هیأت دستور داد تا هر چه زودتر تحقیقات خود را در این زمینه انجام داده و با شناسایی عوامل تخلف آن ها را به مراجع ذیربط و مردم معرفی کنند.

هرچند این هیأت نتوانست در فرصت پانزده روزه، گزارشی در این زمینه منتشر کند، سه روز پس از مهلت تعیین شده توسط رئیس جمهور، اعلام شد که بررسی ها تکمیل و گزارش ها جهت اقدامات لازم به نهادهای مربوطه ارسال شده است. رئیس جمهور نیز بلافاصله بعد از دریافت گزارش در 23 تیر 1397 ضمن دستورهای جدید به سه وزارتخانه و معاون حقوقی ریاست جمهوری، از رئیس قوه قضائیه خواست ترتیبی دهند تا با سرعت و خارج از نوبت به پرونده تخلفات خودرو رسیدگی شود.

محمد شریعتمداری در حالی که در دوم مرداد 1397 در برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور حضور یافته بود، خبر از انتشار فهرست اسامی متخلفان خودرویی داد. این فهرست پس از پایان این برنامه تلویزیونی بلافاصله منتشر شد.

هنگامی که به گزارش نوزده صفحه ای متخلفان بررسی می شود، نام شرکت ها و برخی اشخاص به چشم می خورد. شخصی با نام محمد آذرمهر، در این فهرست بیش از هر نام دیگری خودنمایی می کند و رد پای این فرد در بیشتر تخلفات اعلام شده دیده می شود. از 6481 خودروی ثبت سفارش شده غیرقانونی، 958 خودرو متعلق به این فرد بوده است. پرسش این است که او کیست و هم اکنون کجاست؟

هیچ اطلاعات دقیقی از اینکه این شخص کیست، در دست نیست؛ اما می توان گفت که احتمالاً وی دستگیر شده و بازداشت است.

محمد شریعتمداری در 27 تیر 1397 طی توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد: پیرو دستور دکتر روحانی درباره گزارش ارسال ‌شدۀ اینجانب، ناجا از دستگیری م.آ در خوزستان و اعترافات مؤثر وی از شبکه فساد خبر داده است. او یکی از افرادی است که اقداماتش در گزارش سال ۹۶ ما به تعزیرات و گزارش ۲۰ صفحه‌ای از فساد زنجیره‌ای، بالغ بر ۷۱۸ دستگاه خودروی لوکس بود. بعد از این توئیت، محمد شریعتمداری نیز شهاب رزمی مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان پیرامون دستگیری این فرد به خبرگزاری فارس گفت: در روزهای گذشته، فردی که عضو حلقه فساد زنجیره ای خودرو بود در خوزستان دستگیر شد، ولی وی خوزستانی نیست. این شخص در یکی از استان های مجاور مرتکب فساد شده بود و در خوزستان حضور داشت. رزمی ادامه داد: انگیزه حضور این فرد در خوزستان مشخص نبود و معلوم نیست، به دنبال راه فراری از خوزستان بود و یا برای مخفی شدن در این استان جنوبی حضور داشت.

با توجه به شواهد موجود، فرد دستگیر شده مذکور با نام اختصاری م.آ احتمالاً همان محمد آذرمهر است. حالا باید منتظر ماند و دید وی دارای چه سمت و مسولیتی بوده که توانسته است تخلفاتی در این سطح را انجام دهد.

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

چهره اصلی تخلفات ثبت سفارش خودرو کجاست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲۳
ساده اید. محمد آذر مهر احتمالا یه فردی هست تو یه روستای دور افتاده که آرزوش اینه یه روزی بتونه پراید بخره باهاش خونوادگی برن زیارت.
پاسخ ها
روحيه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
كجاست رو نميدونم ، اما ايشون جزو شوراش شهر روستاي .... مي باشد
آهای دزد!
مافیا
در ایران هر چیزی مافیا داره
اسم ایتالیا بد در رفته.
شايد پيش اقاي خاوري باشه.
واقعا آدم چندشش میشه از این همه پررویی
لطفا یکی توضیح بده دقیقا چه تخلفی صورت گرفته؟؟
ثبت سفارش غیرقانونی چیه ؟؟؟
بخورید از بیت المال نوش جانتون. کی به کیه؟
میتونم شرط ببندم اینم عینه پولهای یامفتی که به اسم حقوق نجومی دادن و بعد چند ماه خوابید صداش اینم پیگیری نمیشه
وقتى اعمال ماده ٥٩٥ ق.م.ا را انجام نميدن معلومه همه هر روز مثل قارچ زياد ميشن با كارها وروشهاى مختلف سر رشته وكلاف گم اقتصاد ايران را ربا ونزول که اقتصاد وتوليد رو نا بود كرده ١٠ تا اين شيادها رو در خود بازار اعدام كنن همه چيز درست ميشه براحتى ساليانه ١٠٠ درصد پول نزول ميگيرن از كاسب بدبخت بيچاره
یعنی میشه باور کرد یک آدم بدون رابطه تونسته باشه چنین کاری بکنه؟
آذر مهر ، بابک زنجانی .... خودرو است و وابستگی اش مشابه است . فرار به جلو فرموده اید
ملت رو گذاشتید سر کار بخدا...
انتظار دارید کجا باشه ؟ میفرستنش کانادا
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| United States |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
کانادا داری؟
جالبه با این همه دستگیری ها هیچ مشکلی حل نمیشه؟!!
عرض کنم به خدمت دوستان عریرم که ایشان بنده خدا بعد از سی سال خدمت خالصانه با پاداش پایان خدمت نا قابل جند هزار میلیارد تومان و با حقوق بازنشستگی الان در یه کشور مسلمان که ما بدها بهش میگیم دیار کفر دارن دوران پس از خدمت و بازنشستگی را سپری می کنند...خدا پشت و پناهش باشه که یه نونی به زن و بچه هاش مبده...انشالله
تابناك وكوچه علي چپ
به خدا جایی دمش وصله به مافیای قدرت وثروت
باور میکنید محمد آذرمهر که عضو شورای دهیاری یکی از روستاهای .... این همه دزدی کرده باشه؟
بهتره یکم دقیقتر به این موضوع رسیدگی بشه تا افراد پشت پرده با سو استفاده از اسم و امضای یک نفر به مقاصدشون نرسن
امکان نداره کسی بتونه بدون رابط و حلقه وارد در سیستم این کارها رو انجام بده. من خودم تجربه ش رو دارم.اگه تابناک بخواد براش توضیح میدم چجوری این خلافها صورت میگیره.فقط خدا میدونه چه پولهایی جابجا میشه و هیچکس خبردار نمیشه. هموطن عزیزم،این حقیقت تلخ رو باید بپذیریم. خلاف و خلافکاری در ذات ما ایرانی هاست. آب نمی بینیم وگرنه همه مون شناگرای قهاری هستیم! حالا دیدید چرا ایران هیچوقت آباد نمیشه؟فرق ایرانی با ملیت های موفق و جهان اول در اینه که ایرانی در هر کار و فعالیتی که وارد میشه اول به فکر اینه چجوری بیشترین سود و منفعت رو خودش ببره اما اونهای دیگه اولین فکرشون پیشرفت و موفقیت موقعیت شغلیشونه که در نهایت به ترقی و پیشرفت کشورشون منجر شده و میشه.
تابناك خودت هم ميدوني محمد اذرمهر متقاضي بوده ،اونهايي كه مجوز صادر ميكردند از طرف نمايندگي ها اقدام ميكردند
تابناک جون با احترام این بنده خدا محمد اذر مهر که کاری نکرده ثبت سفارش کرده برید دنبال کسی باشید که تاییدیه این ثبت سفارش ها رو بهش داده با سپاس
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی