بازدید 4870
۲

رییس سازمان محیط زیست: دعا کنیم «باد» بیاید

کد خبر: ۷۵۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 19 December 2017

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: گازوئیل و ماشین‌ها دو عامل آلودگی هوا هستند؛ نه می‌توانیم جلوی رفت و آمد ماشین‌ها را بگیریم و نه بدون گازوئیل می‌توانیم زندگی کنیم.

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری در حاشیه اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی در ارتباط با موضوع آلودگی هوا، اظهار کرد: مشکل ما در ارتباط با گازوئیل است که باید اصلاح شود. گازوئیلی که می‌دهند ده‌ها برابر بیش از استانداردی که باید وجود داشته باشد، آلوده‌کننده است.

وی ادامه داد: وضعیت خودروهایمان را هم که می‌بینید. بیشتر آلودگی هوا مربوط به این دو موضوع یعنی گازوئیل و ماشین‌ها است.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: دولت چاره‌ای ندارد. اگر جلوی خودروها را بگیریم تا هوا را آلوده نکنند حمل و نقل از بین می‌رود. گازوئیل‌ها هم غیراستاندارد است. بالاخره باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: باید دعا کنیم باد بیاید تا آلودگی‌ها را جابجا کند وگرنه می‌توانیم بدون خودرو و بدون سوخت زندگی کنیم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۲
سلامت مردم رو نمیشه به باد و باران احتمالی موکول کرد. برای حل مشکلات زیست محیطی کشور چه کرده اید؟ چقدر خرج کرده اید؟ از کدام امکانات به روز و تکنولوژی پیشرفته استفاده کردید؟
آقا تو رو خدا از این حرفها نزن چهل سال است هشتاد ملیون آدم دعا می کنند نتیجه اش این شده شما خودت که بهتر میدونی دیگه از مردم نخواه که. عا کنند که کار از این بدتر نشه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست