بازدید 3813
۲

بازگشت جداگانه دروازه بان استقلال به تهران!

کد خبر: ۷۳۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 16 September 2017
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به دلیل شرایط پدرش جداگانه و زودتر از تیم راهی تهران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، از روز جمعه که اسم مهدی رحمتی به عنوان دروازه بان شماره یک در فهرست ۱۱ نفره استقلال نبود شایعات زیادی بابت نیمکت نشینی او مطرح شد اما ماجرا واقعا چه بوده است. مهدی رحمتی چند روزی است که به دلیل بستری شدن پدرش در بیمارستان شرایط روحی خوبی نداشته و و حتی شب قبل از بازی این بازیکن به دلیل شرایط روحی نامساعد زیر سرم می رود. به دلیل همین وضعیت منصوریان تصمیم می گیرد تا از وی در بازی مقابل پارس جنوبی استفاده نکند. 

رحمتی حتی برای اینکه پرواز امروز استقلال به تهران ساعت ۱۵ است از کادرفنی تیمش درخواست کرد تا امروز جداگانه و زودتر به تهران باز گردد. او امروز صبح در پرواز ۹:۳۰ ماهان به تهران دیده شده است. 
رحمتی روز گذشته علاوه بر نیمکت نشینی بابت کبودی دور چشمش هم سوژه شده بود اما او روز گذشته در پاسخ به این سوال که چرا چشمش کبود شده گفت در تمرین روز پنجشنبه توپ محکمی به او برخورد کرده و به همین دلیل چشمش کبود شده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بابا تورو خدا اینو از استقلال بندازین بیرون این کیه که اینقدر گندش کردین بخدا من خودم استقلالیم حالم از این رحمتی و جباری و منتظری بهم میخوره منصوریان هم از اینا میترسه و الا تا الان نتیجه گرفته بود شک نکنید.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
فقط کی روش و برانکو و مربی های خارجی از اینکارا بلدن چون سالم هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی