بازدید 10413
۱

آتش سوزی گسترده در محله اوین تهران

تیم های آتش نشانی تهران از سه ایستگاه راهی محل حادثه شدند و در تلاش هستند تا این آتش سوزی را مهار و اطفا نمایند. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: حریق محدوده اتوبان یادگار امام مربوط به فضای سبز و علفزار دشت بهشت است.
کد خبر: ۷۰۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 21 June 2017
ساعتی پیش، بخشی از محله اوین تهران دچار آتش‌سوزی شد و شعله های آتش و دود ناشی از سوختن درختان این منطقه، بسیاری از مردم را نگران کرد.

به گزارش «تابناک»، عصر امروز بخشی از محله اوین تهران دچار حریق شد و دود غلیظی را به دنبال داشت که از مناطق مختلف شهر دیده می‌شود و نگرانی بسیاری را در پی داشته است. با این توضیح که محدوده دقیق حریق و وسعت این آتش سوزی مشخص نیست.

در پی این رویداد، تیم های آتش نشانی تهران از سه ایستگاه راهی محل حادثه شدند و در تلاش هستند تا این آتش سوزی را مهار و اطفا نمایند. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: حریق محدوده اتوبان یادگار امام مربوط به فضای سبز و علفزار دشت بهشت است.

وی وسعت حریق را به دلیل فضای سبز محله گسترده خواند و افزود: بخشی زیادی از فضای سبز مجموعه دشت بهشت به صورت تکه تکه دچار حریق شده است. در حال حاضر از ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی به محل حادثه عازم شده و نیروها در حال حاضر مشغول عملیات هستند.

ملکی با اعلام اینکه بلافاصله آتش نشانان مهار شعله های آتش را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: محل حادثه با زندان اوین فاصله زیادی دارد و در حال حاضر شعله های آتش در مهار نجات گران آتش نشانی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: عملیات تا پایان لکه گیری نهایی و همچنین علت یابی وقوع آتش سوزی ادامه دارد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگه ساختمون بود میگفتند بعلت تراکم ساختمونها آتشسوزی گسترده شده و اگه انبار بود میگفتند بخاطر مواد اشتعال زا موجود در انبارها و اگه کار خونه بود باز هم دلیل مواد شیمیایی آتش سوزی گسترده شده و حالا که هیچکدوم نیست بعلت وجود فضای سبز آتش سوزی گسترده شده .
خوب باید چی باشه که گسترده نشه - بیابون خالی ؟ اون که مراقبت نمیخواد و نیاز به اینهمه دم و دستگاه برای مبارزه با بحران آتشسوزی نداره /
بنظرم یه عمدی در کاره چون همزمان تو باغ های محمد شهر و فردیس هم آتش سوزی شده و اونجا هم چون فضای سبزه حتما گسترده میشه و باغها میسوزن و اگه بخوان بگن نیروها کجا بودن برای خاموش کردن - جوابش اوین هست و اگه به اوین بگن نیروها کجا بودن برای خاموش کردن جوابش محمد شهر هست و....
دو فردا هم که باغها و فضای سبز سوخت - خیالمون راحته که جاش آپارتمان میکارن به این خوشگلی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار