بازدید 4695

پیام آیت‌الله‌مکارم برای‌درگذشت آیت‌الله‌موسوی‌اردبیلی

آیت الله موسوی اردبیلی عمر خود را در خدمت به اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب سپری کرد
کد خبر: ۶۴۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 24 November 2016
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله موسوی اردبیلی گفت: آن فقید سعید عالمی بزرگوار و فقیهی نامدار بود که عمر خود را در خدمت به اسلام، مکتب اهل بیت(ع) و هم چنین خدمت به انقلاب اسلامی در سطوح عالی سپری نمود و آثار گرانبهایی از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است: فقدان اسفناک حضرت آیت الله اردبیلی (رحمه الله علیه) موجی از غم و اندوه در حوزه های علمیه و جامعه روحانیت شیعه و قلوب علاقه مندان ایشان ایجاد کرد.
 
آیت الله مکارم شیرازی در این پیام افزوده است: تقارن رحلت ایشان با ایام سوگواری آخر صفر، نشانه دیگری از شمول رحمت واسعه الهی نسبت به آن فقید سعید است.
 
این مرجع تقلید در این پیام فقدان آیت الله موسوی اردبیلی را به همه حوزه های علمیه و علما و سایر شیعیان به خصوص بیت شریف ایشان تسلیت عرض کرده و علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بیت ایشان از خداوند متعال مسالت کرده است.
 
آیت الله موسوی اردبیلی از روز دوشنبه هفته جاری به دلیل عارضه قلبی و گوارشی در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود و روز چهارشنبه سوم آذرماه دعوت حق را لبیک گفت.
 
آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید، متولد سال 1304 در اردبیل است که پس از شهادت آیت الله بهشتی از سال 1360 تا 1368 به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور رسید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی