بازدید 2991

آمادگی 250 هزار نیرو برای برقراری امنیت انتخابات

کد خبر: ۵۷۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 23 February 2016
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه 250 هزار نیرو برای برقراری امنیت انتخابات آماده هستند گفت: امسال شاهد کمترین تخلفات انتخاباتی بوده‌ایم.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه گردهمایی مسئولان حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در این همایش مسئولان حقوقی نیروی انتظامی موضوعاتی که در برنامه یک سال گذشته انجام داده‌اند را بررسی و برنامه‌های سال آینده را نیز اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا وظیفه ارتباط با مجلس‌،ارتباط با قوه قضائیه و ارتباط قوه مجریه رادارد که در این زمینه‌ها تعاملات بسیار خوبی انجام گرفت و در سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مسئولیت‌های دیگر معاونت حقوقی ناجا گفت: معاضدت قضایی کارکنان، آموزش ‌ها و رعایت حقوق شهروندی، موضوعاتی که یک ضابط باید بداند، آموزش ضابطین عام دادگستری از جمله وظایف معاونت حقوقی نیروی انتظامی است که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و در آینده هم اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

اشتری در خصوص آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری انتخابات گفت: از هفته‌های گذشته آمادگی‌های لازم برای برقراری امنیت انتخابات را انجام داده‌ایم و قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعداز انتخابات تا پایان شمارش آرا همکاران ما در حوزه‌های رأی‌گیری حضور خواهند داشت.

فرمانده ناجا ادامه داد: در خصوص برقراری امنیت انتخابات بیش از 250 هزار نیرو را آماده‌ کرده‌ایم که در این زمینه از سپاه پاسداران نیز کمک گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته امیدواریم انتخاباتی پرشور داشته باشیم همچنین تذکرات لازم به کاندیدا و طرفداران آنها داده شده است و گزارشاتی هم واصل شده که به مرجع قضایی ارجاع داده شده است.

اشتری در ادامه تصریح کرد: تعداد تخلفات نیز در فضای مجازی رخ داده است که با آنها مقابله کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخاتمه در خصوص حادثه سبزوار و کشته شدن یکی از قاتلین توسط ماموران نیروی انتظامی گفت: این ماجرا از طریق معاونت حقوقی ناجا، دادستان کل کشور و دادستان تهران در حال رسیدگی است و امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم و دستگاه قضایی این نتیجه را اعلام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی