بازدید 4559
سوژه

هدست داوران فوتبال در کدام گمرک است؟

اتفاقی که در جریان بازی سایپا و پرسپولیس رخ داد بار دیگر باعث شد تا این سوال پیش آید که هدست داوران چرا نرسید؟
کد خبر: ۵۶۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 18 February 2016
مدت هاست که کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواست خرید هدست برای داوران فوتبال را کرده است اما از این هدست ها خبری نمی شود.
به گزارش تابناک ورزشی، قبل از شروع تعطیلات نیم فصل بود که بحث خرید هدستهای داوران برای بهبود داوری ها و ارتباط داوران در جریان بازی ها مطرح شد. فدراسیون فوتبال هم دست به کار شد و برای خرید این هدستها اقدام کرد اما درحالی که قرار بود این هدستها در تعطیلات به دست کمیته داوران برسد این اتفاق رخ نداد و هر بار مسئولان کمیته داوران در مصاحبه های مختلف می گفتند که لوازم داوران خریداری شده است اما در گمرک مانده است و خودمان هم نمی دانیم چرا نمی رسد.
امروز در جریان بازی پرسپولیس و سایپا در دقیقه 69 اشتباه داور در دمیدن یک سوت و اعتراض مجید جلالی به تصمیم قاضی میدان باعث شد تا بیش از هر زمان دیگری مشخص شود هدست چه نقشی می تواند در امر قضاوت داشته باشد.
حسین زرگر داور مسابقه بعد از مشورتی که با کمک خود کرد متوجه سوت اشتباه خود شد اما همین مساله برای چند دقیقه باعث توقف بازی شد.
حال سوال این است که چرا فدراسیون فوتبال بابت هدست های خریداری شده اما نرسیده اقدامی نمی کند؟ این هدست ها کجا و در کدام گمرک است که اجازه ترخیص آنها داده نمی شود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی