بازدید 3155
جلالی:

هیچ کس از حاشیه‌سازی برای دولت سود نمی‌برد

کد خبر: ۳۹۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵ 09 April 2014
رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شاهرود گفت: حاشیه سازی برای دولت، مناسب ملت و دولت نیست.

به گزارش ایرنا، ˈکاظم جلالی ˈ روز چهارشنبه در مراسم معارفه و تودیع روسای دانشگاه شاهرود افزود: هیچکس در کشور از حاشیه سازی و حاشیه پردازی علیه دولت سود نخواهد برد و در شرایط کنونی دولت نیازمند همراهی و همدلی مردم و مسوولان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل وجود مشکلات در عرصه های مختلف در کشور بویژه فعالیت های اقتصادی، شعار زدگی و حاشیه سازی است، گفت: همه باید تلاش کنیم در این مسیر قرار نگیریم که جز زیان، هیچ دستاوردی برای ملت ایران نخواهد داشت.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند توسعه در دنیا بسیار سریع است، تاکید کرد: حاشیه سازی به روند توسعه در ایران ضربه وارد می کند و چنانچه در این خصوص هوشیار نباشیم زیان های جبران ناپذیری را خواهیم دید. 

رییس مرکز پژوهش های مجلس با مقایسه فعالیت های اقتصاد کشورمان با اقتصاد برخی از کشورها از جمله چین و کره جنوبی ظرف 30 سال گذشته گفت: رفتارهایی که به رشد و توسعه اقتصاد کشور لطمه وارد می کند باید شناسایی و اصلاح شوند. 

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: برای کمک به اقتصاد کشور، همه باید دولت را در اجرای برنامه هایش یاری کنند.

در این مراسم از تلاش های دکتر ˈعلی مرادزادهˈ رییس سابق دانتشگتهخ شاهرود تقدیر و دکتر ˈمهدی فاتحˈ به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی