بازدید 3056

لاریجانی حکم کاظم جلالی را صادر کرد

کد خبر: ۲۵۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱ 17 July 2012
رئیس مجلس در حکمی کاظم جلالی را به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش فارس، به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی رئیس مجلس به استناد مصوبه هیئت رئیسه مجلس در حکمی کاظم جلالی را به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

متن حکم کاظم جلالی به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر کاظم جلالی

" بر اساس ماده 7 اساسنامه مرکز پژوهشها و به استناد مصوبه هیئت رئیسه مجلس و با عنایت به تعهد ، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر قانونگذاری به موجب این ابلاغ به سمت رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.

انتظار آن است بر اساس اساسنامه این مرکز با همکاری علمی و پژوهشی صاحب نظران و پژوهشگران دانشگاه‌ها مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، گروه‌ها و انجمن های علمی و تخصصی زمینه کارشناسی مطلوب‌تر تدوین قوانین را در مجلس فراهم نمایید در این راه بهره جستن از توان فکری و تخصصی نمایندگان محترم و همکاری نزدیک با کمیسیون‌های تخصصی توصیه می‌شود تا بر غنای کارشناسی مرکز افزوده گردد.

امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌هایموجود در تحقق اهداف نظام اسلامی و خدمت به نمایندگان ملت شریف ایران موفق و منصور باشید."

به گزارش فارس، رئیس مجلس طی روزهای گذشته در احکامی امیدوار رضایی میرقائد را به عنوان معاون قوانین مجلس، حسین مظفر را به عنوان معاون نظارت مجلس و علی افراشته را به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی