بازدید 2557

گتوزو با قرارداد ۵۰ میلیاردی در عربستان

کد خبر: ۱۲۳۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 20 May 2024

باشگاه التعاون عربستان تصمیم به برکناری استیون جرارد و جانشینی گتوزو گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛  گزارش امروز (دوشنبه) نشریه میدیاست ایتالیا از حضور اسطوره میلان در لیگ عربستان برای فصل آینده خبر می دهد. 

عربستان با موافقت برای پرداخت دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو به گتوزو، این مربی ایتالیایی را جزء 10 مربی پردرآمد دنیا کرد. گتوزو 3 ماه پیش از سمت مربیگری مارسی فرانسه به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

اسطوره میلان تنها 4 ماه هدایت تیم فرانسوی را برعهده داشت و در این مدت 9 برد، 8 تساوی و 7 باخت کسب کرد تا حکم اخراجش امضا شود.

نشریه الریاضیه می‌نویسد که سرمایه گذاری التعاون روی استیون جرارد به نتیجه نرسیده و مدیران باشگاه با آوردن گتوزو به دنبال اصلاحات مسیر اسطوره انگلیسی هستند.

الریاضیه گزارش می‌دهد که باشگاه التعاون رایزنی‌های خود را با صندوق سرمایه گذاری عربستان آغاز کرده تا پول لازم برای جذب اسطوره میلان را تهیه کند و موانع مالی را کنار بگذارد.

روزنامه الریاضیه اعلام کرد که التعاون در گام نخست با گتوزو برای سکان هدایت تیم به توافق رسیده و این چهره سرشناس ایتالیایی با پیشنهاد تیم عربستانی موافقت کرده است.

الریاضیه نوشت: التعاون و گتوزو به توافق رسیده‌اند و این انتقال با دستمزد سالانه ۸ میلیون یورو نهایی خواهد شد.

هدایت مارسی آخرین ایستگاه سرمربیگری گتوزو به شمار می‌آید که از سپتامبر ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ طول کشید. او سابقه هدایت میلان را هم در کارنامه دارد. گتوزو در دوران مربیگری خود تنها یک جام کسب کرده است که آن هم با ناپولی بوده است. او در سال ۲۰۲۰ توانست با ناپولی قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را کسب کند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی