بازدید 6198
تیری میسان:

خبرسازی سی‌ان‌ان و الجزیره بدتر از جنایات ناتو

رسانه‌هایی مانند سی ان‌ان در هماهنگی کامل با واحد جنگ روانی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) هستند، جنایاتی به دولت سوریه نسبت داده‌اند که هیچگاه اتفاق نیفتاده است. این کار نیز به دلیل سرپوش گذاشتن بر جنایاتی است که ناتو و دستگاه‌های اطلاعاتی غربی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۸۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۸ 19 August 2011
تحلیلگر معروف فرانسوی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای رسانه‌هایی مانند سی ان‌ان علیه سوریه از جنایات جنگی ناتو در لیبی بدتر است، فاش کرد که جنایاتی به سوریه منتسب می‌شود که هیچ‌گاه رخ نداده است.

به گزارش فارس، «تیری میسان» در پایگاه خبری ولترنت، اعلام کرد: نحوه پوشش رسانه‌ای اخبار سوریه در شبکه‌هایی مانند «سی ان‌ان»، که به نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا نزدیکند، خطرناکتر از جنایات جنگی ناتو در لیبی است.

این روزنامه‌نگار فرانسوی با انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌های اخبار سوریه در سی ان‌ان، فرانس 24، بیبیسی و الجزیره، تاکید کرد: این شبکه‌ها با عملکرد خود درباره لیبی و سوریه، تاریخ جدید در تاریخ جنگ رسانه‌ای برای افکار عمومی خلق کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، رسانه‌هایی مانند سی ان‌ان در هماهنگی کامل با واحد جنگ روانی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) هستند، جنایاتی به دولت سوریه نسبت داده‌اند که هیچگاه اتفاق نیفتاده است. این کار نیز به دلیل سرپوش گذاشتن بر جنایاتی است که ناتو و دستگاه‌های اطلاعاتی غربی انجام داده‌اند.

میسان افزود: این رسانه‌ها طوری فضاسازی می کنند که وانمود شود بیشتر مردم سوریه خواهان سرنگون کردن دولت و نظام هستند.

این روزنامه‌نگار فرانسوی با بیان اینکه این شبکه‌ها تصاویری از اتفاقاتی پخش می‌کنند که هیچ‌گاه در سوریه اتفاق نیفتاده است، تاکید کرد که سمی که شبکه‌هایی مانند شبکه‌های سی ان‌ان، فرانس 24، بی بی سی و الجزیره می‌پراکنند جنایت علیه صلح است و باید آن را خطرناکتر از جنایاتی دانست که ناتو در لیبی و نهادهای اطلاعاتی غرب در سوریه مرتکب می شوند.

این تحلیلگر تاکید کرد، خبرنگارانی که در این جنگ رسانه‌ای شرکت دارند باید در دادگاه جنایی بین‌المللی محاکمه بشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی