بازدید 15519
۶

شاهکارهای جشنواره فیلم فجر در برج میلاد! + جوابیه

این در حالی است که افراد حاضر در این سینما، علی القاعده باید از اهالی فرهنگ، هنرمندان و عوامل فیلم ها باشد؛ افراد غیر سینمایی و غیرمطبوعاتی در این سینما بسیار زیادند، به گونه ای که برخی دست اندرکاران ساختمانی(!) برج میلاد و یا برخی آشنایان مدیران جشنواره به راحتی و بدون داشتن کارت وارد سینما می شوند.
کد خبر: ۱۴۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲ 11 February 2011
در حالی که گفته می شد، جشنواره بیست و نهم فجر، یکی از بهترین دوره های این جشن سینمایی در کشور است، رویدادهایی که در سینمای اهالی رسانه در حال وقوع است، با گذشت چندین روز از آغاز جشنواره، یکی از نادرترین ناهماهنگی ها و سردرگمی های جشنواره های چند سال گذشته را رقم زده است.

به گزارش «تابناک»، در حالی که امسال سهمیه اهالی مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری به شدت کاهش یافته، سالن اکران برج میلاد در برخی سئانس ها به ویژه در روزهای اخیر، بیش از ظرفیت پر می شود و این در حالی است که افراد حاضر در این سینما، علی القاعده باید از اهالی فرهنگ، هنرمندان و عوامل فیلم ها باشد؛ افراد غیر سینمایی و غیرمطبوعاتی در این سینما بسیار زیادند، به گونه ای که برخی دست اندرکاران ساختمانی(!) برج میلاد و یا برخی آشنایان مدیران جشنواره، به راحتی و بدون داشتن کارت وارد سینما می شوند.

افزون بر این که شمار افراد حاضر در برج میلاد هم در روزهای گذشته افزایش پیدا کرده، حال آن که که به گفته مدیر روباط عمومی جشنواره، قرار بر این بود که امسال پس از آغاز جشنواره دیگر برای کسی کارت صادر نشود و حال آنکه افراد بسیاری در روزهایی که از جشنواره می گذرد، با کارت های تازه صادر شده به سینما می آیند!

نکته دیگر درباره سینمای اهالی مطبوعات که غیر مطبوعاتی های بسیاری در آن حضور دارند، صدای سالن است که در روزهای گذشته با وجود اعتراض همه اهالی سینما و مطبوعاتی ها همچنان مشکل دارد و گاه چندین بار در حین پخش فیلم قطع و وصل می شود..! هرچند برگزاری جشنواره برای دست اندرکاران، همواره دارای مشکلاتی بوده و تلاش تیم اجرایی قابل تقدیر است، این نقاط ضعف برای جشنواره ای بین المللی آن هم در یکی از بهترین سالن های نمایش فیلم در کشور توجیه ناشدنی است.

گفتنی است، بولتن جشنواره تقریبا به مدح نامه ای برای معاونت سینمایی تبدیل شده، افزون بر این که برخی گفته های معاونت سینمایی نیز به صورت تراکت بر درو دیوار سالن اکران دیده شده است.

جوابیه روابط عمومی برج میلاد:

مدیریت محترم سایت تابناک

با سلام و احترام،

با توجه به قانون مطبوعات خواهشمند است دستور فرمایید جوابیه ذیل در آن سایت محترم در پاسخ مطلب «شاهکارهای جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران» درج شود.

1ـ برج میلاد تهران به عنوان یک مجموعه کامل فرهنگی از آخرین فناوریهای صوتی و تصویر برخوردار است و مشکل صدا در بعضی از فیلم های اکران شده مربوط به ضعف صداگذاری در همان فیلم ها می باشد که بعضا در اثر شتاب در آماده سازی اینگونه فیلم ها رخ داده است. در مورد فیلم های استاندارد تاکنون هیچگونه مشکلی را عزیزان میهمان که از اصحاب رسانه هستند گزارش نکرده اند.

2ـ افزایش صدور کارت ورود به سالن سینما مجموعه فرهنگی مربوط به مدیریت جشنواره می باشد و ارتباطی با مدییت برج میلاد تهران ندارد.

3ـ تشخیص گزارشگر آن رسانه در شلوغ شدن رفت و آمد در برج میلاد تهران در روزهای اخیر از نکات بدیع این گزارش است چرا که اتفاق های بزرگ هنری در برج میلاد تهران در همه قسمت های آن در حال انجام است و افزایش ورود و خروج افراد به مجموعه برج میلاد تهران که دارای موزه قرآن گنبد آسمان، نمایشگاه خط و نقاشی قرآنی، نمایشگاه پوسترهای سینمایی و جشنواره فیلم فجر است امری طبیعی است. پر شدن سالن سینما و ظرفیت بالای آن از دلایل انتخاب این مجموعه توسط دست اندرکاران جشنواره بوده ضمن اینکه پر شدن سالن سینما نشان از جذابیت این مجموعه فرهنگی برای اهالی سینما و اصحاب رسانه دارد وگرنه هنرمندان عزیز به مجموعه های دیگر هم می توانند مراجعه کنند. ما به خدمت رسانی به اصحاب رسانه، هنرمندان عزیز و اهالی سینما مباهات می کنیم و اگر کمبودی هم دیده شود پیشاپیش عذرخواهی می کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بهتر بذار یه کم هم کارگرا فیلم ببینن شما مگه خونتون رنگی تره؟
بابا بزارید مردم فیلمشونو ببینن
فکر حرف فامیل رو نکردید
شما خودتو بزار جای اون مسولین سینما، فامیل هاتون بیچارت می کنند اگه نبریشون سینما.
همه مزه کار کردن در جایی به برشی هست که آدم پیدا می کنه و انجام این جور پارتی بازی ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی