بازدید 8017

حبس ابد براي قاتل متجاوز

داسيلوا پس از اينكه سوزان به او گفت قصد دارد نامزدي‌اش را به هم بزند او را به قتل رساند.قاضي پرونده داسيلوا مي‌گويدكه او نسبت به زنان خشن بوده و اصولا براي زنان موجودي خطرناك محسوب مي‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵ 07 November 2010
تهران امروز: قاتلي كه 16 سال پيش پس از قتل نامزدش به دو زن ديگر تجاوز كرده بود، به حبس ابد محكوم شد.

ميگوئل داسيلوا به اتهام قتل وحشيانه سوزان مارتين در لندن در سال 1994 گناهكار شناخته شد. وي كه در سال وقوع حادثه به عنوان پناهجوي خارجي پيش نامزد 44 ساله خود زندگي مي‌كرد، يك روز قبل از ترك وي و رفتن به منچستر زن بيچاره را با دست هايش خفه كرد.

داسيلوا پس از اينكه سوزان به او گفت قصد دارد نامزدي‌اش را به هم بزند او را به قتل رساند.قاضي پرونده داسيلوا مي‌گويدكه او نسبت به زنان خشن بوده و اصولا براي زنان موجودي خطرناك محسوب مي‌شود.

بدن سوزان كه مادر دو كودك نيز بود در سال 1994 در آپارتماني در ناتينگ هيل در حالي كه لباسي دور گردنش پيچانده شده بود، كشف شد. داسيلوا كه در زمان وقوع حادثه 24 سال سن داشت خود را به پليس معرفي كرد. اما از آنجايي كه پزشكان تشخيص دادند وي ناراحتي رواني دارد به يك مركز رواني تحت الحفظ سپرده شد اما در سال 1995 پا به فرار گذاشت و ابتدا به پرتغال و بعد به اسپانيا رفت.

ميگوئل در سال 1999 به دليل تجاوز به زني به هفت سال حبس و در سال 2008 نيز به دليل حمله‌اي مشابه در سالامانكا به 9 سال زندان محكوم شد.

سال گذشته ماموران پليس انگليس به‌طور اتفاقي اين پرونده را در اداره پليس به جريان انداختند و با همكاري پليس اسپانيا و پرتغال جايي كه متهم با هويت جعلي خلاف كرده و زنداني شده بود و بعد از انجام آزمايش اثر انگشت فهميدند كه مجرمي كه در اسپانيا زنداني است همان ميگوئلي است كه در انگليس سوزان را به قتل رسانده. پس از اثبات اين مسئله پليس اسپانيا اين فرد جاني را به انگلستان بازگرداند. او در دادگاه به جرم هايش اعتراف كرد و اكنون بايد بقيه عمرش را پشت ميله‌هاي زندان بگذراند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی