بازدید 5818
۷

معنای لبخندی که نصرالله بر لب داشت چه بود؟

عبد الباری عطوان گفت: از سخنرانی حسن نصرالله به این موضوع پی بردم که جنگی در راه است.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲ 07 April 2024

 به گزارش تابناک، عطوان با اشاره به این موضوع اظهار کرد: شما وضعیت رعب و وحشت بایدن را ببینید. حالت رعب و وحشت را در محافل کشورهای غربی بویژه ناتو نگاه کنید. آنها از گسترش دایره جنگ و وقوع جنگ در منطقه می ترسند. یعنی هنگامی که بایدن پس از شش ماه می گوید که اسرائیل باید جنگ را فورا متوقف کند و وقتی که کمک ها را به اسرائیل وارد می کند به این دلیل است که او می ترسد و از این به بعد می ترسد.

وی با اشاره به اینکه بایدن می ترسد که نتانیاهو او را به ورطه جنگ با ایران بکشاند و این مساله برای آمریکا که درگیر جنگ شکست خورده ای در اوکراین است، موضوع مهمی است، افزود: اکنون انتقادها از اسرائیل است چون از همه خطوط قرمز تجاوز کرده و به سفارتخانه یک کشور تعدی کرده است در حالی که سفارتخانه براساس معاهده اقدام دیپلماتیک وین از هرگونه تجاوز مصون است.

منطقه در آستانه یک جنگ است
تحلیلگر جهان عرب تصریح کرد: نتانیاهو واقعا یک دیوانه است و عقلش را از دست داده است. منطقه واقعا در آستانه یک جنگ است. حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل علیه رفح بدترین نوع استعمار و تروریسم است. بایدن بیش از هفت میلیارد دلار کمک به اسرائیل داده است. نحوه رفتار آنها در مورد حمله اسرائیل به موسسه امدادرسانی بین المللی عین نژادپرستی است. این همه فلسطینی بی گناه و زن و کودک کشته شدند، دم برنیاوردند و اکنون که در بین کشته شدگان یک آمریکایی و یک لهستانی و یک استرالیایی بوده، دم از حقوق بشر می زنند. این اوج نژادپرستی است.

وی ادامه داد: درست است که کمک های بشردوستانه فرستادند اما رفتار آنها عین نژاپرستی است. نژادپرستی غیرعادی است. حتی یک بیانیه غربی علیه تروریسم اسرائیلی و نسل کشتی اسرائیلی و پاکسازی نژادی اسراسیلی وجود ندارد. آنها فقط به خاطر اینکه هفت نفر از شهروندانشان کشته شدند، بیانیه دادند و مداخله کردند. این عین نژادپرستی است. عطوان با بیان اینکه بایدن از این حیث از دست نتانیاهو عصبانی نیست که جلوی کمک ها را گرفت و یا زمام امور را برهم زد، تاکید کرد: او در واقع از گسترش دایره جنگ می ترسد. از هرگونه طرح ایران می ترسد اینکه اقدام تلافی جویانه ایران چگونه خواهد بود و چه نتیجه ای خواهد داشت؟

سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم در ادامه گفت: وقتی که مقامات ایران و در راس آنها رهبری این کشور می گوید که پاسخ خواهیم داد و اسرائیل پشیمان خواهد شد، حتما پاسخ در راه است. این اولین بار است که مقامات ایران اینگونه سخن می گویند. همین موضوعی که آقای رئیسی و سید حسن نصرالله نیز به آن اشاره کردند.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله در سخنرانی پس از این جنایت که در واقع یک کشتار محسوب می شود، لبخند به لب داشت و آسوده خاطر بود، تاکید کرد: نصرالله اطمینان داشت که پاسخ خواهد آمد. از ابتدای طوفان الاقصی تاکنون لبخند نزده بود و چهره درهم داشت اما آن روز راحت بود چون اطمینان داشت که پاسخ به جنایت اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق در راه است. ایرانی ها عجول نیستند و آنها مردمانی صبور هستند و با درایت و تانی اقدام می کنند و می نشینند و بررسی می کنند و آنگاه پاسخ می دهند بنابراین پاسخ آنها ممکن است سه روز اینده باشد ممکن است یک هفته بعد و یا مثلا یک ماه دیگر باشد به هر صورت پاسخ خواهند داد. خدا می داند. فقط چیزی که می دانیم این است که پاسخ آنها در راه است و خواهد آمد.

عطوان ادامه داد: به اعتقاد من سید حسن نصرالله روز و حتی ساعت صفر را می داند و زمان و کیفیت پاسخ ایران را می داند. او همه اینها را می داند اما چیزی از آن در سخنرانی اش نمی گوید چون جزو اسرار است چرا که سخنرانی اش ترغیب وار و بسیج گونه و به شکلی بود که نشان می داد آماده جنگ است.

منبع: شفقنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
هیچ جنگی در راه نیست
خدا نکنه جنگ بشه
جنگ به نفع هیچ کس نیست
انشالله خداوند به هر شکلی که میداند شر جنایتکاران صهیونیست را از سر همه بردارد.
دلتونو با همین تحلیلا خوش کنین.
خیال‌بافی نکن بابا آبنوش گفت کاری نمی‌تونیم بکنیم خلاص
چه دل خجسته ای دارن بعضی ها انقدر که لبخند تعبیر و تفسیر می کنن. ای کاش دلار ۶۵ تومنی رو هم‌ تفسیر می کردی
پروپاگاندا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار