بازدید 4242
۶

یک سگ ولگرد ۱۶ نفر را در یزد راهی بیمارستان کرد

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: یک قلاده سگ ولگرد در شهرهای اشکذر و زارچ یزد عصر امروز /جمعه / ۱۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰ 06 April 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، "سید حسین طباطبایی" جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۵:۲۵ جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ، حادثه ی عجیب گاز گرفته شدن چند نفر توسط یک قلاده سگ در شهرستان اشکذر به مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد .

وی اظهار کرد: بعد از حضور امدادگران در محل و انجام اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس، شاهدان عینی اذعان داشتند که سگ متواری شده است.

طباطبایی ادامه داد: عجیب تر آنکه ساعتی بعد ماموریت مشابهی، این بار در شهرستان زارچ توسط اورژانس استان به کدهای عملیاتی ۱۱۵ اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: این سگ در مجموع ۱۶ نفر را در شهرستان های مذکور گاز گرفته که چهار مصدوم توسط کدهای امدادی اورژانس به مرکز درمانی منتقل و بقیه خودشان به مراکز درمانی مراجعه کردند .

طباطبایی ادامه داد: بررسی و آزمایشات لازم در خصوص ناقل بیماری بودن سگ مذکور توسط مرکز بهداشت در حال انجام است.

شنیده ها حاکی از این است، در نهایت حوالی ساعت ۱۸ سگ مذکور توسط عوامل شهرداری کشته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
طرفداران حقوق حیوانات را پاسخگو کنید
حالا هی بهشون غذا بدین
قطعا هار بوده.
ساماندهی سگ های ولگرد نه معدوم کردن غیر انسانی آنها را خواستاریم
با عرض سلام

برخی‌ هموطنان عزیز این روزها با دادن غذا و به قول معروف بالا زدن حس حیوان دوستی خود باعث زاد و ولد سگ‌های ولگرد و وحشی شده اند. در خارج نیز باور کنید سگ‌های ولگرد را گرفته و از بین میبرند. مستندات هم بر روی اینترنت موجود هست. حال شما بفرمایید تکلیف نیروی محترم انتظامی و بقیه چیست که هر زمان اقدام به مهار سگ‌های ولگرد میکنند داد و هوار یک سری بالا میرود!!! این مشکل با وجود چند صد هزار سگ ولگرد در کل کشور با ایجاد سرپناه برای این سگ‌ها قابل حل نیست..در هیچ جای دیگر دنیا هم اینکارو نمیکنند.
شهرداری تهران هم اخیرا نسبت به جمع اوری سگ های ولگرد که شبانه اسایش و ارامش و امنیت جانی شهروندان را به مخاطره می اندازد قدر بی تفاوت شده است . جالبه در محله خیابان خوارزمی . حول و حوش بیمارستان بقیه الله ع حدود 10 سگ ولگرد شبها پرسه می زنند . چندین بار به مردم و بخصوص خانم ها و بچه ها حمله کرده اند و چندین بار به شهرداری و سامانه های مرتبط اعلام کردیم ولی هیچ عکس العملی نشون ندادند .
تابناک لطفا این پیام رو بذار تا شاید حضرات بخونند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم