بازدید 31970

۱۰ سگ ولگرد پسر ۸ ساله را دریدند

۱۰ قلاده سگ ولگرد به یک پسربچه در سردشت واقع در استان آذربایجان غربی حمله‌ور شدند و او را از نواحی ‌سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند‎.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 21 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، روژان قادری مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: عصر دیروز (۳۰ شهریور) در پی تماس شهروندان با ‌سامانه ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به یک پسربچه ۸ساله در منطقه گرده سور ‌سردشت، فرد زخمی سریعا برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافت‎.

او ‌‎ ‎افزود: به گفته شاهدان عینی بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به این پسر بچه حمله‌ور شدند و وی را از نواحی ‌سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند‎.

‎قادری با بیان این که کادر درمان بیمارستان امام بلافاصله برای پیشگیری از بیماری هاری و درمان کودک اقدامات درمانی را آغاز کردند، گفت: با توجه به زخم‌های عمیق و متعدد ایجادشده در بدن کودک علاوه بر تزریق واکسن پیشگیری از ‌هاری، اقدامات درمانی و مراقبت‌های بالینی نیز آغاز شد‎.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت ‌با اشاره به‎ ‎وخیم بودن اوضاع این پسربچه اظهار کرد: وی از اتاق ‌عمل خارج شده و در بخش سی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه بوده و فعلا بیهوش است.

قادری با بیان اینکه متاسفانه بیماری هاری درمان ندارد و فرد در صورت ابتلا صددرصد دچار مرگ ‌خواهد شد و در حال حاضر تنها راه درمان آن واکسن پیشگیری از هاری است، توصیه کرد: شهروندان در صورت مواجهه و گزیدگی توسط هر نوع حیوان چهارپا اعم از اهلی و وحشی و ‌در هر ساعت از شبانه‌روز فوری به مراکز درمانی مراجعه کنند‎.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۸
شما دیروز یک خبر از حمله یک سگ به پیرمرد شصد ساله گذاشتید و امروز این خبر را اگر میخواهید با این کارها افکار عمومی را اماده کنید برای کشتار بیرحمانه سگها کور خوندید هنوز کلیپ کشتار سگها توسط شهرداری به وسیله اسید از یاد مردم نرفته
پاسخ ها
پیروز نهاوندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
خیلی دلت برای سگها میسوزه
ببر خونتون ازشون نگهداری کن
طرفداری فقط با زبون ؟
مسولان شرم کنند
کجان اون کسایی که دلشون واسه از بین بردن سگهای ولگرد میسوزه ؟ ( البته مرگ سریع و بی درد )
الان کی جوابگوی این حادثه باید باشه؟؟؟
چرا این سگ های ولگرد رو معدوم نمیکنید؟؟؟؟؟؟
دوستاران حیوانات و سگ های ولگرد اگه نگران معدوم شدنشون هستن بیان ببرنشون منزل خودشون یا یه جای بسته و ازشون نگهداری کنن و اگه نمیتونن از این ولگردا نگهداری کنن مزاحم معدوم کردن سگ ها نشن و تو فضای مجازی شعار ندن و نگن من هم یک سگ هستم.
چرا شهرداریها به جمع اوری سگ های ولگرد نمی پردازند .اخه جان مردم چقدر بی ارزش شده. فقط بلدند مردم را سرکیسه کنند.لعنت برادمهای بی مسولیت
بیاید پرند ، تا با حجم سگ ولگرد از نزدیک مواجه شوید، پیشنهاد میکنم شوراری شهر محترم ، نام شهر پرند را به سگستان تغییر دهند
اگر یه نفر یه سگ بکشه اصلاح طلبا بیچارمون میکنن الان لال هستند
سگهای ولگرد در ماهشهر هم زیاد شده و بعضی هم برای آنها خوراک می گذارند. ظاهراً نسخه "موش دوانی" تبدیل به "سگ دوانی" شده است.
چنانچه به لحاظ زیست محیطی یا ...، از بین بردن آنها انجام نشود، مقرر شده که جمع آوری شوند
این سگهای ولگرد علاوه بر خطر، از لحاظ شرعی نجس قلمداد می شوند.
حامیان سگ ها ولگرد لطفا جواب دهند
دیروز یک سگ ولگرد به همسر بنده در شهرک قایم حمله کرده ولی خوشبختانه به کمک یک رهگذر بخیر گذشته.الان یک ماه هست نسبت به جمع اوری سگ های ولگرد منطقه شهرک قائم در منطقه یک تهران به هر جایی زنگ زدم و پیگیری نمیشه والکی فقط یه کد پیگیری مدهندتا اینکه دیروز سر راه رفتن به مدرسه پسر کلاس اولیم به همسرم حمله کردند..دسته های چندتایی سگ ها شب ها برای خودشون حکومت نظامی درست کردند و به هر رهگذری حمله میکنند.چرا جمع اوری نمیشه.چطوری دیگه باید پیگیری کنم .تا یکی رو لت و پار نکنند نمیشه؟چرا تو خود تهران و منطقه یک تهران اینقدر بی تفاوتی هست.واقعا موندم چیکار باید کرد.
مگه سگ شاغل هم داریم که می نویسید سگ ولگرد؟ سگ ها هم حق زندگی دارند وقتی همه زیست گاههای حیوانات را نابود کرده اید انتظار دارید چه بشود؟
یکی از مقصران این حوادث همین افرادی هستند که تحت نام مدافع حقوق سگ ها به آنها در محیط های شهری غذا و... می دهند و اجازه برخورد صحیح اخلاقی را برای کنترل آنها نمی دهند. اگر واقعا مدافع این حیوانات هستند آنها را ببرند در خانه هایشان نگهداری کنند تا به این طفل های معصوم آسیب نزنند.
پس شاهدان عینی چکار می کردن ؟ به این طفل معصوم کمک نکردن ؟
حالا اون خانمه که داشت عکس می گرفت زجه می زد که وا اسفا این بیرحم ها سگهای منطقه راکشتند وفیلم می گرفت وجیغ می زد بگین بیاد ببینه با طفل معصوم مردم چه می کنند این سگها!!!/
سگها باید معدوم شن خرید و فروشش هم باید ممنوع شه
این اولین بار نیست که سگ های ولگرد به شهروندان حمله می کنند
حیوان آزاری درست نیست
اما چرا به مردم آموزش نمی دهید که در مواجهه با سگ ولگرد چکار کنند ؟
بسیار ساده است .
سگ ولگرد بخاطر خصوصیات ذاتی ، اگر فرار کنی دنبالت می کنه تا پاچه ات را بگیرد و متوقفت کند
اما اگر از او نترسی و به نشانه برداشتن سنگ روی زمین بنشینی ، فرار می کند
به همین سادگی میشه از حمله سگ ولگرد در امان ماند.
کجایند مدافعان حیوانات یا بهتر بگم سگ ها !!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی