بازدید 1791

معابر تهران خلوت است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر شهر خلوت است، از رانندگان خواست که از سرعت و سبقت غیرمجاز خوددداری کرده و با احتیاط رانندگی کنند.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ 04 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پلیس راهور پایتخت، سرهنگ علی اصغر شریفی روز پنجشنبه گفت: معابر اصلی و بزرگراهی شهر بدلیل قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی همچنان خلوت است و همین موضوع باعث افزایش سرعت خودروها و احتمال بروز خطر و تصادفات بخاطر بی احتیاطی برخی رانندگان می‌شود.

وی ادامه داد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌کنیم فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است.

به گفته سرهنگ شریفی، تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر به منظور کنترل سرعت خودروها و جلوگیری از سبقت های حادثه ساز حضور دارند.

وی از رانندگان درخواست کرد سرعت مطمئنه را رعایت کنند چرا که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی دهد و مانعی پیش بیاید، بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد جلوگیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی