بازدید 2260

۲ پیش‌بینی متفاوت درباره قیمت سکه

بررسی ها نشان می دهد که قیمت سکه امامی در دو هفته گذشته صعود را تجربه کرد؛‌ روندی که بر اساس قیمت های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر ترسیم شده است. با این حال پیش‌بینی‌ها درباره ادامه روند حرکتی قیمت سکه امامی متفاوت است.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ 02 April 2024

به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد نیوز،  بازار سکه تهران امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه در حالی بازگشایی خواهد شد که قیمت سکه امامی در طول دو هفته گذشته نوسان صعودی را ثبت کرده است.

 آن طور که شواهد نشان می‌دهد این فلز گران‌بهای داخلی که پیش از عید نوروز در محدوده ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار داشت، در حال حاضر به ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. به‌عبارت‌دیگر این فلز گران‌بها در کمتر از دو هفته تقریباً یک میلیون تومان گران شده است.

 در شرایط کنونی پیش‌بینی‌ها در مورد روند حرکتی قیمت سکه امامی متفاوت است. با وجود آنکه دسته‌ای از معامله‌گران با اشاره به نوسانات نرخ ارز و طلای جهانی می گویند جناح افزایشی بازار سکه به‌راحتی تن به عقب‌نشینی نخواهد داد و از سوی دیگر، برخی دیگر باور دارند که به شروع به کار اکثر بازارها بعد از تعطیلات عید نوروز احتمالاً سطح تقاضا هم تا حدودی بالا خواهد رفت.

عده‌ای دیگر نظر متفاوتی دارند؛ آنها معتقدند که سکه در ایام تعطیلات رشد قابل‌توجهی را ثبت کرده و با مداخله نهاد مرکزی بازارساز امروز اصلاح خواهد شد.

 بررسی روند قیمتی طلا و سکه از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا یازدهمین روز فروردین ماه امسال حکایت از صعودی بودن قیمت دارد.

با این‌ همه به عقیده تکنیکالیست‌ها سکه امروز مرز روانی ۴۰ میلیون تومان را پیش روی خود دارد و از سوی دیگر مرز ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است. برخی از فعالان بازار می‌گویند اگر سکه از این مرز عقب‌نشینی کند احتمال کاهش تا کف کانال ۳۹ میلیون تومان وجود خواهد داشت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست