بازدید 7327
در مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان؛

رییس‌جمهور: مشکلات را با بالا بردن آستانه تحمل در شنیدن نقد می‌توان حل کرد/اهمیت ۱۲ فروردین کمتر از ۲۲ بهمن نیست

رییس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است، بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه بر خلاف تهمت، تخریب و اتهام، می‌تواند مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵ 01 April 2024

رئیس‌جمهور: مشکلات را با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان حل کرد/اهمیت ۱۲ فروردین کمتر از ۲۲ بهمن نیست

تابناک _  بامداد دوشنبه، سید ابراهیم رییسی در مراسم احیای شب ۲۱  ماه مبارک رمضان و در شب شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع)، در اجتماع زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و نیز شب قدر با سالروز تشکیل جمهوری اسلامی ایران، شب قدر را شب امید و امیدواری توصیف و تصریح کرد: خداوند انسان را در تعیین سرنوشت خود سهیم و شریک قرار داده و اگر چنین نبود شب قدر و درخواست و دعا و نیایش معنا و موضوعیتی نداشت؛ شب قدر برای آن است که بندگان سالک خدا بدانند حق ندارند ناامیدی را بر خود حاکم کنند و همواره باید به رحمت و مغفرت خداوند امیدوار باشند.

رییس‌جمهور تغییر و تحول سرنوشت ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ را نتیجه خواست و دعاهای مردم دانست و افزود: ملت ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) کاری بزرگ، تاریخی و تمدن‌ساز انجام داد و نشان داد ملتی که به خدا توکل و با اعتماد به نفس، بر اراده پولادین خود تکیه کرده و به میدان آمده، می‌تواند با دست خالی در مقابل نظامی تا بن دندان مسلح پیروز شود؛ مردم ایران ثابت کردند، ملتی که شهادت را برای خود سعادت می‌داند، شکست ندارد.

ریسی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب مردم به رهبری امام راحل، با وجود آنکه در شعارهای خود فریاد زده بودند «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و نوع حکومت مورد انتظار خود بعد از پیروزی انقلاب را اعلام کرده بودند، اما امام خمینی از آنجا که به شکل واقعی به نقش و رای مردم باور داشت، تاکید کرد که مردم باید پای صندوق آرا بیایند و نوع نظام سیاسی آینده را تعیین کنند و در نتیجه دیدیم که بیش از ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

رییس جمهور، جمهوریت و اسلامیت را دو رکن اساسی جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: همه نهادها و ارکان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی با رای مردم تعیین می‌شوند و همه شئون این نظام نیز بر پایه دین و آموزه‌های دینی اداره می‌شود. پیش از انقلاب اسلامی نیز مردم متدین بودند و احکام و مناسک دین را به جا می‌آوردند، اما حکومت دینی نبود، اما جمهوری اسلامی ایران به اعتبار دو اصل و ویژگی اساسی، ۱- حضور ولی فقیه جامع‌الشرایط در راس نظام و نیز ۲- تنظیم رابطه حکومت با مردم بر اساس آموزه‌های دینی یک نظام دینی است.

اهمیت ۱۲ فروردین کمتر از ۲۲ بهمن نیست
آیت الله رییسی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های چهارگانه امت مشتمل بر یک جمع متشکل برخوردار از هدف، دارای حرکت و پویایی و بهره‌مند از امام و مقتدا، گفت: مردم با توکل بر خدا، تلاش، ‌ پیشه کردن تقوای الهی و تحت هدایت‌های امام راحل در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی حرکت کردند که توجه به رای و نظر مردم در آن به شکل جدی دیده و نهادینه شده است.

رییس جمهور افزود: از همین روی، اهمیت ۱۲ فروردین نه تنها کمتر از ۲۲ بهمن نیست، بلکه از جهتی از آن مهم‌تر نیز هست، چون در چنین روزی نظام جمهوری اسلامی ایران با رای مردم شکل گرفت و از همین روی، امام راحل فرمود که این روز ملی باید همواره گرامی داشته شود.

امام(ره) قانون اساسی را به رای مردم گذاشت
رئیسی با بیان اینکه امام راحل به دنبال تشکیل نظامی مبتنی بر دین و پایه‌ریزی تمدنی نوین بود، اظهار داشت: امروز و پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تبیین دقیق وضعیت و شرایط ۴۰ ساله گذشته، مسیر پیش‌رو و گام‌های آتی را مشخص کرده‌اند و لذا این سند باید مستند تمام اقدامات مسئولان باشد.

رییس جمهور همچنین اضافه کرد: امام راحل با توجه به شناخت عمیقی که از شرایط درونی کشور و نیز شرایط جهانی داشت، پس از به رای گذاشتن نوع نظام، تشکیل مجلس خبرگان قانون اساسی و نیز خود قانون اساسی را به رای مردم گذاشت و لذا امروز شاهد آن هستیم که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با توجه توأمان به رای جمهور مردم و نیز ارزش‌های دینی، آرمان و دموکراسی را در خود جمع آورده و به یکی از مترقی‌ترین قوانین اساسی دنیا تبدیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز و با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان مردم نقشی اساسی و محوری در نظام اسلامی دارند و رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز در شعار امسال رفع مشکلات اقتصادی و جهش تولید را در کنار مشارکت مردم قابل تحقق دانستند، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در هر برهه‌ای به مشارکت مردم توجه شده، حوزه موفقیت نظام بوده است و هر جا به نسخه‌هایی غیر از انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام و رهبری عمل شده، دچار مشکل شدیم.

رییسی تصریح کرد: بی‌تردید آنچه می‌تواند ملت ما را به سعادت برساند، عمل به آموزه‌های دینی و رهنمودهای رهبری در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه شب قدر، شب توجه به جامعه در کنار توجه به خود است، اظهار داشت: امروز جامعه ما نیازمند تحول است که تلاش مضاعف مسئولین را در بخش‌های مختلف اجرایی کشور را می‌طلبد.

رئیسی با اشاره به رشد و پیشرفت‌های کشور بر خلاف خواست و اراده دشمنان، افزود: دشمنانی که نمی‌خواستند انقلاب پیروز شود و نتوانستند این خواسته خود را محقق کنند، امروز نمی‌خواهند پیشرفت کنیم و البته باز هم نخواهند توانست.

رییس جمهور گفت: ملت ما با اتکای به خدا و اعتماد به داشته‌های خویش در مسیر پیشرفت قرار گرفته و با همین اخلاص و استمرار مشارکت و حضور در صحنه، نقشی تعیین‌کننده در حل بسیاری از مشکلات ایفا خواهد کرد.

رییسی با بیان اینکه امروز دولتمردان و همه کسانی که در کسوت خدمتگزاری به مردم هستند، باید خود را موظف به خدمت‌رسانی مخلصانه و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بدانند، تصریح کرد: هر کسی غیر از این رویه عمل کند، قطعاً در حاشیه قرار خواهد گرفت. اجرای عدالت ممکن است با مخالفت‌هایی مواجه شود، اما برای ما نفع جامعه و رضایت خدای متعال مهم است.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در اجتماع پرشور عزاداران مولای متقیان علی (ع)، به بخشی از وصایا و توصیه‌های حضرت امیر المومنین (ع) در ساعات پایانی عمر شریف‌شان، از جمله توصیه به تقوای الهی، نظم در امور، پرهیز از دنیازدگی، ایستادگی پای حق، مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم، توجه به ایتام، نماز و آیات نورانی قرآن کریم اشاره کرد و افزود: امروز موضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین عمل به سفارش و وصیت امیر المومنین (ع) است که با تأکید امام خمینی (ره) در نظام اسلامی تثبیت و جزو اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و مردم ما هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در خیابان‌ها حمایت از مظلومین فلسطین و آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند.

مشکلات را با بالا بردن آستانه تحمل در شنیدن نقد می‌توان حل کرد
رییسی با تأکید بر ضرورت پرهیز از اختلافات سیاسی در جامعه اسلامی، تصریح کرد: نشاط سیاسی در کشور پذیرفته است، اما اختلافات سیاسی هرگز؛ همه چهره‌های برجسته، تریبون‌داران و نخبگان جامعه باید در جهت حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تلاش کنند و دولت مردمی نیز معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه بر خلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.

رییس جمهور همچنین حساسیت نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در همه شئونات جامعه و همچنین توجه به فرامین و آیات نورانی قرآن کریم، مطابق با توصیه‌های حضرت امیر (ع) را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر در میان کشورهای اسلامی آیات نورانی قرآن مورد توجه قرار می‌گرفت، شاهد اختلافات در جهان اسلام نبودیم و امروز رژیم غاصب صهیونیستی جرأت جنایتگری و نسل‌کشی در غزه را نداشت و اگر دولت‌های اسلامی به جای اعتماد به آمریکا و مستکبرین عالم به آیات حیات‌بخش قرآن کریم اعتماد داشتند، مردم مظلوم غزه به این وضع دچار نمی‌شدند.

 رئیسی بر اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در جامعه مطابق با کلام نورانی امیر مؤمنان (ع) تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه همه ماست که در جهاد تبیین فعال باشیم در جهت زدودن شبهات و همچنین آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹۵
این چه وضعیت اقتصادی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
خوب عزیز برادر متوجه شدید که خود مشکلات هیچ وقت

حل نمیشه باید آستانه نحمل مشکلات رو بالا ببرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
عالی تر از این نمیشه
هر روز در حال پیشرفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
ما دیگه آست⅘انه تحملمون از سقف از سقف هم زده بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
آنکه باید آستانه تحملش را بالا ببرد شما ها هستید
پایتان را در کفش مردم نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
آقای آیت الله دکتر،نمیشه با مردم هم برخورد مومنانه داشته باشید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
خدارو شکر که من رییس جمهور نیستم وگرنه دلار 5 هزار تومان بود !!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
اقای رییسی

پدر من تا کی حرف درمانی؟

بخدا تا با غرب کنار نیای و تحریمها را برنداری کاری نه لز دست تو نه از دست هیچکس دیگر ساخته نیست و روز بروز اوضاع بدتر خواهد شد

خدا میداند روسیه و چین دارن از این تیرگی روابط ایران با غرب بهترین بهره را میبرن

یعنی شما اینو متوجه نمیشی؟؟؟؟؟؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
واقعا باعث تاسف است که چنین افرادی در راس امور است .بهجای حل مشکل در صدد حذف ظاهری آن هستند. واقعا
بعله، خیلیییی ممنون!!!
پاسخ ها
kamran
| Poland |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
اقا نفست از جای گرم بیرون می اید این چه حرفیه تحمل کدومه خودت خانواد ات تحمل سختی ها و مشکلات را می کنند
مشکلات با تعامل باجهان، مدیریت قوی واستفاده بهینه از منابع مالی وانسانی حل میشه نه بالابردن استانه تحمل ملتی که ۴۵ ساله کمرخم‌کرده زیر بار مشکلات
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
و مبارزه با فسا.د
رئیس‌جمهور: مشکلات را با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان حل کرد
با این دیدگاه رییسی چه توقعی میتوان از آینده اقتصادی کشور داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
نگفتن تو چه مدت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
هیچی از آینده اقتصادی انتظاری نمی شه داشت اما آستانه تحمل تو که می شه انتطار داشت!
میشه حدس زد چه نظرات و کامنتهایی برات فرستاده اند????????
آستانه تحمل خودت را بالا ببرجرابالا نمیبری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
آستانه تحمل خودش رو هم منوط کرده به سال آینده!
جناب رییسی توسعه اقتصادی بدون افزایش سطح رفاه مردم معنی ندارد و شما از خودرو میتوانید شروع کنید ولی به شرط اینکه از دور باطل روزمرگی دست بردارید با تذکر مردم بیدار شوید و به سیره حضرت علی برگردید،درهای ورود خودرو را باز کنید ببینید کشور متحول خواهد شد.اگرچه از عقلای پیر پاتال انتظار تحول و آزادگی نداشته باشید که در راحت طلبی خود اسیرند.و مانع شما بشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
شما وقتی می خواهید کاری انجام بدهید به ابزار مناسب اون کار نیاز دارید ایشون این کاره نیستند حتی اگه بخواد
آقای رییس‌جمهور بخدا به تمام مقدسات مردم دیگر توان ندارند
شماها ببرید و ما آستانه تحملمون بره بالا؟!
زمانش ؟! 45 سال کافی نبوده ؟!
اصلا چرا باید مشکلی وجود داشته باشه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
تو شرایط جنگ دائم هستیم حتی وضع فلسطین از ما بهتره
از همه جا درموندید رسیدید به آستانه تحمل؟! آستانه تحملمون سالهاست پاره شده دیگه، بهتر شما سیاستهای غلط را اصلاح کنید تا خودتون و مردم و دنیا یه نفس راحت بکشند.
46ساله داریم مشکلات رو تحمل میکنم!چی شده؟به کجا رسیدیم؟اصلا تحمل بکنیم یا نکنیم!مگه فرقی هم داره؟
حتما مشکلات را می شود تحمل کرد نه در کشوری که گاز نفت گعدن صنعت و توریسم دارد
پراید ۵۰میلیونی شد۳۵۰ دلارشدبالای۶۰ هزار. حقوق می گرفتیم اول سال با دلار۲۸هزارتومانی همون حقوق همون عدد راپایان سال گرفتیم با دلار۶۲ هزارتومانی. فقیرشدن ازاین بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
هدف از بین بردن طبقه متوسط و در نتیجه از بین بردن مطالبات فرهنگی است
آقای رئیسی باید مدتها قبل استعفا می کردند. یکی از عوامل اعتراضات مردم در ما ه های آتی خواهند بود. نمی دانم چرا می خواخند زمین سوخته تحویل مردم ایران دهند. مگر در سالهای ریاست در این چهار دهه، آقای رئیسی بی احترامی از مردم دیده بودند که اینگونه کینه از مردم ایران دارند و می خواهند تلافی کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
تازه گرم شده استعفا بده چه ساده ای شما....قیمتها تازه استارت زدن برن بالا اونوقت ایشون استعفا بده زهی خیال باطل
اهااا آستانه تحمل
کلید واژه جدید آقایان برای دو سال پایانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
ایشون حالا حالا هستن 6 سال اینده
خدا به داد برسه
شاید آستانه تحمل از نظر شماها صد سال اولش سخته!!!!
تو رو خدا شاخص رشد اقتصادی از دید رئیس جمهور رو ببینید!
آقای رییسی چه کسی باید به رای ملت احترام بگذارد؟
فقط میشه به سطح سواد مسئولین اشاره کرد
رئیسی مردم خوبیه این غرب زده ها دلارو گرون میکنن تو بازار آزاد واسه همه دردسر درست میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
پس قدرت دست ماست و میتونیم هر کاری بکنیم پس خیلی خیلی مواظب باشید
شما بهتره استعفا بدی...توان مدیریت نداشتی برای چی داوطلب شدی..هر لحظه عمر رئیس جمهوریت حق الناسی هست که باید جوابگو باشی..مردم را هم سر کار نذار
رئیس‌جمهور: مشکلات را با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان حل کرد
جناب رئیس جمهور، چرا این جمله رو در تبلیغات انتخاباتی نگفتی؟ چرا در دولت قبل این نظر رو اعلام نمی‌کردی؟ چرا وضعیت اقتصادی در دولت قبل رو ناشی از سو مدیریت می‌دونستی و حالا درخواست تحمل و صبر میکنی؟
خب پس تکلیف شعارهای انتخاباتی شما چی میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
خودت داری میگی شعار!!! از شعار چه توقعی داری
مردم آستانه تحملشون رو به قدری بالا بردن که به سقف برخورد کرده
به شما و دولت فشل شما امیدی نیست. لطفا استعفا بدید
مردم آستانه تحملشان را تا سر حد مرگ بالا ببرند امیدی به بهبود وضعیت فعلی نیست
خوب خدارو شکر راه حل علمی تمامی مشکلات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی مشخص شد که عبارتند از
بالا بردن صبر
مقاومت
قناعت
ایثار
اعتماد به مسیولین

بخدا در تمامی این 45 سال این کارها انجام شده. پس چرا جواب نمیده؟
آستانه تحمل ملت بالا نبوده مگه تو این مدت پس چرا مشکلات بیشتر شد تا کمتر مردم دیگه کمر شون خم شد
انقدر مردم سخن بی ربط شنیدن، دیگه کسی حتی دقت نکرده که گفته بالا بردن آستانه تحمل دولت برای شنیدن نقد و همه فکر کردن بازم منظور تحمل مردم بدبخت هست.
البته نوع تیتر زدن هم خیلی تاثیر داشت در این نوع برداشت. البته که حق دارن انقدر از این حرفا شنیدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
بله، درست اشاره كردين
البته قسمت تيتر هم كه درشت نوشته شده خالي از اشكال نيست
نمیدونم بخندم یا گریه کنم !
رییسی یه بودجه تعریف کنید و یه وزارت خونه به نام بالا برنده آستانه تحمل ملت.
خودت رو گرفتی؟ این ملت هر آن ممکنه منفجر بشه و دودمان همه چیز رو بر باد بده...
قدیمی ها می گفتن اگه هوسه یکبار بسه ، به این مثلا مجلس که امیدی نیست که شما و وزرا رو استیضاح کنه و برکنار کنه ، ما این چند ماه رو تحمل می کنیم ، شما هم انصافا دیگه کاندید نشو ، با آستانه و شعار و دستور و .... مشکلی حل نشده و نخواهد شد
این وضعیت نتیجه نظریه های پر.فسور و نظریه پرداز فارف التحصیل امام صادق , جناب اقای دکتر سید احسان خاندوزی میباشد. زندگی مردم , سفره مردم را به نابودی کشیده و مجلس که مثل چی میمونه
اگر فرض اصلی این باشد که امام جمعه موقت و مسئول امر به معروف و نهی از منکر و رئیس حوزه علمیه صادق هستند :
1- قوه قضاییه باید جاعل یا جاعلان را دستگیر کند
2- قوه قضاییه باید مسئولان دفترخانه مورد نظر را بابت شبیه سازی فردی به شمایل ایشان و جعل اثر انگشت و دستخط را احضار کنند
3- دشمنانی که آقای صدیقی گفتند این دام را برای ایشان طراحی کرده اند و باعث غفلت این پیر فرزانه شده اند دسگیر شوند
4- این بساط پاداش سوت زنی برچیده شود و قانونی تصویب شود که سوت زنی را جرم بشمارد
5- از ایشان دلجویی شود و دستگاههای نظام وقت و هزینه صرف کنند تا از ایشان اعاده حیثیت شود
جمله درست می توانست این باشد که ما مشکلات را حل نخواهیم کرد ، شما تحمل خودتان را بیشتر کنید .
بله به این میگن یک رئیس جمهور با درایت و مدیر! راه حل حل مشکلات کشور را پیدا کرد و آنهم بالا بردن آستانه تحمل مشکلات است و بس! پس مشکلات هر چه می تواند سرازیر شوید تا با افزایش آستانه تحمل نابودتان کنیم و اثری از وجود منحوستان باقی نگذاریم!
دیگر بعد از این مسئولان کشور بروند استراحت کنند که با این راه حل همه مشکلات حل خواهد شد! چه معنی داره کشور مدیر داشته باشه و با مدیریت اداره بشه وقتی آستان تحمل ملت بره بالا!
از تدبیر و امید رسیدیم به افزایش توان و تحمل. الهی شکر.
آستانه تحمل مسئولان یعنی مسئولان از این گوش بشنوند و از اون گوش در کنند تا مشکلات حل بشه! خیلی راه حل خوبیه!
ای کاش می توانستیم و می شد علمی با شما صحبت کنیم
ای کاش رئیسی دیگه رئیس جمهور نشه .
سالی که نکوست از بهارش پیداست
اخه چه جوری دلتان میاد به هشتاد میلیون ملت توهین کنید .چه جوری این جملات از دهان یک رئیس جمهور بیرون میاد .مردم استانه تحملشان به وضع معیشت وامید به اینده اشان بستگی داره نه به نصیحت وموعظه .اقایان وحضرات اگر استانه تحمل خودشان را بالا ببرند در مقابل افرادی که دوست دارن ازادانه بگردن وحجاب نداشته باشن که این همه اختلاف ومشگل پیش نمیاد .یکبار خواهشا یکبار بعد از 4 سال یک حرف ونصیحت وراهکار را در خودتان امتحان کنید وبعد به ملت توهین کنید .در شعب ابی طالب هم مشکلات را با تعامل با دنیای بیرون حل کردن نه با دشمن دشمن گفتن .
چرا سراغ برقراری برجام ورفع تحریم‌ها نمی روید؟
تحمل دلار ۱۰۰هزاری
کدام مردم!!؟
مسئله اینه
صورت مسأله رو خیلی قشنگ با افزایش آستانه تحمل پاک فرمودند
بله من کاملا با ایشون هم نظر هستم.لطفا ملت یکم آستانه ی تحمل رو از مسئولین و آقازاده ها مخصوصا آنهایی که در کشورهای دیگه دارن غم غربت رو تحمل می کنن یاد بگیرن!!!!
خود رئیس جمهور 45 ساله مدیر بوده بالاترین درآمد و مزایا را داشته حالا به مردم وعده تحمل و مقاومت و ریاضت میده خب برادر من اول حقوق و مزایای ماهیانه و سالیانه خودت را به مردم بگو که مثل خودت مقاومت و تحمل کنند
آقای رئیسی دقت کردید شما همیشه از مردم مایه میزاری و هیچوقت از مدیران نالایق و هیچی نمیگی
ما نمی خواهیم آستانه تحملمان را بالا ببریم لطفا استعفا بده .
آستانه تحملتان را برای دلار 100 هزار تومانی بالا ببرید . وی هم آستانه تحملش را بالابرده و گوشش بدهکار هیچکس نیست
مردم باری کنید تا ما مملکت داری کنیم، یعنی مشکلات هیچ وقت

حل نمیشه باید آستانه نحمل مشکلات رو بالا ببرین
آقای رییس جمهور
مردم آستانه تحملشون تموم شده
وجدانا دیگه کاندید نشو....
مملکت یه اقتصاد دان میخواد.
یعنی دولت مسئولیتی در تورم و بیکاری ندارد و مردم توهم گرانی دارند چون آستانه تحملشان کم است؟
رییس‌جمهور: مشکلات را با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان حل کرد!

خوب پس تو چه کاره ای و برای چی حقوق می گیری؟!
فکر کنم آخرین دوره ریاست‌جمهوری ایشون باشه
ما مردم خیلی وقت است مثل مردگان متحرکیم، ما در دریای تورم و گرونی و فساد و رشوه و.... غرقیم و آب از سرمان خیلی وقت است گذشته، دیگه با تن مرده ما چیو میخواهید امتحان کنید و سطح تحملمان را بالا ببرید!!!!!!!!
منتظر جنگ هستیم
يعني ٤٥ سال مشكلات را تحمل كرديم و بازم تحمل كنيم ؟ مگر عمرمون عمر حضرت نوح هست ؟

خود مسئولين كه حقوق نجومي مي گيرند هم آيا اين مشكلات را تحمل مي كنند ؟
آقای رییسی لطفاً استعفا دهید
بخاطر خدا.داریم ذره ذره می‌میریم
جناب رییسی همانطور که خودت بهتر میدانید چگونه انتخاب شده آیی همانطور هم کار میکنی
به خداوندی خدا قسم، اگر زودتر از مردم عذر خواهی کنید، هم بن‌علی کشور و هم خودتون و هم قدم بزرگی برای ترمیم اعتقادات مردم بر میدارین، بعد ۴۵ سال و احقاق نشدن هیچکدام از وعده ها وقتش نیست؟
یاد حرف نماینده مجلس افتادم که گفت ایشون تویکی از سفرهاش از بوی تشک محل استراحتش بدش اومده و فورا با هواپیما اون تشکی که تو خونه روش میخوابیده از تهران خریدندبا هواپیما براش فرستادند استانه تحمل ایشون در حد خوابیدن حتی یک شب بغیر از تشک مورد علاقه اش نبود بعد چطور انتظار دارند مردم شش ساله دیگه ایشون رو تحمل کنند
مردم آستانه تحملشان را ببرند بالا نقش تو چیه؟
خوب شد ما رییس جمهور نشدیم که دلار بشه ۵۰۰۰ تومن .... این جمله براتون آشنا نیست جناب رئیسی؟؟؟؟؟
آستانه تحملی که باید بهش برسیم و نظر شماس ، فقر مطلقه که به لطف تدابیر دولتمردان شما در وزارت خانه های اقتصاد و کار ، انشالله دور از دسترس نیست و به عنوان قله جدیدی در دولت شما فتح میشه و به فقر مطلق میرسیم.
این سطح تحمل به نظرتون خوبه؟ اگر راضی نیستین ، بفرمایید
رییس جمهور محترم خودت که هیچی، کابینه ت هم تخصصی ندارن و کاردان نیستند 4 سالت تموم شد برو خداوکیلی کشور گذشه حال اینده هم رو نابود کردید
چی بگم که چاپ کنی تابی؟! چی بگم؟!
بخدا قسم دارم میخندم!!!از اون خنده هایی که از هزاران گریه بدتره.
آستانه تحمل خودتون را بالا ببرید تا گوش شنوایی برای شنیدن نظرات مردم مخالف داشته باشید
حرف درمانی کافیه
واژه آستانه تحمل را کی یاد این بنده خدا داده ؟
از چنین رئیس جمهوری چه انتظاری میشه داشت.. معلومه که در حل مشکلات ناتوانن
تورم یک رقمی شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با این همه منابع مملکت چرا مردم عادی باید بدبخت باشن ؟واسی چی؟
دو نفر اقتصاد دان تحصیلکرده و آشنا به اقتصاد جهانی بیارید کار را بهشون بسپرید دست از آزمون و خطا بردارید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار