بازدید 4249
۱

عبدالملکی دوباره سِمت گرفت

به موجب تصویب نامه هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان «نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» تعیین شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 06 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، متن تصویب‌نامه هیات وزیران به شرح زیر است:

هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی ودارایی و معاونت اجرایی رییس‌جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛

۱- آقای حجت‌الله عبدالملکی به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، با رعایت قوانین و مقررات و وظایف و صلاحیت‌های قانونی دستگاه‌ها به شرح زیر به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تعیین می‌شود:

الف- نظارت بر سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین آنها، با سیاست‌های کلان اقتصادی دولت.

ب- هماهنگی و هم‌افزایی جهت تقویت عملکرد مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی در سطح داخلی و بین‌المللی با تاکید بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری.

ج- پیشنهاد نصب و عزل اعضای هیات مدیره و مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت ارائه به رییس جمهور.

د- پیگیری و نظارت بر اجرای بند (ب) ماده (۶۵) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب ۱۳۹۵.

۲- تصمیمات نماینده ویژه رییس جمهور در خصوص امور اجرایی فوق در حکم تصمیمات رییس جمهور و هیات وزیران بوده و با رعایت ماده (۱۹) آیین‌نامه داخلی هیات دولت قابل صدور و لازم الاجرا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
همچون مغزهای نباید یک دقیقه هم بیکار باشند همانی بود که می گفت قیمت دلاار ربطی به تحریم ندارد قبل دولت ریسی و عدم مدیریت داخلی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی