بازدید 2087
۲

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی خارجی در مناطق آزاد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی خارجی در این مناطق در دولت سیزدهم گفت: با تولید به دنبال رفاه و خلق قدرت هستیم.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ 07 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «حجت‌الله عبدالملکی» روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «کیش اینوکس» با تاکید بر اینکه از ظرفیت مناطق آزاد باید برای افزایش تولید نهایت استفاده به عمل آید، اظهار کرد: ۱۸ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی از مناطق آزاد نشانگر پویایی اقتصاد در این مناطق است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد ترانزیت کشور از مناطق آزاد انجام می‌شود، افزود: سرمایه گذاری در مناطق آزاد طی دولت سیزدهم ۲ برابر شد و به ۲۰۰ میلیون یورو رسید.

مشاور رییس جمهور با اعلام اینکه دولت توانسته قاچاق از مناطق آزاد را نزدیک به صفر برساند، ادامه داد: هیچ کالای ثبت نشده در مناطق آزاد نداریم و این دستاوردی بزرگ در خصوص جلوگیری از قاچاق محسوب می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه دولت سیزدهم پرونده ثبت شرکت‌های صوری در مناطق آزاد را برچید، گفت: فرارهای مالیاتی با استفاده از شرکت‌های صوری در مناطق آزاد نیز تقریبا به صفر رسیده است.

«عبدالملکی» با اشاره به ارائه ۸۵۰ بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد، بیان کرد: ارزش این بسته‌های سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد یورو برآورد شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور وجود بازار داخلی ۸۵ میلیون نفری، بازار ۶۰۰ میلیون نفری کشورهای منطقه و دسترسی به بازارهای جهانی از طریق آب‌های آزاد فرصتی برای توسعه اقتصادی عنوان کرد.

«کیش اینوکس» نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی است که در آن فرصت‌های سرمایه گذاری کشور معرفی می‌شود.

این نمایشگاه از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در کیش برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آخه 200 میلیون یورو هزینه یک روز اپل هم نیست واقعا چی مردم را فرض کردید
ایشون قبلنا جزو مخالفان سرسخت مناطق آزاد بود. بعدا که از وزارت کار استعفا داده شدند و جایزه طرحهای فضایی تخیلی ژول ورن به ایشان تعلق گرفت ، شدند "مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور" !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پ.ن: جنس پارادکس ار جنس تعویض پوشش همون خانم مجری هستش.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی