بازدید 6807
۲

ویدئویی که عابربانک پرسپولیس را به زندان برگرداند!

کد خبر: ۱۲۲۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 27 February 2024

در پی جدل رسانه‌ای «حسین هدایتی» با سخنگوی قوه قضائیه، این مجرم اقتصادی به زندان بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طی روزهای اخیر و بعداز اعلام سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر زندانی بودن حسین هدایتی بدهکار کلان بانکی و رئیس اسبق هیات مدیره باشگاه های پرسپولیس و استیل آذین، این چهره خبرساز در شبکه‌های اجتماعی با پخش کلیپی اعلام کرد که آزاد است و تمام بدهی خود را تسویه کرده و حکم رد مال را اجرا کرد!

صبح امروز مرکز رسانه قوه قضاییه در خبری ضمن تکذیب ادعای آزادی حسین هدایتی اعلام کرد این محکوم اقتصادی از خرداد سال ۱۳۹۷ در زندان به سر می‌برد و در طول دوران محکومیت خود نیز مانند دیگر محکومان از حق مرخصی قانونی استفاده کرده است.

حالا هم رسما اعلام شده که این محکوم اقتصادی پس از ردمال بخش قابل‌توجهی از حکم دادگاهش امروز به زندان بازگشت!

به این ترتیب مشخص شده که عابربانک معروف فوتبال در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ ، هنوز بابت حکم صادره باید حبس بگذراند و ادعایش مبنی بر آزادی کامل صحت ندارد، حتی اگر کل بدهی اش را تسویه کرده باشد.

شاید اگر این دلال بزرگ املاک شهرداری، ساختمان‌ساز و چهره مشهور صنعت فولاد و استیل، فیلمی در جواب مقام قضایی منتشر نمی‌کرد، اکنون آزاد بود و در آستانه نوروز کنار خانواده اش می‌بود اما گویا هدایتی دست از حاشیه و جنجال با دنبال کنندگانش برنمی‌دارد و هنوز به رسانه دل بسته است، درست مانند روزهای اوج شهرت و حضورش در برنامه‌های تلویزیونی و مطبوعات...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
گفت آن یار کز او گشت سرِ دار بلند

جُرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد
به نظر میرسد در ایران بر خلاف تمام جهان به جای دو نوع زندان سه نوع داریم.زندان مردان .زندان زنان.وزندان مختلسین عزیز گوگوری مگوری!!! زندان سومی ضمن اینکه مثل هتل های 5 ستاره لوکس است ساکنان آن از تمام امکانات زندگی به سبک ویلاهایشان در لواسانات بر خوردارند یک امتیاز بزرگ دیگر هم دارد وآن این ست که زندانیان عزیز ونورچشمی کادر اداری ونگهبانی زندان را خودشان انتخاب میکنند.تناقض آشکار سخنگوی محترم قوه قضائیه وانتشار فیلم اقای هدایتی بهترین سند در اثبات این مدعی ست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی