بازدید 22187
با تحولات منطقه و جهان

اعلام آمادگی گروسی برای سفر به ایران/ سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی انصارالله یمن/ حمله موشکی یمن به دو کشتی آمریکایی در خلیج عدن/ هدیه خاص پوتین به رهبر کره شمالی

اعلام آمادگی گروسی برای سفر به ایران، سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی انصارالله یمن، حمله موشکی یمن به دو کشتی آمریکایی در خلیج عدن، هدیه خاص پوتین به رهبر کره شمالی و پیام تهدیدآمیز انصارالله یمن به اروپایی‌ها، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 20 February 2024

اعلام آمادگی گروسی برای سفر به ایران/ سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن از سوی آمریکا/ حمله موشکی یمن به ۲ کشتی آمریکایی در خلیج عدن/ هدیه خاص پوتین به رهبر کره شمالی

بین الملل تابناک: اعلام آمادگی گروسی برای سفر به ایران، سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی انصارالله یمن، حمله موشکی یمن به دو کشتی آمریکایی در خلیج عدن، هدیه خاص پوتین به رهبر کره شمالی و پیام تهدیدآمیز انصارالله یمن به اروپایی‌ها، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعلام آمادگی گروسی برای سفر به ایران

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان گفت که تمایل دارد برای پایان دادن به مسائل پادمانی، ماه آینده میلادی به ایران سفر کند.

گروسی در گفت‌ وگو با خبرگزاری رویترز ادعا کرد که ایران به غنی‌سازی اورانیوم، فراتر از حد مورد نیاز برای استفاده صلح‌آمیز ادامه می‌دهد و می‌خواهد ماه آینده برای پایان دادن به شکاف بین آژانس و ایران به تهران سفر کند.

مدیرکل آژانس اتمی ادعا کرد که سرعت غنی‌سازی در ایران نسبت به پایان سال گذشته کمی کاهش یافته است؛ اما ماهانه ۷ کیلوگرم اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد تولید می‌شود.

گفتنی است،ه مدیرکل آژانس اوایل دی‌ ماه با انتشار گزارش تحریک‌آمیزی اعلام کرد که روند تولید اورانیوم غنی‌شده در ایران افزایش یافته است. بر اساس این گزارش ادعایی، ایران سرعت غنی‌سازی اورانیوم خود را با خلوص ۶۰ درصد تغییر داده و از تولید ۳ کیلوگرم به حدود ۹ کیلوگرم در ماه بازگشته است.

در این گزارش ادعایی، گروسی با اشاره به افزایش تولید اورانیوم غنی‌شده در نیروگاه‌های فردو و نطنز اعلام کرد: ایران تولید اورانیوم غنی شده با خلوص ۶۰ درصد در قالب هگزافلوراید را به حدود ۹ کیلوگرم در ماه، از پایان نوامبر افزایش داده است.

همان زمان محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد که فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب ضوابط و توافقات پادمانی صورت می‌گیرد. وی گفت: ما همان غنای ۶۰ درصد را تولید می کردیم، نه کاری را تغییر دادیم و نه ظرفیت جدیدی ایجاد کردیم. این یک هیاهوی رسانه‌ای است تا فشار افکار عمومی دنیا از جنگ غزه منحرف شود.

گروسی مدعی شد: «این کاهش و افزایش سرعت مانند چرخه ای است که از نظر من روند افزایش مداوم موجودی اورانیوم بسیار غنی شده را تغییر نمی دهد.»

وی با بیان ادعای شکاف میان آژانس و ایران مدعی شد: «ایران می‌گوید آنها از غرب مشوق‌هایی را دریافت نمی‌کنند، اما برای من درک این منطق بسیار پیچیده است زیرا آنها باید با ما همکاری کنند و  این رابطه هرگز نباید مشروط به انگیزه‌های اقتصادی یا مسائل دیگر باشد.»

بنا بر گزارش رویترز، گروسی پیش از سفر به تهران به مسکو خواهد رفت تا با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، درباره ایران و خاورمیانه و اوکراین گفت‌وگو کند.

مدیرکل آژانس با بیان اینکه روسیه به عنوان عضو توافق سال ۹۴ باید در قبال پرونده هسته‌ای ایران ایفای نقش کند مدعی شد: «در شرایط کنونی هم که برجام کاملاً از هم پاشیده است، چیزی باید این خلأ را پر کند.»

سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن توسط انصارالله یمن

 یک مقام‌ آمریکایی سرنگونی یک فروند پهپاد تهاجمی این کشور توسط ارتش یمن در آسمان این کشور را تایید کرد.

به گزارش رویترز، این مقام آمریکایی که نخواست نامش منتشر شود، گفت: می‌توانیم تایید کنیم که یک فروند هواپیمای اِم‌کیو ۹ نیروی هوایی آمریکا در سواحل الحدیده سقوط کرده است.

این مقام آمریکایی افزود: نیروی هوایی ایالات متحده در حال بررسی علت سرنگونی این پهپاد است.

حمله موشکی یمن به دو کشتی آمریکایی در خلیج عدن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه روز دوشنبه از هدف قرار گرفتن دو کشتی آمریکایی در دو عملیات در خلیج عدن خبر داد.

 سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز دوشنبه خبر داد، دو کشتی آمریکایی را در دو عملیات در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

وی تأکید کرد، دو کشتی آمریکایی که در خلیج عدن هدف قرار گرفته‌اند، «Sea Champion» و «Navis Fortuna» نام دارند.

سریع با اشاره به اینکه حملات مذکور با موشک صورت گرفته است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، چهار عملیات دریایی و هوایی انجام داده‌ایم و در یکی از عملیات‌ها، کشتی انگلیسی، کامل غرق شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت: نیروهای یمنی پهپاد MQ9 آمریکا را در منطقه الحدیده آماج قرار دادند.

هدیه خاص پوتین به رهبر کره شمالی

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، یک خودروی روسی به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی هدیه داد.
 
به گزارش خبرگزاری تاس، این هدیه توسط کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی و پاک جونگ چون دبیر کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی دریافت شده است.
 
کیم یو جونگ با تشکر از پوتین و بیان اینکه این هدیه، بهترین هدیه‌ای است که می‌شد انتظار داشت، تاکید کرد: این هدیه، نشانه‌ای آشکار از روابط دوستانه ویژه‌ای است که میان رهبران دو کشور ایجاد شده است.
 
هنوز هیچ خبری در مورد برند و مدل این خودرو فاش نشده است اما رهبر کره شمالی در سفر ماه سپتامبر خود به روسیه، یک خودروی لوکس آروس (Aurus) روسی را مورد بررسی قرار داده بود.
 
پیام تهدیدآمیز انصارالله یمن به اروپایی‌ها

محمد علی الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن، پیامی به اروپایی‌ها درباره اقدام حمایتی آمریکا در محافظت از اشغالگران در دریای سرخ ارسال کرد.

«محمدعلی الحوثی» یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «به اروپایی‌ها... با آتش بازی نکنید... از انگلیس عبرت بگیرید و برای محافظت از رژیم اشغالگر جهت کشتار مردم غزه بدون هیچ مزاحمتی، نیازی به حمایت از شیطان آمریکایی ندارید.»

به نقل از شبکه روسیا الیوم، الحوثی افزود: «دریانوردی بین‌المللی ایمن است و حضور شما نظامی شدن دریا را افزایش می‌دهد، ناوبری بین‌المللی را هدف قرار داده و زنجیره‌های تامین مواد غذایی برای فروشگاه‌های کشورهای شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هر حماقتی که مرتکب شوید منجر به آسیب به کشتی‌های شما خواهد شد. هشدار دهنده معذور است و عاقبت از آن پرهیزگاران است.»

این اظهارات الحوثی پس از آن مطرح شد که وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه توافق کردند که عملیات دریایی نظامی «آسپیدوس» در دریای سرخ را با بهانه «حفاظت از تجارت و آزادی دریانوردی» آغاز کنند.

در حالی که اتحادیه اروپا آغاز یک مأموریت نظامی را برای محافظت از آنچه «کشتیرانی در دریای سرخ» می‌نامد، اعلام کرد، سازمان عملیات تجاری بریتانیا ادعا کرد که یک کشتی عصر روز دوشنبه در حمله به شمال جیبوتی اندکی آسیب دید.

این در حالی است که ارتش، یمن روز دوشنبه از اجرای دو عملیات نظامی ویژه علیه دو کشتی آمریکایی در خلیج عدن و غرق شدن یک کشتی انگلیسی خبر داد.

اداره بندر جیبوتی نیز تاکید کرد که توانسته خدمه کشتی «روبی‌مار» را که مورد حمله قرار گرفته بود، نجات دهد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵۷
دوستان برانداز امروز این دور و بر آفتابی نشوند. این صفحه امروز دربست متعلق به برادران ارزشی است. از پنج مورد «تحولات منطقه و جهان» سه تایش به عملیات و تهدید های حوثی ها اختصاص دارد و یکی به روابط دوستانه ویژه‌ پوتین و کیم جونگ اون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
در 24 ساعت گذشته
یک کشتی انگلیسی کامل غرق شده
دو کشتی امریکایی مورد هدف قرار گرفتن
یک پهباد پیشرفته آمریکایی ساقط شد
بابا چهارتا دمپایی پا بیشتر نیستن
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اسرائیل پشیزی اهمیت به افکار عمومی نمیده وراحت کودک کشی و نسل کشی انجام میده به نظرم به رفح هم حمله میکنه حتی اگه کل جهان بگن نکن باز حمله میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
غیرت انسانی فقط متعلق به یمن هست مابقی فقط اداشو در میارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
تنها کشوری که طبق کنوانسیون ژنو عمل میکنه یمن هست که در برابر نسل کشی ساکت نمونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
جالبه یمن بیشتر خاکش در اشغال امارات و عربستانه و یمنی ها غصه اشغال فلسطین را دارند
ناشناس
| Romania |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پهباد امريكايي سه ماه قبل سقوط كرد نه الان
«این یک هیاهوی رسانه‌ای است تا فشار افکار عمومی دنیا از جنگ غزه منحرف شود.»

ظاهراً افکار عمومی دنیا در مورد جنگ غزه تصمیمش را گرفته است: پایان این جنگ فقط با تصرف رفح توسط اسرائیل و از بین رفتن باقیمانده نیروهای حماس اتفاق خواهد افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مگه حماس در بقیه مناطق از بین رفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
استاد ببخشید بین صحبت شما چند نفر از نیروی حماس باقی مانده اند
آفرین بر غیرت عربی یمنی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
البته یمنی های این طرفی. یمنی های طرف مقابل یا یمنی نیستند و یا لابد عربی حرف نمی زنند.
اسدالله شیواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
وقتی که تمام صورتحساب های خسارات کشتیهای آسیب دیده و انحراف کرده از مسیر دور افریقا

و هزینه های ارتش امریکا و اروپا در جنگ با حوتی هادر دریای سرخ را از ما مدعی شدند

و تا دلار آخرش را ازمون با توقیف پولهای نفت مان دریافت کردند

باز همدیگر را خواهیم دید و دو تایی به حال مردم و کشورمان خواهیم گریست !!!؟
پول ندین به یمن، مردم ناراضی هستند، یمن پولش کجا بود پول مردم ایران را میدین اونا موشک میزنند که جی بشه
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
کوری چشم غربگداها برای نابودی کشورهای غربی تا اخرین ریال از جیب خودمان پرداخت خواهیم کرد شما به کانادا برسید
ارزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
منظور از مردم غربگداهای فراری از مملکت هستند؟
ناشناس
| Portugal |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
شما عزیز دل برادر لطفا از جیب خودت خرج کن نه مردم چون فقط میتونی نماینده خودنت باشییادت باشه شعار کشور ما نه شرقی نه غربی هستش. راستی از چای دبش و درخواست اقامت پسر یکی از آقایون برای اقامت دائماز کانادا چه خبر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
احسنت بر سیاستگذاران ایران ، اگر در یمن نجنگیم فردا
باید در کشور خودمان بجنگیم
، اخه مگه نمیبینی امریکا خبیث از اونور دنیا میاد اینور دنیا میجنگه
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
که فردا تحریم هایمان تشدید بشود
تا کاسبان تحریم و آغازاده های ساکن کانادا ثروتمند تر بشوند
تا غرامت سنگین جنگی که یمن به کشتی ها زده را هم گردن ایران بیندازند
از هزاران سال پیش نوع بشر به این نتیجه رسید که در مواقع قتل یک انسان باید از معادله قصاص یک جان در برابر یک جان تبعیت کند اسرائیلی ها که معتقدند در برابر هزار یهودی باید سی هزار مسلمان را کشت هزاران سال از قافله تمدن عقب هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
انسانهاجانشون ارزش داره
و
این ارزش بخاطر دین و کیششون نیست
بلکه بخاطر انسان بودنشونه
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
شاید بتوان این رویداد را از زاویه دیگری دید:
حماس تمام توان خود را برای نابودی اسراییل به کار گرفته است و طرف مقابل هم تمام توان خود را برای نابودی حماس به کار گرفته‌است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
جان انسان‌ها بسیار با ارزش است و قرآن می گوید اگر انسان یک نفر بکشد گویا همه انسانها را کشته
مغز براندازان هم اکنون
یمنی ها میگن یه پهپاد آمریکایی رو سرنگون کردیم، شمام بگین آره سرنگون کردین.

مغز براندازان در سه ماه گذشته
یمنی ها میگن کشتی های اسراییلی رو هدف قرار دادیم، شمام بگین آره هدف قرار دادین.

تشخیص
رینگ پیستون مغز گشاد شده است.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
ربات خنده داری هستی شما، باش همیشه یه کم بخندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
متخصص جان؟؟رأی گیری کی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
احسنت بر شما نگید براندازها بگوید ادمهای ساده چون هر حرف اینترنشنال را قبول می کنند و میان اینجا نشر می دن و یکسریشون هم از عزیزان البانی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
من غربگدا،برانداز و هر چی تو بگی،اما،اما خدا را شکر ساندیس خور نیستم!
امریکا با مسلح کردن اسرائیل برای ادامه جنگ و وارد شدن مستقیم برای جنگ مانند یمن و در شورای امنیت با وتوها عملا در باتلاق خودش انداخته و قدرت و نفوذ خود در جهان را به سرعت دارد از بین می برد
پاسخ ها
آنتی دموکرات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
باهات موافقم کلا هدف دموکرات ها اینه که با دسیسه چین ، آمریکارو از ابرقدرت بودن به زیر بکشن
این مرتیکه جاسوس را راه ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خودت برو فرودگاه و جلوشو بگیر
راه دادن جاسوس آمریکا و اروپا و صحبت کردن در مورد انرژی هسته‌ای خیانت نابخشودنی در حق ملت می‌باشد مخصوصا در دوره ای که سلاح هسته‌ای به عنوان یک قدرت بازدارنده امروز از هر وقت دیگری برای حفظ جان مردم ضروری و حیاتی است.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
از طرف ملت ایران صحبت نکن همون درد خودتو بگو بزرگوار.
ناشناس
| Australia |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
تو رو کی راه داده اینجا؟؟؟؟؟
اوکراین باید سریعا عضو ناتو بشود هر چند ک جنگ جهانی سوم آغاز شود مرگ یکبار شیون یکبار خیلی چیز ها در دنیا هست ک باید تغییر کند
نه شرقی نه غربی ، مرگ بر هر دو .
شروع کردن توو مدارس پول جمع میکنن برای عید نیازمندان! اینجا ایران ثروتمنده!!! ثروت مردم ایران رو چکار کردید و..... راستی وقتی این پولا رو به اون نیازمندان می دید میگید پول هموطنان خودتونه ما کار خاصی نکردیم یا ادای ایثارگرا رو در می آرید؟؟؟؟
بیاد تا صحبت کنیم ببینیم چی میشه .
به زودی رژیم اشغالگر به دست رزمندگان جان بر کف اسلام نابود خواهد شد
به زودی کفار و مشرکین ساکن در فلسطین اشغالی منقرض خواهند شد و بندگان خدا در فلسطین سکونت خواهند کرد و احکام خدا{نماز-روزه-حجاب}در سرتاسر فلسطین اجرا خواهد شد ان شاء الله
نحن غالبون
اللهم اجعل نی توفیق الشهادت
اللهم اعطنی بهشت عدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بندگان خدا ؟؟؟؟

این قوم موسی بندگان خدا نیستند؟؟؟

بندگان کی هستند اونوقت؟؟؟

نماز و حجاب و روزه؟؟؟

پس چرا این بندگان در ایران اینکارها را نمی کننددر عوضش پول مردمو ور میدارن فلنگ می بندن دیار کفار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
این جنگها ربطی به اسلام ندارد دعوا برسر سرزمین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
آخرش نفهمیدیم شماها که اینقدر عاشق جهاد و شهادت هستید، چرا در خانه هایتان نشسته اید و فقط شعار می دهید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
احسنت
کیم جونگ اون فقط به فکر خودش است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اشتباه دستم رفت رو منفی
>>>>> رد شدن درخواست مهاجرت به کانادا اسحاق قالیباف پسر قالیباف را به همه مردم ایران شادباش می گویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سندی دارید یا تخریبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
تمام شبکه ها پخش کردند شبکه اینترنشنال با سند
اگه بخواهیم یه ۲۰۰۰سال به تاریخ بشر نگاه کنیم همیشه درغارت وکشتار تجاوزها را نشان می‌دهد بنابراین بایستی هرکشوری خودشو قوی کنه وما ایران در همه قرنها بیشترین برخوردها را با غارتگران داشته‌ایم به علت استراتژیک منطقه ما این مسائل پيش میاد وما باید برترین قدرت منطقه باشیم
آقای رییسی کسی از اردیبهشت امسال ۵۰ درصد سرمایه خودش رو بخاطر نامه محرمانه وزیر رانتی از دست داده و دم عیدی کارش به طلاق کشیده شده از چه کسی انتقام سخت بگیره؟؟ آیا امیدی میمونه ؟؟ شاخص فلاکت سر به فلک رسیده بجای اینکه شاخص بورس خوب بشه فقط با عدد سازی شاخص بالای ۲ میلیون هست ولی عملا روزی نیست که سهامدار ضررر نکنه قیمت ها از قیمت یک آدامس کمتر شده ولی از بس فضای ناامیدی و بی اعتمادی شده بورس از نفس انداختی ولله قسم بهترین خدمت به ایران استعفا هست
به داد بورس برسید کی دریای خون از بورس خارج میشه
آقای رییسی استعفا بده و یک کشور رو از جنگ وفقر ملی نجات بده
امروز حقوق ۱۱ میلیونی معلم واریز شد که ۶میلیون بابت کرایه رفت
با توجه به اینکه تمام بازارهای مالی اشباع خرید شده و اکثر کالا و خدمات با دلار بالای ۱۰۰ هزار بع دست ملت میرسه و رکود ۴ ساله بورس اگه جنگ داخلی نشه بورس راحت تا اخر بهار شاخص تا ۴تا۳میلیون رویت خواهد شد این رو فقط یادداشت کنید از یک دکتری اقتصاد که نزدیک به ۲۳ سال اقتصاد کشور رو رصد میکنه
این گروسی هم اگه چشمش نزنم چه پشت کاری هم داره ول کنم نیست دیگه بچه کجاست نکنه اصالتا ایرانیه گروسی
خجالت آوره یمن تنها شما به قول خودتان ابرقدرت‌هاهمه جمع شدید باکمک خدا شماهارابه زانودرمیاورد به جای این کار جلو کودک کشی اسرایل را بگیرید
گروسی باز این مرتیکه دورو حداقل بی محلش کنید
آخر کار اسرائیل ختم میشه به کسی مثل هیتلر و دوباره خون ، دوباره ویرانی ، دوباره آوارگی ،دوباره کوره آدم سوزی و... وقتی رفتار غیرمنصفانه و ناعادلانه (درکل بی شرفی) را از حد بگذرونی ، بالاخره پاسخ سختی در انتظار صهیونها خواهد بود (به یاری خدای متعال).
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی