بازدید 29716

بازداشت برادر آخوند افشاگر لوله‌کشی آبجو در استانبول!

این آخوند تاکید کرده که موبایل هوشمند ندارد و در واقع موبایل او به اینترنت وصل نمی‌شود و شوخی‌هایی که مردم با جملات او می‌کنند را از زبان خانواده‌اش شنیده است.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴ 18 February 2024

بازداشت برادر آخوند افشاگر لوله‌کشی آبجو در استانبول!

آقای "جدی میفرمایید" مدعی کشف تاکتیک پیروزی حسن یزدانی بر دیوید تیلور شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در هفته‌های اخیر احمد مجدزاده، پیشکسوت روحانی رشته کشتی، که در برنامه شبکه خبر حرف‌های جالبی زده بود، به چهره‌ای خبرساز و مشهور تبدیل شده و میم‌های ساخته شده از او در شبکه‌های اجتماعی با تعداد زیاد و میلیونی بازنشر می‌شود.

رسانه‌ها نوشته اند؛ برادرش کیوان مجدزاده که کشتی‌گیر مطرحی بود و به دوبنده تیم ملی هم رسید، طبق ادعای رسانه‌های دولتی ترکیه به اتهام «تلاش برای کشتن اسرائیلی‌ها با هماهنگی»، در استانبول بازداشت شده است.

احمد مجدزاده تاکنون در مصاحبه‌های خود اشاره‌ای به برادرش نکرده است. 

این معمم که گفته می‌شود سالها کشتی گیر هم بوده است، تاکید کرده که موبایل هوشمند ندارد و در واقع موبایل او به اینترنت وصل نمی‌شود و شوخی‌هایی که مردم با جملات او می‌کنند را از زبان خانواده‌اش شنیده است.

این آخوند کشتی‌گیر که در دوران ریاست محمدرضا طالقانی مسئولیت کمیته فرهنگی فدراسیون کشتی را به عهده داشت، در مناظره تلویزیونی با صادق درودگر درباره لوله‌کشی آبجو به ورزشگاه‌های آلمان به شهرت رسید ولی مردم نسبت به شخصیت یکرنگ و صداقت او موضع منفی نگرفته‌اند. 

خیلی ها مخالفت او را حقیقی و جزو اعتقاداتش دانسته اند و گروهی هم از تلاش این فرد برای ممنوع کردن مجدد ورود زنان به ورزشگاه‌ها انتقاد کرده اند.

او حالا در برنامه تلویزیونی دیگری، مدعی شده است که می‌تواند راه شکست به دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا را به حسن یزدانی دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک بیاموزد!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۴
خیلی مرده خیلی حیف که در این دنیای فاسد کسی دنبال شرف نیست
این رو هم مثل صادق بوقی الکی مطرح کنید تا یه عده دیگه بدبخت بشن
اونوقت امثال اینها می شوند مدیر کل و ..... و یک عده هم می شوند مریدشان. وای به حال کشورمان
با اعتقاداتش مخالفم اما صداقت و رفتار غیر پوپولیستیش بسیار دوست داشتنیه. شخصیت بسیار مستقل
مردم غیور ایران حالا ببینم میتونین از این بنده خدا هم یه سلبریتی با 2 میلیون فالوور بسازین!
جدی میفرمایید ؟؟!!!!
احتمالا یک دعا می خونه دیوید تیلور زمین گیر میشه.
تابناک این بنده خدا حرفهاش خیلی هم عجیب نبود منتها سواد و سطح آگاهی برخی خیلی عجیب تر بود.... در استادیوم شالکه ۰۴ آلمان واقعا این کار انجام شده! تو گوگل بزن
Schalke stadium beer piping بعد متوجه حقیقت میشی البته امیدوارم آنقدر انگلیسی برخی خوب باشد که بتوانند نتیجه جستجو گوگل را بخوانند و بفهمند ... تحقیق و تفکر و تلاش و احترام به دیگران همیشه برای برخی دشوار بوده!
چهارتا دکترا داره
خدایا خودت همه مارو نجات بده
دلیلی که مردم بر علیه ایشان در مورد لوله کشی آبجو موضع نگرفتند این است که صحبتهای ایشان در این مورد صحیح بود ، البته نه در مورد تمامی ورزشگاههای آلمان . . . مردم در قبال اراجیف و سخنان یاوه موضع می گیرند با اشخاص که عناد ندارند .
شیرین میزنه
بزرگوار با اینکه خیلی شیرین میزنه ولی معلومه حداقل به چیزی که میگه اعتقاد داره. البته فقط منظورم اینه که صداقت داره وگرنه از اساس مخالفم باهاش
و اونایی که مرتب نوشتند با او مخالف هستند بخاطر اعتقادات ... در واقع با دستورات خدا مخالف هستن نه با این بنده خدا !! چون این قبیل دوپاها ، شیطان پرست و دنبال هوی و هوس هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی