بازدید 5414

ورود کلینزمن به کره با لبخند: چرا همه می‌گویند برو!

کد خبر: ۱۲۲۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ 09 February 2024

یورگن کلینزمن در حالی با تیم ملی کره جنوبی به این کشور بازگشت که لبخند معروفش را همچنان به لب داشت. این اولین باری بود که او پس از حذف تکان دهنده در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر توسط اردن کنار هواداران تیم ملی کره در کشور خودشان قرار داشت. او کاملا خونسرد به نظر می‌رسید و حتی سوالات مناقشه برانگیز خبرنگاران را هم با آرامش جواب داد.

وی در پاسخ به قصد استعفایش گفت: "نه من از هدایت این تیم خوشحالم. خیلی دوست داشتم قهرمان شویم اما به هدفمان نرسیدیم، اردن تیم خیلی بهتری بود و فکر می‌کنم که شایسته قهرمانی است. در این صعود به فینال نکات خوب خیلی زیادی داشتند. یادتان نرود ما قبل از بازی با اردن 13 بازی شکست نخورده بودیم. درست نیست که وقتی به نیمه نهایی صعود کردیم بگوییم کل این تورنمنت یک شکست بوده است. جنبه‌های مثبت زیادی داشتیم. اما آمادگی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مهم‌ترین چیز در حال حاضر است."

خبرنگاران پرسیدند که چرا افکار عمومی خواهان برکناری او هستند: "دلیل دقیقش را نمی‌دانم. چیزی که می‌خواهم درباره آن صحبت کنم روند رشد ما در یک سال گذشته است. در این تورنمنت باز هم پیشرفت داشتیم و چیزهای جدیدی درباره خودمان کشف کرده‌ایم. با اضافه کردن بازیکنان جوان به تیم، چیزهای بیشتری هم به دست خواهیم آورد. 

وقتی توقعات از تیم بالا است، حذف از هر تورنمنتی افکار عمومی را تغییر می‌دهد. نظرات منفی‌تر و افراطی‌تری ظاهر می‌شوند. من 40 سال است که در دنیای فوتبال هستم. این فراز و نشیب‌های احساسی طبیعی است. من به خوبی می‌دانم که وقتی نتایج بدی دریافت می‌کنم چقدر انتقاد به سویم سرازیر می‌شوند. باید بتوانم این را بپذیرم. یک رهبر باید این کار را انجام دهد."

او در مورد برنامه‌های آتی‌اش هم توضیح داد: "هفته آینده کشور را ترک خواهم کرد. استراحت کوتاهی خواهم داشت و سپس به اروپا می‌روم. قصد دارم بازی‌های لی کانگ این، سون هیونگ مین و کیم مین جائه را بررسی و تماشا کنم. با این حال، دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی نزدیک است. شما نمی‌توانید برای مدت طولانی دور باشید. باید لیگ داخلی را هم بررسی کنم. سرمربی تیم ملی کارهای زیادی دارد. سفرهای کاری بسیار هستند. من به کارم در کره متعهد هستم."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی