بازدید 12596
صد و بیست و سومین روز جنگ غزه

حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم/افزایش تعداد شهدای غزه به ۲۷۶۸۵ تن

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و بیست و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 06 February 2024

حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و بیست و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

کاخ‌سفید: دنبال دست‌یابی به آتش‌بس طولانی‌تر از یک هفته هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۴

 سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه گفت که آمریکا به دنبال دست‌یابی به آتش‌بس انسانی طولانی‌تر از یک هفته بوده تا بتواند اُسرا را بازگردانده و کمک‌های بیشتری به غزه وارد شود.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: «مذاکرات برای دست‌یابی به توافقی برای آزادی گروگان‌ها در غزه همچنان ادامه دارد».

این در حالی است که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا سفر خود به خاورمیانه را آغاز کرد و هدف وی از این سفر، دستیابی به توافقی برای آتش‌بس در غزه و البته آزادی اسرای اسرائیلی  و آمریکایی است. این برای پنجمین بار است که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، بلینکن به منطقه سفر کرده است.

هیئت پارلمانی فرانسه: اسرائیل دنبال نابودی تمام ساکنان غزه است
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۳

 یک هیئت پارلمانی از فرانسه روز سه‌شنبه از گذرگاه رفح در مرز نوار غزه با مصر بازدید کرد.

رئیس هیئت پارلمانی فرانسه در جریان بازدید از این منطقه تاکید کرد که اتحادیه اروپا باید به ایفای نقش پرداخته و به تلاش برای توقف جنگ در غزه بپردازد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «حملات اسرائیل فقط به دنبال از بین بردن حماس نیست بلکه به دنبال نابودی تمام ساکنان نوار غزه است».

رئیس هیئت پارلمانی فرانسه از دولت کشورش خواست تا تمام توافقنامه‌های تسلیحاتی با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورد.

از سوی دیگر وزیر خارجه اسپانیا نیز روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای خبر داد که این کشور از روز هفت اکتبر (15 مهر) تمام مجوزهای صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای قطری درباره اوضاع غزه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۲۰:۲۵

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) ۱۷ بهمن ماه تلفنی گفت‌وگو کردند.

در رایزنی‌ تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، در خصوص آخرین تحولات منطقه و فلسطین گفت‌و‌گو شد. دو وزیر خارجه در چهار ماه گذشته و در پی حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه بارها تلفنی گفت‌وگو کرده و در سفرهایی که امیرعبداللهیان در این مدت به دوحه داشت حضوری با یکدیگر دیدار و درباره ا‌وضاع غزه گفت‌وگو کرده بودند.

در این تماس تلفنی آخرین موضوعات دوجانبه، غزه و منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

این دومین تماس تلفنی دو وزیر خارجه ظرف دو هفته اخیر است.

اسپانیا: تمام مجوزهای صادرات سلاح به اسرائیل را متوقف کردیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۸:۰۷

«خوزه مانوئل آلبارس» وزیر خارجه اسپانیا روز سه‌شنبه تاکید کرد که این کشور اروپایی خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه بوده چون تا کنون 27 هزار فلسطینی در این جنگ کشته شده‌اند.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «خواستار برگزاری کنفرانس صلح بین‌المللی بر اساس راه حل دو دولتی شدیم و همچنین از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم که به دستورات دیوان بین‌المللی دادگستری پایبند باشند».

آلبارس در ادامه گفت: «مقرهای سازمان ملل، مدارس و بیمارستان‌ها در نوار غزه مورد بمباران قرار می‌گیرند».

وزیر خارجه اسپانیا گفت که این کشور از روز 7 اکتبر (15 مهر) تمام مجوزهای صادرات سلاح به اسرائیل را متوقف کرده است.

وی با ارج نهادن به نقش دولت قطر در میانجی‌گری برای دستیابی به آتش‌بس در غزه گفت که اسپانیا خواستار تشکیل دولت فلسطینی است که بتواند در کنار اسرائیل به زندگی ادامه دهد.

آلبارس اضافه کرد: «هفتم اکبر باعث شد تا اهمیت حل عادلانه و دائمی موضوع ملت فلسطین را درک کنیم».

اردن از ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق هوا و با چتر به غزه خبر داد
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۷

ارتش اردن اعلام کرد با همکاری هلند ارسال دو محموله دیگر کمک بشردوستانه از راه هوا به شمال نوار غزه را اجرا کرده است.

 ارتش اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد با یک هواپیمای ترابری سی ۱۳۰ دو ماموریت ارسال محموله‌های بشردوستانه با چتر به شمال نوار غزه را اجرا کرده است.

طبق این بیانیه، نیروهای هوایی هلند و اردن روز دوشنبه دومین محموله کمک فوری در عرض ۲۴ ساعت گذشته را از راه هوا با چتر به شمال غزه فرستادند.

در بیانیه ارتش اردن آمده است که این کمک‌ها تحویل بیمارستان صحرایی اردن در غزه شده‌اند.

طبق این بیانیه این کمک‌ها شامل «اقلام پزشکی، امدادی و بشردوستانه‌ای بوده که در جعبه‌هایی ویژه با چترهایی که قابلیت هدایت از طریق جی.پی.اس را داشتند فرستاده شدند تا از تحویل داده شدن آنها به مکان‌های تعیین شده در چارچوب‌های زمانی لازم اطمینان حاصل شود.»

به نوشته خبرگزاری آناتولی، با تحویل داده شدن این کمکها، تعداد محموله‌های کمکی که اردنی‌ها از طریق چتر برای دو بیمارستان‌ صحرایی این کشور در غزه فرستاده‌اند به ۱۳ مورد رسیده است. اولین مورد از این محموله‌ها روز ششم نوامبر گذاشته تحویل داده شد.

افزایش تعداد شهدای غزه به ۲۷۶۸۵ نفر
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۷

، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز (۱۷ بهمن) و با گذشت ۱۲۳ روز از جنگ در این منطقه از افزایش شهدا به ۲۷۶۸۵ نفر و زخمی‌ها به ۶۶۹۷۸ نفر خبر داد.

او گفت که ارتش اشغالگر اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ جنایت جدید مرتکب شده است که طی آن ۱۰۷ نفر شهید و ۱۴۳ نفر دیگر مجروح شده‌اند. همزمان بیش از هفت هزار نفر همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

به گفته منابع فلسطینی حملات شب گذشته تا امروز در شهر «خان یونس»  و «دیرالبلح» متمرکز بود و همزمان درگیری‌های شدیدی نیز در غرب شهر غزه گزارش شده است.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل نیز گفته است که ارتش این رژیم قصد حرکت به سمت «رفح» در جنوبی‌ترین بخش غزه را دارد.

او در یک کنفرانس خبری گفت که ارتش اسرائیل درگیر «پیچیده‌ترین جنگ در تاریخ جنگ‌ها» در داخل تونل‌ها در خان یونس است. یوآو گالانت مدعی شد که حماس در خان یونس در آستانه شکست است.

گزارش رسانه‌های عبری از پیام مصر درباره «روز بعد» از جنگ غزه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۶

رسانه‌های عبری زبان نوشتند مصر به تل‌آویو پیام داده این تشکیلات خودگردان است که پس از توقف جنگ در نوار غزه، آنجا را مدیریت خواهد کرد.

همچنین مصر آمادگی خود را برای ارائه حمایت‌های امنیتی به فلسطینی‌ها اعلام کرده‌است.

به گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، مساله «روز بعد» در غزه در سطوح بالای این رژیم بررسی نشد اما در چند روز گذشته پیام قابل توجهی از سوی مصر به تل‌آویو ارسال شده که می‌گوید، «نقطه شروع برای مصری‌ها این است طرفی که جایگزین حماس خواهد شد تشکیلات خودگردان توسعه یافته یا تجدیدپذیر است و این تشکیلات خودگردان است که وارد نوار غزه خواهد شد».

طبق گزارش این شبکه عبری زبان، پیامی که مصری‌ها در چند روز گذشته به تل‌آویو دادند، این بود، اگر تشکیلات خودگردان فلسطین از مصر بخواهد در راستای کمک به آن نیروهای پلیسی را به نوار غزه اعزام کند، مصر هرگز مخالفت نخواهد کرد.

بر اساس گزارش این شبکه، مصر به تل‌آویو اعلام کرد: «ما آماده انجام این کار هستیم و هرگز آن را بر اساس خواست اسرائیل انجام نخواهیم داد و اگر درخواست کمک از سوی همسایه‌ای عربی باشد، آنها حاضر به انجام آن هستند.»

شبکه عبری زبان «کان۱۱» درباره منطقه رفح و محور فیلادلفیا (صلاح‌الدین) که نیروهای اشغالگر سال ۲۰۰۵ بر اساس طرحی یک جانبه از آنجا عقب‌نشینی کردند، اعلام کرد که برخی مسؤولان امنیتی رژیم صهیونیستی در مذاکرات با طرف مصری امکان انجام عملیاتی نظامی در بخش فلسطینی مرزها را مطرح کردند.

به گزارش مرکز پخش رژیم صهیونیستی، مسؤولان مصری نگرانی خود از عملیات گسترده «نفوذ» به خاک مصر ناشی از عملیات نظامی احتمالی این رژیم در منطقه محور فیلادلفیا و رفح در جنوب نوار غزه را به طرف اسرائیلی ابلاغ کردند.

شبکه «کان۱۱» گزارش داد، طرف اسرائیلی در تلاش برای دادن تضمین‌هایی به طرف مصری است که آوارگان پیش از آغاز عملیات نظامی از منطقه رفح  منتقل خواهند شد.

همچنین در این گزارش به ایده‌های طرف اشغالگر درباره موافقت با انتقال ساکنان غزه از جنوب به شمال نوار غزه و آغاز آن با زنان و کودکان اشاره شد.

در گزارش یاد شده آمده است، روند دیگری که «اسرائیل» در حال بررسی آن است، انتقال ساکنان نوار غزه به دیگر نقاط در داخل نوار غزه است و این کار با هدف کاهش ازدحام جمعیت در نزدیکی منطقه هم‌مرز با مصر انجام می‌شود تا نگرانی‌های مصر را کاهش دهد.

این شبکه ماهواره‌ای در روزهای گذشته اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مذاکراتی درباره «روز بعد» از توقف جنگ در غزه در سطحی حرفه‌ای با مصر انجام داد.

شبکه «کان۱۱» با اشاره به اینکه در این مذاکرات از طرف رژیم صهیونیستی، رونن بار، رئیس شین‌بت و غسان علیان، هماهنگ‌کننده اقدامات کابینه این رژیم در اراضی اشغالی حضور داشتند، تاکید کرد، «اسرائیل» مصر را مهم‌ترین طرف در مساله «روز بعد» از جنگ می‌داند چراکه مصر به منزله تنها درگاه خارجی به غزه بوده و طرفی موثر و مهم در جهان عرب است.

تداوم ارسال کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۵

همزمان با ارسال ششمین محموله کمک‌های بشردوستانه دولت و مردم پاکستان برای مردم مظلوم غزه، دولت اسلام‌آباد تعهد خود را برای تداوم ارسال کمک‌های امدادی به فلسطین اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان، این کشور ششمین محموله کمک‌های بشردوستانه خود را برای مردم غزه ارسال کرد.

یک فروند هواپیمای باری غیرنظامی حامل ۱۰۰ تن مواد غذایی، پوشاک زمستانی، کمک‌های پزشکی برای مردم مظلوم غزه امروز از فرودگاه بین‌المللی جناح شهر کراچی عازم منطقه العریش در مصر شد.

ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه طی مراسمی در فرودگاه بین المللی کراچی و با حضور مسوولان وزارت امور خارجه و سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان و همچنین سفیر فلسطین صورت گرفت.

دولت پاکستان اعلام کرد که اسلام‌آباد همچنان متعهد به حمایت از ملت فلسطین در این برهه دشوار است و بر جستجوی راه حل مسالمت آمیز برای حل مسأله فلسطین تاکید دارد.

تاکید چین و نروژ بر آتش‌بس فوری در نوار غزه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۳

وزیران امور خارجه چین و نروز در نشست دو جانبه در پکن بر آتش بس‌فوری و افزایش کمک‌های بشر دوستانه در نوار غزه تاکید کردند.

 وانگ یی وزیر امور خارجه چین روز گذشته (دوشنبه ۱۶ بهمن) با اسپن بارت اید همتای نروژی خود دیدار و گفت‌و کرد.

وانگ با اشاره به اینکه اسپن بارت اید به عنوان اولین وزیر خارجه یک کشور اروپایی به پکن سفر کند، افزود: این دیدار نشان می‌دهد که اسلو اهمیت زیادی برای ما قائل است.

وی افزود: نروژ یک کشور اروپایی با نفوذ منحصر به فرد و جز اولین کشورهای غربی بود که با دولت چین روابط سیاسی برقرار کرد.

وانگ با اشاره به اینکه امسال هفتادمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین پکن و اسلو است، تاکید کرد که در طول این سال‌ها روابط چین و نروژ به بلوغ رسیده است.

وی با قدردانی از نروژ نسبت به پایبندی به سیاست اصل چین واحد و دوستی با پکن، افزود: یرای ارتقای توسعه بیشتر روابط دو کشور و تعمیق همکاری عملی و هماهنگی چند جانبه باید یکدیگر را حمایت کنند.

وزیر امور خارجه چین با اشاره به اینکه در وضعیت سیاسی، اقتصادی و امنیتی در جهان کنونی ثبات ندارند، خاطرنشان کرد که موضع مردم جهان نسبت به «صلح و توسعه»، «پیشرفت مستمر تمدن بشری» و «روند جامعه جهانی که آینده مشترکی دارد» تغییر نخواهد کرد.

وانگ گفت: اگرچه چین و نروژ از هم دور هستند اما هر دو باید برای ثبات، صلح و رفاه جامعه جهانی تلاش کند.

اسپن بارت اید وزیر امور خارجه نروژ در دیدار وانگ، تاکید کرد که اسلو قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند است،

وی افزود: نروژ از توسعه بیشتر روابط دوجانبه در مسیر گفت‌وگوهای سازنده و ایجاد جهانی مشترک که فراگیر، صلح آمیز و نفع همه باشد، حمایت می کند.

اید با قدردانی از عملکرد پکن نسبت توسعه چین، خاطرنشان کرد که اسلو مایل به همکاری با پکن برای مقابله با تغییرات اقلیمی و سایر چالش‌های جهانی است.

در این نشست دو طرف با تاکید بر لزوم دستیابی به آتش بس فوری در نوار غزه و افزایش قابل توجه کمک های بشردوستانه، خواستار همکاری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه و آزادی اسیران اسرائیلی و فلسطینی شدند.

نظامیان صهیونیست به روان درمانی احتیاج دارند
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۲

یک روزنامه صهیونیستی هشدار داد که بسیاری از نظامیان ذخیره ارتش صهیونیستی پس از بازگشت از جنگ علیه غزه به مراقبت های روانی احتیاج دارند.

 روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» تاکید کرد که این نظامیان به علت شرایط طاقت فرسایی که در جنگ علیه غزه با آن رو به رو بودند به مراقبت های روانی نیازمند خواهند بود.

در همین حال شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی چندی پیش اعلام کرد که یک نظامی رژیم اسرائیل که به تازگی از جنگ علیه غزه بازگشته بود به دلیل فشارهای روانی ناشی از جنگ با اسلحه خود به سوی یکی از دوستانش شلیک کرد و وی را کشت.

منابع صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بودند که ۹ هزار نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه خدمات روان درمانی دریافت کرده‌اند و یک چهارم آنها دوباره به جنگ بازنگشتند.

حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، با دو فروند موشک «برکان» پادگان رژیم صهیونیستی «رامیم» را هدف قرار داده است.

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان در این بیانیه افزود: این پادگان مستقیم آماج موشک حزب الله قرار گرفت و رژیم صهیونیستی در این حمله تلفاتی متحمل شده است.

تعداد بازدید : 763

منابع خبری صبح امروز نیز از حملات جدید مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که براساس آن صدای آژیر خطر در شهرک «مرگلیوت» در منطقه «اصبع الجلیل» در مرز فلسطین اشغالی با لبنان به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی بامداد امروز منطقه طوفا واقع در جنوب شرق میس الجبل را با ۱۲ راکت هدف قرار داد و یک منزل خالی از سکنه مورد اصابت قرار گرفت.

یونیسف: یک میلیون و سیصد هزار تن در خیابان‌های رفح آواره هستند

بامداد سه‌شنبه، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد، حدود یک میلیون و سیصد هزار تن در خیابان‌های رفح واقع در جنوب غزه آواره هستند.

یونیسف اعلام نمود، حدود یک میلیون و سیصد هزار تن از جمله حدود ششصد و ۱۰ هزار کودک در خیابان‌های رفح آواره هستند.

یونیسف پیشتر با ابراز نگرانی از وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه اعلام کرده بود که بیش از ۱۰ هزار کودک فلسطینی از سوء تغذیه رنج می‌برند.

وضعیت اسفبار کودکان غزه در شرایطی است که به تازگی هشت کشور کمک‌های مالی خود را به آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) متوقف کرده‌اند؛ اقدامی که با خوشحالی و استقبال صهیونیست‌های اشغالگر و اعتراض فلسطینیان همراه بوده است.

صهیونیست‌ها ادعا کردند که شماری از کارکنان این نهاد بین‌المللی در حوادث مربوط به هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) دست داشتند.

در همین حال، کمیسر کل آژانس آنروا از کشورهایی که کمک مالی به این نهاد را متوقف کردند، خواست در تصمیم خود بازنگری کنند.

«فیلیپ لازارینی» اظهار کرد که توقف کمک مالی به آنروا، فعالیت‌های بشردوستانه آن در مناطق خاص به ویژه غزه را با خطر مواجه می‌کند.

سازمان ملل: دو سوم جمعیت غزه در شهر کوچک رفح تجمع کرده‌اند

ناظران حقوق بشری سازمان ملل می‌گویند، با دستورهای اخیر اسرائیل، مبنی بر تخلیه مناطق بیشتری در جنوب غزه، اکنون «بیش از دو سوم کل نوار غزه تحت پوشش دستورات تخلیه ارتش اسرائیل قرار گرفته است.»

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، مناطق تاثیر گرفته از دستور تخلیه ارتش اسرائیل، خانه بیش از ۱.۸ میلیون فلسطینی یا ۷۷ درصد کل نوار غزه قبل از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته است.

نتانیاهو خواستار جایگزین برای «آنروا» شد

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر رژیم اسراییل، خواستار تعیین یک جایگزین برای آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) شده است.

به گزارش شبکه صهیونیستی «کان»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل از «هرتسی هالیوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم خواسته که تا اواخر هفته، جایگزینی برای آنروا مشخص کند تا کمک‌های بشردوستانه به آن تحویل داده شود.

به تازگی «جوسپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: قطع کمک به آنروا، تنبیه تمام فلسطینی‌هاست و هیچ جایگزینی برای این آژانس وجود ندارد.

وی افزود که روند تحقیقات درباره این آژانس نباید بر خدمات آن تاثیر منفی بگذارد، زیرا «صدها هزار تن  توسط آنروا حمایت می‌شوند و شما نمی‌توانید کمک‌های مالی را قطع کنید.»

با این حال «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، خواستار ادامه کمک کشورهای جهان به این آژانس شده است.

وی تصریح کرد: درحالی که من متوجه نگرانی این قبیل کشورها هستم و خود به شخصه از وارد کردن چنین اتهاماتی ترسناکی هستم، قویا از دولت‌های جهان که همکاری خود را با آنروا به حالت تعلیق درآورده‌اند، می خواهم تا حداقل عملیات آنروا (در غزه) را تضمین کنند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۰
اگر فشارهای بین المللی نتواند اسرائیل را به قبول آتش بس وادار کند آینده جنگ کاملاً قابل پیش بینی است. باقیمانده نیروهای حماس هم ظرف شش الی هشت ماه آینده از بین خواهند رفت و بعد اسرائیل نوار غزه را نیز مثل کرانه باختری در کنترل امنیتی خود نگه خواهد داشت.

در این مسیر نه از حزب الله کمکی برای حماس ساخته خواهد بود نه حوثی ها نه حشدالشعبی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
ساعت 15:39

دلار: 55,800 تومان
یورو: 59،950 تومان
پوند: 70،050 تومان
سکه: 32,500,000 تومان
بورس: 2200- واحد
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
مغز براندازان وقتی دلار بالا میره
ساعت ۱۵ دلار آ تومن
ساعت ۱۶ دلار ب تومن

مغز براندازان در همین مدت
این دلار تا عید بااااااااید ۳۵ درصد بره روش

مغز براندازان وقتی دلار پایین میاد
دولت نوسان گیری کرد عیدی کارکنان رو درآورد
کاری با خوب یا بد بودن و حقانیت یا عدم حقانیت اسرائیل یا حماس ندارم ولی ارائه خدمات روان درمانی از سوی یک ارتش به افرادش نشانه ای از توانایی های آن می باشد نه ضعف آن.

درمان های روحی نیز مثل معالجات جسمی بخشی لازم در فرآیند جنگ است و همه نیروها باید در این زمینه تلاش کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خیلی
تیتر خبر!
حزب‌الله به اسرائیل موشک شلیک می‌کند تلفات در غزه افزایش پیدا می‌کند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
تیترهایی به شدت اغراق آمیز.

موشک هارپون با سرجنگی 221 کیلوگرمی هم موشک است، موشک آرپی جی 7 هم با سر جنگی 2 کیلوگرمی موشک است!!!

خوب استه نوع موشکهایی که حزب الله شلیک می کند را هم اطلاع رسانی کنند.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اینو از اسراییلی ها بپرس که بشدت سانسور خبری میکنند
جنگ باید تا نابودی و اضمحلال کامل یکطرف ادامه یابد.‌آتش بس یعنی تازه ماندن زخم و جنایات بیشتر در آینده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
باید برای آیندگان هم جنگ گذاشت نمیشه که همه هیجانات مال الان باشه
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
مغز براندازان هم اکنون
جنگ باید تا پایان نسل کشی در غزه ادامه یابد.

مغز براندازان همچنین
دین من انسانیت است.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
موافقم تا نابودی کامل اسراییل
محور مقاومت تا کی می خواهد مقاومت کند؟
کلمه مقاومت معنی دفاع و تحمل کردن فشار را می رساند. مقاومت موجب تحلیل قوا و بنیه می شود.
آیا با مقاومت می توان انتظار پیروزی را داشت؟!
بساط دلالان و معت خوران داخلی جور شد.
عکس اولی واقعا دردناکه ، کودکی که سرش رو کرده توی ظرف غذا از شدت گرسنگی! تاریخ نه فقط در مورد وقاحت اسرائیل بلکه در مورد بی شرمی حرام لقمگانی که ازش طرفداری میکردن قضاوت خواهد کرد از جمله کسانی که نشستن اینجا به کامنت ها منفی میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
از این که کودکان سرزمینت هم از شدت گرسنگی سرشان را در ظرف های زباله فرو می کنند همینقدر درد می کشی یا شرم و بی شرمی هم باید اول از فیلتر ایدئولوژی بگذرد؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
ناشناس 16:22 کجای ایران بچه ها اینطور گرسنگی میکشند حداقل یک ادرس بده ، شماها یانمیدانید اسراییل بیشرف چکار میکند یا اسراییلی هایی هستید که فقط بزبان فارسی صحبت میکنید
پس چرا وقتی اسراییل تلافی کرد و به حزب الله حمله کرد، فریاد وامظلوما سر میدهند؟
نظامیان صهیونیست به روان درمانی احتیاج دارند
این نظامیان به علت شرایط طاقت فرسایی که در جنگ علیه غزه با آن رو به رو بودند به مراقبت های روانی نیازمند خواهند بود.

بازماندگان غزه(مخصوصا کودکان) که شدیدترین استرسها را تحمل کرده‌اند و شاهد مرگ فجیع و اجساد تکه تکه شده عزیزان و همشهریان خود بوده‌اند نیز به مراقبت‌های روانی نیازمند خواهند بود.
این بازماندگان از نظر روحی و روانی ویران شده‌اند(PTSD)!
اسرائیل بلایی بر سر غزه آورد که در تاریخ هیچ ستمگری آنرا انجام نداده است و طوفان الاقصا در آن گم شد یقیناْ انتقام خدا هم بگونه ای خواهد بود که در تاریخ سابقه ندارد.
اسرائیل مست و مغرور نابود کردن غزه است و پشتش به آمریکا گرم است و نمی فهمد
اما شیون های دردناک زنان و داغ مردان در فراق عزیزانشان به عرش الهی خواهد رسید و خدا پاسخ خواهد داد

وَانْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ (هود-۱۱)
و [به خاطر اعمال ناهنجارتان] به انتظار [عذاب] بمانید که ما هم [عذاب شما را] منتظریم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی