بازدید 10551
با تحولات منطقه و جهان

حمله شدید آمریکا و انگلیس به ۱۳ نقطه یمن/ اعلام عزای عمومی در عراق در پی حملات آمریکا/ اصابت ۹ راکت به نزدیکی پایگاه آمریکا در شرق سوریه/ پایان ساخت جدیدترین زیردریایی هسته‌ای روسیه

حمله شدید آمریکا و انگلیس به ۱۳ نقطه یمن، اعلام عزای عمومی در عراق در پی حملات آمریکا، اصابت ۹ راکت به نزدیکی پایگاه آمریکا در شرق سوریه، پایان ساخت جدیدترین زیردریایی هسته‌ای روسیه و تداوم جولان جنگنده‌های آمریکایی در آسمان عراق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 04 February 2024

حمله شدید آمریکا و انگلیس به 13 نقطه یمن/ اعلام عزای عمومی در عراق در پی حملات آمریکا/ اصابت 9 راکت به نزدیکی پایگاه آمریکا در شرق سوریه/ پایان ساخت جدیدترین زیردریایی هسته‌ای روسیه

بین الملل تابناک: حمله شدید آمریکا و انگلیس به ۱۳ نقطه یمن، اعلام عزای عمومی در عراق در پی حملات آمریکا، اصابت ۹ راکت به نزدیکی پایگاه آمریکا در شرق سوریه، پایان ساخت جدیدترین زیردریایی هسته‌ای روسیه و تداوم جولان جنگنده‌های آمریکایی در آسمان عراق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

حمله شدید آمریکا و انگلیس به ۱۳ نقطه یمن

آمریکا و انگلیس در بیانیه مشترکی اعلام کردند: به ۳۶ موضع و هدف انصارالله در ۱۳ نقطه در یمن حمله کردیم.

 آمریکا و انگلیس شامگاه شنبه به وقت محلی در بیانیه مشترکی اعلام کردند:  نیروهای ما به ۳۶ موضع حوثی ها (انصارالله ) در ۱۳ نقطه در یمن حمله کردند.

این دو کشور مدعی شدند: حملات دقیق ۳۶ موضع و هدف حوثی ها را در ۱۳ نقطه رای مختل کردند و کاهش توانایی های حوثی ها در تهدید تجارت جهانی  را مورد اصابت قرار داده است.

پیش از این،  شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا و انگلستان بیش از ۳۰ هدف انصارالله یمن را در ۱۰ نقطه از یمن هدف حملات خود قرار داده اند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا روز شنبه به وقت محلی به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا  کرد: این اهداف شامل مراکز فرماندهی و انبارها، سیستم های موشکی، پرتابگر ها و سایر توانایی های نظامی انصارالله یمن بود.

به گفته مقامات آمریکایی، این حملات با استفاده از جنگنده‌هایی که از روی ناو هواپیمابر "یو اس اس آیزنهاور" به پرواز درآمدند انجام شده است.

برخی رسانه های آمریکایی اعلام کردند که دور بعدی حملات انتقامی از عوامل کشته شدن سه سرباز آمریکایی  در اردن در یمن ادامه دارد.

پیش از این، رسانه های منطقه  اعلام کردند: مناطقی در استان‌های حجه، ذمار و البیضاء نیز هدف تهاجم هوایی و موشکی آمریکا و انگلیس قرار گرفته‌اند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی یازده بار منطقه البرح در شهرستان مقبنه و شهرستان حیفان استان تعز را بمباران کردند.

 مرکز فرماندهی نیروهای آمریکا در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) موسوم به سنتکام، پیش از این اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در یک روز گذشته، هشت پهپاد را در هوا و در نزدیکی یمن سرنگون و چهار پهپاد دیگر را قبل از پرواز منهدم کردند.

سنتکام ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ مصادف با دوم فوریه ۲۰۲۴  با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ساعت ۱۶ (EST) دوم فوریه ۲۰۲۴، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) حملات هوایی را در عراق و سوریه علیه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گروه های شبه نظامی وابسته به آن انجام دادند.

اعلام عزای عمومی در عراق در پی حملات آمریکا

«محمد شیاع السودانی»، نخست‌وزیر عراق در واکنش به شهادت شماری از نیروهای الحشد الشعبی و غیرنظامیان این کشور در حملات آمریکا، عزای عمومی اعلام کرد.

وزارت خارجه عراق، بعدازظهر شنبه، اعلام کرد که کاردار سفارت آمریکا در بغداد را بعد از حمله دیشب جنگنده‌های آمریکایی به خاک عراق احضار کرده است.

جنگنده‌های آمریکایی در واپسین ساعات شامگاه جمعه ۸۵ موضع را در خاک عراق و سوریه در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور طی روزهای اخیر هدف حمله قرار دادند. آمریکا گروه‌های مقاومت عراق را مسئول کشته شدن نظامیان خود دانسته بود.

وزارت خارجه عراق اعلام کرد که بعد از احضار کاردار آمریکا، به او درباره تجاوز دیشب آمریکا به خاک عراق یادداشتی اعتراضی تسلیم کرده است.

اصابت ۹ راکت به نزدیکی پایگاه آمریکا در شرق سوریه

برخی منابع خبری شامگاه روز شنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه خبر می‌دهند. این میدان در استان دیرالزور قرار دارد و نظامیان آمریکایی از آن به عنوان پایگاه استفاده می‌کنند.

شبکه العربی قطر به نقل از منابع خود گزارش داد که این انفجارها به خاطر حملات راکتی است که به پایگاه آمریکایی ها صورت گرفته است.

این شبکه خبر داد که در این حملات، پایگاه آمریکا با ۹ راکت هدف قرار گرفته است. برخی از منابع، تعداد راکت‌ها را ۸ عدد عنوان کردند. شبکه المنار هم وقوع این انفجار‌ها را تأیید کرده است. البته هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است.

وزارت دفاع آمریکا نیز ساعتی پیش، درباره حملات اخیر خود به سوریه و عراق، ادعا کرد: «به دنبال جنگ گسترده‌تر یا درگیری با ایران نیستیم اما به انجام هر کاری که لازم باشد، برای بازخواست کسانی که به نیروهای ما حمله می‌کنند ادامه خواهیم داد.»

پایان ساخت جدیدترین زیردریایی هسته‌ای روسیه

 وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کار ساخت زیردریایی هسته‌ای «پوژارسکی» که چهارمین زیردریایی از سری زیردریایی‌های استراتژیک پروژه «بوری - آ» محسوب می‌شود، به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: این زیردریایی هسته‌ای در مراسم باشکوهی با نظارت نیکولای یومنوف فرمانده کل نیروی دریایی روسیه، کارخانه کشتی‌سازی شهر سورودینسک واقع در شمال روسیه را برای انجام آزمایش‌های لازم ترک کرده است.

فرمانده کل نیروی دریایی روسیه در مراسم پایان عملیات ساخت این زیردریایی گفت: مراسمی که امروز برگزار کردیم، یک بار دیگر مسیر تقویت و توسعه نیروهای هسته‌ای استراتژیک دریایی روسیه را تایید می‌کند؛ مسیری که ما پیوسته آن را به نام تضمین امنیت کشور دنبال می‌کنیم.

ساخت جدیدترین زیردریایی هسته‌ای روسیه به پایان رسید

یومنوف با بیان اینکه نیروی دریایی روسیه زیردریایی‌های قابل اعتماد و مدرنی دریافت می‌کند که در طراحی و ساخت آنها چالش‌های مختلفی که در اقیانوس‌ها با آنها مواجه خواهند شد، در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: زیردریایی هسته‌ای پوژارسکی مظهر پیشرفته‌ترین راه‌حل‌های فناوری، تجربه و سنت‌های حوزه ساخت زیردریایی‌هاست که مهندسان، طراحان و دانشمندان کارخانه کشتی‌سازی «سِومش» کاملاً از آن برخوردارند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: این زیردریایی پس از پیمودن موفقیت‌آمیز آزمایش‌های کارخانه‌ای و دولتی، وارد خدمت نیروی دریایی روسیه خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، پروژه «بوری - آ» در سال ۲۰۱۲ برای ساخت زیردریایی‌های حامل موشک‌های بالستیک قاره‌پیما و عظیم‌الجثه هسته‌ای راه‌اندازی شد و عملیات ساخت زیردریایی‌های این پروژه توسط کارخانه کشتی‌سازی سِومش که بخشی از شرکت کشتی‌سازی متحد روسیه است، انجام می‌شود.

تداوم جولان جنگنده‌های آمریکایی در آسمان عراق

یکی از اعضای ائتلاف فتح و یک نماینده پارلمان عراق به حملات آمریکا به نیروهای الحشدالشعبی و اهداف واشنگتن در این زمینه پرداخته و از تداوم جولان جنگنده های آمریکایی در آسمان این کشور خبر دادند.

به گزارش المعلومه، «محمود مرعی» عضو ائتلاف فتح عراق اعلام کرد: آمریکا به دنبال بی ثباتی در عراق است.

وی افزود: آمریکا به دنبال انداختن توپ در زمین عراق به منظور به دست آوردن بهانه برای نگه داشتن نیروهایش در کشور ماست.

مرعی ادامه داد: یکی از دلایل هدف قرار دادن نیروهای الحشدالشعبی و غیرنظامیان، به تلاش‌ها برای اجرای طرح‌های شوم امنیتی مربوط می‌شود.

وی گفت: برخی کشورهای عربی به دنبال بی ثباتی در کشور از طریق حمایت آمریکا در حمله اخیر هستند.

«سهیله السلطانی» نماینده مجلس عراق هم درباره حملات آمریکا به عراق گفت: وزارت خارجه برخورد دوگانه دارد، وزارت خارجه عراق علیه حمله به مقرهای رژیم صهیونیستی در اربیل به حرکت درآمد و در قبال حمله آمریکا به عراق سکوت کرد، این دوگانگی در مواضع است.

این نماینده پارلمان عراق اضافه کرد: جنگنده های آمریکایی همچنان در آسمان عراق جولان می‌دهند و هیچ مانعی در برابر آنها وجود ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵۸
دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل:

از زمان حمله ۱۵ مهر گروه شبه‌نظامی حماس به این کشور، بیش از ۵۰ بار اهداف حزب‌الله لبنان در سوریه را هدف قرار داده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ساعت: 10:38

دلار: 56,450 تومان
یورو: 61,000 تومان
پوند: 71،300 تومان
سکه: 31,800,000 تومان
بورس: 4000- واحد
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
مغز براندازان هم اکنون
ساعت ۱۰ دلار آ تومن

مغز براندازان یک ساعت دیگه
ساعت ۱۱ دلار ب تومن

مغز براندازان همچنین
بریم دلار بخریم. هشتک خرابکاری شرافتمندانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
تابناک چرا نظرات این دلال های سیارو هی منتشر میکنی؟ اینا پیرمرد پیرزن های آلبانی هستن که هنوز ناامید نشدن سودای قدرت دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ناشناس 11:8 اولا چه پیرمرد چه پیرزن (جدیداً آدمهای کوته فکری مثل تو از این دو واژه به عنوان توهین استفاده می کنن دقیقاً به خیال خودتون اگه بگید غربگرا یعنی توهین کردید! در صورتی که اشکالی نداره یکی غربگرا میشه یکی هم مثل تو شرقگرا) همه حق دارن نظر بدن حالا یا از آلبانی یا ... دوماً آزادی که گفتیم منظور همینه ها!! نه فقط لخت شدن!
کاوه زرگران، رئیس کمیسیون تسهیل و توسعه تجارت اتاق بازرگانی تهران:

بنا به دلایلی بازرگانان عراقی خریدهای خود را متوقف کرده‌اند و صادرات محصولاتی مانند شیرینی شکلات و ژله به این کشور متوقف شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بازار عراق راهم به ترکیه واگذار می کنند این افراطیها
شهریار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
اگر به عواقب کارها و مواضعمون فکر می‌کردیم که این اوضاعمون نبود
حسین الموسوی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق:

باید درک کند که هر اقدام، واکنشی را به دنبال دارد.
ما نمی‌خواهیم تنش‌های منطقه‌ای را تشدید یا گسترش دهیم.
چرا کسی بایت هدر رفتن سرمایه کشور بخاطر توهم و ماحراجوی های بی فایده پاسخگو نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
منظور شما آمریکاست
وقتی ترکیه از شمال، ایران از شرق عراق کشور شما را آماج موشک و هواپیما و نیروی نظامی قررار می دهند اقدام جدی و بازدارنده ای انچام نمی دهید بدیهی است کشور دیگری هم برای خود مانعی متصور نیست اگر همانند پاکستان علیه ایران اقدام کرده بودید تفکر متجاوزین دیگر این آن نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
وقتی به موساد لونه بدی معلومه بهت حمله میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
اگه عراق امنیت داشت ایران بهترین سامانه های هوایی دنیا رو اونجا مستقر میکرد اما افسوس
خبرگزاری رویترز:

دو پهپاد تهاجمی اوکراین شنبه با برخورد به تاسیسات کلیدی در بزرگ‌ترین پالایشگاه نفتی در جنوب روسیه، خساراتی به این پالایشگاه وارد کرده‌اند.
مقام‌های دولتی روسیه بدون این که این حمله را تایید کنند، اعلام‌ کردند موفق شده‌اند که آتش ناشی از انفجار در پالایشگاه شهر ولگوگراد را مهار کنند.
این پالایشگاه نفتی به شرکت «لوک‌اویل» روسیه تعلق دارد و یکی از بزرگ‌ترین مراکز نفتی این کشور محسوب می‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خدا را شکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
روسیه میتونه به راحتی کل اکراین را شخم بزنه ولی این روش ناتو است
شما عراقی ها خودتون امریکای جنایتکار رو دعوت کردید به کشورتون حالا عزاتون برای چیه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عراقی ها نه
غربگداهای عراق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
هر کشوری غرب زده داره افغانستان هم داشت اما طالبان اومد ارزش پول افغانستان چند برابر بیشتر شد چون بعضی ها زور بالا سرشون باشه بهتره تا دموکراسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عراقی ها
همین آمریکا بود که شما را از دست صدام نجات داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
وقتی دعوت کردند که داعش نصف مملکتشان را گرفته بود و نیاز به نیروی هوایی آمریکا داشتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ناشناس 11:36 اتفاقا لیاقت صدام رو نداشتن از چاله در اومدن افتادن تو چاه چون الان کشورشون هر کی هر کی شده و سنگ رو سنگ بند نیست
مغز براندازان هم اکنون
اسراییل حق داره غزه رو بمباران کنه و آمریکا حق داره یمن رو بمباران کنه. فلسطینی ها زمین هاشون رو فروختن شاورما زدن به شکم طلبکار هم هستن. یمنی ها هم قصدشان خودنمایی هستش وگرنه دغدغه نسل کشی غزه رو ندارن.

مغز براندازان همچنین
دین من انسانیت است. من گدای صداقت و راستی و درستی غرب هستم.

تشخیص
پمپ بنزین مغز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
تنها راه نجات خاورمیانه از دست آمریکا، ساخت واکسن غربگداییه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
باشه تو درست میگی من رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
کسانی که دغدغه شون پسر شاه باشه چه میدونن رای چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
شماها چرا انقدر نچسبید!!!!!!! بابا واسه مزه پروندن هم باید کمی خلاقیت داشت بجای اینکه بخندیم گریه می کنیم آخه این جماعت چقدر بی نمکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
لایک
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
⁦^⁠_⁠^⁩⁦^⁠_⁠^⁩نخونده منفی⁦
آمریکا به جای بمباران یمن دنبال جلوگیری از نسل کشی تو غزه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
چشم. امر بفرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
آمریکا خیلی بیشتر جنایت کرده
این بمب های آمریکا بمب های دموکراسی هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
احسنت
با بمب میخوان دموکراسی رو تو همه جای دنیا فرو کنن
بمباران دموکراتیک افغانستان
بمباران دموکراتیک عراق
بمباران دموکراتیک یمن
بمباران دموکراتیک سوریه
بمباران دموکراتیک فلسطین
بمباران دموکراتیک لبنان

دموکراسی تو مغز آمریکا و غربگداها این شکلیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با افتخار غربگدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با افتخار‌ ساندیس خورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
و بمباران لیبی
آمریکا در عراق و سوریه اشغالگره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
و ما؟؟؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
از رای ها معلومه توی سایت تابناک چه خبر شده!
چه قدر هدفنمد ، دقیق و با برنامه میزنند این ها
پاسخ ها
بصیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خود تحقیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
غیر از دقیق و هدفمند بودن ' چطوری این اطلاعات را با طول و عرض جغرافیایی به دست میارن که اونهن شبانه رهگیری و انهدام میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خود تحقیر چی ؟ حقیقت تلخه برات ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ناشناس۱۲:۱۵ یکم درباره جنگنده ها و بمب افکن های پیشرفته تحقیق کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
در ضمن فاصله ده هزار کیلومتری تگزاس تا عراق رو مستقیم دربست اومدن و رفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بصیر!!!!!!!!!! چرا به تو برخورد؟؟؟؟ نکنه منافعت بیرون از کشوره؟؟؟
این همجنس بازای بوگندو چیزی به اسم غیرت ندارن پس دوباره تاکید میکنم اگه تمام یمن رو بمب باران اتمی کنید تا نسل کشی آشکارتون تو غزه تموم نشه همین آش و همین کاسه است وقتشه با غیرت یمنی آشنا بشید
تلفات مقاومت عراق و سوریه در برابر سه نظامی آمریکایی تا همینجا حدوداً چهل نفر از نیروهایشان بوده و هنوز می توانند ادعای پیروزی کنند.

البته اگر تلفات حوثی ها را هم در نظر بگیریم کمی اوضاع تغییر می کند ولی خوشبختانه حوثی ها هم مثل حماس تلفات خود را اعلام نمی کنند و به همین دلیل می توان تلفاتشان را نادیده گرفت.
آمریکا و شرکای غربی آن شوخی ندارند. وقتی مقاومت به پایگاه آنها خمپاره اندازی می کند این میشه نتیجش . یا مثل مرد قیام کنین و نیروهای بیگانه را از عراق و سوریه بیرون کنید یا بشینین سرجاتون و به حرف دولتتون گوش بدین. یا رومی روم یا زنگی زنگ
انصار الله باید مواظب باشه، آمریکا و انگلیس جنایتکار به بهانه موشک‌های یمن دارند با برنامه و توطئه تمام پایگاههای انصار الله را میزنند که ربطی به موشک‌های ضد کشتی ندارد، شاید قدم بعدی حمله مزدورانشان در یمن به مناطق انصار الله و اشغال آسان این مناطق و مثلاً ریشه کنی انصار الله باشه. درود بر مقاومت یمن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
یمن تحفه ای نیست که هدف آمریکا و اسرائیل اشغالش باشد.
وزیر خارجه عراق یه کرد نوکر آمریکاست
لعنت خدا بر مشرکین و حرامزاده های آمریکایی و اروپایی
برای رفع تنش در منطقه خاور میانه کافی است کشور فلسطین تشکیل گردد
و در نتیجه بهانه ای برای حضور نیرو های بیگانه در منطقه نیست،
و راهکار دیگر میتواند تشکیل نیروی مشترک دفاعی و امنیتی مثل ناتو توسط
کشور های منطقه باشد.
و این همه هزینه نظامی نیز به آنها تحمیل نمی‌شود.
و اگر زیاده خواهی بعضی کشور ها نباشد کلا نیازی به این همه نیروی نظامی در کل
دنیا نیست.
یا مقتدر به معنای واقعی کلمه باید ازهمه جهات قوی بود وگرنه می بازی
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی